Alfa GT - nekoliko pitanja
- dejanribic
- Garaža: Alfa Romeo GT, 2007, Blackline 2.0 JTS
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Alfa GT - nekoliko pitanja
Pozdrav Alfisti!
Imam par pitanje za vas!
Naime, kupio sam svoju prvu Alfu konacno od pouzdanog prodavca i zanima me par stvari u vezi s mojim konkretnim modelom.
Radi se o Alfa Romeo GT,
2007. godiste, benzinac, 2.0 JTS, presla ukupno 39000 kilometara.
Evo sta me zanima:
1. Kad treba da je vodim na sledeci veliki i mali servis? Veliki je radjen na 21500km a mali na 31600km.
2. Da li neko zna kako se resava skripanje koje se cuje kad prelazim preko rupa, lezecih i slicno?
Kazu mi ljudi da je u pitanju trap, ali se slabo razumem u automobile te ne znam kako bih poceo da resavam to.
3. Da li imate preporuku za modifikacije, vidim da ljudi masovno stavljaju spojlere, Q2 diferencijal i slicno, a uvek sam zainteresovan za nadogradnju!
4. Voleo bih da znam koji su cesti problemi, saveti i slicno za ovaj model?
Hvala unapred za bilo kakvu pomoc!
Imam par pitanje za vas!
Naime, kupio sam svoju prvu Alfu konacno od pouzdanog prodavca i zanima me par stvari u vezi s mojim konkretnim modelom.
Radi se o Alfa Romeo GT,
2007. godiste, benzinac, 2.0 JTS, presla ukupno 39000 kilometara.
Evo sta me zanima:
1. Kad treba da je vodim na sledeci veliki i mali servis? Veliki je radjen na 21500km a mali na 31600km.
2. Da li neko zna kako se resava skripanje koje se cuje kad prelazim preko rupa, lezecih i slicno?
Kazu mi ljudi da je u pitanju trap, ali se slabo razumem u automobile te ne znam kako bih poceo da resavam to.
3. Da li imate preporuku za modifikacije, vidim da ljudi masovno stavljaju spojlere, Q2 diferencijal i slicno, a uvek sam zainteresovan za nadogradnju!
4. Voleo bih da znam koji su cesti problemi, saveti i slicno za ovaj model?
Hvala unapred za bilo kakvu pomoc!
- Veloce
- Saradnik Uprave

- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
1. Veliki servis se radi na 60000km
2. Zameni gornje viljuske
.
.
5. Sa proskripelim trapom i radjenim velikim servisom nije sigurno presla 39000km, koliko god da ti je pouzdan taj prodavac.
2. Zameni gornje viljuske
.
.
5. Sa proskripelim trapom i radjenim velikim servisom nije sigurno presla 39000km, koliko god da ti je pouzdan taj prodavac.

- Veloce
- Saradnik Uprave

- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
Nisu otisle,samo su malo seleni rasuseni i skripuce...to je ucestala pojava
spojleri nikako,q2 ako nadjes odlicno
alfa je lepa samo u originalnoj izvedbi sa dobrim original felnama sve ostalo prepusti ovima sto voze druge marke da se igraju nadogradnjom gluposti
problemi nisu toliko drasticni skoro da ih ima kao i kod ostalih marki automobila automobila
spojleri nikako,q2 ako nadjes odlicno
alfa je lepa samo u originalnoj izvedbi sa dobrim original felnama sve ostalo prepusti ovima sto voze druge marke da se igraju nadogradnjom gluposti
problemi nisu toliko drasticni skoro da ih ima kao i kod ostalih marki automobila automobila

- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
1. Mali servis na 10-15km ili na godinu dana, veliki na 60000km ili na 4 godine
2. Alfa GT ima vešanje koje se sastoji iz više delova i više njih može da uzrokuje škripanje. To je rešivo, jedino je problem što ti ne poznaješ tu problematiku, pa može da se desi da te majstor oceni da nemaš pojma, pa da ti kaže da treba da menjaš više stvari nego što treba,a ti ne možeš da znaš da li je to istina ili nije...budi oprezan, idi na second opinion pošto nemaš iskustva.
