Najradije bih uzeo coil-over zbog mogućnosti podešavanja: naročito me brine visina automobila kad dođe zima. Pro-Street S omogućava spuštanje od oko 2-5cm, pa bih ga leti držao na 5cm, a zimi na 2cm. Da li je Bilstein B14 nešto bolji (otprilike su iste cene, koliko vidim)? Nudi iste mogućnosti podešavanja (tj. samo visinu). B16 je definitivno bolji izbor, ali je dosta skuplji i, pre svega, ne znam da li bi iko kod nas to umeo da mi podesi dovoljno dobro (takve stvari umeju loše da podese i oni koji pripremaju auto za trke, a kamoli za dnevnu vožnju i povremeni izlazak na stazu pošto bih morao stalno da menjam podešavanja za takve stvari).
Šta biste rekli da je najpraktičnije rešenje za auto koji se koristi preko cele godine u našem podneblju a na stazu izlazi 1-4 puta godišnje? Da li će mi spušten auto biti problem zimi na našim očišćenim putevima (uz dobre zimske gume, naravno)? Koliku će mi prednost i sigurnost doneti tvrđe vešanje (neko od gorepomenutih) na stazi i u agresivnijoj dnevnoj vožnji?
Generalno, ne smeta mi tvrdo vešanje a za visinu se malo brinem na našim putevima. U svakom slučaju, želeo bih da odem na Navak Track Day 30.06. pa moram malo i da pripremim auto za to, a vešanje mi je tu na drugom mestu (posle guma, kojima sledi zamena u svakom slučaju — mada se mislim da za ovaj svoj prvi izlazak na stazu i konačno potrošim ove što su trenutno na kolima pa da stavim nove posle toga
