
Kodovi injektora
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Kodovi injektora
Ostavio sam auto u Zeravici po pitanju dizni i turbine, za turbinu znam sta je javili su mi, a za dizne su mi rekli da nijedna nema kod i da ce probati da ih vrate u normalu kodiranjem...zasto se to desilo i kako dizne koje nemaju kod uticu na rad motora? Posto sam se ranije zalio da mi se motor nepravilno...a svi ostali su me uveravali da se cuje normalno... 

- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Kodovi injektora
Da li je ranije rađeno nešto na diznama?
Što se tiče vraćanja kodova...u principu, izbaciće ih sto prilikom kačenja dizni. Posle toga ostaje samo da ih upišeš preko MES-a
Što se tiče vraćanja kodova...u principu, izbaciće ih sto prilikom kačenja dizni. Posle toga ostaje samo da ih upišeš preko MES-a
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: Kodovi injektora
Kod mene je auto od 25. septembra, nikakve modifikacije nisu radjene, februara je izbacen dpf i zatvoren egr, i nije menjana cela mapa, vec samo deo za regeneracije i za egr....Kad sam ga uzeo auto je bio izuzetno tih i imao je pravilan rad (po mom misljenju) par dana nakon kupovine ne znam iz kog razloga poceo je da se cuje malo grublje i to je tako ostalo....januara kad sam isao za leskovac sam je gazio po autoputu i sutradan je auto imao onaj isti rad kao kad sam je uzeo, gotovo da se nije cuo motor u kabini ni na -10 dok je motor hladan, a onaj stari grubi rad se vratio prvom regeneracijom(nakon2-3 dana)...
Oni su rekli da ce upisati kodove, 3500din po dizni, pa ako to resi problem odlicno, ako ne ne gine reparacija nekoj/svim (dijagnostika je pokazala da 4. dizna preliva na leru...na 2000 obrtaja sve daju normalne vrednosti, u pokretu nismo testirali auto, to smo videli u AK Kole)
Oni su rekli da ce upisati kodove, 3500din po dizni, pa ako to resi problem odlicno, ako ne ne gine reparacija nekoj/svim (dijagnostika je pokazala da 4. dizna preliva na leru...na 2000 obrtaja sve daju normalne vrednosti, u pokretu nismo testirali auto, to smo videli u AK Kole)
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Kodovi injektora
Na stolu će testirati sve šta treba. I ja sam svoje dizne kod njih radio, kompletnu reparaciju.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Kodovi injektora
Sa diznama koje nemaju kod ne mozes da upalis auto.
To sto su ti rekli, mozda nisi razumeo ili nakon testiranja masina ne moze da dodeli kod ako su dizne"katastrofalno" lose.
Treca opcija je ca te spremaju za šišanje
Sent from my iPad
To sto su ti rekli, mozda nisi razumeo ili nakon testiranja masina ne moze da dodeli kod ako su dizne"katastrofalno" lose.
Treca opcija je ca te spremaju za šišanje

Sent from my iPad
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: Kodovi injektora
Ne znam videćemo, rekli su da nemaju kod i da će probati da ih kodiraju, pa ako neka ne uspe da će trebati reparacija...javiću sutra šta mi kažu, ne znam sta da očekujem od turbine, kako ce sa ide auto, da li ce i dalje da ima lag, i od koliko obrtaja ce da pocne ds vuce....menjaju neki izduvni ležaj valjda, caure i neki kompresorski deo (rotor kompresora) ako sam dobro razumeo.... dpf mrtvi...
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Kodovi injektora
wwwttttffffaakk??kolega,ne da te spremaju za najgoru i najskuplju varijantu,nego se vidi iz tunguzije
Svaka dizna mora da ima svoj kod,u suprotnom ne reaguje...ukucavanje u mesu je stvar majstora,ne utice ni na sta,osim pracenja korekcija,zanimacija..
Za turbo...ako menjaju kompresorski impeler,to znaci da ti je auto zvizdao,zavijao,skripao,taj zvuk je uvek prepoznatljiv...raspitao si se za remont dizni koja je cena?prosek 150e po komadu...za te pare,kupis 3 polovne,i menjas,ostane viska...


