Stranica 1 od 1

1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Sub Jun 14, 2014 8:45 pm
od nemanja92_013
:glare: Opisacu trenutno stanje celog auta (tj mane) pa neka neko javi ako se i njemu desilo slicno. :)

-E ovako, auto kada vozim normalno pri malom gasu na nekih 2000-2200o/min hoce da guta knedle, kao da se zagusi na trenutak kada treba turbina da se upali i nece da vuce na malom gasu. Posle toga desilo mi se 1-2 da auto jednostavno nece da upali turbinu, jako slabo vuce dok ne probije i onda ide super. :blink:

-Takodje od skoro krenuo je da mi pali glowplug lampicu (falicni grejac je zamenjen pre 5-6 meseci) ali samo pri paljenju i onda je ugasi kasnije i ne pojavljuje se vise. Jedno vreme se izgubila ta greska ali je opet to krenulo da izbacuje pre par dana.

-I zadnji i najveci problem mi se prvi put javio kada sam bio na otvorenom putu i bilo je nas cetvoro u autu (optereceniji motor) i u petoj na nekih 2600-2700o/min dao sam pun gas i prijavio mi je gresku Motor Control System Failure . Ugasio auto/upalio ostala je greska i posle nekih 20tak kilometara se izgubila.
Prikacio na diagnostiku i u log-u je pokazao (nmg da se setim najbolje) Supercharger voltage blabla... (msm da je bio u overboost-u pa je otisao u limp)
I sve je bilo ok do danas od kad je krenuo u leru da mi se gasi, samo se ugasi...ne trokira nista samo se umrtvi i posle nece da upali, tek posle nekog vremena (nekad posle 2 verglanja, nekad posle 10).

Tako da sam danas vozio malo zesce nekih 15ak minuta i prilicno sam siguran da ide dosta bolje.
Da napomenem da je auto cipovan i da je pretezno gradska voznja.
Sumnjam da je problem u MAP senzoru (MAF je zamenjen) ili EGR ventilu. Citao sam jos da su ljudi imali problema sa prljavom turbinom ali ona je zamenjena skoro tako da ne verujem.

ps. Posle zesce voznje tek moram da vidim da li se ponavlja to.

Pozdrav :arflag :drink

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Sub Jun 14, 2014 11:01 pm
od alfa rider
Mozda klapna gasa.

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Sub Jun 14, 2014 11:16 pm
od MiloshBg
Klapna gasa na jtd-u!? o.O

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Sub Jun 14, 2014 11:45 pm
od OMP
to za grejace sto prijavljuje gresku se i kod mene desava iako su grejaci menjani kad sam uzeo auto, posle paljenja lampica treperi jos npr. 20-30sec pa se ugasi, brisao sam gresku ali se posle nekog vremena opet javi, majstor mi rece da hoce tako da baguje kod nekih jtd-a, najvise kod fiata, tako da nema veze, ne smeta mi vec sam navikao :)

sto se tice engine failure i meni jednom izbacio takodje kad sam je kupio i u 4. brzini navrteo preko 4000rpm :) (u nizim stepenima prenosa se nije javljala samo u cetvrtoj) na dijagnostici nije nista prijavio ili ta dijag. nije ocitavala gresku, u svakom slucaju obrisana je tada i vise se nije javljala, mada i nisam pokusavao vise da je razvlacim do tih obrtaja u 4. brzini, u prve 3 jesam, bem li ga sta je u pitanju ali citam da se ljudima to neretko desavalo :rolleyes:

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Sub Jun 14, 2014 11:51 pm
od OMP
alfa rider napisao:Mozda klapna gasa.
MiloshBg napisao:Klapna gasa na jtd-u!? o.O
leptir usisa mnogi ga zovu i klapna gasa kako god uglavnom postoji ;)

Slika

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Ned Jun 15, 2014 12:33 am
od Mrzovoljni Soko
Senzor pritiska goriva na pumpi,protokomer,overboost ventil proveri. :arflag ;)

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Ned Jun 15, 2014 12:52 am
od bums85
OMP napisao:
leptir usisa mnogi ga zovu i klapna gasa kako god uglavnom postoji ;)
Postoji, ali sluzi samo za gasenje motora, tako da to nije problem. Cini mi se da je neko vec imao slican problem i bio je protokomer u pitanju ako se dobro secam.

