napon na mafu (za dr.dusangt)
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
Post
napon na mafu (za dr.dusangt)
Uzeo nov original bosch protokomer,auto dosta mirniji,tisi rad,ali snage nema mnogo.Na dijagnostici napon ne moze dalje od 3.5v u najvecim obrtajima.Nisam merio u voznji losa baterija na laptopu.Da li one vrednosti napona za maf vaze i kada se proverava "u mestu"???pozz
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
S obzirom da je u mestu protok manji (nema strujanja vazduha) i voltaža mora da bude manja, ali ne znam podatak (voltaža/protok/obrtaji) - nisam nikad tako merio... Ipak je najbolje u vožnji - viewtopic.php?p=1467408#p1467408
Alfa je stil... ostalo je status...
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
Da li moze da utice to sto je ulozak protokomera onaj novi duzim donjim delom ( valjda za euro 4) a oznaka je bas za 147-cu f00c2g2063?Nema one jacine i povlacenja kada potopim gas,nema dima uopste,i auto vuce do 3000 kao da mu je to najvise moguce obrtaja.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
Bez dijagnostike u vožnji može samo da se pretpostavlja...
Gde je nabavljen MAF i koji je njegov serijski broj (nalazi se na kućištu)?
Gde je nabavljen MAF i koji je njegov serijski broj (nalazi se na kućištu)?
Alfa je stil... ostalo je status...
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
f00c2g2063 to je broj na kucistu, bosch u meat doria pakovanju (86165 broj meat doria)
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
"Bosch" fabrički brojevi na kućištu MAF i na ulošku MAF nisu isti...
Ovo ne razumem...largaktil napisao:... bosch u meat doria pakovanju...
Alfa je stil... ostalo je status...
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
izvini omasio sam broj na ulosku je f00c2g2063 a na kucistu ne znam tacno posto sam menjao samo ulozak,a kada narucis deo meat doria pod njihovim brojem 86165, u kutiji je boschov ulozak sa ovim brojem(f00c2g2063) koji je za alfu 147 i jos dosta vozila.Nadam se da sam malo razjasnio
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
Ako su uložak sa tom oznakom (i MAF, naravno) fabrička ugradnja, sve je Ok...
Alfa je stil... ostalo je status...
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
Da li ima razlke u kucistu protokomera cf3 i cf4 motora,posto mi je kuciste od starog cf3 uloska a ovaj novi ulozak kao na tvojoj slici,drugaciji je od starog u donjem delu, malo izduzeniji?Mozda nije u samoj sredini kucista pa ne meri pravi protok?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
Da li su stari i novi uložak od istog proizvođača?
Da li su iste oznake starog i novog uloška?
Da li su stari i novi uložak potpuno istog oblika i veličine?
Trebalo bi "upariti" i kućište i uložak prema fabričkim specifikacijama, tj. prema onome što je fabrička kombinacija. Ne može da se preporuči bilo koja druga varijanta...
Da li su iste oznake starog i novog uloška?
Da li su stari i novi uložak potpuno istog oblika i veličine?
Trebalo bi "upariti" i kućište i uložak prema fabričkim specifikacijama, tj. prema onome što je fabrička kombinacija. Ne može da se preporuči bilo koja druga varijanta...
Alfa je stil... ostalo je status...
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
Dugujem veliko izvinjenje jer sam tek malopre procitao ovaj tvoj post o overboost ventilu citiram:
Svejedno je gde stoji taj ventil, jedino je bitno da je u vertikalnom položaju i da je dovoljno blizu vakuum ventila tj. "paštete"...
Na bivšoj 147ci sam imao BMC-CDA filter, pa je zato overboost ventil bio vezan za MAF pomoću dve plastične šelne...
A ja glupi covek postavio jos letos novi ventil ali naopacke, jer mi bilo lakse zbog vakum creva i izgleda da je ceo moj problem u tome.Bunilo me odavno vec kako na mali gas ventil odreaguje brzo i ispusti sav vakum i pastete,sada sam to jurio i slucajno nasao!Hvala opet Dule na svim odgovorima i na svim ostalim koje si slao drugim kolegama od velike su pomoci!
