@ByMax
Opet si promašio temu jer ja dosledno pričam o 4c i toj klasi automobila, a ti i dalje raspredaš o atmo vs. turbo motora. Umesto da se zapitaš, ti bi i dalje da se "nadmećeš". No, da krenem redom. Imam vremena pošto sedim bolestan kući.
Atmo motor bi u 4c bio promasaj jer:
- Auto bi bio tezi
- Ne bi pruzao dovoljno snage
Ne bi nužno bio teži. Snaga niej toliko bitna za tu vrstu automobila. Ovim pokazuješ nepoznavanje ove podklase autmobila mi predrasude prema težini motora, a to je opet povezano sa manjkom poznavanja automobila uopšte.
Da si seo i provozao se u modernijem turbo benzincu, ne bi pricao tako suludo zastsrele price.
Da, vozio sma dosta njih, ali o tome ovde nije reč. Ovde je reč o Alfi 4c. Skrećeš s teme i ideš lično na mene.
O kakvom linearnom ubrzanju pricas na atmo motoru od oko 2 litra?
Da li si ti ikada provozao neki "bolji" atmosferski motor od 2 litra? Izgleda d anisi. Ako hoćeš mogu ti nabrojati koje motore da probaš, da bi uvideo da nisi u pravu.
Turbo benzinac nema snage pre 1400-ak rpm, pa naglo ubrza ? Ok, donekle, ali moderni turbo benzinci vuku linearnije nego sto mislis.
Nije stvarno...pa stvarno nisam znao

. Nego - pričamo o 4c. Ne pričamo o atmo vs turbo.
Razlika je u tom jedva osetnom udaru za razliku od atmo motora, plus se ne vrti na 8, nego na 6500.
Jedva osetnom u jednoj vrsti automobila, a osetnom u drugoj. No, opet - ne pričamo o atmo vs turbo. Promašaj teme.
Drugo, koji to atmo motor ima snage i isporucuje bilo sta konkretno pre 3000 obrtaja???
Hoćeš jedan da ti kažem, pa će ti biti dovoljno? Ima ih mnogo.
Meni zapravo, od kako sam na forumu, svaka tvoja prica na ovu i slicne teme izgleda kao neka vrsta kiselog grožđa. Kao da hoćeš i sam sebe da ubediš da ništa ne propuštaš zbog toga što nisi vozio 159 ili Giuliettu.
Ok, ovo je dosta lično, ali u stvari se ovakve stvari okreću protiv onog koji je napisao. Ipak. ću te udostojiti odgovora na tvoje nepristojnu predrasudu.
- 159 mogu da kupim kad hoću
- da mi treba takav auto verovatno bi mi bila u vrhu liste - ne treba mi
- Giuletta mi je jedna od realnih opcija za sledeći auto, ali ne i jedina
- ne bih ništa promenio u svom mišljenju o tim autmobilima zato što ih ja imam
- ne propuštam ništa bitno što ih nemam jer sam ih vozio
Tvoj komentar implicira da ja nemam para za te automobila. No, ako tako pričaš, onda bi trebalo prvo da se ligitimišeš - koliko ti imaš para da daš za auto? Šalim se naravno..ovo je retoričko pitanje.
Novi dizajn ne valja, nove platforme, felne su ruzne, najlepsi enterijer ima neka raspala alfa od pre 30 godina, al ne neka skupa, negi neka sto ima za 1000€ da se pazari
Šta konkretno od ovoga? Hajde bez paušalnih priča. Hajde da vidimo koliko si ti uopšte čitao šta sam pisao, pošto ti očigledno idem na jetru. Da vidimo, da li to što pišeš je bazirano na nekim argumetima ili ličnom animozitetu.
I ovde impliciraš da ja nemam para, pa u tome leži razlog mom kritičkom stavu prema novijim Alfama. No, opet - koliko ti imaš para?

Mogao bih ovu tezu da razradim i dalje, ali bilo bi nepristojno.
Da se osvrnem i na to da volim samo raspale Alfe od 1000 evra, ali u drugom kontekstu (pošto da čitaš sve moje postove nikad nećeš naći da ni izdaleka tako nešto mislim). Češće sam slušao kritike kako ja volim i cenim samo skupe i raritetne Alfe i da sam elitista i šminker. Sad ne znam šta sam...
No, ima i nešto drugo slično tome. JA ne ne gledam na taj način Alfe i ima Alfi koje iako su jeftinije volim više od nekih skupljih. No, da to dignemo na drugačiji ekstremniji nivo. Da imam Breru i Alfu GTV za ISTU CENE dao pre pare za GTV, npr.
I sad kad urade auto po ukusu alfista, opet ne valja.
Koji je to ukus Alfista? Baš me interesuje na osnovu čega si ti procenio da je ovaj auto napravljen po ukus Alfista. Baš me interesuje tvoje poznavanje Alfine koncepcijske i dizajnerske filozofije i istorije na osnovu koje ćeš mi reći da je 4c napravljen po ukusu Alfista.
Btw...gde sam ja rekao da 4c ne valja?
Jer, sve je to boranija, a ti znas sta su prava kola.
Vidiš, nekako ispada da ALfe koje ja volim vole i drugi i da su uspešne, pa zato imaju visoke cene kao polovnjaci, imaju sjajnu tradiciju i dobro se prodaju. Da nisam savremenik Alfe već više decenija neko bi mogao reći da volim samo ono što se pokaže da je uspešno i što drugi cene. No, srećom, nije tako, ali t je bitno samo meni, a drugi ne moraju u to da veruj. Ove druge Alfe o kojima nemam toliko dobro mišljenje ili imam loše mišljenje se baš i ne pokazuju. Inače, bez obzira na sve to ja bih voleo da sve Alfe budu uspešne barem u prodaji. Kada se sabere tvoj ukus i moj ukus za Alfe koje volimo i cenimo mislim da će se videti čija je procena bolja i tačnija.
Kao matorac koji dodje i kenja klincima kako je njegova generacija retardirana i kako su samo oni znali šta je provod i muzika, a ovo danas je sranje i svi su gluoe budale. E pa, izvini, ali ja ti kažem "ćao i zdravo" na taj bs
I ovo je lično..što govori da si ostao bez "municije"

. Ipak, ne zaboravi da sam ja na ovom forumu iako nemam sada Alfu. Ne vidim nešto da oni koji se rastanu od Alfe ostanu aktivni na forumu.
Što se tiče tvog komentara na razliku u generacijama morao bi da budeš konkretan sa primerima. No, ako se uporedi tvoje i moje pisanje ti si taj koji piše u crno-belom maniru, a ne ja. Ti pišeš o atmo vs turbo, imam para - nemaš para, mladi vs stari... Ja sam pisao o 4c.
Izvini na ovakvom odgovoru ali svaka tvoja replika, od kako dolazim na forum (ne samo meni, vec vecini drigih i vecina tvojih postova koje sam citao)
Ok, ne moraš da mi se izvinjavaš nakon toga što si napisao. Ili napišeš ili ne napišeš. Kod pisanja nema afekta. Ali, nema veze...
Možemo da nastavimo s pričom bilo o 4c (na ovoj temi), a možemo i bilo čemu drugom, ali mislim da nam to neće tolerisati.
Ovde na forumu sam uvek bio konstruktivan i objektivan. Podelio sam brdo saveta koji su najvećem broju slučajeva bili tačni. Nekad sam i pogrešio, što je ljudski. No, mislim da imam visok procenat šuta. I uvek ću pratiti ovaj forum, a realno je da u životu imam opet Alfu, a i da nemam opet ću voleti tu firmu. To što poznajem istoriju Alfe, što sa se vozio u starim Alfama i znam šta su one predstavljale i šta predstavljaju nije mana, nego prednost i nekom od vas može biti od koristi. To što pratim automobilizam i trendove, ali iz jednog šireg i kritičkog konteksta nije mana nego prednost.