Ljudi treba mi pomoć,nalazim se u inostranstvu pa da ne teram ovde auto kod mehaničara uzeće mi 100€ samo za dobar dan. Ovako,još sam bio u srb kad sam primetio da auto slabo vuče,ustanovimo cilindar kvačila. Koji? Nebitno menjaj oba,posle zamena oba cilindra auto kao nov,ide kao budala. Mesec dana prošlo ja krenuo na put,stigao do venca na fruskoj gori kad upali se greška motora i ona žuta lampica,prebacio se u safe mod i neće da ide nikako,ja se vratim nazad u međuvremenu najavio se kod majstora odma,uglavnom stavili na dijagnostiku obrisali grešku,on nešto cackao rekao mi zaglavio se ventil vakuma cimali se tu malo ,auto opet proradio,sve ok. Krenem da nastavim put nakon 400 km na naplatnoj rampi kako sam stao iz prednjeg dela auto nešto zvekeće i kod prednje leve i kod prednje desne gume zvuk kao da napuniš šerpu šrafovima i drmaš kao nenormalan kako krenem da vozim na većim obrtajima prestane da zvoni,ponovo sam osetio da ne ide auto kako treba. Uspeo sam stići na kraju tamo gde sam krenuo i alfica mi je potrošila 86 litara za pređenih 1130 km uz konstantno 140,150kmh hmm...malo previše. Sad trenutni problem je opet ne ide nikako i troši kao ne normalna! Dali se nešto zapušilo ili sta se desava??? Pozz....
Ne znam kakve veze ima cilindar kvacila sa tim sto slabo vuce.
Pregledaj creva vakuma koja vode na ventil turbine.
Da li auto stalno ide lose ili se desi kad ubrzavas?
Vidi prvo da li pomera klipic na pecurci,na turbini.
Kad je auto ugasen ,klip treba da je izvucen.Kad upalis auto vakum uvuce klip u pecurku.
Moguce da je vakum crevo osteceno ili je turbina prljava pa su krilca zaglavila.
ne pise koji ti je motor, ali mislim da nece raditi sa iskljucenim protokomjerom. zasto ne uradis dijagnostiku, ima opsezna tema o tome pa fino ne uporedis rezultate. igrarije tipa: "..mozda je ovo, ajd da zamjenimo.. jao, nije to ipak bilo.." mogu puno da te kostaju