Atmo vs Turbo part XIII
- Stromboli
- Garaža: Giulia 952 QV
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V - Lokacija: Novi Sad
Post
Atmo vs Turbo part XIII
Da je 6c ne bi bio ovako lagan, a to je sustina i odmah bi bio strpan u kategoriju Cayman S - odlican auto, kako kaze Harris i verovatno bi ga novinari lako sahranili.
4c+turbo+carbon=lagano
Nek se povrati malo cuore sportivo, nakon ovoga, lakse ce biti 6c-u da uzme prvi vazduh u pluca.
4c+turbo+carbon=lagano
Nek se povrati malo cuore sportivo, nakon ovoga, lakse ce biti 6c-u da uzme prvi vazduh u pluca.
`...owning an Alfa is a portal...´ - dovoljno receno.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo 4C
Pitanje je da li bi uopšte bio teži sa V6 i ako bi bio teži radilo bi se par desetina kg.
Nisu ludi u Lotusu, Porsche, Toyota GT 86, itd što stavljaju atmosferske motore.
Nisu ludi u Lotusu, Porsche, Toyota GT 86, itd što stavljaju atmosferske motore.
Acqua-Olio-Benzina
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: Alfa Romeo 4C
V6 skoro uopste ne bi bio tezi. Ima dva cilindra vise, jos jednu glavu, jos dve bregaste, ali nema turbine, interkulera... Maksimalno 50kg razlike.
- Stromboli
- Garaža: Giulia 952 QV
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo 4C
Koliko znam i ovaj motor je laksi od Giuliettinog za 20kg, tako da se stedelo na svemu.
Ovo nije Lotus, ni BRZ, a ni Porsche.
Turbo, stvar navike, a i nadolazeceg trenda. I sestaci ce dobijati turbine tj. vec su krenuli.
Tako ce i Porsche, rekli su vise nikad 911Turbo, a evo upravo izasla, opet...
BRZ je cist oldschool auto, ne moze se porediti s 4c, razlicita sustina, 4c je new age. Lotus je odavno u problemima...
+ pretpostavljam da ce prvi 6-ak ici u Maseratija, najavljivan je blizanac 4c za Maserati koliko se secam. 50kg je nekih 5-6% tezine ovog auta, nije malo. Morali su ispuniti zadate ciljeve.
Ovo nije Lotus, ni BRZ, a ni Porsche.
Turbo, stvar navike, a i nadolazeceg trenda. I sestaci ce dobijati turbine tj. vec su krenuli.
Tako ce i Porsche, rekli su vise nikad 911Turbo, a evo upravo izasla, opet...
BRZ je cist oldschool auto, ne moze se porediti s 4c, razlicita sustina, 4c je new age. Lotus je odavno u problemima...
+ pretpostavljam da ce prvi 6-ak ici u Maseratija, najavljivan je blizanac 4c za Maserati koliko se secam. 50kg je nekih 5-6% tezine ovog auta, nije malo. Morali su ispuniti zadate ciljeve.
`...owning an Alfa is a portal...´ - dovoljno receno.
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 4C
Great minds think likelystarac vujadin napisao:I Top Gear misli isto. Za ovakav auto je bitno linearno isporučivanje snage u širokom opsegu, a to besprekorno može samo atmosferac, umesto da se dave s turbo rupom.sErGiO napisao:Pa nek bude 6C koga briga, važno je da ti se sledi krv u žilama kad čuješ V6
http://www.topgear.com/uk/car-news/alfa ... -2013-8-17

Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- Stromboli
- Garaža: Giulia 952 QV
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo 4C
Zeni nekad mozes udovoljiti, ali Alfistima nikad 

`...owning an Alfa is a portal...´ - dovoljno receno.
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
p.s. rezervoar u 4c je, ako je info koji sam video tačan - 43 litra. To je smešna količina za auto u koji bi isao V6
Re: Alfa Romeo 4C
O potrošnji da ne pričamo. V6 bi trošio mnogo više, pa bi ta razlika sa gorivom išla i do 100kg - većem motoru je potrebno i masivnije hlađenje, više ulja, više svega. A dobili bi samo linearniju snagu, ne i više snage. Downsizing se primeti svuda, čak i u krugovima superautomobila - sa V12 na V10, sa V10 na V8 i tamo gde bi ranije išao I6 ili V6 sada ide I4 - mada ovo poslednje već nisu super-automobili. Uostalom, ako dobija R6, koji je u suštini mali Lambo ako se ne varam. Nisu baš uradili malu stvar. Biće 4C prvi novi legendarni automobil iz AR posle 30 godina...Stromboli napisao:Koliko znam i ovaj motor je laksi od Giuliettinog za 20kg, tako da se stedelo na svemu.
Ovo nije Lotus, ni BRZ, a ni Porsche.
Turbo, stvar navike, a i nadolazeceg trenda. I sestaci ce dobijati turbine tj. vec su krenuli.
Tako ce i Porsche, rekli su vise nikad 911Turbo, a evo upravo izasla, opet...
BRZ je cist oldschool auto, ne moze se porediti s 4c, razlicita sustina, 4c je new age. Lotus je odavno u problemima...
