Pozdrav svim Alfistima!Zanima me,ako neko tacno zna podatak,od koje godine su poceli da ugradjuju u Alfu 166 2.0TS/150ks,menjac sa 6 brzina,i da li svaka 166-ica ima ASR,t.j dugme na centralnoj konzoli pored menjaca "ASR-off" ili ne?
Ok.Hvala.Buni me to sa menjacem,ima jedna 166-ica 2.0TS koja se prodaje,godiste je 2001.i ima menac sa 6brzina.A koliko je meni poznato menjac sa 6 b je poceo da se ugradjuje od 2002.Sumnjam da je kod ove nesto prepakovano oko menjaca.
Koliko je normalno da 2.0TS motor "popije" ulja na 1000km?Kakva je potrosnja goriva,sa normalnom voznjom pri 80-90km/h na magistrali,pri krstarenju?
Moj ts na 156 trosi oko 400-500 grama ulja na 6000-7000 km.. ali mi trosi vise jer mi otisao sraf na kardanu..
Sa potrosnjom je 11 kombinovano plina.
Na 166 je verovatno vise jer je auto generalno tezi..
Inace kad smo kod ovog pitanja. Prijatelj mi jedan rece da je vozio 156 2.0ts sa menjacem od 6b sa 166. Nije vozio 156 sa 5b pa ne moze da mi kaze razliku. Probao li je neko ta dva menjaca?
Mislim da je ogromna razlika. Mnogo su krace brzine kod ove sa 6b i cini mi se da lakse ide, nekako je to lijepo i optimalno rasporedjeno. Inace krajnja brzina je slica i to ti govori da na autoputu imas slicnu potrosnju. Ali na magistrali vjerujem da je razlika oko 1l. Inace moja magistrale ali sa malo brda oko 9l a ako ima puno brda oko 10-11l. Pricam o plinu.
Ok.a koliko ti ulja "popije" motor na toj Alfi 166 2.0ts?Kupio bih jednu sa takvim motorom,doduse stara je ,(2001.god.),ali dobro je ocuvana po enterijeru i limarski,treba jos da je probam u voznji,pa me zanima da li taj motor ima varijator faze ili ne,i nasta trebam da obratim paznju oko motora,kada ga probam?Ako neko zna i hoce,molio bih za savet!
Ima varijator faze, a potrosnju ulja ti ne moze niko reci ni garantovati, zavisi od stanja samog motora i načina vožnje. To ces morati sam da vidis i ocenis posle nekog vremena.
Alfa 166 sa ovim motorom meni licno ne bi bila izbor jer nije prava mera za nju. Daleko od toga da ne moze lepo da se vozi, ali posto vidim da trenutno vozis 2.4 jtd mislim da bi ti prelazak na 2.0 TS bio priličan šok, da ne kažem razočaranje...
To je potpuno isti motor kao u 156, samo je menjac izgleda od 2002 god.sa 6b.
Inace cak i oni sto voze jtd od 115 ks kad sednu u 2.0 ts jer je atmosferac oni se prestrave jer nisu navikli na jako ubrzanje na malim obrtajima. A tek 2.4 je mnogo jaci. Iskreno ces biti razocaran kad budes probao da je gazis malo.
Ma to mi je jasno da je 166 teza i sporija u startu,ali je zato daleko komfornija i udobnija od svih drugih Alfi.Presao bih cisto malo na benzinca,jer ih nisam odavno vozio,ali nebih nista preko 2.0.Auto mi treba za medjugradske relacije i krstarece brzine od 70-80km/h do 110km/h plafon,jer kakvi su nam putevi nemoze covek ni 10km da predjea da ne zvekne u neku udarnu rupu,cak i na auto putu.Tako da mi svaki savet za i protiv znaci.Auto koji bih kupio je iz 2001.god.sa koznim sedistima odlicno ocuvanim,bez ASR-a,presao oko 250k/km.Veliko servis uradjen na 200k/km,vozen samo po Evropi.
Pa ko hoce moze da napise sta su joj mane oko motora,iz iskustva.Za vesanje i trapove znam,jer vec vozim 156.2.4jtd/150ks
Pozdrav svima!
Pa trapovi za 166 nisu isti kao za 156.. Dosta su skuplji. Drugo vec si pred velikim servisom koji je oko 50k dinara za 2.0 ts.. A i verovatno svecice moraju da se promene pa dodaj na to jos jedno 14000.
Motor ima mane to sto ga dosta ljudi rabate, pa mozes svasta da ocekujes. Varijator je jedan od uobicajenih problema jer zvekce i cuje se kao dizel. To kad se radi veliki servis se reparira. Ako varijator nema veliki luft onda ce da drzi dugo reparacija, ako ima posle par meseci ce opet da zvekce.
Neki se zale na potrosnju ulja. I ja sam imao to, tj moj burazer dok je auto bio kod njega. Na 8000km mu je trosio 3l ulja. To je resio kad je zamenio karike. Kardan je aluminiumski pa moze da oblajzne navoj za sraf gde se ispusta ulje pa da curi. Ja imam taj problem trenutno.
Inace mi trosi kao sto napisah gore oko 400gr na 6000-7000.