3. Modifikacije zavise od tvojih afiniteta. Sam auto ima neke stvari koje treba modifikovati, ali to zavisi od budžeta i upornosti. Neko bi ulagao u spojlere, neko u felne, neko u multimediju i muziku, neko u vešanje, neko u motor...Da imam GT JTS ja bih uložio u novi izduv jer mi je zvuk tog motora bledunjav i uložio bih u poboljšanje voznih osobina, ali ne bih ugrađivao q2. Ali, to je moj ukus, neko drugi bi radio nešto drugo...
4. O problemima imaš ovde na forumu. Kao preventivu problema koristi uvek najbolji mogći benzin jer je taj motor vrlo osetljiv na loše gorivo, kvalitetno ulje koje štiti njegove osetljive bregatse osovine i vozi pažljivo da produžiš život trapu koji je odlično konstruisan, ali je osetljiv na loše puteve kao kod nas. Izbegavaj rupe, penji ga što manje na trotoar, kontroliši geometriju trapa jednom godišnje. Ne lupaj vratima jer imaš stakla bez okvira pa se posle nekog vremena mogu rastresti i loše ukalpati prilikom podizanja...ima tu još nekih sitnica o kojima treba da vodiš računa, ništa nenormalno. Neko od drugara sa foruma će dopuniti, ima onih koji imaju ili su imali GT.
Pretpostavljam da si uzeo onog GT sa rupičastim felnama 18" što je bio dugo na oglasu?
2. Alfa GT ima vešanje koje se sastoji iz više delova i više njih može da uzrokuje škripanje. To je rešivo, jedino je problem što ti ne poznaješ tu problematiku, pa može da se desi da te majstor oceni da nemaš pojma, pa da ti kaže da treba da menjaš više stvari nego što treba,a ti ne možeš da znaš da li je to istina ili nije...budi oprezan, idi na second opinion pošto nemaš iskustva.
3. Modifikacije zavise od tvojih afiniteta. Sam auto ima neke stvari koje treba modifikovati, ali to zavisi od budžeta i upornosti. Neko bi ulagao u spojlere, neko u felne, neko u multimediju i muziku, neko u vešanje, neko u motor...Da imam GT JTS ja bih uložio u novi izduv jer mi je zvuk tog motora bledunjav i uložio bih u poboljšanje voznih osobina, ali ne bih ugrađivao q2. Ali, to je moj ukus, neko drugi bi radio nešto drugo...
4. O problemima imaš ovde na forumu. Kao preventivu problema koristi uvek najbolji mogći benzin jer je taj motor vrlo osetljiv na loše gorivo, kvalitetno ulje koje štiti njegove osetljive bregatse osovine i vozi pažljivo da produžiš život trapu koji je odlično konstruisan, ali je osetljiv na loše puteve kao kod nas. Izbegavaj rupe, penji ga što manje na trotoar, kontroliši geometriju trapa jednom godišnje. Ne lupaj vratima jer imaš stakla bez okvira pa se posle nekog vremena mogu rastresti i loše ukalpati prilikom podizanja...ima tu još nekih sitnica o kojima treba da vodiš računa, ništa nenormalno. Neko od drugara sa foruma će dopuniti, ima onih koji imaju ili su imali GT.
Pretpostavljam da si uzeo onog GT sa rupičastim felnama 18" što je bio dugo na oglasu?
Acqua-Olio-Benzina
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
auto presao samo 39000 a veliki servis mu radjen na 21000 
pre ce biti da je treba dodati jos jednu jedinicu ispred ovih cifara ako ne i vise
pre ce biti da je treba dodati jos jednu jedinicu ispred ovih cifara ako ne i vise
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
Pa ako je prešao toliko malo od 2007. naravno da je rađen veliki servis.
Acqua-Olio-Benzina
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
to je tacno ali tako mala km mi je unbelievable
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- PavleAR
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4jtdm 2009
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
Postoji velika mogucnost da je bio samo vikend auto i da je bio 2,3 auto u necijo kuci, a pored svega toga i benzinac je. Naravno to je bas malo km za to godiste, ali nista nije iskljuceno...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
Nema takvih kola puno, ali ih ima...ja baš takva volim. Razmišllao sam se nedavno za Clio Sport 2009. godište koji je prešao 16000km.
Acqua-Olio-Benzina
- PavleAR
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4jtdm 2009
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
da ali to ne znaci da ako ne predjes odredjenu km, da nikada ne treba raditi neke stvari na kolima....
- 916
- Garaža: gtv ts,mito 155
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
ja bi da kazem da ces ga sa nekim spojlerima samo ukenjati,taj auto ima perverzija liniju I ne trpi budzenja.e sad to je moje misljenje a ti sam odluci sta ces sa svojim autom
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
- Stromboli
- Garaža: Giulia 952 QV
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
Postoje auti sa tako malo km na satu, ali su retki naravno. Treba uciniti veliki servis zbog godina, ne samo zbog kilometraze, apsolutno se slazem i dobro je sto je ucinjeno. Ja sam na mojoj napravio veliki servis zbog godina, a ne zbog km. Vreme unistava sve, entropija jbg, sve tezi raspadanju.
Kad bih ne daj boze prodavao danas moj auto, niko mi ne bi verovao da ima km koliko ima, pogotovo sto je dizel radna masina.
Takodje i rashladna tecnost, 4 god maximalno u autu sme da stoji, posle postaje agresivna za sistem, proveriti da li je promenjeno.
Sto se tice spojlera, moj odgovor je ne. Najbolje je takav auto ukrasiti lepim originalnim felnama i to je to. Po meni najbolje su multispoke 18-ce za GT, ali sve je stvar ukusa.
Q2 moze, a i ne mora, verujem da je i u ovoj postavci auto odlican kroz krivine, ali ako volis agresivnije voziti, razmotri tu opciju, Q2 ili quaife, svejedno.
Kad bih ne daj boze prodavao danas moj auto, niko mi ne bi verovao da ima km koliko ima, pogotovo sto je dizel radna masina.
Takodje i rashladna tecnost, 4 god maximalno u autu sme da stoji, posle postaje agresivna za sistem, proveriti da li je promenjeno.
Sto se tice spojlera, moj odgovor je ne. Najbolje je takav auto ukrasiti lepim originalnim felnama i to je to. Po meni najbolje su multispoke 18-ce za GT, ali sve je stvar ukusa.
Q2 moze, a i ne mora, verujem da je i u ovoj postavci auto odlican kroz krivine, ali ako volis agresivnije voziti, razmotri tu opciju, Q2 ili quaife, svejedno.
Poslednja izmena od Stromboli u Uto Jan 06, 2015 5:19 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
`...owning an Alfa is a portal...´ - dovoljno receno.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Retkost jeste, ali se ne može u startu isključiti kao mogućnost. Nađe se ponekad i takav automobil na oglasima, bez da je neka prevara i spuštanje km.
Eto i mene na velikom servisu čim grane proleće jer nema teorije da čekam do preporučenih 60 kkm.
A što se GT-a tiče, čekamo fotke da vidimo kako ta zverka izgleda ukoliko je zaista mažena, pažena i vožena samo u specijalnim prilikama
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
Ovo je još ekstemniji primer od mene sa 40 kkmPavleAR napisao:Naravno to je bas malo km za to godiste, ali nista nije iskljuceno...
Retkost jeste, ali se ne može u startu isključiti kao mogućnost. Nađe se ponekad i takav automobil na oglasima, bez da je neka prevara i spuštanje km.
Eto i mene na velikom servisu čim grane proleće jer nema teorije da čekam do preporučenih 60 kkm.
