
- Auto kupljen na placu, iznenadjujuce lepo ocuvan (u odnosu na ostale placerske automobile) ... uz malo cenjkanja, placen 6.800 evrica.
- Odma' sam odradio veliki servis i menjano jos po nesto ... sve me izaslo oko 500 evrica, a menjano je sledece:
+ Set zupcastog kaisa (kais, spaner i roler),
+ Pumpa za vodu,
+ Ulje,
+ Svi filteri (ulje, vazduh, gorivo, klima),
+ Roler PK kaisa,
+ Remenica na radilici,
+ Zadnje disk plocice.
- Ostalo je jos da se odradi:
+ Prednji silen blokovi,
+ Lezajevi na alternatoru,
+ Nesto vezano za turbinu, kada auto radi u leru kazaljka turbine treba da stoji na nuli, a meni je malo pomerena.
+ Curi motorno ulje na zadnjem semeringu, to moze da ponese sa sobom i korpu i lamelu, posto se skida menjac da bi se sanirao problem. Pa ako u servisu ocene da su korpa i lamela za menjanje, najbolje bi bilo da se odma' i menjaju.
- E sad' ono sto me nervira:
Od nedavno je poceo pri jutarnjem paljenju da mi se auto odma' ugasi i ispise mi nesto u fazonu da mu tecnost za hladjenje (radiator fluid) ne dozvoljava da startuje motor ... iz drugog puta upali bez problema ... i posle celog dana palim bez problema. Cini mi se da se to desava samo kad' je napolju uzasno vruce. Kada je kisovito, auto radi perfektno.

Hoce isto pri jutarnjem paljenju da se cuje kao neki tup udarac i auto se zatrese vise nego obicno, i imam osecaj kao da hoce da se ugasi, ali se ne ugasi, vec nastavi sa radom. To se desava ponekad' ... kasnije, tokom dana, pali bez problema. Ne znam da li je to mozda pocetni stadijum otkazivanja zamajca?
I poslednje, desava mi se da se kompresor klime ponekad' sam aktivira. Ja ga iskljucim, a on se ponovo ukljuci, zatim ga ja ponovo iskljucim i onda ostane iskljucen. Klima radi odlicno, ali se ponekad' sama aktivira ... ne znam sad', da li je to normalno, ili je mozda do nekih senzora ... ali sa tim moze da se zivi, ne iritira mnogo.

Ima li mozda neko slicna iskustva? I da li neko zna sta to sve moze da bude, 'oce li mi izbiti 500 evrica iz dzepa pred letovanje?
