Stranica 1 od 2

cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 20, 2012 7:32 pm
od boris_014
Evo jedno kratko i konkretno pitanje..kako znati da li je "otislo" kvacilo,tj lamela i/ili korpa ili samo cilindri kvacila,simptomi su sledeci,mora pedala da se pritisne skroz do kraja tj do samog patosa i nekad se malo teze salta,konkretno u petu brzinu i rikverc..hvala unapred za svaki odgovor..pozzz

cilindar kvacila ili lamela i/ili korpa kvacila?

Poslato: Pon Feb 20, 2012 7:40 pm
od boris_014
Evo jedno kratko i konkretno pitanje..kako znati da li je "otislo" kvacilo,tj lamela i/ili korpa ili samo cilindri kvacila,simptomi su sledeci,mora pedala da se pritisne skroz do kraja tj do samog patosa i nekad se malo teze salta,konkretno u petu brzinu i rikverc..hvala unapred za svaki odgovor..pozzz

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 20, 2012 7:48 pm
od alexa
Pa ako ti je "propisao" cilindar,kao sto se meni davno desilo,ubrzo ces izgubiti skroz kvacilo..Meni je tako na 164 dok sam vozio pustio onaj na menjacu,zamenio ga novim nije bio skup nesto..Ona je imala 2,ima ga i na pedali unutra.Cini mi se da sam menjao i to crevo i ono je bilo nesto defektno..Ne mora da znaci ni da je cilindar,ni da je korpa,lamela..Moze da bude i u biracima problem,moze i neki nosac da ti je otisao na menjacu..Ne znam bas sta je praksa kod 33,pricam uopsteno.A na koliko ti odvaja kvacilo kada kreces?

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 20, 2012 7:53 pm
od boris_014
znaci kad pritisnem pedalu do kraja,mozda na 1-2 cm,sad ne znam tacno,ali jako malo od patosa,pokusavao sam da nadjem gde je taj na menjacu ali mi ne uspeva..meni je najveci problem u stvari,sto ovde u valjevu nema niko ko radi alfe,da mi to lepo i krsteno pogleda...

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 20, 2012 7:55 pm
od boris_014
i buni me to,sto ne gubi tecnost iz posude gde je kociono ulje...

Re: cilindar kvacila ili lamela i/ili korpa kvacila?

Poslato: Pon Feb 20, 2012 8:00 pm
od Bug
Ja cu ti reci moj primer kako je kod mene cilindar kvacila pravio probleme.
Npr kad ides u rikverc na pola kvacila ili cak manje i ako sam ja drzao papuciu na istoj visini, auto je ubrzavao tj kvacilo se polako pustalo, i onda za nekih 50m si morao da krenes pa izbacis u brzinu pa ponovo i tako dok ne izadjes.

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 20, 2012 8:00 pm
od alexa
U mom slucaju je to bilo na 164.,opet kazem,ne znam stvarno kako je to sve reseno kod 33. U svakom slucaju da,video bi da je procureo..

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 20, 2012 8:09 pm
od interceptor
Meni je tako (ne na Alfi ali princip je isti) bila otišla korpa,ustvari žabice gde se oslanja druk ležaj kada stisneš kvačilo.Prvi simptomi su bili teže šaltanje (nije skroz odvajalo)pa sam dotezao kvačilo i tako sve dok nije proteralo druk ležaj u korpu jer su se žabice "pojele".Naravno ni kod mene nije se gubilo ulje jer je i gornji i donji cilindar bio ok.

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 20, 2012 8:16 pm
od boris_014
e ok,sad jedno pitanje za one koji se bas razumeju u ove stvari..da li ovo vredi cemu,dobijam je za 50 evra..i koliko otprilike majstori uzimaju za ruke da zamene lamelu i korpu?
Slika

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 20, 2012 8:23 pm
od interceptor
Teško je to ovako preko slike reći dali vredi ili ne.Lično lamelu polovnu nebi nikad stavio a korpu ako je dobra možda.Ali ja bi prvo da sam na tvom mestu rastavio da utvrdim problem a tek onda nabavljao delove.Inače to zameniti može bilo koji iole pismeniji majstor i nemora biti specijalista za Alfe.Za cenu ti nebi mogao reći jer takve intervencije ja sebi radim sam...