+ pretpostavljam da ce prvi 6-ak ici u Maseratija, najavljivan je blizanac 4c za Maserati koliko se secam. 50kg je nekih 5-6% tezine ovog auta, nije malo. Morali su ispuniti zadate ciljeve.
p.s. rezervoar u 4c je, ako je info koji sam video tačan - 43 litra. To je smešna količina za auto u koji bi isao V6

Poslednja izmena od byMaX u Uto Sep 24, 2013 1:38 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Turismo Internacionale
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
. Nisam ni ja u fazonu da vozim trocilindraša sa tri turba, ali manje-litražni turbo motoro u lakšem, modernijem automobilu, koji manje troši, razvija više snage i mnogo više obrtnog momenta, a pritom je i bezbedniji i ekološki pogodniji je svakako napredak! Iako ni sam nisam pristalica tog "pokreta", šta bi bilo da svi i dalje vozimo na olovo i nemamo nikakav sistem za smanjenje zagađivanja u automobilima? Ne govorim o povećanju globalnog zagađivanja, tu se zna ko su najveći zagađivači - već o lokalnom zagađivanju, vazduhu u gradu, koji svi udišemo.
U nekom trenutku će i downsizing dostići neki limit, a onda kreće trend dodavanja malih elektromotora na osovinu ili čak po točku. Elektromotori su jeftini, samo još i baterije da postanu pristupačnije, a onda i dugotrajnije. EM ne može još da zameni pogon, ali ovaj hibridni pogon koji nema za cilj samo da smanji potrošnju, već i da pruži veći obrtni moment, koji fali malolitraškom motoru, pogotovo benzinskom... To uskoro neće koštati mnogo više od brutalnog V6 ili V8 atmosferca, koji uvek mora da bude skup.
Re: Alfa Romeo 4C
Možda bi trebalo da se vratimo na mešavinu ulja i benzina, što, to je extra funkcionisalo decenijama. Ozbiljno odbijanje da se živi u modernom svetu je već pomalo simptomatično za neke ljudestarac vujadin napisao:Pitanje je da li bi uopšte bio teži sa V6 i ako bi bio teži radilo bi se par desetina kg.
Nisu ludi u Lotusu, Porsche, Toyota GT 86, itd što stavljaju atmosferske motore.

U nekom trenutku će i downsizing dostići neki limit, a onda kreće trend dodavanja malih elektromotora na osovinu ili čak po točku. Elektromotori su jeftini, samo još i baterije da postanu pristupačnije, a onda i dugotrajnije. EM ne može još da zameni pogon, ali ovaj hibridni pogon koji nema za cilj samo da smanji potrošnju, već i da pruži veći obrtni moment, koji fali malolitraškom motoru, pogotovo benzinskom... To uskoro neće koštati mnogo više od brutalnog V6 ili V8 atmosferca, koji uvek mora da bude skup.
Turismo Internacionale
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa Romeo 4C
Nema mesta protivljenju turbaku. Ni u najelitnijim takmičenjima više neće biti atmosferaca, a na ulicama ih je sve manje. Već sad na ulicama EU su atmosferci u manjini, a i kod nas će biti slično. Koliko je samo JTD uvezeno u poslednje vreme u raznim karoserijama?
Suština ovog automobila je njegova mala masa i tu se moralo ići na kompromise u svakom njegovom šrafu. Prema tome, kritici za ovaj lagani motorčić sa puno Nm nema mesta ako se sagleda iz pravog ugla. Ne sme se zaboraviti činjenica da je u ovom autu motor koji je vrlo blizu po karakteristikama drugih običnih putničkih automobila, ali zahvaljujući maloj masi katapultira 4c do 100tke za svega 4.5s.
Sa druge strane, šta drugo postoji sa tim performansama za te novce, da toliko dobro izgleda i da je nivo bezbednosti putnika na najvišem mogućem stepenu? Čak i da je manje uspešan opet bi se dobro prodavao, a sudeći po prvim utiscima ljudi koji su ga vozili, izgleda da su uboli po sred srede. Konkurenciji ne ostaje ništa drugo nego da vide kako će da ih isprate. Nema više smisla utrpavanja stotine KS pod haube "sportskih" vozila od 2 tone koja koštaju beskonačno. Dali su ljudima zabavu koja ima racionalne elemente. Kod drugih superautomobila ništa nije racionalno.
Suština ovog automobila je njegova mala masa i tu se moralo ići na kompromise u svakom njegovom šrafu. Prema tome, kritici za ovaj lagani motorčić sa puno Nm nema mesta ako se sagleda iz pravog ugla. Ne sme se zaboraviti činjenica da je u ovom autu motor koji je vrlo blizu po karakteristikama drugih običnih putničkih automobila, ali zahvaljujući maloj masi katapultira 4c do 100tke za svega 4.5s.
Sa druge strane, šta drugo postoji sa tim performansama za te novce, da toliko dobro izgleda i da je nivo bezbednosti putnika na najvišem mogućem stepenu? Čak i da je manje uspešan opet bi se dobro prodavao, a sudeći po prvim utiscima ljudi koji su ga vozili, izgleda da su uboli po sred srede. Konkurenciji ne ostaje ništa drugo nego da vide kako će da ih isprate. Nema više smisla utrpavanja stotine KS pod haube "sportskih" vozila od 2 tone koja koštaju beskonačno. Dali su ljudima zabavu koja ima racionalne elemente. Kod drugih superautomobila ništa nije racionalno.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo 4C
@ByMax
Napisao si sitno pismo i...potpuno pogrešio u ovom slučaju. Malo se više udubi u koncepciju pojedinih vrsta automobila, pre nego što kreneš da diskutuješ. Sve što si napisao je nebitno i pogrešno za ovakve automobile.
Zašto?
