Evo moj novi daily driver: Skyline R33 GTST S1 2.5T '93 sa 120000km prevozenih. Faza 1 predelava na 320hp in jos nesto dodatnih bombona ukrog autoja.
Za pocetak samo jedna slika na brzake, jer sam glih stigao iz dvodnevne voznje. Auto je dosao iz Njemacke, 5km vstran od meje sa Francusko i Luxemburgom (~1000km u jedno smer).
Hehe, tenkju Faza 1 = 320hp / faza 2 = 400hp / faza 3 pa 500hp+ itd. Bice faza 2 dovoljno
Pozabio prije napisati, da ima centralno zaklepanje, klimu i elektricki pomik ogledal ter stekel i najbolje je to, da sve RADI. Aja, pa dodatno ugrajen alarm ima jos. Pa uspred strutbar. HICAS (four wheel steering) ima tudi i istotako radi. Bilstein komplet podvozje. Dao mi je jos zraven Blitz blow off i Greddy turbo timer, ter Blitz electornic boost controller. Pa za komplet 18" feln sam ga jos zagnjavio. All in all, ima nesto bombonckov...
Danas ga prvi pu dao na dvigalo i malo pregledao whatswhat. Rdze ni, tudi na podvozju ne. Karter je suhi ko poper. To je jako vazno. Ima pa nekoliko stvari za porihtati, sta me moti. Manseta na sprednji volanski letvi je za zamenjat. Mastno je okrug senzora brzine kot menjaca. Zadnji diski imajo riplne, tako da so zreli za zamenjavo. FMIC je smotano mountan, ter mastna servo creva, koja idu iz pumpe. Pa sta me najvise moti, da prejsnji vlastnik to nije poriktao... motorni prostor je ugly like a pig. Oupste nije tezko malo cleanat motorni prostor, tako da mi nije jasno zasto ga nije. Mavrica barvne kombinacije, kabli ne-izolirani, nosilci cudno prisraufani itd. Evo jos tri slike:
Gtr look bude lepo pasao sa tim huge fmic, jer ima vekso odprtino spredaj
To se bo cleanalo. Sva creva zamenjala sa silikonskimi u crvenoj barvi - tudi za fmic
U notranjosti moram prebarvat salter za pomik stekel na soferovoj strani, jer je barva ko zvecilna - isti problem ko pri alfi. Nabavio bom sredinsko konzolo i djel srednje armaturke od gtrja, jer ima u originalu tri stevce zmontirane not i izgleda top. Sada so trije stevci zmontirani, a ne izgleda fajn. Pa jos bunko i manseto salthebla budem menjao
Drugacije pa je za taj letnik auto solidno ocuvan...
Naslednji update kad stignu prvi paketi iz tujine
'talla
Djelovi se polako nabirajo, tako da je vreme da dam gor koji pikčr...
GTST S2 LMM - ima za 15% veksi pretok od stock S1 LMMja
Jer je interier bolj bogi/pusti, bice Sky dobio jedne bombone. Prvi bombon je Nismo leder salthebl bunka
Prejsnji vlastnik je imeo u armaturci mountane tri stevce, a izgledajo nikakvo. Zato sam uzeo alu nosac koji pase direkt u R33. Pobarvan bice u mat crveno. Cekam jos na srednji dio armaturce od GTRa, koji nema vise cheap plastike koja nastane za jedno vrijeme ko gumi. Tako da bo srednji i spodnji dio armaturce cijeli u mat crvenoj barvi (sada je srednji dio srebrni)...
Manseti za salthebl i za rocno sta natrgani. Zamenjava sa ledernima
Fali mi sopotnikov tekstilni tepih. Posamicno kupit rabljenog je mission impossible. Original rabljen set se pa prodaje od 100€-300€. Zato sem uzeo aftermarket crvenog iz UK
ARP vijaki za ojnice so vec prispeli. Cekam jos na vijake za mostove od glavne gredi. Uzel sam pa jos karter cep sa magnetom na kraju
ACL trimetal dirkalni lageri
Blitz turbo timer i Blitz electronic boost controller
Blitz Super BOV (50mm membrana - very loud )
Djelovi za obnovo alternatora i alnasera. Cekam jos na avtomat alnasera i regulator alternatora i onda bice oboje obnovljeno. To pa zato, jer je 95% verjetnosti da sta jos original i po 21 godinama bi bilo fajn obnovit. Pa jos tesnilo racing oljne pumpe, kojo jos cekam...
Set silikonskih creva za vodo. Narociti pa mogu jos "breather set" za creva odduska. Pa jos plava povezovalna creva za creva FMICja zamenjat sa crvenimi
Piece de resistance je pa Bee-R rev limiter Po domace povedano je to bang-bang flamethrower - jer sam star 5 let
Jer so trenutne pedalke u Skyju drift varianta, obrnjeni posrek i masivno siroki - z moju nogu broj 45 mogu da pritisnem dva pedala skupaj z lahkoto, sam se odlocio da jih zamenam. Edino Sparco je bio u pitanju i to sam htjeo najbolj "normalan" dizajn i vrlo ozke oblike
Jer bom ziher kada mogao pogledati koja varovalka je fuc, sam si nabavio nalepko sa prevodom. Ali se koji razume iz original hieroglifov?
Narocio i pokrov za hladnjak, koji ima mehkejso vzmet za manje pritisaka u sistemu. Naravno Nismo. Cekam jos na Nismo termostat, koji dosti prije odpre ko original
Prejsnji vlastnik je izklopio klimu, da bude auto brzi. Naravno ako auto ima klimu, hocu da je priklopljena i da radi. Zato sam moral nabaviti spanar, koji je naravno samo original. Kod nas na Nissan servisu kosta taj spanar, da se ne zlazem, 220€ sa davkom. Iz US of A sam ga dobio sa postnino vrijed za 55€
Dosao je i spodnji dio armaturce od GTRa. Taj ima vec barvano plastiko, koja ne grata ko cigumi. To bom itak prebarvao na mat crveno. Uzel sam jos stropne lampe, koje idu isto u mat crveno. I trikot plastiku za ogledalo, jer je trenutno preluknjano od neznam koga. Pa jos notranje ogledalo, jer je steklo ogledala na mojom crveno po rubu sve okrog. To je baje otroska bolezen Skyjev i zato je vrlo tezko dobiti dobro rabljeno. Ta zamenjava je pa jos za prvo silu
I ARP sraufi za mostove na glavnoj gredi. So pricey - sa postnino i carino vred 230€...
Sada je uskoro sve kod kuce. Cekam jos na termostat iz Japonske, i dva stevca i to je to. Tekocine, svecice i filter pa uzmem kod nas. Onda pa jos wideband lambda, rostfraj izpusni kolektor, 3" decat downpipe, pumpa za gorivo i to bice uskoro to sta se tuninga tice za letos. Drugo leto pa gewinde, felne i bankrot