Busso...
- Veloce
- Saradnik Uprave

- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Busso...
Hmm.. Ako vec planiras da das 1000e na nove dizne i kao sto kazes da ti to nije auto za svaki dan,zasto onda ne ubacis neki busso ? Jer za slicne pare moze to da se uradi,a ovde ces ih dati samo za dizne.. Ako zelis od njega da bude nesto sto se vozi samo suncanom nedeljom,onda vadi taj JTS od 166ks.. 
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: GT Zen
Bravo Nikola, reci mu! 
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Veloce
- Saradnik Uprave

- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: GT Zen
Moze da ubaci 3.0 umesto 3.2, registracija samo 100.000 dindzi umesto 200.000, a razlika 20ks, ali ne treba mene uzimati u obzir, I am biased. 
Pozdrav sa Drine



Pozdrav sa Drine



- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: GT Zen
3.2 nije Busso.
Ideja nije losa, mada bi makina izgubila na svojoj originalnosti...The V6 production ended in 2005 at Alfa Romeo Arese Plant; a stock of five thousand was built, to be used in Lancia Thesis, Alfa 166 and Alfa GT models. The engine was replaced in the 159 and Brera by a new 3.2 L V6 unit combining a General Motors-designed engine block with Alfa Romeo cylinder heads and induction.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Busso...
Sta jos pise na google-u? 
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Crni
- Drug Član

- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Busso...
Ili kupis solidnu biciklu. 
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: GT Zen
U pravu simali radojica napisao:ja koliko sam razumeo tek 3.2 u 159 nije busso. ostalo jeste.
- sibin
- Garaža: 5,4L
- Lokacija: bgd
Post
ajde sad nas sve nagovori da prodamo alfe i krenemo put mracne strane. :cray: pa sta koliko kosta registracija kako se vozaci bmw-a ne zale na registraciju.
Re: GT Zen
rece covek koji vozi vagenaDottore napisao:Ko ce da registruje Busso sa ovakvim cenama registracije kod nas zbog samo vikend voznje ? Jeste Zen lud i voli Alfe ali mislim da nije bas toliko lud
- zen
- Garaža: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
- Lokacija: Philly NYC Bgd
Post
Re: Busso...
Definitivno je došlo do smanjivanja benzinskih motora uz pomoc turba. Ako samo pogledamo trenutnu ponudu Alfe tu je 1.4 multiair turbo sa 170 konja kao i 1750 TBi sa 235 konja, dok u novom Maseratiju V6 3.0 izvlači 330 ili 410 konja zavisno od modela i količine turbo kompresora. Čak je i 3.2 V6 zajedno sa 159kom otišao u istorju.
E sad ja sam imao privilegiju da provozam Sibinovu mašinu, pravi 3.0 atmosferski čistokrvi italijanski V6, a od ovih novih malih turbo benzinaca jedino što sam imao prilke da probam je Dottoreov 2.0 turbo, doduše nemački, ali opet sve je to sad slična filozofija.
Bez razmišljanja bih se pre opredelio za Busso, jednostavno je neuporediv osećaj koji pruža, zvuk pogotovo, prosto ga osećaš celim telom kako brutalno ubrzava.
To je što se tiče mog ukusa, i nadam se da ću jednog dana i ja biti u stanju da sačuvam jedan takav V6 od zaborava, samo kada za to dodje prilika. Definitvno ne u ovom GT-u, ali gde su dve Alfe tu je uvek i treća
E sad ja sam imao privilegiju da provozam Sibinovu mašinu, pravi 3.0 atmosferski čistokrvi italijanski V6, a od ovih novih malih turbo benzinaca jedino što sam imao prilke da probam je Dottoreov 2.0 turbo, doduše nemački, ali opet sve je to sad slična filozofija.
Bez razmišljanja bih se pre opredelio za Busso, jednostavno je neuporediv osećaj koji pruža, zvuk pogotovo, prosto ga osećaš celim telom kako brutalno ubrzava.
To je što se tiče mog ukusa, i nadam se da ću jednog dana i ja biti u stanju da sačuvam jedan takav V6 od zaborava, samo kada za to dodje prilika. Definitvno ne u ovom GT-u, ali gde su dve Alfe tu je uvek i treća
There's nothing wrong that $100 won't fix.