Ovakvim autmobilima ne treba veliki obrtni moment, ne trebaju veliki točkovi jer nema težine kao osnovnog razloga sa taj auto gura ili vuče. Ovakvi autmobili su na pola puta do motocikla, a kod motocikla nema turba. Kod ovakvih automobila su bitni (što se motora tiče) obrtaji i elastičnost. S obzirom da se radi o laganim kolima bitnije da sve to bude u skladu sa šasijom i donjem postroju nego kod drugih, a s druge strane ne mora da bude prenaglašeno jer i sa malom snagom i manjom vrednosti Nm mogu postići izvanredne perfomanse. Bitno ej da auto isporučuje linerano snagu od nule do pika, što zbo lagane konstrukcije koja na trpi stresove usled velikog obrtnog momenta npr...ima i drugih stresova, što zbog kontrole vozila. Pogotovu je bitno ako auto ima cevnu ili monokok šasiju. Ovakva kola se prave da se ljudi zabavljaju. Nikome ne treba podmukao auto koji ne "najavljuje" vozaču šta se dešava već se ponaša sam za sebe...sad nemam snage i vuče se ko slina, a onda odjednom navala snage i obrtnog momenta koji treba da sprovede lagana konstrukcija i sam vozač. A kontrola se uspostavlja odzivom na gas, volanom, linearno raspoređenim obrtnim momentom i još mnogom drugim stvarima.
Zato majstori u Lotus i Porsche i Toyoti i drugim ne stavljaju turbo. Misliš da oni to ne znaju i ne umeju? Da li će ga stavljati...pa moraće jer tako idu trendovi, ali da li to bolje - nije. Za to je dokaz i KTM X bow koji ne može da prismrdi sa Audijevim turbo motorom Caterhamu i Lotusu i drugim sličnim konstrukcijama.
Umesto što pokušavaš da budeš ciničan i po svaku cenu moderan, a ja sam kao došao iz pećinskog doba i ne shvatam trendove i potrebe, itreba da imaš malo više širine kad diskutuješ jer merila po kojima ceniš 159 jtdm ne važe 4c koji je vrlo specifičan auto.
A ti ako meni ne veruješ imaš sada, a imaćeš i u budućnosti mnogo testova 4c, pa ćeđ videti da li ja kenjam ili ima tu neke istine. Kao što vidiš nisam posegnuo za iracionalnim razlozima tipa zvuk atmosferca, osećaj u vožnji, prošla vremena, tradicija, nego sam ti ukratko objasnio zašto ovo što si napisao za ovu malu grupu automobila ne pije vodu.
Napisao si sitno pismo i...potpuno pogrešio u ovom slučaju. Malo se više udubi u koncepciju pojedinih vrsta automobila, pre nego što kreneš da diskutuješ. Sve što si napisao je nebitno i pogrešno za ovakve automobile.
Zašto?
Ovakvim autmobilima ne treba veliki obrtni moment, ne trebaju veliki točkovi jer nema težine kao osnovnog razloga sa taj auto gura ili vuče. Ovakvi autmobili su na pola puta do motocikla, a kod motocikla nema turba. Kod ovakvih automobila su bitni (što se motora tiče) obrtaji i elastičnost. S obzirom da se radi o laganim kolima bitnije da sve to bude u skladu sa šasijom i donjem postroju nego kod drugih, a s druge strane ne mora da bude prenaglašeno jer i sa malom snagom i manjom vrednosti Nm mogu postići izvanredne perfomanse. Bitno ej da auto isporučuje linerano snagu od nule do pika, što zbo lagane konstrukcije koja na trpi stresove usled velikog obrtnog momenta npr...ima i drugih stresova, što zbog kontrole vozila. Pogotovu je bitno ako auto ima cevnu ili monokok šasiju. Ovakva kola se prave da se ljudi zabavljaju. Nikome ne treba podmukao auto koji ne "najavljuje" vozaču šta se dešava već se ponaša sam za sebe...sad nemam snage i vuče se ko slina, a onda odjednom navala snage i obrtnog momenta koji treba da sprovede lagana konstrukcija i sam vozač. A kontrola se uspostavlja odzivom na gas, volanom, linearno raspoređenim obrtnim momentom i još mnogom drugim stvarima.
Zato majstori u Lotus i Porsche i Toyoti i drugim ne stavljaju turbo. Misliš da oni to ne znaju i ne umeju? Da li će ga stavljati...pa moraće jer tako idu trendovi, ali da li to bolje - nije. Za to je dokaz i KTM X bow koji ne može da prismrdi sa Audijevim turbo motorom Caterhamu i Lotusu i drugim sličnim konstrukcijama.
Umesto što pokušavaš da budeš ciničan i po svaku cenu moderan, a ja sam kao došao iz pećinskog doba i ne shvatam trendove i potrebe, itreba da imaš malo više širine kad diskutuješ jer merila po kojima ceniš 159 jtdm ne važe 4c koji je vrlo specifičan auto.
A ti ako meni ne veruješ imaš sada, a imaćeš i u budućnosti mnogo testova 4c, pa ćeđ videti da li ja kenjam ili ima tu neke istine. Kao što vidiš nisam posegnuo za iracionalnim razlozima tipa zvuk atmosferca, osećaj u vožnji, prošla vremena, tradicija, nego sam ti ukratko objasnio zašto ovo što si napisao za ovu malu grupu automobila ne pije vodu.
Acqua-Olio-Benzina
- Stromboli
- Garaža: Giulia 952 QV
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo 4C
Sve je to lepo, najvise bih voleo da je Alfa napravila BRZ, nesto prosto, cisto, ali nije.
