Isao sam na dyno i on je ocitao snagu od 168KS i 393Nm.
Prethodno sam skinuo DPF i katalizator i zatvorio EGR.
Ni pre chip tuninga nisam imao problem, a ni posle.
Auto ne dimi, odlicno vuce, i bas sam zadovoljan.
Medjutim "kopka" me diagram koji pokazuje nesto drugacije vrednosti nego bilo
gde na internetu (a pregledao sam ih dosta i to bas za moju Alfu).
Pitanja su sledeca:
1. Kako je moguce da fabricki prijavljuje obrtni moment 393Nm ako treba da bude 360Nm (da li se skidanjem DPF i katalizatora, kao i zatvaranjem EGR povecao max obrtni moment ?)
2. Nakon chip tuninga snaga je povecana sa 170KS na meni bas prihvatljivih i u granicama normale 200KS. Medjutim max obrtni moment je podignut sada 489nM. Da li je to preveliki obrtni moment, koliko moze da istrpi menjac, i koliko je rizicno da bude bas toliki zbog drugih stvari ili nije rizicno?
3. Sam diagram mi je takodje nesto drugaciji od drugih diagrama koje sam pronasao, jer kod mene ima znacajno veliki obrtni moment sa padom koji je manje vise ocekivan, ali znacajno veci pad snage koji pocinje vec sa 3500 obrtaja, dok kod drugih se to desava uglavnom tek preko 4000 i znacajno manje pada (napominjem gledao sam diagrame za isti motor)
Znam da ce biti komentara ko ti je radio chip tuning , da li je dobra mapa itd.
Radio sam kod profesionalaca i na preporuku, uz merenja i recimo da im verujem.
Oni su mi rekli moguce da je nesto veci pad zbog pumpe visokog pritiska.
Iskreno ne razumem se toliko, pa bi komentar od nekog sa vecim znanjem i iskustvom dobrodosao. Da li bih trebao da testiram pumpu, dizne, ili je sve ovo u granicma prihvatljivog, pa ja to malo previse analiziram

Meni samo izgleda da je preveliki obrtni moment, a da kriva snage znacajno pada.
Hvala unapred
Ovako izgleda moj diagram:

Ovde sam dodao zelenu liniju sa misljenjem da tako treba da bude diagram:

A evo iprimera sa interneta:
