Kao sto pise u naslovu, negde gubim kocuono ulje....
Glavni kocioni je suv, ABS takodje, sva 4 creva kod tockova takodje, cilindar na menjacu je suv na pipanje i suv deo cilindra u kabini koji se vidi. Gde jos da trazim-gledam, jel neko imao nesto slicno kod sebe?
Gubi brze na ostrijoj voznji, znaci cesta upotreba kocnice i kvacila. 1000km sam od kuce pa da pogledam pre povratka..... Oko 5mm nivo pada za 5-7 dana voznje.....ali nigde ne ostaje trag od ulja niti vidim da je vlazno bilo sta?!?!
Hvala.
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk 2
AR 156 gubi kociono ulje
- Deki
- Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
- Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
- delic
- Garaža: 156 SS
- Lokacija: BBR
- Lokacija: BGD
Post
Re: AR 156 gubi kociono ulje
Cilindar kvacila pod papucicom u kabini,obicno curi ispod tepiha ili ti je crkao glavni kocioni(zadnja zaptivna gumica)pa ti puni servo za kocnice.
- Deki
- Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
- Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: AR 156 gubi kociono ulje
Bice da je ovo drugo.....ispod tepiha je suvo....
Ne mogu to ovde da skidam, kupicu litar dot4 pa ce izdrzati do vikenda dok ne krenem nazad....valjda.
Hvala!
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk 2
Ne mogu to ovde da skidam, kupicu litar dot4 pa ce izdrzati do vikenda dok ne krenem nazad....valjda.
Hvala!
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk 2
- Deki
- Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
- Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: AR 156 gubi kociono ulje
Sad tek videh da sam ostao duzan odgovor - resenje.
Pustalo je ulje na cilindru na menjacu, na klipu ali je punilo u zastitnu gumicu.
Kada se vozi strujanje vazduha je izbacivalo ulje koje bi trebalo da kaplje na neku desetu stranu ali nekako "pedantno" tako da je cilindar prividno bio suv na kontrolisanje odozgo zavlacenjem ruke.
Tek kada sam izvadio akumulator i lampom pregledao sve, nasao sam curenje.
To je to, zamenjen cilindar i reseno.
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D
Pustalo je ulje na cilindru na menjacu, na klipu ali je punilo u zastitnu gumicu.
Kada se vozi strujanje vazduha je izbacivalo ulje koje bi trebalo da kaplje na neku desetu stranu ali nekako "pedantno" tako da je cilindar prividno bio suv na kontrolisanje odozgo zavlacenjem ruke.
Tek kada sam izvadio akumulator i lampom pregledao sve, nasao sam curenje.
To je to, zamenjen cilindar i reseno.
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D