Ocigledno da je u pitanju usteda i na razvijanju novog atmo motora. Verovatno bi to povecalo vec dobru cenu od 53k eura, a kad se ima vec dobar 1.75 turbo koji se samo mora unaprediti, eto ustede. Preptostavljam da najveci deo troskova prozvodnje i razvoja ide na carbon platformu jaix. Mislim da je ovo uklopljeno najbolje sto se moglo, uz zadate ciljeve i sredstva. Kad bi ga provozali, bili bi odusevljeni, sigurno.
Ja mislim da je ovo mali dragulj
i pokazatelj da se ide u pravom smeru.
Mali superauto za obicnije smrtnike.
Nije za usporedbu, ali cisto da kazem, F40 ima turbo lag i to kakav, ali je i dalje cenjen kao najbolji vozacki auto ikada napravljen.
Ocigledno da je u pitanju usteda i na razvijanju novog atmo motora. Verovatno bi to povecalo vec dobru cenu od 53k eura, a kad se ima vec dobar 1.75 turbo koji se samo mora unaprediti, eto ustede. Preptostavljam da najveci deo troskova prozvodnje i razvoja ide na carbon platformu jaix. Mislim da je ovo uklopljeno najbolje sto se moglo, uz zadate ciljeve i sredstva. Kad bi ga provozali, bili bi odusevljeni, sigurno.
Ja mislim da je ovo mali dragulj

Mali superauto za obicnije smrtnike.
Nije za usporedbu, ali cisto da kazem, F40 ima turbo lag i to kakav, ali je i dalje cenjen kao najbolji vozacki auto ikada napravljen.
`...owning an Alfa is a portal...´ - dovoljno receno.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo 4C
Naravno da je štednja i to nije sporno i to je pametno. Zbog štednje su i promenili farove sa prototipa za ove jeftinije.
Stavili su najsavremeniji motor koji imaju i to nije sporno. Taj motor je dobar all rounder, a za ovakav auto je so-so.
Ferrari F40 je u poslednjih 10 godina promovisan u legendu zahvaljujući Top Gearu itd. Inače, u svoje vreme, a savremenik sam tog vremena, nije imao tako strahovito dobar imidž. Porsche 959 je bio to vreme cenjeniji, a F40 je bio i dosta neuspešan na trkama.
Turbo mašine imaju svoju dušu i mogu da budu prve vozačke sprave, ali u kolima sa malom kilažom imaju više mana nego prednosti. No, Alfa nema dobar atmosferac sve i da hoće da ga stavi, pa je naša priča teorisjak. Ipak, treba jača verzija jer ova pasija očigledno može da istrpi mnogo više, tako da bi trebalo nasvirati ovaj motor ili staviti iz Ghiblija slabiji benzinac.
Stavili su najsavremeniji motor koji imaju i to nije sporno. Taj motor je dobar all rounder, a za ovakav auto je so-so.
Ferrari F40 je u poslednjih 10 godina promovisan u legendu zahvaljujući Top Gearu itd. Inače, u svoje vreme, a savremenik sam tog vremena, nije imao tako strahovito dobar imidž. Porsche 959 je bio to vreme cenjeniji, a F40 je bio i dosta neuspešan na trkama.
Turbo mašine imaju svoju dušu i mogu da budu prve vozačke sprave, ali u kolima sa malom kilažom imaju više mana nego prednosti. No, Alfa nema dobar atmosferac sve i da hoće da ga stavi, pa je naša priča teorisjak. Ipak, treba jača verzija jer ova pasija očigledno može da istrpi mnogo više, tako da bi trebalo nasvirati ovaj motor ili staviti iz Ghiblija slabiji benzinac.
Acqua-Olio-Benzina
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Alfa Romeo 4C
Danasnje turbo masine nemaju mnogo veze sa relikvijama o kojima vi pricate i rupama i lagu...
Turbina je danas vishe kao bonus za atmosferac danas a ne totalna promena karaktera kao sto je to bilo nekad.
Problem nastaje danas kad zelis da izvuces i jare i pare iz tehnologije: obrtaje i ekonomicnost i malu zapreminu.
Uzmi posten 2.0 ili neki v6 2.5 recimo i low boost turbo setup do nekih za te motore jadnih 250-300ks i nema rupa, spoola, malog banda snage itd. a dobices neprevazidjenu vozljivost i realizaciju snage u svim uslovima.
Ali kapiram da je praviti velike alu motore sada neprakticno i skupo a i iskreno nije u modi vishe, tako da ostaje teorija i puste zelje samo.
Ili da zaboravimo na sve te relikvije proslosti i bacimo se u hibrid varijante. struja je definitivno buducnost ako ne sa tonom baterija u podu onda bar po sistemu pojednostavljenja mehanickih sklopova i prenosa snage koji je vrlo pozeljan za sportsku voznju, linearan i totalno predvidljiv. Koliko god kick in the back moze biti zabavan na neko vreme poenta takvog automobila kad zaista zelis da vozis brzo ili da se trkas ne postoji, imas dovoljno briga u toj situaciji da turbo rupa i kick u krivini ti nisu na vrhu liste pozeljnih niti skidaju sekunde na krugu.
mene samo zanima zasto alfa/fiat/italijani nije krenula tim stopama kad je to vec postao standard za nove sportske automobile i svi rade na razvoju u tom pravcu. novi type r?
Turbina je danas vishe kao bonus za atmosferac danas a ne totalna promena karaktera kao sto je to bilo nekad.
