
ako sam lepo svatio ti ja bi trebalo da napravim vakum na pasteti i kad signe do 0.6-0.7 bara tada bi trebalo da krilca udareu onaj granicnik na turbini koji se steluje sa inbus2.5?
ovaj

jel sam lepo svatio?
taj strafcic sam ja pomerao jer kad mi je stigo turbo sa servisa auto je poceo da ubrzava tek od 2600-2700 do tih obrtaja je bio kao bez turba i ovi iz turbo servisa su mi rekli da odvrnem ili zavrnem za pola kuga i tako sam ja uradio u spustio da pocne da ubrzava od mozda 2000 rmp
e sad bi ja to proverio i proverio dali su oni meni lepo sredili polugu na pasteti al ako moze bez skidanja turba.
sad provera poluge pastet je da se ugasen auto i kad se skine sa onog klina sto se kaci trebalo bi da su krilaca do kraja i ono da udje glat jel tako?
do kraja nedelje trebalo bi da bude gotovo crevo usisa koje je malo naprslo pa sam ga ja zakrpio al zamenice se i onda mora da se bacim u potragu da nadjem ko da mi izmeri parametre u voznji.