Nista mi trenutno vise ne pada na pamet. Generalno je dobar motor. Radjen sportski, i podnosi velike obrtaje, pa ga zbog toga svi tako i voze. Meni se vise svidja od dizela, ali opet to je subjektivno.
Hvala druze.Eto, ti kazes da se svecice menjaju na 50k/km,a neki drugi se kunu, da 100%mogu da rade normalno do 80k/km i vise.
Najvise me buni da li je Alfa fabricki izbacivala model 166TS, 2001.god. sa menjacem sa 6brzina?Ako neko zna tacan podatak,neka napise?
Hvala.
Molio bih sadasnje vlasnike Alfi 166 2.0TS,za misljenja za i protiv kupovine te Alfe, godiste je 2001.menjac sa 6brzina,presla je 250k/km,odlicno ocuvan enterijer.Trebam da je probam sledece nedelje,pa molim za svaki savet,koje su dobre a koje lose stvari oko tog motora,i nasta posebno da obratim paznju?!
Hvala unapred
Da karter. Ja se prebacio.
Radice svecice i do 100k km, ali je pitanje kako. Meni su moje bile na autu pa sigurno 80k km. Ali kad sam ih zamenio motor je postao elasticniji. Bolje ubrzava od 2500rpm nego sto je to radio od 3500rpm. Videces i sam kad ga budes pazario.
To za ulje mi je jasno,mora taj motor da trosi ulje jer su fabricke tolerancije zazora karika i cilindra tako konstruisane.Sve do 400ml. ulja na 1000km je u granici normalnog,preko toga nije.To sa plivajucim me malo cudi jer mislim da plivajuci zamajac imaju samo dizel masine,zbog velikog obrtnog momenta ,i velike kopresije u cilindrima pri paljenju 21:1,a kod benzinaca je to oko 9:1.Neznam, mozda gresim,ali mi je malo cudno da TS motor ima jos i plivajuci zamajac.Cemu sluzi kod benzinca?Mislim da je to nemoguce i zbog velikog broja obrtaja motora,da ima plivajuci.
Dajte jos ko vozi ovaj motor, za i protiv misljenja oko kupovine 166-ice 2.0TS/2001.god.6brzina,240k/km.
ok.Hvala ljudi puno.Sada je malo jasnije.To za zamajac stvarno nisam znao.
Koji su najcesci kvarovi na 2.0TS motoru!?
Koliko kostaju delovi za veliki servis,i sta se sve menja?
Da li vredi uopste kupovati 166-icu 2001.god. sa 240k/km?Na osnovu ocuvanosti enterijera,,mislim na izlizanost volana,rucice menjaca,papucice kvacila i kocnice,vozacevog sedista,rukohvata na vratima tapacirunga,sve je koza odlicno ocuvana,auto izgleda zaista i spolja izuzetno ocuvan.Nigde nista polomljeno,nebo je cisto ,nema nikakvih ogrebotina unutra,spolja par sitnih linija od parkiranja...
Molio bih za iskren odgovor svih koji imaju sada ovu Alfu 166 2.0TS?
Poslednja izmena od traxxas u Ned Maj 24, 2015 7:14 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Ajoj sto kolega nakudi 166. Pa ako njega slusas nema nista od kupivine. E sad realno,auto je ekstra ako je za one potrebe koje si rekao do 130km/h. Uopste svi benzinci ispod 200ks I maksimalne brzine preko 230 su do 130km/h. Veliki servis je u BL 450km sa zamjenom oba remena,vodena pumpa,roler,spaneri. Svjecice su tacno 175km sa isporukom u EU sa sajta na e-bay. Trajnost istih je 100000km I ne mislim ih ni pogledati prime 70-80000. A potezanje, brzi Sam od bill koje dizelke od 100 I 103 kw. Potrosnja ulja po neni ne smije preci 2 l na 10000 ako se vozi normal I, kod mene trosi do 1l (oko 0,5-0,7l) to vecinom nakon 5000km.
Hvala ti "Milose" puno na savetima i odgovorima.
Nadam se da ce jos neko da napise neku rec oko odrzavanja i potencijalnih kvarova!
Za i protiv kupovine, 166-ice 2.0TS,2001.god.6brzina,240k/km,sa odlicno ocuvanim koznim enterijerom,spolja takodje ocuvana.Pa ko ima istu ili je vozio,zamolio bih za misljenje.
shanirani skines lepo karter uzmes tecni metal ali pre toga ga dobro ocistis od ulja i namazes na stopnu gde ispusta ulje i sve oko nje sacekas da se osusi i vratis i nema kap da pusti,a mozes i da odneses da ti narezu drugi navoj a mozes i da zavaris e sad razmisli sta ti je najjeftinije,ja sam to juce radio samo sto meni nije pustao na stopni vec pored nje ali vrlo malo dali je neko pre mene zakacio ili sta ja ne znam ali sam stavio tecni metal i sad ne pusta ni malo.imam jos jedno pitanje za one koje imaju 2.0 motore twin spark,jel ima na duplom zupcastom semering,mislim iza remenice gde ide dupli zupcasti ili su samo semerinzi na obicnom zupcastom.hvala.
Pa majstor mi rece da je najbolje da se ispusti ulje i da mi odrade drugi navoj i drugi sraf.. A isto mi je tako rekao da je aluminijumski karter i zbog stalnog odvijanja i zavijanja propadne navoj..