Problem nastaje danas kad zelis da izvuces i jare i pare iz tehnologije: obrtaje i ekonomicnost i malu zapreminu.
Uzmi posten 2.0 ili neki v6 2.5 recimo i low boost turbo setup do nekih za te motore jadnih 250-300ks i nema rupa, spoola, malog banda snage itd. a dobices neprevazidjenu vozljivost i realizaciju snage u svim uslovima.
Ali kapiram da je praviti velike alu motore sada neprakticno i skupo a i iskreno nije u modi vishe, tako da ostaje teorija i puste zelje samo.
Ili da zaboravimo na sve te relikvije proslosti i bacimo se u hibrid varijante. struja je definitivno buducnost ako ne sa tonom baterija u podu onda bar po sistemu pojednostavljenja mehanickih sklopova i prenosa snage koji je vrlo pozeljan za sportsku voznju, linearan i totalno predvidljiv. Koliko god kick in the back moze biti zabavan na neko vreme poenta takvog automobila kad zaista zelis da vozis brzo ili da se trkas ne postoji, imas dovoljno briga u toj situaciji da turbo rupa i kick u krivini ti nisu na vrhu liste pozeljnih niti skidaju sekunde na krugu.
mene samo zanima zasto alfa/fiat/italijani nije krenula tim stopama kad je to vec postao standard za nove sportske automobile i svi rade na razvoju u tom pravcu. novi type r?
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: Alfa Romeo 4C
Ne treba zaboraviti da je turbo motor dosta lakse modifikovati tako da se 300KS na Alfi 4C dobija zgodno i jeftino. Mislim da tad nikome nece smetati sto ima turbinu.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Hajde izađite iz kliše priče na koju ste navikli. Kao što rekoh 4c je specifičan automobil.
Re: Alfa Romeo 4C
Ja sam komentarisao komentare novinara koji su vozili 4c sa ovim konkretnim motoriom. Nisam pričao o relikvijama i prošlim vremenima.Danasnje turbo masine nemaju mnogo veze sa relikvijama o kojima vi pricate i rupama i lagu...
Hajde izađite iz kliše priče na koju ste navikli. Kao što rekoh 4c je specifičan automobil.
Acqua-Olio-Benzina
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Alfa Romeo 4C
Ne pricamo o automobilu vec motoru i izboru njega za bas 4c...
Kako si lepo rekao nemaju drugi niti bolji. to je samo poenta. da taj auto moze mnogo vishe moze ali da je precenjen i to stoji sa tim motorom i tom tehnologijom.
Kako si lepo rekao nemaju drugi niti bolji. to je samo poenta. da taj auto moze mnogo vishe moze ali da je precenjen i to stoji sa tim motorom i tom tehnologijom.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo 4C
Ne mogu da pričam samo o motoru, kada je, pogotovu kod ovog auta, bitna celina kako ona diše i funkcioniše.
Na Giulietti QV ne zamera se lag, a ovde se zamera. I nije to slučajno, upravo zbog koncepcije koja je osetljiva na tu pojavu. Ovakva kola su organski povezana sa vozačem, iziskuju od njega oštrija čula, ali zato pružaju više uživanja. Zato ušuškani u kabinu 159 ili Giuliette sa njihovim set up ne mogu se primetiti nek stvari koje smetaju.
Inače, tek slede prave probe i testovi, ovo su za sada vožnjice na premijeri koje su uvek više pohvalne nego što je prosek i realnost.
Na Giulietti QV ne zamera se lag, a ovde se zamera. I nije to slučajno, upravo zbog koncepcije koja je osetljiva na tu pojavu. Ovakva kola su organski povezana sa vozačem, iziskuju od njega oštrija čula, ali zato pružaju više uživanja. Zato ušuškani u kabinu 159 ili Giuliette sa njihovim set up ne mogu se primetiti nek stvari koje smetaju.
Inače, tek slede prave probe i testovi, ovo su za sada vožnjice na premijeri koje su uvek više pohvalne nego što je prosek i realnost.
Acqua-Olio-Benzina
- Stromboli
- Garaža: Giulia 952 QV
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo 4C
Naravno da su prvi testovi vise pohvalni jer su obicno svi novinari gosti na promociji, klopa, pice, uticaj atmosfere.
Auo je specifican, ogranicena je serija na 3500 komada godisnje i to je ok po meni, obzirom na sam proces proizvodnje. Ovaj auto izabrace oni koji zele nesto jedinstveno, a ovaj draguljcic to i jeste. Sigurno ce doci vremenom i jaca verzija, s kojim motorom i u kojoj konfiguraciji, mozda manuellni menjac, ko zna. Sve u svemu, da imam 53k eura, odmah bih je narucio. Me, like it
. 159 za svakodnevnicu, 4c i neka klasicna za vikend, sve pokriveno 
Auo je specifican, ogranicena je serija na 3500 komada godisnje i to je ok po meni, obzirom na sam proces proizvodnje. Ovaj auto izabrace oni koji zele nesto jedinstveno, a ovaj draguljcic to i jeste. Sigurno ce doci vremenom i jaca verzija, s kojim motorom i u kojoj konfiguraciji, mozda manuellni menjac, ko zna. Sve u svemu, da imam 53k eura, odmah bih je narucio. Me, like it


`...owning an Alfa is a portal...´ - dovoljno receno.
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 4C
@starac
Samo cu reci da si ti promasio poentu i da nema potrebe za takvim tonom.