Sto se grejaca tice moze da bude problem i u instalaciji.

Motor Control System Failure - turbina verovatno prepunjava. Moguci problemi su prljava krilca turbine, los/spor overboost ventil, prljav/los map senzor, losa mapa itd...

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Ned Jun 15, 2014 8:59 am
od OMP
bums85 napisao:
OMP napisao:
leptir usisa mnogi ga zovu i klapna gasa kako god uglavnom postoji ;)
Postoji, ali sluzi samo za gasenje motora, tako da to nije problem.
znam da je samo za gasenje, inace ta klapna kad se zaplja onda nece lepo da zatvara pa se teze i nemirnije ugasi motor a ovde je ocigledno drugo nesto cim se sam gasi na leru.

za engine failure lampicu moguce da je senz. pritiska goriva, citao sam negde da su ljudi tako resavali problem e sad valjda ima dva ta senzora jedan na grani jedan negde u motornom prostoru

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Ned Jun 15, 2014 9:11 am
od nemanja92_013
Protokomer nije, menjan je pre par meseci.
Ja ciljam da je MAP ili Klapna. Turbina je takodje menjana pa mi je malo cudno da moze da se zaprlja tako brzo. Ali kao sto sam rekao prijavljivao je preveliki pritisak turbine koliko se secam (sve u svemu nesto vezano za turbinu) .

Inace, kad sam postavio post posle 10 min sam pokusao da upalim i nije hteo...iznervirao se, otisao da spavam i ustanem u 9, pokusam i upali iz prve hahaha :club:
Videcu danas da ocistim klapnu gasa i MAP pa da ga prikacim na dijagnostiku da obrisem greske i da vidim kako ce da reaguje tad.

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Ned Jun 15, 2014 2:11 pm
od cile-pa
jel ti dimi na vecem gasu?meni je vuko fals vazduh na crevu od interkulera (onom sirokom sto ide na g ) i to je bio problem,proveri..

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Ned Jun 15, 2014 8:13 pm
od MiloshBg
nemanja92_013 napisao:Protokomer nije, menjan je pre par meseci.
Ja ciljam da je MAP ili Klapna. Turbina je takodje menjana pa mi je malo cudno da moze da se zaprlja tako brzo. Ali kao sto sam rekao prijavljivao je preveliki pritisak turbine koliko se secam (sve u svemu nesto vezano za turbinu) .

Inace, kad sam postavio post posle 10 min sam pokusao da upalim i nije hteo...iznervirao se, otisao da spavam i ustanem u 9, pokusam i upali iz prve hahaha :club:
Videcu danas da ocistim klapnu gasa i MAP pa da ga prikacim na dijagnostiku da obrisem greske i da vidim kako ce da reaguje tad.
Klapna ne moze biti nikako jer nema veze sa tim, a i receno je za sta sluzi, a ja sam se cudio jer je ljudi zovu klapna gasa a nema veze sa istim... ;)

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Ned Jun 15, 2014 9:37 pm
od Vlada R
Koji si grejač stavio kao zamenski? Pitam iz razloga jer Champion i Magneti Marelli imaju nešto niži otpor i hoće da prijave neispravnost iako su ispravni. Sa (originalnim) Boschom, Densom i Beruom nema problema provereno.

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Ned Jun 15, 2014 10:15 pm
od OMP
nisam znao za to, moguce da su onda i kod mene stavljeni tako neki pa sad prijavljuje gresku :rolleyes:

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Pon Jun 16, 2014 5:34 pm
od popste159
Da li si gasio egr kada si radio remap? softverski ili fizkicki?