A što se GT-a tiče, čekamo fotke da vidimo kako ta zverka izgleda ukoliko je zaista mažena, pažena i vožena samo u specijalnim prilikama
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Veloce
- Saradnik Uprave

- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
Postoje, ali im je i cena odgovarajuca. Ako je ovaj GT placen 5000e ta prica pada u vodu.Stromboli napisao:Postoje auti sa tako malo km na satu, ali su retki naravno.

- PavleAR
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4jtdm 2009
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
Pa veoma je diskutabilno sta za koje pare moze da se kupi... Naravno uglavnom su losiji automobili jeftiniji, ali ima i izuzetaka... Desavaju se situacije kada nekome trebaju hitno pare ili auto dobijen u kompenzaciji ili nesto slicno... Tada sam cena zna da bude niza...
Pored svega toga budimo realni, GT nije auto koji se bas lako prodaje pored toga je i benzincac....
Pored svega toga budimo realni, GT nije auto koji se bas lako prodaje pored toga je i benzincac....
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
na zapadu auto sa pravom malom km kosta itekako, znam dosta primera preko ljudi koji doteruju automobile, jedino mozes da pazaris havarisan auto sa malom km za neke manje pare, kod nas takodje kostaju ali naravno postoje izvesni slucajevi kad se prodaju ispod cene tako da je sve relativno ali znajuci kako se i koliko premotavaju km na satovima u danasnje vreme tesko je poverovati u te male km
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfabg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd(85 kw)rest. 2004.Remaped
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- dejanribic
- Garaža: Alfa Romeo GT, 2007, Blackline 2.0 JTS
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
Evo drugari na brzinu samo, posto nisam kod kuce:
Kupljen je za 6 i kusur hiljada eura.
Znam da je kilometraza ispravna jer motor u savrsenom stanju, kompresija kao fabricka, enterijer i eksterijer skroz ocuvani i cisti.
Stajao je dugo na placu Societe Generale lizinga te je zato radjen veliki servis (kako kazete vi - zbog godina, propali kaisevi itd.)
Hvala na svim odgovorima do sad, na prolece cu gledati da sredim taj trap i sta moze dalje da se radi, a za sad sipam samo 98-oktanski benzin, i ne znam da li bolje i moze da se nadje.
Veliki reply kucam od kuce, a bice i slike uskoro.
Kupljen je za 6 i kusur hiljada eura.
Znam da je kilometraza ispravna jer motor u savrsenom stanju, kompresija kao fabricka, enterijer i eksterijer skroz ocuvani i cisti.
Stajao je dugo na placu Societe Generale lizinga te je zato radjen veliki servis (kako kazete vi - zbog godina, propali kaisevi itd.)
Hvala na svim odgovorima do sad, na prolece cu gledati da sredim taj trap i sta moze dalje da se radi, a za sad sipam samo 98-oktanski benzin, i ne znam da li bolje i moze da se nadje.
Veliki reply kucam od kuce, a bice i slike uskoro.
Poslednja izmena od erdeljan u Sre Jan 07, 2015 5:37 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Rezlog: Oglasi u Piazzu!
Rezlog: Oglasi u Piazzu!
- PavleAR
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4jtdm 2009
- Lokacija: Beograd
- dejanribic
- Garaža: Alfa Romeo GT, 2007, Blackline 2.0 JTS
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
2. Idem sutra na kontrolu u Stojanov, oni su ovlasceni pa cu videti sta ce mi reci. Ima li neko ideju koliko moze da kosta zamena nekih od delova vesanja?
3. Stavio sam mu za sad samo NTTeam-ov microlink modul za bluetooth da mogu s telefona da streamujem i lepo me sluzi.
Sta jos moze da se radi (a da se ne narusi lepota prednje konzole za radio i bose ozvucenje)?
Sto se izduva tice - to me najvise privlaci, hteo sam na leto da zamenim izduvnu granu (dva auspuha da stavim, trenutno ima samo jedan), te da zvuk bude malo jaci.
Ima li neko preporuku gde tako nesto raditi, koliko kosta i slicno?
4. Jasno, hvala na savetima!
A sto se difa tice - tek to sto ne znam gde bih trazio?