Atmo motor bi u 4c bio promasaj jer:
- Auto bi bio tezi
- Ne bi pruzao dovoljno snage
Da si seo i provozao se u modernijem turbo benzincu, ne bi pricao tako suludo zastsrele price. O kakvom linearnom ubrzanju pricas na atmo motoru od oko 2 litra? Turbo benzinac nema snage pre 1400-ak rpm, pa naglo ubrza ? Ok, donekle, ali moderni turbo benzinci vuku linearnije nego sto mislis. U tome su, po ponasanju, daleko slicniji atmo motoru nego jtdm motoru. Razlika je u tom jedva osetnom udaru za razliku od atmo motora, plus se ne vrti na 8, nego na 6500. Drugo, koji to atmo motor ima snage i isporucuje bilo sta konkretno pre 3000 obrtaja??? Nemoj da racunas v6 i v8 motore sa 350hp, zadrzi se u rangu od 220-240hp koje bi isporucio neki atmosferac. A znas kako je bezveze voziti takav auto danas. Jako! Ok je na stazi da ga vozim stalno na 3500-5000-6500 rpm, ali svaki dan? A dvolitarski atmo nema nikakvu snagu na malom broju rpm. Danas to niko vise ne zeli da vozi, to vreme je proslo, bas zato sto kao opciju ima jači obrtni moment i snagu, ali i linearnost pri isporucivanju tih vrednosti. Turbo su i jare i pare. Nista nije na strani atmosferca.
Meni zapravo, od kako sam na forumu, svaka tvoja prica na ovu i slicne teme izgleda kao neka vrsta kiselog grožđa. Kao da hoćeš i sam sebe da ubediš da ništa ne propuštaš zbog toga što nisi vozio 159 ili Giuliettu. Jer, sve je to boranija, a ti znas sta su prava kola. Ovi ostali su budale. Novi dizajn ne valja, nove platforme, felne su ruzne, najlepsi enterijer ima neka raspala alfa od pre 30 godina, al ne neka skupa, negi neka sto ima za 1000€ da se pazari. I sad kad urade auto po ukusu alfista, opet ne valja.
Kao matorac koji dodje i kenja klincima kako je njegova generacija retardirana i kako su samo oni znali šta je provod i muzika, a ovo danas je sranje i svi su gluoe budale. E pa, izvini, ali ja ti kažem "ćao i zdravo" na taj bs
Izvini na ovakvom odgovoru ali svaka tvoja replika, od kako dolazim na forum (ne samo meni, vec vecini drigih i vecina tvojih postova koje sam citao) bila je takva da sam posle nje ugasio tab brauzera. Aj se nekad malo razvedri...
Samo cu reci da si ti promasio poentu i da nema potrebe za takvim tonom.
Atmo motor bi u 4c bio promasaj jer:
- Auto bi bio tezi
- Ne bi pruzao dovoljno snage
Da si seo i provozao se u modernijem turbo benzincu, ne bi pricao tako suludo zastsrele price. O kakvom linearnom ubrzanju pricas na atmo motoru od oko 2 litra? Turbo benzinac nema snage pre 1400-ak rpm, pa naglo ubrza ? Ok, donekle, ali moderni turbo benzinci vuku linearnije nego sto mislis. U tome su, po ponasanju, daleko slicniji atmo motoru nego jtdm motoru. Razlika je u tom jedva osetnom udaru za razliku od atmo motora, plus se ne vrti na 8, nego na 6500. Drugo, koji to atmo motor ima snage i isporucuje bilo sta konkretno pre 3000 obrtaja??? Nemoj da racunas v6 i v8 motore sa 350hp, zadrzi se u rangu od 220-240hp koje bi isporucio neki atmosferac. A znas kako je bezveze voziti takav auto danas. Jako! Ok je na stazi da ga vozim stalno na 3500-5000-6500 rpm, ali svaki dan? A dvolitarski atmo nema nikakvu snagu na malom broju rpm. Danas to niko vise ne zeli da vozi, to vreme je proslo, bas zato sto kao opciju ima jači obrtni moment i snagu, ali i linearnost pri isporucivanju tih vrednosti. Turbo su i jare i pare. Nista nije na strani atmosferca.
Meni zapravo, od kako sam na forumu, svaka tvoja prica na ovu i slicne teme izgleda kao neka vrsta kiselog grožđa. Kao da hoćeš i sam sebe da ubediš da ništa ne propuštaš zbog toga što nisi vozio 159 ili Giuliettu. Jer, sve je to boranija, a ti znas sta su prava kola. Ovi ostali su budale. Novi dizajn ne valja, nove platforme, felne su ruzne, najlepsi enterijer ima neka raspala alfa od pre 30 godina, al ne neka skupa, negi neka sto ima za 1000€ da se pazari. I sad kad urade auto po ukusu alfista, opet ne valja.
Kao matorac koji dodje i kenja klincima kako je njegova generacija retardirana i kako su samo oni znali šta je provod i muzika, a ovo danas je sranje i svi su gluoe budale. E pa, izvini, ali ja ti kažem "ćao i zdravo" na taj bs

Izvini na ovakvom odgovoru ali svaka tvoja replika, od kako dolazim na forum (ne samo meni, vec vecini drigih i vecina tvojih postova koje sam citao) bila je takva da sam posle nje ugasio tab brauzera. Aj se nekad malo razvedri...
Turismo Internacionale
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Drzite se teme, a ako vam treba tema "moj je duzi" otvoricemo je... Postoje istomisljenici i oni koji to nisu - nije to nista cudno...