Svejedno je gde stoji taj ventil, jedino je bitno da je u vertikalnom položaju i da je dovoljno blizu vakuum ventila tj. "paštete"...
Na bivšoj 147ci sam imao BMC-CDA filter, pa je zato overboost ventil bio vezan za MAF pomoću dve plastične šelne...
A ja glupi covek postavio jos letos novi ventil ali naopacke, jer mi bilo lakse zbog vakum creva i izgleda da je ceo moj problem u tome.Bunilo me odavno vec kako na mali gas ventil odreaguje brzo i ispusti sav vakum i pastete,sada sam to jurio i slucajno nasao!Hvala opet Dule na svim odgovorima i na svim ostalim koje si slao drugim kolegama od velike su pomoci!
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
Onda sam dobro postavio,bice jasnije sve kad postavim parametre u voznji,pozz i hvala!
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
Ne mogu nikako da sredim parametre,snimao sam u voznji a pitanja su:
-overboost ventil ide od 75% do 40% na punom gasu,da li je to malo(inace proverena sva creva i sam ventil je star par meseci)
-zeljeni i izmereni pritisak su tu negde najvise idu do 2160mbar
-napon na mafu ide 3.9v na punom gasu (menjan pre neki dan original bosch nov,proveren i konektor od mafa)
-trazena i izmerena masa se razlikuju previse izmerena ide od 40 do 292mg/i a trazena od 280 do 1600mg/i kao da ne mere istim jedinicama
Sve sam zivo probao,zatvoren egr,ociscen map,nov maf,nov overboost ventil,sve skidao,kuciste filtera,creva pregledao,jedino nisam polugu pastete proveravao vizuleno ima hod oko1cm.Nema onog povlacenja i lepljenja za sediste i ostrine, auto kao obican atmosferac bas bez veze Ako uspem okacicu grafikone
-overboost ventil ide od 75% do 40% na punom gasu,da li je to malo(inace proverena sva creva i sam ventil je star par meseci)
-zeljeni i izmereni pritisak su tu negde najvise idu do 2160mbar
-napon na mafu ide 3.9v na punom gasu (menjan pre neki dan original bosch nov,proveren i konektor od mafa)
-trazena i izmerena masa se razlikuju previse izmerena ide od 40 do 292mg/i a trazena od 280 do 1600mg/i kao da ne mere istim jedinicama
Sve sam zivo probao,zatvoren egr,ociscen map,nov maf,nov overboost ventil,sve skidao,kuciste filtera,creva pregledao,jedino nisam polugu pastete proveravao vizuleno ima hod oko1cm.Nema onog povlacenja i lepljenja za sediste i ostrine, auto kao obican atmosferac bas bez veze Ako uspem okacicu grafikone
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
a) Visok procenat angažovanja overboost ventila od 40% na velikim obrtajima ukazuje na mogućnost da se teško postiže pritisak, ali je bez dijagrama teško zaključiti nešto sigurnije...
b) u pikovima pritisak kod neremapovanog 1.9 JTD 8v bude i 2350mbar, pa je ovih 2160mbar u skladu sa utiskom opisanim u a)...
c) napon na MAF izgleda relativno mali, ako je test rađen po preporuci (4. brzina, do 4000o/min)...
d) ne brine velika tražena količina vazduha, koliko mala izmerena - na jednom neremapovanom 147 1.9 JTD 8v (sa pukotinom na rebrastom crevu između filtera i kompresora) izmereno je sledeće (indikativan je interval 435s-455s):
Ako je usis blokiran/zagušen ili ako postoji pukotina u crevu posle MAF, ne meri se mnogo vazduha, ubrizgava se manje goriva, pa su performanse skromnije...
e) i jedan "novogodišnji" savet: bolje da se testovi/merenja odlože za posle praznika - sada su drugi učesnici u saobraćaju verovatno u pijanom stanju, a i kontrole su češće...