Bojim se polovnih delova, pogotovo sto sam vrlo skoro pazario auto.
)
Re: Alfa GT - nekoliko pitanja
1. Jasno, zahvaljujem.starac vujadin napisao:1. Mali servis na 10-15km ili na godinu dana, veliki na 60000km ili na 4 godine
2. Alfa GT ima vešanje koje se sastoji iz više delova i više njih može da uzrokuje škripanje. To je rešivo, jedino je problem što ti ne poznaješ tu problematiku, pa može da se desi da te majstor oceni da nemaš pojma, pa da ti kaže da treba da menjaš više stvari nego što treba,a ti ne možeš da znaš da li je to istina ili nije...budi oprezan, idi na second opinion pošto nemaš iskustva.
3. Modifikacije zavise od tvojih afiniteta. Sam auto ima neke stvari koje treba modifikovati, ali to zavisi od budžeta i upornosti. Neko bi ulagao u spojlere, neko u felne, neko u multimediju i muziku, neko u vešanje, neko u motor...Da imam GT JTS ja bih uložio u novi izduv jer mi je zvuk tog motora bledunjav i uložio bih u poboljšanje voznih osobina, ali ne bih ugrađivao q2. Ali, to je moj ukus, neko drugi bi radio nešto drugo...
4. O problemima imaš ovde na forumu. Kao preventivu problema koristi uvek najbolji mogći benzin jer je taj motor vrlo osetljiv na loše gorivo, kvalitetno ulje koje štiti njegove osetljive bregatse osovine i vozi pažljivo da produžiš život trapu koji je odlično konstruisan, ali je osetljiv na loše puteve kao kod nas. Izbegavaj rupe, penji ga što manje na trotoar, kontroliši geometriju trapa jednom godišnje. Ne lupaj vratima jer imaš stakla bez okvira pa se posle nekog vremena mogu rastresti i loše ukalpati prilikom podizanja...ima tu još nekih sitnica o kojima treba da vodiš računa, ništa nenormalno. Neko od drugara sa foruma će dopuniti, ima onih koji imaju ili su imali GT.
Pretpostavljam da si uzeo onog GT sa rupičastim felnama 18" što je bio dugo na oglasu?
2. Idem sutra na kontrolu u Stojanov, oni su ovlasceni pa cu videti sta ce mi reci. Ima li neko ideju koliko moze da kosta zamena nekih od delova vesanja?
3. Stavio sam mu za sad samo NTTeam-ov microlink modul za bluetooth da mogu s telefona da streamujem i lepo me sluzi.
Sta jos moze da se radi (a da se ne narusi lepota prednje konzole za radio i bose ozvucenje)?
Sto se izduva tice - to me najvise privlaci, hteo sam na leto da zamenim izduvnu granu (dva auspuha da stavim, trenutno ima samo jedan), te da zvuk bude malo jaci.
Ima li neko preporuku gde tako nesto raditi, koliko kosta i slicno?
4. Jasno, hvala na savetima!
Takve felne i trazim, ima li neko ideju gde je dobro poceti sa potragom?Stromboli napisao:Najbolje je takav auto ukrasiti lepim originalnim felnama i to je to. Po meni najbolje su multispoke 18-ce za GT, ali sve je stvar ukusa.
Q2 moze, a i ne mora, verujem da je i u ovoj postavci auto odlican kroz krivine, ali ako volis agresivnije voziti, razmotri tu opciju, Q2 ili quaife, svejedno.
A sto se difa tice - tek to sto ne znam gde bih trazio?
Bojim se polovnih delova, pogotovo sto sam vrlo skoro pazario auto.
Vrlo uskoro ce biti fotke, samo da ga operem (ubija ovo vremealfanatic napisao:A što se GT-a tiče, čekamo fotke da vidimo kako ta zverka izgleda ukoliko je zaista mažena, pažena i vožena samo u specijalnim prilikama
Zahvaljivam!PavleAR napisao:Izabrao si odlican auto, svaka cast
