Ljudim imam problem sa kvacilom. U zadnjih 2 nedelje sam primetio da mi pedala kvacila labavija nego sto je bila odnosno da sam morao da stisnem papucu vise nego uobicajno da bi promenio brzinu. Papuca je padala sve nize i nize dok skroz nije postala labava, sada fakticki ne mogu da promenim brzinu ni kad stisnem do patosa, nekad se zaglavi pa pusti, u principu je skroz labava. Sad ono sto me zanima da li je otisao cilindar ili moram da menjam ceo set, pa pitam Vas za misljenje da me ne bi mehanicari odrali. Pozdrav svima i hvala unapred na pomoci..
Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts ex Alfa Romeo GT 2.0jts ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm ex Alfa Romeo Mito 1.4tb ex Alfa Romeo Giulietta QV -Megane 3 RS CUP
Imas dva cilindra kvacila. Jedan je na pedali kvacila,a drugi je na menjacu(odnosno u menjacu kod verzija gde je druk lezaj i cilindar u jednom) . Ukoliko su cilindri ok,set kvacila je za zamenu.
Proveri kocionu tecnost, verovatno ti je propisao neki cilindar, ako imas srece to je onaj kod pedale i on se lako menja, cena oko 2500, dok ovaj u menjacu bar kod mene (TS) je tu je oko 6000din i mora da se skida menjac. Msm da je kod JTD na menjacu i da se samo skine sediste akumulatora i da se lako menja.
Oba se relativno lako menjaju. Ovaj u kabini lakse, doduse, i on je oko 2.5-3000, dok je cilindar u menjacu kad sam ja menjao bio od 3 do 6000 dinara, ako se dobro secam.
nema pravila, meni na 145 i na 156 ostajala pedala zaglavljena a riknuo onaj na pedali dok je na 155ici sa istim simptomima crkao onaj na menjacu tako da moraju se oba proveriti. takodje ne mora da gubi ulje ili da curi, moze samo da popuste gumice unutra ili cilindar dobije neki ris pa da preliva, to je konkretno bilo na 156ici dok je na 155 i 145 curkao.
na 156ici sam zamenio oba jer se u principu menjaju u paru posto kad stavis ovaj nov vrlo lako i brzo moze onaj stari koji nisi menjao da strada (to mi se desilo na 155ici, kad sam zamenio onaj na menjacu stradao je onaj u kabini koji sam doduse sredio samo novim gumicama).
kod mene na 156 nije U nego NA menjacu ispod akumulatora i to je jeftnijija varijanta, ja sam ga platio 1500din a ovaj na pedali 3000, pocetkom godine, oba meteli.
nije na svim verzijama 147ice U menjacu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Na 147 Jtd postoji cilindar koji je u menjacu. Dakle druk i cilindar idu zajedno.
Kada se desava da se ne gubi UK ulje znaci nema curenja, problem je u cilindru.
Ima ih u prakticno svakoj radnji koja prodaje delove za Fiat... Cena zavisi od kvaliteta, meni je ovaj na pedali izdrzao 2.5god ne secam se marke jbg, sad godinu dana imam Metteli pa videcemo koliko ce trajati
Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g., ex AR 155 2.0 16v Super '98, ex AR 155 1.7ts '94, ex AR 164 2.0ts '89, ex AR 164 2.0ts '91, ex AR 164 2.5td Super '96, ex AR 164 2.0tb Super '96, ex AR 164 2.0ts Super '98.
Pa nije džabe, 4200 je
Elem tu mojim mukama nije kraj. Oba cilindra kvačila nova, set kvačila nov, ulje novo i posle 200km pedala kvačila ima luft. Za 45k km sam menjao 2 puta oba cilindra kvačila, različiti proizvođači kod različitih mehaničara tako da to isključujem kao opciju. Sada zamenim set kvačila i po treći put menjam nesretne cilindre.
Da li neko ima ideju šta može da bude? Ili zna nekoga ko zna nekoga ko je imao sličan problem?
Ima lufta bas kvacilo ili ti samo pedala labava pri vrhu? Ako je ovo drugo onda imas problem sa oprugom za vracanje pedale ili segerom koji spaja pedalu i klip iz cilindra... Cesti problemi, opruga oce da pukne a seger ispadne iz lezista, u oba slucaja pedala je labava pri vrhu...
Labava pedala pri vrhu, baš tako. Kada je ugašen motor pedala labava, šaltanje normalno. Upaljen motor, pedala labava, neće u rikverc. Cenim da uskoro neće ni u ostale brzine, imao sam već taj događaj. Nadrukam sto puta pedalu kvačila i hoće u rikverc. Donji cilindar stavljen nov kada je set kvačila menjan. Posle 200km labava pedala pri vrhu. Nisu procureli cilindri. Zamenimo gornji, 200km ok i opet labavo pri vrhu.
Vraćam sutra auto mom mehaničaru natrag na projektovanje. Počinjem da kontam zašto sAudijci kače krst oko retrovizora, da i ja osveštam auto možda me prođe cela ta zajebancija
Ako neko ima ideju šta može da bude... malo brainstorminga nije loše