Prije pola sata, interfon, zovu ljudi da sidjem nesto mi pucketa u autu. Sidjem, dignem haubu, nesto se cuje ispod lijevog blatobrana. Zvuk je prestrasan i prilicno glasan, pomislih na prvu, pa tu mi je i rasplinjac. Lociram da je zvuk ispog gumene zastite prilicno debelog kabla koji cini mi se ima veze sa ventilatorom. Dok sam trazio dirao sam kablove i zvuk se primirio, tako da nisam 100%siguran. Moje pitanje je , odakle ide komanda start ventilatora i da li se na tom mjestu nalazi relej koji bi ga palio? Nisam uslikao a sicu poslije da slikam. Kako se skida konektor, bojim se da ga ne polomim. Dakle ili mi stize komanda pa relej koji mislim da je tu, stalno pokusava da ukljuci ventilator ali mu kontakti mlate previse, ili sam relej brljavi.
hvala
gremlin pucketa
- sofoiks
- Garaža: Alfa Romeo 166
2.4jtd
140~180 km - Lokacija: ljubljana
- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
Post
Re: gremlin pucketa
I a veze sa ventilatorom, ne treba siriti razmisljanja, idem dolje da uslikam pa cu staviti slike.
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: gremlin pucketa
Bez kontakta ventilator se ne pali tj. releji i osiguraci u kutiji u levom krilu ne dobijaju struju. Imas dva releja i dva osiguraca za prvu i drugu brzinu kao i reostat pored ventilatora koji regulise otpor i pali potrebne brzine.
- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
Post 

Ovo sto sam obiljezio rukom. Ventilator nije ni radio dok nisam stavio kljuc, a kad sam dao kontakt ventilator je radio u rezimu start stop non stop iako je temp. Bila 50. Nisam ni rekao da je radio bez kontakta. Sve u svemu kvar je tu ili je nesto sto ukljucuje ovo ispod gumene rebrasre zastite pored osiguraca, tu pucketa. Sta je ispod i kako se skida?
Re: gremlin pucketa


Ovo sto sam obiljezio rukom. Ventilator nije ni radio dok nisam stavio kljuc, a kad sam dao kontakt ventilator je radio u rezimu start stop non stop iako je temp. Bila 50. Nisam ni rekao da je radio bez kontakta. Sve u svemu kvar je tu ili je nesto sto ukljucuje ovo ispod gumene rebrasre zastite pored osiguraca, tu pucketa. Sta je ispod i kako se skida?
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: gremlin pucketa
Ispod gume se srafe dva kabla koja daju struju relejima i osiguracima. Nesto je u spoju. Bolje skini klemu dok ne proveris sta se desava.
- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
Post
Re: gremlin pucketa
Evo brzinski da napišem šta sam uradio.
Dakle skinuo kutiju koja je podnožje za odigurače i releje, lokacija ispod lijevog blatobrana odmah iza fara.
Evo kako izgleda samo su skinuti neki kablovi, ona dva dolaz odlaz, te još dva džeka.

Na slikama gore u postovima je dato u neogoljenoj formi.
Skinuo komplet ploču, odvrnuo sa zadnje strane 6 vijaka,
skinut poklopac za zadnje strane.

otvorio i odmah uočio problem. Voda ulazila u podnožje koje sa te zadnje strane izgleda ovako.

Najniža tačka je mjesto gdje su odlazni i dolazni vodovi bili razmaknuti par mm i usljed vode koja se u toj najnižoj tački zadržavala neko vrijeme dolazilo je do varničenja. Vidi se na slici kako je promijenjena boja (patina bakarna), a ona dva kruga su spojevi na koje dolazi + i - sa akumulatora.

Rješenje, silikonirao poklopac sa zadnje strane, popravio digtunge i ubacio silikona ispod poklopaza ze releje i osigurače (premda ovo silikoniranje poklopaca nije dobro jer će praviti problem ako hoću mijenjati osigurač ili relej). Probaću naći polovan dio sa ispravnim dihtunzima. Moj je neko prije skidao i nije ga namjestio kako je trebalo te su otišli dihtunzi.Ko ima problem sa ventilatorom, svjetlima (duga, kratka i maglenke) može pogledati u ovaj dio može biti uzrok kvara.
Aj uzdravlje
Dakle skinuo kutiju koja je podnožje za odigurače i releje, lokacija ispod lijevog blatobrana odmah iza fara.
Evo kako izgleda samo su skinuti neki kablovi, ona dva dolaz odlaz, te još dva džeka.

Na slikama gore u postovima je dato u neogoljenoj formi.
Skinuo komplet ploču, odvrnuo sa zadnje strane 6 vijaka,
skinut poklopac za zadnje strane.

otvorio i odmah uočio problem. Voda ulazila u podnožje koje sa te zadnje strane izgleda ovako.

Najniža tačka je mjesto gdje su odlazni i dolazni vodovi bili razmaknuti par mm i usljed vode koja se u toj najnižoj tački zadržavala neko vrijeme dolazilo je do varničenja. Vidi se na slici kako je promijenjena boja (patina bakarna), a ona dva kruga su spojevi na koje dolazi + i - sa akumulatora.

Rješenje, silikonirao poklopac sa zadnje strane, popravio digtunge i ubacio silikona ispod poklopaza ze releje i osigurače (premda ovo silikoniranje poklopaca nije dobro jer će praviti problem ako hoću mijenjati osigurač ili relej). Probaću naći polovan dio sa ispravnim dihtunzima. Moj je neko prije skidao i nije ga namjestio kako je trebalo te su otišli dihtunzi.Ko ima problem sa ventilatorom, svjetlima (duga, kratka i maglenke) može pogledati u ovaj dio može biti uzrok kvara.

Aj uzdravlje