Re: Alfa Romeo 4C

Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo 4C
@ByMax
Opet si promašio temu jer ja dosledno pričam o 4c i toj klasi automobila, a ti i dalje raspredaš o atmo vs. turbo motora. Umesto da se zapitaš, ti bi i dalje da se "nadmećeš". No, da krenem redom. Imam vremena pošto sedim bolestan kući.
. Nego - pričamo o 4c. Ne pričamo o atmo vs turbo.
- 159 mogu da kupim kad hoću
- da mi treba takav auto verovatno bi mi bila u vrhu liste - ne treba mi
- Giuletta mi je jedna od realnih opcija za sledeći auto, ali ne i jedina
- ne bih ništa promenio u svom mišljenju o tim autmobilima zato što ih ja imam
- ne propuštam ništa bitno što ih nemam jer sam ih vozio
Tvoj komentar implicira da ja nemam para za te automobila. No, ako tako pričaš, onda bi trebalo prvo da se ligitimišeš - koliko ti imaš para da daš za auto? Šalim se naravno..ovo je retoričko pitanje.
I ovde impliciraš da ja nemam para, pa u tome leži razlog mom kritičkom stavu prema novijim Alfama. No, opet - koliko ti imaš para?
Mogao bih ovu tezu da razradim i dalje, ali bilo bi nepristojno.
Da se osvrnem i na to da volim samo raspale Alfe od 1000 evra, ali u drugom kontekstu (pošto da čitaš sve moje postove nikad nećeš naći da ni izdaleka tako nešto mislim). Češće sam slušao kritike kako ja volim i cenim samo skupe i raritetne Alfe i da sam elitista i šminker. Sad ne znam šta sam...
No, ima i nešto drugo slično tome. JA ne ne gledam na taj način Alfe i ima Alfi koje iako su jeftinije volim više od nekih skupljih. No, da to dignemo na drugačiji ekstremniji nivo. Da imam Breru i Alfu GTV za ISTU CENE dao pre pare za GTV, npr.
Btw...gde sam ja rekao da 4c ne valja?
. Ipak, ne zaboravi da sam ja na ovom forumu iako nemam sada Alfu. Ne vidim nešto da oni koji se rastanu od Alfe ostanu aktivni na forumu.
Što se tiče tvog komentara na razliku u generacijama morao bi da budeš konkretan sa primerima. No, ako se uporedi tvoje i moje pisanje ti si taj koji piše u crno-belom maniru, a ne ja. Ti pišeš o atmo vs turbo, imam para - nemaš para, mladi vs stari... Ja sam pisao o 4c.
Možemo da nastavimo s pričom bilo o 4c (na ovoj temi), a možemo i bilo čemu drugom, ali mislim da nam to neće tolerisati.
Ovde na forumu sam uvek bio konstruktivan i objektivan. Podelio sam brdo saveta koji su najvećem broju slučajeva bili tačni. Nekad sam i pogrešio, što je ljudski. No, mislim da imam visok procenat šuta. I uvek ću pratiti ovaj forum, a realno je da u životu imam opet Alfu, a i da nemam opet ću voleti tu firmu. To što poznajem istoriju Alfe, što sa se vozio u starim Alfama i znam šta su one predstavljale i šta predstavljaju nije mana, nego prednost i nekom od vas može biti od koristi. To što pratim automobilizam i trendove, ali iz jednog šireg i kritičkog konteksta nije mana nego prednost.
Opet si promašio temu jer ja dosledno pričam o 4c i toj klasi automobila, a ti i dalje raspredaš o atmo vs. turbo motora. Umesto da se zapitaš, ti bi i dalje da se "nadmećeš". No, da krenem redom. Imam vremena pošto sedim bolestan kući.
Ne bi nužno bio teži. Snaga niej toliko bitna za tu vrstu automobila. Ovim pokazuješ nepoznavanje ove podklase autmobila mi predrasude prema težini motora, a to je opet povezano sa manjkom poznavanja automobila uopšte.Atmo motor bi u 4c bio promasaj jer:
- Auto bi bio tezi
- Ne bi pruzao dovoljno snage
Da, vozio sma dosta njih, ali o tome ovde nije reč. Ovde je reč o Alfi 4c. Skrećeš s teme i ideš lično na mene.Da si seo i provozao se u modernijem turbo benzincu, ne bi pricao tako suludo zastsrele price.
Da li si ti ikada provozao neki "bolji" atmosferski motor od 2 litra? Izgleda d anisi. Ako hoćeš mogu ti nabrojati koje motore da probaš, da bi uvideo da nisi u pravu.O kakvom linearnom ubrzanju pricas na atmo motoru od oko 2 litra?
Nije stvarno...pa stvarno nisam znaoTurbo benzinac nema snage pre 1400-ak rpm, pa naglo ubrza ? Ok, donekle, ali moderni turbo benzinci vuku linearnije nego sto mislis.

Jedva osetnom u jednoj vrsti automobila, a osetnom u drugoj. No, opet - ne pričamo o atmo vs turbo. Promašaj teme.Razlika je u tom jedva osetnom udaru za razliku od atmo motora, plus se ne vrti na 8, nego na 6500.
Hoćeš jedan da ti kažem, pa će ti biti dovoljno? Ima ih mnogo.Drugo, koji to atmo motor ima snage i isporucuje bilo sta konkretno pre 3000 obrtaja???
