Auto je 2.0jtdm, presao 170000km sigurnih, generalno u odlicnom stanju.
Hocu da napravim brz auto, ali naravno u nekim granicama, da to bude auto za svaki dan, jer ne zelim auto za izlozbe. Svestan sam da je dizel, i da je 2.0, tako da bih zamolio sve da ne odogovaraju sa porukama tipa uzmi 3.2 ili 2.4, pa se igraj

Na kolima je uradjen za sada samo remap od nekih 36,37ks, ugasen je egr softverski, ali nije zapusen sa plocicom, izvucen je dpf.
U skorijoj buducnosti planiram da uradim kompletan izduvni sistem, i vec tu imam nedoumice.
Zanima me da li se isplati i da li treba uopste raditi downpipe? Isto vazi i za izduvnu granu?
U principu, 2 neke varijante su mi u opciji kada je auspuh u pitanju. Prva je da se ostavi fabricka grana i eventualno zameni downpipe, a da se sve posle zameni, odnosno da se stavi protocna cev posle downpipa. Ona je vec sada sama po sebi skoro potpuno protocna, pa ne znam da li bih u toj varijnti nesto dobio?
Druga varijanta je da se zameni komplet izduv sa izduvnom granom i downpipom
I treca, skrivena, da zamenim sve od grane, odnosno da samu granu ostavim fabricku.
Kada budem zavrsio izduv, sledeca dilema mi je da li da menjam fmic? Video sam na ao forumu sta je neko uradio na 2.4, ali koliko znam tamo je drugacija prica. On je novi, veci interkuler stavio ispred hladnjaka, i nema problema sa pregrevanjem.
Opet, pitanje je jos i da li vredi menjati fmic, odnosno interkuler da radi sa fabrickom turbinom (gt15 cini mi se), da li time dobija nesto?
I ono glavno i najbitnije, citao sam na raznim forumima, i pricao sa nekim ljudima, receno mi je da je i izvoljivo, pa me zanima i vase misljenje. Da li ubaciti vecu turbinu? U ovom slucaju, sugerisano mi je da gledam da ubacim GTB2056v (2.4jtdm 210ks) ili za malo "jacu" varijantu GTB2260VK (audi grupacija 3.0tdi motor). E sad, ono sto mene brine je, ako stavim vecu turbinu, da li cu imati dovoljan povratni pritisak? Ne zelim da stavim turbinu koja ce imati lag u rasponu od 1500rpm, pa da onda grize.
I zanima me, sta mislite o varijanti da se postojeca turbina upgraduje? O tome zaista ne znam puno, receno mi je da je izvodljivo, i da se jako lepi rezultati mogu postici. Ukoliko sam dobro razumeo, menja se compressor wheel i jos nesto u samoj turbini, ali ne znam ni koliko je to izdrzljivo i sigurno.
Naravno, i pitanje usisa. Da li bih sada sa fabirckom turbinm i jakom mapom dobio nesto ako bih otvorio malo usis?
I za kraj, posto je EGR softverski ugasen, da li je potrebno i da ga fizicki blokiram sa nekom plocicom?
Ispod sam okacio slike sto sam napisao gore da je decko sa ao uradio. Slike su po fazama, ali mislim da se moze shvatiti zamisao.
Hvala svima koji su izdvojili vreme da pricitaju ovoliki tekst