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 20, 2012 8:27 pm
od boris_014
slazem se da je najpre potrebno tacno utvrditi sta je problem..a to,sad,za polovno ili novo..jbg,uvek je diskutabilno...iz raznih razloga..blago tebi kad mozes sam da toi sve odradis..i ja bih to voleo..:))

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 20, 2012 8:53 pm
od lalicspecial
Sagni se ispod volana i pogledaj da li malo vlazi ulje na cilindru za kvacilo!Trebalo bi da je otisla gumica lako se menja samo je treba imati!Vrlo malo je potrebno da propusta i zeza ce te tako da ne mozes videti po nivou ulja u posudi.Kvacilo je veoma nisko iz tog razloga a hoce da se pojede caura na papucici za kvacilo gde 'radi' mehanizam.Tu stavis sraf m10 za 17 kljuc i resen problem!Sve sam to radio kod mene zato znam... :arflag

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 20, 2012 9:01 pm
od Sauriann
boris_014 napisao:e ok,sad jedno pitanje za one koji se bas razumeju u ove stvari..da li ovo vredi cemu,dobijam je za 50 evra..i koliko otprilike majstori uzimaju za ruke da zamene lamelu i korpu?
Slika
Ja sam svoju prodao za 50e a mislim da je za nijansu lošija od ove. U svakom slučaju mnogo bolja od lamela koje sam imao prilike da probam skoro i vidim. E sad za moj auto je nova (a da valja i da nije s..nje od 125e) 220e pa sam polovnu cenio 50e. Kome treba za prvu pomoć (od 20.000 km) je odlična ili ako mu treba za reparaciju (kažu da je reparirana bolja od nove od 125e). Po meni sa ovom si miran godinu možda malo više ako prelaziš normalne relacije i nisi sklon divljanju. Ruke su ti minimum 50e...

Pozdrav

Re: cilindar kvacila ili lamela i/ili korpa kvacila?

Poslato: Pon Feb 20, 2012 9:03 pm
od lalicspecial
za saltovanje je problem u jabucici na poluzi za saltovanje..ima jedan sraf koji treba dotegnuti iz kabine kada se podigne guma..ili ispod auta na poluzi koja se vezuje sa menjacom..obicno dobije malo lufta napred i to se desava..desavalo se meni pa sam sve skidao i prepravljao sada ide kao u sira! :arflag

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 20, 2012 9:15 pm
od boris_014
lalicspecial napisao:Sagni se ispod volana i pogledaj da li malo vlazi ulje na cilindru za kvacilo!Trebalo bi da je otisla gumica lako se menja samo je treba imati!Vrlo malo je potrebno da propusta i zeza ce te tako da ne mozes videti po nivou ulja u posudi.Kvacilo je veoma nisko iz tog razloga a hoce da se pojede caura na papucici za kvacilo gde 'radi' mehanizam.Tu stavis sraf m10 za 17 kljuc i resen problem!Sve sam to radio kod mene zato znam... :arflag
Pokusacu ovo sto si mi savetovao...
Sauriann napisao:
boris_014 napisao:e ok,sad jedno pitanje za one koji se bas razumeju u ove stvari..da li ovo vredi cemu,dobijam je za 50 evra..i koliko otprilike majstori uzimaju za ruke da zamene lamelu i korpu?
Slika
Ja sam svoju prodao za 50e a mislim da je za nijansu lošija od ove. U svakom slučaju mnogo bolja od lamela koje sam imao prilike da probam skoro i vidim. E sad za moj auto je nova (a da valja i da nije s..nje od 125e) 220e pa sam polovnu cenio 50e. Kome treba za prvu pomoć (od 20.000 km) je odlična ili ako mu treba za reparaciju (kažu da je reparirana bolja od nove od 125e). Po meni sa ovom si miran godinu možda malo više ako prelaziš normalne relacije i nisi sklon divljanju. Ruke su ti minimum 50e...

Pozdrav
Ovde postoji servis koji radi reparaciju iliti "lepljenje' paknova,plocica,lamela..pa mozda se i sa njima konsultujem...samo josd da vidim sta je tacno uzrok i problem...

