
imam jedan problem koji nikako ne mogu da rijesim, a to je zanosenje zadnjeg kraja auta.
sa standardnim 16'' felugama, i 205 55 gumama, nema problema, odnosno u 99% situacija auto se ponasa kako bi trebalo (jedino pri zustrijim manevrima, naglim skretanjima pri vecim brzinama i prelascima preko neravnina se primjeti blaga nestabilnost).
medjutim, sa 17'' i 225 45 gumama je druga prica. osim standardnih stvari (tezi volan, stabilnije auto), zadnji kraj je jako nestabilan pri bilo kakvoj voznji, sporoj, brzoj, a narocito se primjeti pri prelasku preko rupa - zadnji kraj se zanese lijevo-desno, a onda smiri. pri tome, to nije nosanje tockova, vec se zadnji kraj 'gega' na amortizerima.
e sad, provjerio sam nekoliko setova guma (bridgestone, michelin), ista prica. obadva seta feluga (fabricke alfine) su ravne, nema iskrivljenja, uredno balansirane. optika trapa je redovno kontrolisana, i prednji i zadnji trap su nastelani (na ekranu dijagnostike u zelenim zonama, ne znam tacno uglove otvaranja). trap nema lufta, nikakvih problema, skripanja i ostalog. seleni nisu fabricki, vec powerflex poliuretanski, ojacani, a kugle na viljuskama su reparirane. uniballi na zadnjem trapu su stavljeni novi original alfini.
mijenjao sam amortizere jer bi oni mogli biti problem. iako su na zadnjem kraju bili dobri, probao sam sa ispravnim (polovnim) setom amortizera, i opet ista prica.
teorija jednog majstora je da treba probati sa novim zadnjim amortizerima.
drugi majstor tvrdi da su krivci powerflex zamjenski seleni, koji sav teret prebacuju na uniballe koji onda izazivaju drmusanje. medjutim imao sam i sa originalnim selenima isti problem tako da mi ova teorija nije bas vjerovatna (a i da jeste, originalne selene ne bih vise vracao zato sto su daleko manje trajni od poliuretanskih).
nisu mi prijeko potrebni 17'' tockovi, ali se ovo ne bi smjelo desavati jer je predvidjeno da 166 dolazi sa 17'' pa cak i 18'' tockovima u TI verziji.
moguce je da trebam staviti nove amortizere ali sam probao sa dva para polovnih pa mi se to cini malo vjerovatnim.
iz iskustva znam da se ovaj problem desava i sa 156 iako imaju nesto drugaciji ovjes (nije multilink).
ima li neko pametno rjesenje za ovaj problemcic?