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Uto Jun 17, 2014 7:02 pm
od nemanja92_013
@cile-pa dimi jako malo, i to zato sto je cipovan ali ono, u granicama normale. Ubija ga malo gradska voznja pa kad potopim gas hoce da izbaci svasta iz auspuha :D

E sada, mali update. :)

Bio sam nesto zauzet, nisam imao vremena da se petljam oko toga...da skratim.

Danas sam skinuo prvo MAP senzor, njega sam ocistio, bio je zaprljan bas dosta. Malo Carb-Cleanera i opet je kao nov. Provozao sam auto posle toga i mnogo je bolje isao nego ranije, zivahniji je bio na gasu i imao je veci kick kad se upali turbina. :yahoo:

Posle toga sam sam krenuo da rastavljam EGR da vidim da li je blindiran i ako nije da ga ocistim. Sve u svemu provalio sam da je bio neki pokusaj blindiranja fizickim putem ali je stavljen previse tanak lim koji je spaljen i sva sreca pa taj delic nije uleteo u egr da napravi neku stetu. Tako da sam uzeo neki nerdjajuci lim od nekih milimetar, isekao dihtung bez srednje rupe i vratio sve. Uskoro cu i softverski kad budem radio novi remap :D
Usput sam skinuo i crevo da vidim kakvo je stanje klapne unutra...nije toliko strasno ali cu pokusati u roku od mesec/dva da skinem i da ocistim celu usisnu granu.

Kada sam provozao auto, ne znam da li umisljam ali je auto isao stvarno bolje, ali....opet stanem na crveno i nema da fali, auto se ugasi. :banghead: Ja i drug ("moljac" sa foruma) preguramo, sacekamo pola sata i upali bez problema. Odem i prikacim na dijagnostiku, prikaze mi RPM senzor (sto mu dodje senzor radilice) . Obrisem gresku, pustim ga da radi u leru, ugasi se...i opet prijavi istu gresku na 851rpm pored one za grejac koja me izludjuje :banghead:
Tako da sam sada prilicno siguran da je to problem, koliko sam citao nekim ljudima se to desavalo i na stilu tako da cu videti sutra/prekosutra da zamenim to pa javljam rezultate :|

Inace ono za petu brzinu i pun gas je verovatno bio overboost pa limp mode.
To se vise ne pojavljuje za sada, nadam se da ce biti neki novi remap uskoro na 150 konja pa cu videti kako ce da se ponasa. Ova mapa i nije bas najbolja tako da je verovatno i zbog toga :(

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Uto Jun 17, 2014 7:08 pm
od nemanja92_013
Vlada R napisao:Koji si grejač stavio kao zamenski? Pitam iz razloga jer Champion i Magneti Marelli imaju nešto niži otpor i hoće da prijave neispravnost iako su ispravni. Sa (originalnim) Boschom, Densom i Beruom nema problema provereno.

Ajoj, mislim da su Champion...moguce da je i zbog toga. Ali opet ne kapiram zasto mi se pojavi to, pa se izgubi....pa se posle nekih mesec dana opet pojavi.
I naravno svaki put zapisti 3-4 puta i izgubi se, ne prijavljuje gresku. Da nije neki relej ili tako nesto... :confused: moracu da procackam jos malo :glare:

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Uto Jun 17, 2014 7:45 pm
od OMP
za blindiranje egr-a ne bi trebalo ispod 2mm lim da se stavlja, najbolje prohromska plocica 2-3mm i miran si.

Re: 1.9jtd 8v Par problema

Poslato: Čet Jun 19, 2014 7:39 pm
od nemanja92_013
Videcu u skorije vreme da prepravim to onda. Ovaj je oko 1.5mm...neverujem bas da je 2.

Samo da javim da sam resio problem, senzor radilice je bio u pitanju. Danas sam ga zamenio i za sad je sve ok. A blindiranjem egr-a i ciscenjem map-a sam smanjio vibracije i auto ide bolje. :arflag :drink