-E ovako, auto kada vozim normalno pri malom gasu na nekih 2000-2200o/min hoce da guta knedle, kao da se zagusi na trenutak kada treba turbina da se upali i nece da vuce na malom gasu. Posle toga desilo mi se 1-2 da auto jednostavno nece da upali turbinu, jako slabo vuce dok ne probije i onda ide super.
-Takodje od skoro krenuo je da mi pali glowplug lampicu (falicni grejac je zamenjen pre 5-6 meseci) ali samo pri paljenju i onda je ugasi kasnije i ne pojavljuje se vise. Jedno vreme se izgubila ta greska ali je opet to krenulo da izbacuje pre par dana.
-I zadnji i najveci problem mi se prvi put javio kada sam bio na otvorenom putu i bilo je nas cetvoro u autu (optereceniji motor) i u petoj na nekih 2600-2700o/min dao sam pun gas i prijavio mi je gresku Motor Control System Failure . Ugasio auto/upalio ostala je greska i posle nekih 20tak kilometara se izgubila.
Prikacio na diagnostiku i u log-u je pokazao (nmg da se setim najbolje) Supercharger voltage blabla... (msm da je bio u overboost-u pa je otisao u limp)
I sve je bilo ok do danas od kad je krenuo u leru da mi se gasi, samo se ugasi...ne trokira nista samo se umrtvi i posle nece da upali, tek posle nekog vremena (nekad posle 2 verglanja, nekad posle 10).
Tako da sam danas vozio malo zesce nekih 15ak minuta i prilicno sam siguran da ide dosta bolje.
Da napomenem da je auto cipovan i da je pretezno gradska voznja.
Sumnjam da je problem u MAP senzoru (MAF je zamenjen) ili EGR ventilu. Citao sam jos da su ljudi imali problema sa prljavom turbinom ali ona je zamenjena skoro tako da ne verujem.
ps. Posle zesce voznje tek moram da vidim da li se ponavlja to.
Pozdrav