b) u pikovima pritisak kod neremapovanog 1.9 JTD 8v bude i 2350mbar, pa je ovih 2160mbar u skladu sa utiskom opisanim u a)...
c) napon na MAF izgleda relativno mali, ako je test rađen po preporuci (4. brzina, do 4000o/min)...
d) ne brine velika tražena količina vazduha, koliko mala izmerena - na jednom neremapovanom 147 1.9 JTD 8v (sa pukotinom na rebrastom crevu između filtera i kompresora) izmereno je sledeće (indikativan je interval 435s-455s):
Ako je usis blokiran/zagušen ili ako postoji pukotina u crevu posle MAF, ne meri se mnogo vazduha, ubrizgava se manje goriva, pa su performanse skromnije...
e) i jedan "novogodišnji" savet: bolje da se testovi/merenja odlože za posle praznika - sada su drugi učesnici u saobraćaju verovatno u pijanom stanju, a i kontrole su češće...
Alfa je stil... ostalo je status...
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
http://postimg.org/image/mb0g5fivx/
http://postimg.org/image/6al6eb87n/
Da li se moze sta uociti iz ovoga?
http://postimg.org/image/6al6eb87n/
Da li se moze sta uociti iz ovoga?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
Na žalost, ne može - nepregledno je...
Alfa je stil... ostalo je status...
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
Samo da dodam treci protokomer koji je sada na autu,koji je nov original bosch radi isto kao ova dva prethodna( prvi bio na kolima drugi polovan) i meri isto netacno na dijagnostici kao i prethodna dva.Probao sam jedan pokvaren (izbacivao gresku) od drugara sa alfe ts ,auto je isao kao pre super,samo sto je dimio nenormalno i prekidao i radu zbog kvara protokomera.Kada raskacim protokomer auto aut mnogo lakse ide u obrtaje i ima vise snage na malim obrtajima i kada se ugasi ne oseca se smrad nafte,dok sa protokomerom smrdi ali nema dima.Da li moze da bude problem mapa,konektor na protokomeru...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
Slike ekrana MES ne pomažu mnogo - nepregledno je za iole ozbiljniju analizu. Da bi se parametri analizirali potrebno je da se merenje prikaže dijagramima u Excelu. Pogledaj temu:
viewtopic.php?p=1467408#p1467408
i napravi prikaz merenja kako je opisano.
viewtopic.php?p=1467408#p1467408
i napravi prikaz merenja kako je opisano.
Alfa je stil... ostalo je status...
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
Mislim da je problem kod mene da dijagnostika ne prikazuje dobro vrednosti,vidim da i jos ljudi ima slican problem i da zato ispada da je mala kolicina izmerenog vazduha.Kada raskacim protokomer auto mnogo mirnije radi na leru,i startniji je ali nema punu snagu kao sa protokomerom.Hvala jos jednom i izvini na smaranju sa ovom glupavom temom moze brisanje a ja cu probati sa nekim majstorom da resim ovo
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
Mislim da ne treba brisati, a tebe molim da ovde napišeš o uzroku i rešenju problema - biće korisno za ostale...
Alfa je stil... ostalo je status...
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
Post
Re: napon na mafu (za dr.dusangt)
Greska je u protokomeru neminovno jer kada se iskljuci auto radi super i ima poletnu snagu sto nema kada se ovaj protokomer prikljuci iako je nov.Detaljnijom pretragom na bosch sajtu nasao sam da je drugi ulozak f00c2g2044 a i protokomer 0 281 002 308 za moj auto,tako da sam uzeo pogresan,ovaj je ulozak f00c2g2063 za protokomer
0 280 218 120 za modele posle 2003 godine proizvodnje (koji imaju i drugaciji usis) i za novije motore jtdm mjet.Sad je problem zameniti deo a i prodati...ako neko ima zainteresovan neka se javi
0 280 218 120 za modele posle 2003 godine proizvodnje (koji imaju i drugaciji usis) i za novije motore jtdm mjet.Sad je problem zameniti deo a i prodati...ako neko ima zainteresovan neka se javi