Stranica 1 od 1
Busso...
Poslato: Sub Jul 20, 2013 10:50 pm
od Veloce
Hmm.. Ako vec planiras da das 1000e na nove dizne i kao sto kazes da ti to nije auto za svaki dan,zasto onda ne ubacis neki busso ? Jer za slicne pare moze to da se uradi,a ovde ces ih dati samo za dizne.. Ako zelis od njega da bude nesto sto se vozi samo suncanom nedeljom,onda vadi taj JTS od 166ks..

Re: GT Zen
Poslato: Sub Jul 20, 2013 10:52 pm
od erdeljan
Bravo Nikola, reci mu!

Re: GT Zen
Poslato: Sub Jul 20, 2013 11:07 pm
od Veloce
Re: GT Zen
Poslato: Ned Jul 21, 2013 8:53 am
od Alex V6
Re: GT Zen
Poslato: Ned Jul 21, 2013 10:22 am
od Nigy
3.2 nije Busso.
The V6 production ended in 2005 at Alfa Romeo Arese Plant; a stock of five thousand was built, to be used in Lancia Thesis, Alfa 166 and Alfa GT models. The engine was replaced in the 159 and Brera by a new 3.2 L V6 unit combining a General Motors-designed engine block with Alfa Romeo cylinder heads and induction.
Ideja nije losa, mada bi makina izgubila na svojoj originalnosti...
Re: GT Zen
Poslato: Ned Jul 21, 2013 10:36 am
od mali radojica
ja koliko sam razumeo tek 3.2 u 159 nije busso. ostalo jeste.
Busso...
Poslato: Ned Jul 21, 2013 12:18 pm
od zen
Vidis i kad bi ubacio 3.0 varijantu jedna registracija su 4 nove dizne za jts, znaci svake godine nove dizne
Sent from Mothership
Re: Busso...
Poslato: Ned Jul 21, 2013 1:24 pm
od erdeljan
Sta jos pise na google-u?

Re: Busso...
Poslato: Ned Jul 21, 2013 1:44 pm
od Crni
Ili kupis solidnu biciklu.

Re: GT Zen
Poslato: Ned Jul 21, 2013 3:05 pm
od Nigy
mali radojica napisao:ja koliko sam razumeo tek 3.2 u 159 nije busso. ostalo jeste.
U pravu si

Re: GT Zen
Poslato: Ned Jul 21, 2013 11:02 pm
od sibin
Dottore napisao:Ko ce da registruje Busso sa ovakvim cenama registracije kod nas zbog samo vikend voznje ? Jeste Zen lud i voli Alfe ali mislim da nije bas toliko lud

rece covek koji vozi vagena

ajde sad nas sve nagovori da prodamo alfe i krenemo put mracne strane. :cray: pa sta koliko kosta registracija kako se vozaci bmw-a ne zale na registraciju.
Re: Busso...
Poslato: Pon Jul 22, 2013 1:26 pm
od zen
Definitivno je došlo do smanjivanja benzinskih motora uz pomoc turba. Ako samo pogledamo trenutnu ponudu Alfe tu je 1.4 multiair turbo sa 170 konja kao i 1750 TBi sa 235 konja, dok u novom Maseratiju V6 3.0 izvlači 330 ili 410 konja zavisno od modela i količine turbo kompresora. Čak je i 3.2 V6 zajedno sa 159kom otišao u istorju.
E sad ja sam imao privilegiju da provozam Sibinovu mašinu, pravi 3.0 atmosferski čistokrvi italijanski V6, a od ovih novih malih turbo benzinaca jedino što sam imao prilke da probam je Dottoreov 2.0 turbo, doduše nemački, ali opet sve je to sad slična filozofija.
Bez razmišljanja bih se pre opredelio za Busso, jednostavno je neuporediv osećaj koji pruža, zvuk pogotovo, prosto ga osećaš celim telom kako brutalno ubrzava.
To je što se tiče mog ukusa, i nadam se da ću jednog dana i ja biti u stanju da sačuvam jedan takav V6 od zaborava, samo kada za to dodje prilika. Definitvno ne u ovom GT-u, ali gde su dve Alfe tu je uvek i treća