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Uto Feb 21, 2012 10:21 am
od Gorstak33
Javi se kolegi milosks,covek ima extra lamelu i korpu,mnoogo bolje od ove,kao nove su,a mislim da je cena korektna.

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Uto Feb 21, 2012 8:05 pm
od boris_014
pa to i jeste ta lamela,od milosks,nasao na kupindu..:)

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Sre Feb 22, 2012 1:17 am
od banjo1990
Što se tiče ove korpe i lamele, teško je proceniti na ovakvoj slici. Treba izmeriti debljinu frikcionog diska(lamele), a što se tiče korpe treba videti ovaj sjajni deo na koji naleže druk ležaj, koliko je pojeden, odnosno koliko je udubljenje. To bi trebalo da ukaže koliku kilometražu ima iza sebe. Ako je to ok, montiraj i bole te brige! :D

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Sre Feb 22, 2012 9:00 am
od Gorstak33
Aha. Slusaj,ja sam tu lamelu i korpu video kad sam uzimao od njega karter.U extra su stanju,cak se na korpi jos vide oni honovi,kao na novoj.Vidi samo da li odgovara. :wave:

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Sub Feb 25, 2012 10:56 am
od Snajco
Meni se desio isti problem skoro, primetio sam da tesko salta ponekad, npr iz 5 u 4 nece lako da udje, kao da tesko odvaja i iz 2 u trecu mora bas da se nacilja, a ulje je skoro na minimumu.
Rekli su mi da pogledam oba cilindra, kod kvacila nisam primetio da je propisao, ali kod menjaca (ispod akumulatora) vidi se nesto vlazno.
Moguce je da je taj cilindar propisao, mada moze i da su stradale gumice. jedan cilindar je oko 1700 a drugi valjda oko 3000 kako su mi rekli.

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Sub Feb 25, 2012 10:13 pm
od lalicspecial
Pa kada ti propisa na cilindar onda zeza u svaku brzinu! :arflag

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 27, 2012 4:00 pm
od ivdzabg
Predpostaljam da je cilindar kvacila ali da ne pametujem simptomi su sledeci: kada je upaljen auto ne mogu da ubacim ni u jednu brzinu a u rikverc ako pokusam hoce da reze zubcanici, a kada je ugasen bez problema saltam brzine. A u leru radi najnormalnije. Sa parkinga ne mogu da ga pomerim, jel tesko uraditi sam ako je cilindar ili na sta da obratim paznju?

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 27, 2012 4:29 pm
od Snajco
ivdzabg napisao:Predpostaljam da je cilindar kvacila ali da ne pametujem simptomi su sledeci: kada je upaljen auto ne mogu da ubacim ni u jednu brzinu a u rikverc ako pokusam hoce da reze zubcanici, a kada je ugasen bez problema saltam brzine. A u leru radi najnormalnije. Sa parkinga ne mogu da ga pomerim, jel tesko uraditi sam ako je cilindar ili na sta da obratim paznju?
Isto i kod mene u rikverc rezu zupcanici, ali moj savet je da to uradi majstor, prvo sto cilindar nije skup a i bolje da on pogleda nego posle da bude kuku meni :)

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 27, 2012 5:23 pm
od ivdzabg
Snajco napisao:
ivdzabg napisao:Predpostaljam da je cilindar kvacila ali da ne pametujem simptomi su sledeci: kada je upaljen auto ne mogu da ubacim ni u jednu brzinu a u rikverc ako pokusam hoce da reze zubcanici, a kada je ugasen bez problema saltam brzine. A u leru radi najnormalnije. Sa parkinga ne mogu da ga pomerim, jel tesko uraditi sam ako je cilindar ili na sta da obratim paznju?
Isto i kod mene u rikverc rezu zupcanici, ali moj savet je da to uradi majstor, prvo sto cilindar nije skup a i bolje da on pogleda nego posle da bude kuku meni :)

Negde sam procitao da pase i od jos neke alfe, jel ima neko predpostavku koliko kosta cilindar?

Re: cilindar kvacila ili lamela i korpa?

Poslato: Pon Feb 27, 2012 5:33 pm
od alexa
Oko 2000-3000 dinara je cilindar.Pre 2 god.sam uzimao za 164.metelli i bio je tada 1800 dinara..