da se ne lazemo - osim nas koji volimo i vozimo alfe to ni jedan majstor nece da prihvati da radi jer " alfa je mnogo zahebana za rad i bice ti to mnogo skupo".
probao sam na youtube i na usa i euro sajtova alfista i sve sto sam nasao je za ar164 turbo ali mi ne lici na ts
Menjao sam ja to kod Nemanje 164, nema ga sad na forumu, bili je zezancije dok smo otkacili ventilator, ima neka zabica koja se srafcigerom od 30cm mora otkaciti, samo polako
pootkačinješ sve kablove sa protivpožarnog lima
skineš protivpožarni lim
pa ventilator
motor bisača i mehanizam nema potrebe da diraš
probaj da ne skidaš isparivač klime ako ti klima radi, ako ne odkači i njega lakše ti je
otkačiš creva sa hladnjaka i zameniš ga....
Osvanu lep i suncan dan pa ja lepo zasucem rukave i odlucim da promenim radijator grejanja.
odmah u startu se zeznem i ne skinem usisnu granu i pozarni lim, nego po saveti sa linka koji sam postavio, krenem da skidam kako su oni rekli i ustanovim da to ne ide bas tako.
evo kako bi trebalo:
- skine se usisna grana
- skine se pozarni lim ili pregrada
- MORA da se skida isparivac klime
- MORAJU da se skinu brisaci
- skida se kuciste ventilatora i
voila...radijator grejanja :-)
normalno, skinu se creva od vode i izvuce radijator.
kuciste ventilatora je podvuceno ispod isparivaca klime i zato on mora da se vadi.
brisaci moraju da se skinu da bi kuciste ventilatora moglo da se izvuce.
posto nisam skinuo usisnu granu i pozarni lim, malo sam se namucio dok sam izvadio isparivac klime ali sve u svemu proveo sam oko 1h dok sve nisam skinuo.
od alata kljuc 8, 10, 13, 19, 25 i krstasti i ravni srafciger.
i naravno - skinite kleme sa akumulatora da ne napravite neki spoj.
radijator probusen
kuciste ventilatora polomljeno
nema reostata brzine
ne mogu da shvatim da ljudi toliko mogu da useru auto za ljubav malo vremena i para
nije ovo investicija od 500e pa da se nema.
ja sa penzijom od 13000din sredjujem auto tempom kojim mogu ali se trudim da sve ostane u originalnom stanju bez improvizacija