propada kocnica
- Dejan69
- Garaža: Alfa Romeo jtd 156 2004.alfa romeo 159 jtdm Ti 2012
- Lokacija: uzice
- Lokacija: Uzice
Post
propada kocnica
pre dva dana zamenjene plocice na sva cetri diska,kada stojim i stisnem kocnicu pedala polako propada,majstor mi kaze da treba da prodje neko vreme da legnu plocice,radi se o ar156 jtd.Zanim me dali se ovo jos nekom dogadjalo
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: propada kocnica
Propada do poda ili samo onako malo vise nego inace? ja sam menjao sve plocice i pedala jeste malo kao prodala vise, tj provih mozda 50km je trebalo malo vise pritisnuti da bi zadovoljavajuce kocilo auto, ali posle toga je sve bilo normalno. Ali nije propadala do poda...
- Dejan69
- Garaža: Alfa Romeo jtd 156 2004.alfa romeo 159 jtdm Ti 2012
- Lokacija: uzice
- Lokacija: Uzice
Post
Re: propada kocnica
ne bas do poda,kaka idem normalo koci mozda malo nize nego pre,ija sam preso tek nekih 50km od zamene i sve bolje koci ali kada stojim i stinem kocicu polako propada.Malopre sam gledo nivo ulja i bocica je bila skroz puna pa sam moro malo de izvadim
- BanE147
- Garaža: AR 147 jtd 8v
- Lokacija: Sid
- Lokacija: Šid
- Bug
- Contact:
- Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
- Lokacija: SUbotica
- Lokacija: SUbotica
Post
Re: propada kocnica
najverovatnije luftiranje... btw navodno 200km treba da se prodje da bi legle kako trebaju...
- BanE147
- Garaža: AR 147 jtd 8v
- Lokacija: Sid
- Lokacija: Šid
Post
Re: propada kocnica
To jeste ali ne sme kocnica da propada samo je moras malo jace stisnuti dok plocice ne legnu
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: propada kocnica
imam isti problem,koci nenormalno ali kad se ugreje sve i lagano drzim pedali osetim kako propada,ili recimo stojim u koloni uzbrdo ili nizbrdo i drzim kocnicu dovoljno da stoji auto i onda samo lagano pocne da popusta,kad pustim i stisnem ponovo normalna visina
probao sam da ozracim ceo sistem vise puta ali bezuspesno,nemam ideju,menjao sam i glavni kocioni zbog toga ali isto
probao sam da ozracim ceo sistem vise puta ali bezuspesno,nemam ideju,menjao sam i glavni kocioni zbog toga ali isto
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: propada kocnica
koliko sam jedno vreme pratio testove po auto magazinima (dok sam ih redovno kupovao) nije retka pojava da kod zagrijanih kocnica dolazi do popustanja, sjecam se da je Megan Scenic bas imao izrazen taj problem sa ugrijanim kocnicama... mozda je kod tebe na 75 upravo taj slucaj - da kocnice jednostavno tako rade...
- Dora
- honorable

- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: propada kocnica
Zbog temperature može da propada ali to mora biti žešće maltretiranje kočnica ili da su neisprave pa češu, ulje prokuva a pare su stišljive pa je pedala mekana ili propada. Rešava se popravkom ili zamenom za kvalitenije ulje.
Ako nije ni jedno od toga onda je glavni kočioni cilindar a 75 ima otežavajuću okolnost oko podešavanja ručne, i to utiče na tu pojavu.
Ako nije ni jedno od toga onda je glavni kočioni cilindar a 75 ima otežavajuću okolnost oko podešavanja ručne, i to utiče na tu pojavu.
- lalicspecial
- Garaža: alfa 33 1.4ie
alfa 33 1.7ie ostale alfe u rashodu ne racunam
alfa 156 1.8 ts - Lokacija: svilajnac
- Lokacija: svilajnac
Post
Re: propada kocnica
hoce i da propusti gumica glavnog kocionog cilindra na duzem drzanju pa kada nadrukas ponovo drzi i to je sigurno!Vremenom ce nacisto otici u aut..ali nista dok se neispita.. 
- edin
- Saradnik Uprave

- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: propada kocnica
Tesko da je do vazduha u sistemu, jer kad se menjaju plocice obicno se ne dira sistem sa kocionim uljem.
Moze biti da ti je drugi kvalitet plocica pa ti daje utiska da papucica popusta, tako da moze da se desi da se situacija i ne promeni, vec ces morati da se naviknes.
Uglavnom obrati paznju da ne pocne vise da propada, jer je to obicno zanak neko ozbiljnjijeg problema, kocioni cilinda, itd.
P.S.
Dve stravri su mi jos pale na pamet i dok sam ovo pisao:
1. Nove plocice imaju vise mesa tako da u odnusu na potrosene, kas se ugreju ili ohlade mogu da oscilirau u debljini, ili evenualno u sabianju itd...(mozda gresim i to ne bi smelo da se dogadja ali mi pada na pamet)...
2. Moze da se desi da pri manevrisanju moze da dodje po sitnih pukotina na vec obicno starim i oslobljenim crevima dok se radi zamena plocica i skidaju se celjusti
Pozz
Moze biti da ti je drugi kvalitet plocica pa ti daje utiska da papucica popusta, tako da moze da se desi da se situacija i ne promeni, vec ces morati da se naviknes.
Uglavnom obrati paznju da ne pocne vise da propada, jer je to obicno zanak neko ozbiljnjijeg problema, kocioni cilinda, itd.
P.S.
Dve stravri su mi jos pale na pamet i dok sam ovo pisao:
1. Nove plocice imaju vise mesa tako da u odnusu na potrosene, kas se ugreju ili ohlade mogu da oscilirau u debljini, ili evenualno u sabianju itd...(mozda gresim i to ne bi smelo da se dogadja ali mi pada na pamet)...
2. Moze da se desi da pri manevrisanju moze da dodje po sitnih pukotina na vec obicno starim i oslobljenim crevima dok se radi zamena plocica i skidaju se celjusti
Pozz
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Dora
- honorable

- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: propada kocnica
Ukratko, mrzi me da objašnjavam kak oradi glavni kočioni cilindar pa...
Stisneš klip pedalom on stisne ulje a dihtuje stisak gumicom na čelu klipa i to deluje na klipove u točkovima i eto kočenja... Kad pustiš pedalu nema ništa što vraća klipove nazad sem potpritiska koji ih "vuče nazad" ali... Klip u glavnom kočionom se mnogo brzo vrati i kad pustiš pedalu a ulje to ne može pratiti tom brzinom pa bi sledeći stisak ako bi trebalo na brzinu odmah da se uradi završio propadanjem pedale jer ispred klipa nema ulja. Pametnjakovići su smislili jedan "ventil" koji se nalazi ispod one spominjane gumice a služi tome da propusti ulje iz rezervora za glavni kočioni cilindar ispred klipa. Klip praktično prolazi kroz ulje u povratku nazad i pedala je spremna za kočenje odmah ako zatreba. Taj isti ventil naravno služi i da se ono sporo ulje može povratiti u rezervoar ako nije bilo potrebe za ponovnim stiskanjem.
Kad se taj "ventil" zaprlja od mulja kojeg ima uvek u cilindru zbog starosti gumic i ulja on propušta uvek sem ako držiš jako stisnutu pedalu jer tada nema funkciju ali ako držiš blago stisnutu pedalu onda klip polako tone na dole a sa njim i pedala...
Zamenom debelih novih pločica za stare tanke, pomera se ulje iz kočionih cilindara prema rezervoaru a sa njime i mulj koji je u sistemu a to sve kroz glavni kočioni i...
Ebem ti nemož kraće...
Stisneš klip pedalom on stisne ulje a dihtuje stisak gumicom na čelu klipa i to deluje na klipove u točkovima i eto kočenja... Kad pustiš pedalu nema ništa što vraća klipove nazad sem potpritiska koji ih "vuče nazad" ali... Klip u glavnom kočionom se mnogo brzo vrati i kad pustiš pedalu a ulje to ne može pratiti tom brzinom pa bi sledeći stisak ako bi trebalo na brzinu odmah da se uradi završio propadanjem pedale jer ispred klipa nema ulja. Pametnjakovići su smislili jedan "ventil" koji se nalazi ispod one spominjane gumice a služi tome da propusti ulje iz rezervora za glavni kočioni cilindar ispred klipa. Klip praktično prolazi kroz ulje u povratku nazad i pedala je spremna za kočenje odmah ako zatreba. Taj isti ventil naravno služi i da se ono sporo ulje može povratiti u rezervoar ako nije bilo potrebe za ponovnim stiskanjem.
Kad se taj "ventil" zaprlja od mulja kojeg ima uvek u cilindru zbog starosti gumic i ulja on propušta uvek sem ako držiš jako stisnutu pedalu jer tada nema funkciju ali ako držiš blago stisnutu pedalu onda klip polako tone na dole a sa njim i pedala...
Zamenom debelih novih pločica za stare tanke, pomera se ulje iz kočionih cilindara prema rezervoaru a sa njime i mulj koji je u sistemu a to sve kroz glavni kočioni i...
Ebem ti nemož kraće...
- edin
- Saradnik Uprave

- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: propada kocnica
Eto svaki dan naucis nesto novo 
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Dejan69
- Garaža: Alfa Romeo jtd 156 2004.alfa romeo 159 jtdm Ti 2012
- Lokacija: uzice
- Lokacija: Uzice
Post
Re: propada kocnica
svakim damnom kocnica je sve tvrdja,izgleda da treba malo vremena da nalegnu plocice na diskove.Stavio sam ate plocice tako da nebi trebalo da bude sa njima problema naravno ako su prave,kupljene u kit komercu
- lalicspecial
- Garaža: alfa 33 1.4ie
alfa 33 1.7ie ostale alfe u rashodu ne racunam
alfa 156 1.8 ts - Lokacija: svilajnac
- Lokacija: svilajnac
Post
Re: propada kocnica
ima jedno objasnjenje za to sto ti se desava a palo mi je napamet posto si naveo da sada ima malo poboljsanja..plocice trenutno na par druka moraju da nalegnu ali posto ti sigurno nisi obradjivao diskove to ti se desava!Pri svakom menjanju plocica potrebno je obraditi disk kod metalostrugara ili ako je manje debljine od cirka 6mm zameniti ga novim!U principu ja sam uvek za novo ali ako bas nemora i prva je zamena plocica moze da se obradi u stvari potrebno je!Posto to nisi uradio plocice ti nemaju funkciju koju bi trebalo da imaju i dok se neizrisuju kao disk nece ti dobro kociti a i nece nikada dobro kociti kao da si obradio! 
- Dora
- honorable

- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Veloce
- Saradnik Uprave

- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: propada kocnica
Da ne otvaram novu temu. Danas sam zamenio zadnje plocice (pisao sam u ovoj temi sta mi se deslio viewtopic.php?f=13&t=55255),namestio sve ali kocnica propada do kraja i koci katastrofano tj. nikako,kada nadrukam 2-3x koci fenomenalno i ne propada ako je pritisnem jace. Da napomenem,na zadnjim desnim kljestima mi je klip iskocio do kraja kada sam pokusavao da ga vratim da bih uglavio celjust. Rucna radi pervektno. Da li treba samo da ispustim vazduh ili ? Svaki savet dobrodosao.