Ok, ovo je dosta lično, ali u stvari se ovakve stvari okreću protiv onog koji je napisao. Ipak. ću te udostojiti odgovora na tvoje nepristojnu predrasudu.Meni zapravo, od kako sam na forumu, svaka tvoja prica na ovu i slicne teme izgleda kao neka vrsta kiselog grožđa. Kao da hoćeš i sam sebe da ubediš da ništa ne propuštaš zbog toga što nisi vozio 159 ili Giuliettu.
- 159 mogu da kupim kad hoću
- da mi treba takav auto verovatno bi mi bila u vrhu liste - ne treba mi
- Giuletta mi je jedna od realnih opcija za sledeći auto, ali ne i jedina
- ne bih ništa promenio u svom mišljenju o tim autmobilima zato što ih ja imam
- ne propuštam ništa bitno što ih nemam jer sam ih vozio
Tvoj komentar implicira da ja nemam para za te automobila. No, ako tako pričaš, onda bi trebalo prvo da se ligitimišeš - koliko ti imaš para da daš za auto? Šalim se naravno..ovo je retoričko pitanje.
Šta konkretno od ovoga? Hajde bez paušalnih priča. Hajde da vidimo koliko si ti uopšte čitao šta sam pisao, pošto ti očigledno idem na jetru. Da vidimo, da li to što pišeš je bazirano na nekim argumetima ili ličnom animozitetu.Novi dizajn ne valja, nove platforme, felne su ruzne, najlepsi enterijer ima neka raspala alfa od pre 30 godina, al ne neka skupa, negi neka sto ima za 1000€ da se pazari
I ovde impliciraš da ja nemam para, pa u tome leži razlog mom kritičkom stavu prema novijim Alfama. No, opet - koliko ti imaš para?

Da se osvrnem i na to da volim samo raspale Alfe od 1000 evra, ali u drugom kontekstu (pošto da čitaš sve moje postove nikad nećeš naći da ni izdaleka tako nešto mislim). Češće sam slušao kritike kako ja volim i cenim samo skupe i raritetne Alfe i da sam elitista i šminker. Sad ne znam šta sam...
No, ima i nešto drugo slično tome. JA ne ne gledam na taj način Alfe i ima Alfi koje iako su jeftinije volim više od nekih skupljih. No, da to dignemo na drugačiji ekstremniji nivo. Da imam Breru i Alfu GTV za ISTU CENE dao pre pare za GTV, npr.
Koji je to ukus Alfista? Baš me interesuje na osnovu čega si ti procenio da je ovaj auto napravljen po ukus Alfista. Baš me interesuje tvoje poznavanje Alfine koncepcijske i dizajnerske filozofije i istorije na osnovu koje ćeš mi reći da je 4c napravljen po ukusu Alfista.I sad kad urade auto po ukusu alfista, opet ne valja.
Btw...gde sam ja rekao da 4c ne valja?
Vidiš, nekako ispada da ALfe koje ja volim vole i drugi i da su uspešne, pa zato imaju visoke cene kao polovnjaci, imaju sjajnu tradiciju i dobro se prodaju. Da nisam savremenik Alfe već više decenija neko bi mogao reći da volim samo ono što se pokaže da je uspešno i što drugi cene. No, srećom, nije tako, ali t je bitno samo meni, a drugi ne moraju u to da veruj. Ove druge Alfe o kojima nemam toliko dobro mišljenje ili imam loše mišljenje se baš i ne pokazuju. Inače, bez obzira na sve to ja bih voleo da sve Alfe budu uspešne barem u prodaji. Kada se sabere tvoj ukus i moj ukus za Alfe koje volimo i cenimo mislim da će se videti čija je procena bolja i tačnija.Jer, sve je to boranija, a ti znas sta su prava kola.
I ovo je lično..što govori da si ostao bez "municije"Kao matorac koji dodje i kenja klincima kako je njegova generacija retardirana i kako su samo oni znali šta je provod i muzika, a ovo danas je sranje i svi su gluoe budale. E pa, izvini, ali ja ti kažem "ćao i zdravo" na taj bs

Što se tiče tvog komentara na razliku u generacijama morao bi da budeš konkretan sa primerima. No, ako se uporedi tvoje i moje pisanje ti si taj koji piše u crno-belom maniru, a ne ja. Ti pišeš o atmo vs turbo, imam para - nemaš para, mladi vs stari... Ja sam pisao o 4c.
Ok, ne moraš da mi se izvinjavaš nakon toga što si napisao. Ili napišeš ili ne napišeš. Kod pisanja nema afekta. Ali, nema veze...Izvini na ovakvom odgovoru ali svaka tvoja replika, od kako dolazim na forum (ne samo meni, vec vecini drigih i vecina tvojih postova koje sam citao)
Možemo da nastavimo s pričom bilo o 4c (na ovoj temi), a možemo i bilo čemu drugom, ali mislim da nam to neće tolerisati.
Ovde na forumu sam uvek bio konstruktivan i objektivan. Podelio sam brdo saveta koji su najvećem broju slučajeva bili tačni. Nekad sam i pogrešio, što je ljudski. No, mislim da imam visok procenat šuta. I uvek ću pratiti ovaj forum, a realno je da u životu imam opet Alfu, a i da nemam opet ću voleti tu firmu. To što poznajem istoriju Alfe, što sa se vozio u starim Alfama i znam šta su one predstavljale i šta predstavljaju nije mana, nego prednost i nekom od vas može biti od koristi. To što pratim automobilizam i trendove, ali iz jednog šireg i kritičkog konteksta nije mana nego prednost.
Acqua-Olio-Benzina