
Ono što me po malo buni, je to, da imam osećaj da auto slabije vuče nego što bi trebao (pogotovo u nižim obrtajima). Oseti se velika turbo rupa prilikom naglog dodavanja gasa u rasponu od recimo 1700-2200ob/min. Ovo je mozda samo subjektivan osećaj pošto sam pre nje vozio 156 JTD 16V na kojoj je bio urađen remap kod Raleta.
Do sada sam na autu uradio mali sevis, očistio EGR ventil, MAF i MAP senzore, pregledao sva creva. Pre neki dan sam izbacio katalizator i postavio cev od 60mm ali neke bitnije razlike u ubrzanjima nisam primetio.
Juće sam snimio (na blic) parametre tokom voznje. Buni me malo odskakanje tražene i izmerene mase vazduha prilikom ubrzavanja.
Korekcije dizni su ok. Za dve dizne se kreću od 0,1-0,2mm dok su druge dve oko 0,5-0,6mm
Uprilogu dostvljam snimljene parametre od juće (u pitanju su dva PrtScr prvi i drugi deo istog fajla, da ne bude zabune)
Zanima me mišljenje iskusnijih kolega, da li je ovo OK ili nešto malo ipak ne štima.
Pozdrav