Za turbo...ako menjaju kompresorski impeler,to znaci da ti je auto zvizdao,zavijao,skripao,taj zvuk je uvek prepoznatljiv...raspitao si se za remont dizni koja je cena?prosek 150e po komadu...za te pare,kupis 3 polovne,i menjas,ostane viska...
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Kodovi injektora
Zex, lično sam testirao i upisivanje kodova i te kako utiče na performanse. Iako kod naših majstora uglavnom vlada mišljenje da če to ECU sam da pročita, ne ide baš tako.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Kodovi injektora
Sve je to lepo, ali auto NE MOZE da upali sa raskodiranim diznama...
Evo primer, cuneri amateri preko kabla kad su mapirali Megan, 2004, sve je lepo islo, dok nije trebalo da se upali auto. PRC, raskodirale se dizne i nece da kresne.
Mora ECU na astal.
Nikola, ja da sam na tvom mestu, uzeo bih nazad te dizne i poslao kod Vilica u NS, oni su bas dobri majstori za to.
Dizne koje su dotrajale i imaju preveliku korekciju, kada se stave na sto, masina ne moze da im dodeli kodove, jer je prevelika korekcija.
Auto ne moze da se pokrene sa diznama koje nemaju kod.
Kodove moze da ti upise i neko za 2L piva, ima i ljudi na forumu koji bi ti pomogli, to je smesan posao a ne 3.500 dinara po dizni.
Za turbinu, jeftinije ce da te kosta da kupis drugu polovnu nego da ti rade to sto si naveo, kostace te kao svetog Petra kajgana.
Uglavnom, ja bih sve trazio nazad. Nadam se ako si slao postom da si uslikao sve pre slanja, ja bar tako radim, nezavisno da li su kola ili ne...
edit:
Vidim da si ostavio tamo kola.
Idi, neka vrate dizne bez kodova i neka upale auto, sve ce ti biti jasno.
Uslikaj diznu i okaci ovde sliku. Idi na bum tras upad
Evo primer, cuneri amateri preko kabla kad su mapirali Megan, 2004, sve je lepo islo, dok nije trebalo da se upali auto. PRC, raskodirale se dizne i nece da kresne.
Mora ECU na astal.
Nikola, ja da sam na tvom mestu, uzeo bih nazad te dizne i poslao kod Vilica u NS, oni su bas dobri majstori za to.
Dizne koje su dotrajale i imaju preveliku korekciju, kada se stave na sto, masina ne moze da im dodeli kodove, jer je prevelika korekcija.
Auto ne moze da se pokrene sa diznama koje nemaju kod.
Kodove moze da ti upise i neko za 2L piva, ima i ljudi na forumu koji bi ti pomogli, to je smesan posao a ne 3.500 dinara po dizni.
Za turbinu, jeftinije ce da te kosta da kupis drugu polovnu nego da ti rade to sto si naveo, kostace te kao svetog Petra kajgana.
Uglavnom, ja bih sve trazio nazad. Nadam se ako si slao postom da si uslikao sve pre slanja, ja bar tako radim, nezavisno da li su kola ili ne...
edit:
Vidim da si ostavio tamo kola.
Idi, neka vrate dizne bez kodova i neka upale auto, sve ce ti biti jasno.
Uslikaj diznu i okaci ovde sliku. Idi na bum tras upad

- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Kodovi injektora
Koliko god nestvarno zvuci meni su u dva servisa (da ne navodim imena ali u prinicpu najpoznatiji servisi u NS za Fiat grupaciju) 2008-e rekli da je sa termostatom sve u redu a temp preko dijagnostike nije nikako isla preko 70 stepeni. Posle kod drugara u servisu zamenim termostat i temp oko 90 od tad uvek. Tako da nemoj da te cudi sto se od majstora svasta moze cuti
.

- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Kodovi injektora
Pretpostavljam ja je ovde u pitanju činjenica da su korekcije takve da ne odgovaraju kodovima sa kojima su dizne izašle iz fabrike. Kodovi upravo to i rade, govore ECU o karekteristikama injectora u različitim režimima rada. Posle višegodišnje upotrebe i zbog habanja pokretnih delova, to se očigledno promenilo, pa će sada pokušati da "ukodiraju" postojeće stanje. Bar se meni čini da je to u pitanju, a ne pokušaj da neko nekog odere.
Što se turba tiče, pitaj da li rade sa originalnim delovima ili onim made in Serbia (mislim Stara Pazova). Polovan turbo je tek mačka u džaku.
Što se turba tiče, pitaj da li rade sa originalnim delovima ili onim made in Serbia (mislim Stara Pazova). Polovan turbo je tek mačka u džaku.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: Kodovi injektora
Auto je gotov, rekao je lik da su dizne imale lose korekcije tako da je bilo potrebno samo kodiranje, nije bila potrebna reparacija, turbo je uradjen takodje, kod njih sam otisao po preporuci Goxy-ja, jer je rekao da rade sa original delovima, a i imaju veliku guzvu u servisu a i cini mi se cini da nisu neki zafrkanti/derikoze....
Sad sam ih zvao i rekao mi je lik da je neko crevo kod usisa turbine bilo iskidano i da traze sad neko polovno ali za 2.0 ga nema nijedan otpad
Sad sam ih zvao i rekao mi je lik da je neko crevo kod usisa turbine bilo iskidano i da traze sad neko polovno ali za 2.0 ga nema nijedan otpad

- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Kodovi injektora
Pa ako ne nadju ima ona firma u Indjiji sto prave usisna creva Top Spider se zove, nek posalju staro da ti naprave po uzorku, cisto da izbegnes kupovinu originala...
...a sto si radio turbinu skroz prolupala ili je samo zvizdala?
...a sto si radio turbinu skroz prolupala ili je samo zvizdala?
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: Kodovi injektora
Ma otisla skroz...cula se malo, ali je auto isao lose, idem na 2000 obrtaja, dam pun gas, nakon 2 sekunde povuce, iz niskih obrtaja nikako ne vuce kad se zagreje motor, prepunjavala je...sve zbog dpf-a
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Kodovi injektora
Ja bih imao isti problem da nisam sve odmah rastavio da vidim sta je i da nisam vidio kod tebe kakav je DPF. Sreca pa nisam radio kako su mi savjetovali - da gazim 15ak minuta na 3500rpm par puta u nedelju dana pa da onda vidim na koliko radi regeneraciju.. Tacno da sam to uradio raspala bi se turbina u rendani kupus za tursiju...
Assumption is the mother of all fuckups
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: Kodovi injektora
Upravo tako, mada su mi problem napravile rastelovane dizne po rečima Vlade iz ak kole....
Jedva čekam da vidim kako ce da ide kad je uzmem, plus planiram da stavim mapu koju ti je pravio mladenke ovih dana ili u skorije vreme videću kako budem s vremenom/parama
Jedva čekam da vidim kako ce da ide kad je uzmem, plus planiram da stavim mapu koju ti je pravio mladenke ovih dana ili u skorije vreme videću kako budem s vremenom/parama
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Kodovi injektora
zbog zapusenog dpf-a si mogo da imas vecu temperaturu u grani, turbini i auspuhu jer je protok kroz auspuha je bio smanjen pa se i toplota vise zadrzavala. Zbog toplote moze da ode dihtung na grani ili odu karike na turbini pa da pocne da pusta ulje ali luft u turbini nisi mogo da dobijes zbog toga. Luft se dobija kada se zazor u axijalnom i radijalnom lezaju poveca, a to bude kada je neodgovarajuce ulje pa ne podmazuje kako treba, zmanjen protok ulja u turbini, zbog prevelikog pritiska a samim tim i velikog broja obrtaja osovine. Kad je zapusen auspuh turbina ne dostize zeljeni pritisak ili dostize sa zakasnjenjem. A ni dizne nisu mogle da naprave luft u turbini.
Jednostavno dizne nisu ni u kakvoj relaciji sa turbinom. Verovatno je turbina dotrajala i takva je dosla sa automobilom.

Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: Kodovi injektora
Pa ulje i vodu srecom ne mesa, kad preuzmem auto ici cu da promenim ulje i filter ulja, i reci cu da mi se procisti dovod ulja do turbine kao sto je Goxy predlozio..
Vezano za turbo i dizne, Vlado mi je rekao da je jedna dizna prelivala (tako je pokazivala dijagnostika) sto je dovelo do cestog zapusavanja dpf-a, sto je dovelo do cestih regeneracija, sto je dovelo do ostecenja turbine...Na turbini su menjali neke caure, rotor turbinskog dela, i nesto valjda neki kompresorski djavo ne mogu da se setim sad...
Videcu kako se ponasa auto kad ga preuzmem, najvise me kopka da li ce ona "buka" motora da se sredi....
Vezano za turbo i dizne, Vlado mi je rekao da je jedna dizna prelivala (tako je pokazivala dijagnostika) sto je dovelo do cestog zapusavanja dpf-a, sto je dovelo do cestih regeneracija, sto je dovelo do ostecenja turbine...Na turbini su menjali neke caure, rotor turbinskog dela, i nesto valjda neki kompresorski djavo ne mogu da se setim sad...
Videcu kako se ponasa auto kad ga preuzmem, najvise me kopka da li ce ona "buka" motora da se sredi....
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Kodovi injektora
Dizna kad naliva gorivom stvara bogatiju smesu ako ne naliva ko sa cesme. Ako pa bas mnogo naliva onda gorivo spere klip i mesa se sa uljem. A ti bi na asupuhu posle skidanja dpf-a video da dimi ko fap lokomotiva po svakom davanju gasa. Ali opet dizna u cilindru, izduvni gasovi idu kroz granu u turbinu pa u auspuh. Ako je smesa bogata onda krilca turbine zaglave od garezi a ne pojavi se luft u turbini koji ti spominjes. Ako je bila previsoka temperatura u turbini zbog zapusenog dpf-a, onda se karike spale, postanu krute i pustalju ulje. Ali opet nema lufta.
Da bi se javio luft u osovini turbine zbog same temperature turbine, temperatura mora da bude toliko visoka da "kuva" ulje u turbini, kako bi izgubila svoje svojstvo podmazivanja i hladjenja u isto vreme pa da se javi luft. Ali onda uz to ide i pokrivljena grana, dihtung grane... No, nebitno vazno da je nadjes kvar i isti otklonjen. 


Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Kodovi injektora
Mladenke, to sto pricas jeste tacno, ali proces moze da bude mnogo sporiji. Ako je zapusen dpf veca je temp sto vremenom moze da dovede do deformacije osovine, posebno kod male turbine kao sto je ova gdje je i osovima tanja. Deformacijom osovine turbina ide van balansa pa znatno ubrzava trosenje lezaja. Meni je osovina bila skroz plava, to znaci da je materijal pregrijan. Ona se cula jako malo ali na stolu vidis da je jedva u balansu i da joj je blizu kraj. A vidio si kakva je moja mapa bila. Nije dimio ni grama jer je sve ostajalo u dpf. Cak i sa skinutim dpfom nisam vidio dima (za onih 20km dok mi nisi sredio to). Kod njega moze biti uzrok lose dizne, meni losa mapa ali rezultat slican. Samo sam ja na vrijeme rijesio.
Ispravite me ako grijesim.. Ja sam glupi kompjuteras, ne turbadzija..
@nikola : To sto ti rade je klasican servis turbine. Lezaj, karike i turbinski impeler jer je iz komada sa osovinom.
Ispravite me ako grijesim.. Ja sam glupi kompjuteras, ne turbadzija..
@nikola : To sto ti rade je klasican servis turbine. Lezaj, karike i turbinski impeler jer je iz komada sa osovinom.
Assumption is the mother of all fuckups
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Kodovi injektora
Njemu je dpf sa gornje strane bio istopljen skroz, a pritisak mu je izbijao na dihtungu turbine
Assumption is the mother of all fuckups
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Kodovi injektora
Upravo to pricam, kod normalne voznje cak i sa zapusenim dpf-om ne verujem da ce temperatura ici preko 800-850 stepeni, sto je pa normalna temperatura za pun gas u velikim obrtajima. Jedino ako je gazio auto dok je dpf bio zapusen, ako mu je neko reko tu staru popravku automobila "zgazi auto na autoputu da se malo procisti", pa da je zbog toga otisla temperatura u nebesa, izgorela ulje a samim tim nema podmayivanaj osovine turbine pa se lezajevi pohabali i turbina dobila lufta. 

Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: Kodovi injektora
Preuzeo sam auto, i stare delove, slikacu vam racun kasnije, i stare delove da vidite u kakvom je stanju sve to sto je potroseno, i sta je sve menjano.
Utisci, pa ja sam zadovoljan, auto odmah reaguje na gas, puni dosta bolje i motor dosta lepse radi, i dalje nije savrsen zvuk ali dosta mekse se cuje, uzeo sam takodje 2 papira vezana za dizne i turbinu, sa stola vrednosti sta znam, za dizne nema vrednosti vec samo novi kodovi i deo gde pokazuje da su prosle test.
Ostalo je da zamenim neku gumu koja je kod usisnog dela turbine, moja se bila raspala, pa su oni posto nisu nasli nijednu polovnu na otpadima zbudzili nesto i rekli da stavim novu u skorije vreme, i onaj metalni deo koji spaja crevo koje ide iz interkulera i turbinu moram da menjam, jer mi tu gubi pritisak i cuje se da sisti...
Uglavnom glavni deo je zavrsen
Potrosnja od njih do Vojvode Stepe, 130-140km, 5.3l/100 (po bordu), uz brzu voznju i klimu, verovatno bi spala na nesto ispod 5l da sam postovao svako ogranicenje i da nisam potapao na nekim mestima.
Utisci, pa ja sam zadovoljan, auto odmah reaguje na gas, puni dosta bolje i motor dosta lepse radi, i dalje nije savrsen zvuk ali dosta mekse se cuje, uzeo sam takodje 2 papira vezana za dizne i turbinu, sa stola vrednosti sta znam, za dizne nema vrednosti vec samo novi kodovi i deo gde pokazuje da su prosle test.
Ostalo je da zamenim neku gumu koja je kod usisnog dela turbine, moja se bila raspala, pa su oni posto nisu nasli nijednu polovnu na otpadima zbudzili nesto i rekli da stavim novu u skorije vreme, i onaj metalni deo koji spaja crevo koje ide iz interkulera i turbinu moram da menjam, jer mi tu gubi pritisak i cuje se da sisti...

Uglavnom glavni deo je zavrsen

Potrosnja od njih do Vojvode Stepe, 130-140km, 5.3l/100 (po bordu), uz brzu voznju i klimu, verovatno bi spala na nesto ispod 5l da sam postovao svako ogranicenje i da nisam potapao na nekim mestima.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis