Vidio sam da mi prosipa tečnost po relejima u centralnoj konzoli iza ICS-a. I naravno kao uzrok svega toga došlo je do otkaza rada pokazivača pravca na satu. Rad žmigavaca je bio uočljiv samo preko sluha ili dodirom ručke i provjerom njenog stanja. E kako je žena počela kukati da je njoj i djeci hladno morao sam pristupiti rješenju problema. Šala, dosadilo mi je kupovati paraflu i praviti smjesu te stalno dosipati. Nije ni jeftino, kad saberem za godinu dana sam potrošio od 50 do 100KM samo na paraflu. Nabavim relej (onaj zeleni za pokazivanje strelica pokazivača pravca na kilometar satu) za 10KM



Kad sam dobio dio odem do komšije, naravno sa sve slikama koje sam skinuo sa alfisti.hr, i počnemo radove. Kako je imao kamion u garaži radovi su pošli tek oko 4h popodne i ispreg garaže. Taman da radimo pod lampama, nije zanimljivo ako je sve bezbolno.

Stari i novi hladnjak!!!


spisak dijelova

rupa!

oprano ležište



postoje vijci na koje sam trošio po 15 minuta kada sam ih zavrtao. Trebalo bi da imate 7 čegrtaljku okasti. Treba vam i magnet sa lijepim motanjm jer i vijci i ključići upadaju jedno 77 puta ispod.
Probajte ovo da zavrnete iz prvog pokušaja!



Zaključak:
Nije strašan posao, samo se mora imati odgovarajući alat.
Procjena vremena rada, prvi put 4-5 sati na otvorenom i pod sijalicama, sada mislim oko 2 sata.
Postoji li lakši način, DA. Mislim da je puno lakše ako bi se skidao motorić ventilacije, odnosno kompletan sistem ispoda plastika i onako sve zajedno vadilo. Ili to ili da se nabavi malo ljepšeg alata pa da se ovi vijci koji ispadaju mogu lakše ubadati. Ako se ne vadi sve mora se slomiti plastika na poklopcu vazdušnog kanala koji vode od motorića ka klapni. Nije strašno postoje vijci koji sve ponovo učvrste.
Pogldajte na alfisti.hr proceduru zamjene.