inace u pitanju je alfa 156 sw
Ogrebotina :(
- Filip156-vozdovac
- Garaža: Alfa 156 2.4jtd 150ks
- Lokacija: Beograd
Post
Ogrebotina :(
Imam ogrebotinu od kljuca celom duzinom od kraja auta do prednjeg tocka... skinut je lak ne moze da se ispolira... koje mi je najlakse resenje da to sredim :S
inace u pitanju je alfa 156 sw
inace u pitanju je alfa 156 sw
- zen
- Garaža: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
- Lokacija: Philly NYC Bgd
Post
Ogrebotina :(
Mora da se farba sve...
Sent from Mothership
Sent from Mothership
There's nothing wrong that $100 won't fix.
- big v
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 166,2.4 Nissan X Trail
- Lokacija: beograd
- Filip156-vozdovac
- Garaža: Alfa 156 2.4jtd 150ks
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ogrebotina :(
pravo da ti kazem pojma nemam, ajde uzecu da slikam sutra preko dana pa da vidite
nemam para sve da farbam :S
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Ogrebotina :(
Ako je samo lak treba da se lakira, može na fleku, ali je bolje cela strana.
potpis
- EnricoAdams
- Garaža: Alfa Romeo 156 restyle 1.9 JTD 16V
- Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Beograd <-> Lazarevac
Post
Re: Ogrebotina :(
Mogao bi da probas neki od onih korektora + poliranje. To sam ja uradio za neke ogrebotine (doduse moja najveca je bila 20-25cm) i solidno je ispalo tj ne provali se dok se bas ne zagledas.
- Filip156-vozdovac
- Garaža: Alfa 156 2.4jtd 150ks
- Lokacija: Beograd
-
kilsonki
- Drug Član

Post
Re: Ogrebotina :(
Ima lik kod Kragujevca koji radi parcijalno farbanje, mozda ne bi bilo lose da odes do njega? Ne radi kompletnu stranu vec tacno ono sto je osteceno...
Nisam imao iskustva sa takvom metodom, ali znam da je ozbiljan servis i vredelo bi probati (mozda).
Nisam imao iskustva sa takvom metodom, ali znam da je ozbiljan servis i vredelo bi probati (mozda).
- Filip156-vozdovac
- Garaža: Alfa 156 2.4jtd 150ks
- Lokacija: Beograd
- necromancer
- Garaža: Alfa romeo 156 2.0
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ogrebotina :(
Tesko da moze da se odradi cela strana automobila na fleku a da se ne vidi.
Farbanje na fleku je dobro onda kad se radi jedan element, i to pod odredjenim uslovima.
Kad se farba ne fleku pozeljno je raditi prelaz na sto uzem mestu, da bi se sto manje video prelaz, problem kod alfe je sto nema zastitne lajsne po vratima koje su dobre za prikrivanje prelaza, preko kojih mozes da podelis vrata na dva dela.
Kad se radi veca povrsina na fleku postoji mogucnost da fleka postane uocljiva posle nekog vremena zbog uticaja vremenskih uslova. Vide se prelazi laka dokle je uspricavano.
Farbanje na fleku je dobro onda kad se radi jedan element, i to pod odredjenim uslovima.
Kad se farba ne fleku pozeljno je raditi prelaz na sto uzem mestu, da bi se sto manje video prelaz, problem kod alfe je sto nema zastitne lajsne po vratima koje su dobre za prikrivanje prelaza, preko kojih mozes da podelis vrata na dva dela.
Kad se radi veca povrsina na fleku postoji mogucnost da fleka postane uocljiva posle nekog vremena zbog uticaja vremenskih uslova. Vide se prelazi laka dokle je uspricavano.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- necromancer
- Garaža: Alfa romeo 156 2.0
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ogrebotina :(
Nije problem u tome. Priprema se radi na isti nacin da li farbao ceo deo ili parce na fleku. U oba slucaja smirglas, gitujes, i bacas u prajmer. To bude glatko i nevide se ostecenje.
Prelaz se vidi u laku, to jest na mestu gde prestaje novi lak koji je usprican i pocinje stari. To jest moze da se uradi da se ne vidi, ali veca je sansa da ce se videti na vecoj povrsini, ovde se prica o celoj strani automobila.
Prelaz se vidi u laku, to jest na mestu gde prestaje novi lak koji je usprican i pocinje stari. To jest moze da se uradi da se ne vidi, ali veca je sansa da ce se videti na vecoj povrsini, ovde se prica o celoj strani automobila.
