Motor je dobro poznati 1.2 8v, kao kod Punta. Ima 69ks i potpuno dosta drugačiji karakter od verzije kod Punta. Rado se vrti, ima mnogo bolji reskiji zvuk, ali je manje elastičan i više troši od Punta....sigurno i zbog veće težine. Maksimalnu snagu i najveću vrednost obrtnog momenta razvija na 500 obrtaja više.
Menjač je kao kod Pande, mnogo preciznije ide kroz brzine nego Punto.
Auto je kratak i to se oseća. U gradu pozitivno, na putu negativno gde dosta skakuće i igra. Vade ga jako udobna sedišta, tako da duže rute nisu užasno naporne. Ergonomija je odlična sem nepreglednog multifunkcionalnog centralnog cajgera na koji se treba naviknuti. Komande su logične, bez komplikovanja i one takođe deluju vlro solidno. Prtljažnik je dosta pristojan, s obzirom koliko je auto mali.
Ponašanje na putu je odlično, auto je vrlo okretan
Kvalitet je izvanredan za tu kategoriju automobila, auto pruža osećaj vožnje znatno skupljeg auta...a i privlači poglede. Uopšte, osećaj u vožnji je vrlo pozitivan. Svetle boje, dopadljivi detalji i retro fazon doprinose da se osećate pozitivno i veselo. Saputnici vole da pipkaju, kuckaju, ispituju sve živo u njemu jer ne liči na uobičajenu velikoserijsku konfekciju koja se danas pravi.
Dodao sam mu nekoliko sitnica, naravno ricambi originali - lajsne i bedž italijanske zastavice. Takođe, stavio sam mu i inox okvire od tablica koje su obično kičerica kod drugih autmobila, ali ovde su legle baš kako treba i uklapaju se u stajling celog auta.






