Novi predlog registracije vozila
- Serapion
- Garaža: 156 JTD
- Lokacija: Pancevo
Post
Novi predlog registracije vozila
Evo jedne svima nama interesantne teme koju nisam primetio da smo dotakli na nasem forumu.
Izgleda da su konacno sazreli uslovi da se i kod nas izvrse neke promene u nacinu obracuna poreske osnovice prilikom registracije vozila. Citao sam pre par nedelja u Auto Bild-u clanak na ovu temu, a evo sada nadjoh na netu i u Vrelim Gumama slican tekst. Ocigledno je da nas u dogledno vreme cekaju promene po ovom pitanju i da ce stari nacin obrade gde je za registraciju osnov obracuna kubikaza vozila - konacno otici u istoriju. Evo jedan od predloga gde bi ocigledno benzinci bili favorizovani u odnosu na dizele:
m x (e x 100) x i = Σ
m – reciklazna masa automobile izrazena u tonama sa tri decimale
e – CO2 emisija
i – cena po gramu CO2 koji prelazi 100gr/km, izrazen u RSD za kategoriju
Σ – iznos u dinarima
Uostalom da ja ne pricam puno, ovde se moze procitati interesantan tekst: http://www.vrelegume.rs/test/predlog-re ... ih-vozila/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ako neko ima vise informacija na ovu temu, bilo bi dobro da to podeli sa nama!
Izgleda da su konacno sazreli uslovi da se i kod nas izvrse neke promene u nacinu obracuna poreske osnovice prilikom registracije vozila. Citao sam pre par nedelja u Auto Bild-u clanak na ovu temu, a evo sada nadjoh na netu i u Vrelim Gumama slican tekst. Ocigledno je da nas u dogledno vreme cekaju promene po ovom pitanju i da ce stari nacin obrade gde je za registraciju osnov obracuna kubikaza vozila - konacno otici u istoriju. Evo jedan od predloga gde bi ocigledno benzinci bili favorizovani u odnosu na dizele:
m x (e x 100) x i = Σ
m – reciklazna masa automobile izrazena u tonama sa tri decimale
e – CO2 emisija
i – cena po gramu CO2 koji prelazi 100gr/km, izrazen u RSD za kategoriju
Σ – iznos u dinarima
Uostalom da ja ne pricam puno, ovde se moze procitati interesantan tekst: http://www.vrelegume.rs/test/predlog-re ... ih-vozila/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ako neko ima vise informacija na ovu temu, bilo bi dobro da to podeli sa nama!
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
Ne valja ova formula, mora da se pomnozi barem sa jedno 3, 4 a mozda i 5, jer ovako mi ispada registracija tri puta manje nego sada a to nema logike u ovoj (lopovskoj) drzavi...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Crni
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
Pogresno si prepisao formulu, treba da ide koliko vidim na tom sajtu:
m x (e - 100) x i = Σ
Evo primera za moju Alfu, nasao sam CO2 emisije ovde:
http://www.nextgreencar.com/view-car/4/ ... al-6-speed" onclick="window.open(this.href);return false;
1.310 x (157-100) x 400 = 29 868 Dinara - Nesto skuplje nego trenutno. :/
Dok recimo Fiat Bravo, ovo je vise nego odlicno ako bi bilo tako.I mene zbunjuje kao jugisu e sada ili su oni pogresili u tabeli za benzince (mada ne verujem) ali je dosta povoljnije koliko vidim, i kod njih na primeru pasat 1.4 TSI je oko 6000 dinara.
Fiat Bravo: 1.080 x (156-100) x 50 = 3024 Dinara sto je stvarno smesno , mada sam nasao podatke za novi model Bravo. E sada da li ulaze podaci koji su u prospektu ili emisiju koju imzere na tehnickom, pitanje je.
Uglavnom, meni kao vlasniku dva automobila ovo odgovara, mada mi jeste nelogicno.
m x (e - 100) x i = Σ
Evo primera za moju Alfu, nasao sam CO2 emisije ovde:
http://www.nextgreencar.com/view-car/4/ ... al-6-speed" onclick="window.open(this.href);return false;
1.310 x (157-100) x 400 = 29 868 Dinara - Nesto skuplje nego trenutno. :/
Dok recimo Fiat Bravo, ovo je vise nego odlicno ako bi bilo tako.I mene zbunjuje kao jugisu e sada ili su oni pogresili u tabeli za benzince (mada ne verujem) ali je dosta povoljnije koliko vidim, i kod njih na primeru pasat 1.4 TSI je oko 6000 dinara.
Fiat Bravo: 1.080 x (156-100) x 50 = 3024 Dinara sto je stvarno smesno , mada sam nasao podatke za novi model Bravo. E sada da li ulaze podaci koji su u prospektu ili emisiju koju imzere na tehnickom, pitanje je.
Uglavnom, meni kao vlasniku dva automobila ovo odgovara, mada mi jeste nelogicno.
Poslednja izmena od Crni u Sre Dec 28, 2011 9:31 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
To je formula za nove automobile. Nisu se bavili polovnim ali će verovatno biti kao i do sada, svake godine 10% manje.
Čuo sam ja da se nešto šuška oko toga i da treba da razmatra u narednoj godini. Videćemo kako i da li će uopšte doći do toga.
Čuo sam ja da se nešto šuška oko toga i da treba da razmatra u narednoj godini. Videćemo kako i da li će uopšte doći do toga.
- Crni
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
Jeste Sale, ali pogledaj stvarno koliko je smesno za benince sa malim KW-ima. Moj ovaj drugi ima 60 i danak je 50 dinara po CO2 emisiji kada se odradi ona razlika. Sa 18,000 dinara na 3000, nije mi jasno. :S
Ili je ovo kao porez, dodatni harac koji se dodaje registraciji vozila?
Edit: Ma sta sada i ja pisem kada nista ne razumem.
Nece ovo skoro kod nas. 
Ili je ovo kao porez, dodatni harac koji se dodaje registraciji vozila?
Edit: Ma sta sada i ja pisem kada nista ne razumem.


Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- Serapion
- Garaža: 156 JTD
- Lokacija: Pancevo
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
Kao sto sam gore pomenuo, ovaj predlog opasno favorizuje benzince, dok su dizeli u OFF-u.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
E da, formula je ta koja se koristi i u EU
Poenta ovoga je da se porez razreže prema zagađivanju i zato
se napuštaju sve poreske varijante koju za osnovu uzimaju kubikažu.
Tek sa ovakvom poreskom osnovom Euro 2, 3 i 4
standardi dobijaju na smislu a gas pstaje još isplitivije poresko grivo.
Ako neko bude diskriminisa to su onda vlasnici starih vozila.
U saobraćajnoj zato i piše kolika su zagadjenja kojim gasovima, buka i sl. ...
Grubo gledano, za manje automobile će biti povoljnije nego sada,
za oko 2000ccm odprilike isto a za preko 3000ccm očigledno povoljnije.
Ne znam šta su smislili da se radi sa godištem, ali opet mislim da
se samo godište mora izbaciti iz računice jer formula i to indirektnoračuna.
NE favorizuje benzce, barem ne finansijski za istu kubikzu
jer ako pogleas podatke o co2 emisiji na ovm sajtu,
videces da benzinci proizvode znacajno vise co2 za istu kubikazu
tj. prakticno duplo kada se oduzme 100 (po formuli).
Zato su koeficijenti veci za diesel.
Pravo pitanje je i šta raditi sa vozilima tipa yugo, trabant, peglica i sl.
za koje pretpostavljam da ne postoje homologacije ni ustranim ni u našoj zemlji.
Poenta ovoga je da se porez razreže prema zagađivanju i zato
se napuštaju sve poreske varijante koju za osnovu uzimaju kubikažu.
Tek sa ovakvom poreskom osnovom Euro 2, 3 i 4
standardi dobijaju na smislu a gas pstaje još isplitivije poresko grivo.
Ako neko bude diskriminisa to su onda vlasnici starih vozila.
U saobraćajnoj zato i piše kolika su zagadjenja kojim gasovima, buka i sl. ...
Grubo gledano, za manje automobile će biti povoljnije nego sada,
za oko 2000ccm odprilike isto a za preko 3000ccm očigledno povoljnije.
Ne znam šta su smislili da se radi sa godištem, ali opet mislim da
se samo godište mora izbaciti iz računice jer formula i to indirektnoračuna.
NE favorizuje benzce, barem ne finansijski za istu kubikzu
jer ako pogleas podatke o co2 emisiji na ovm sajtu,
videces da benzinci proizvode znacajno vise co2 za istu kubikazu
tj. prakticno duplo kada se oduzme 100 (po formuli).
Zato su koeficijenti veci za diesel.
Pravo pitanje je i šta raditi sa vozilima tipa yugo, trabant, peglica i sl.
za koje pretpostavljam da ne postoje homologacije ni ustranim ni u našoj zemlji.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
koliko sam ja razumeo to je samo kalkulacija poreza, a verovatno na to treba dodati sve one takse, polisu, putevi,zastita zivotne sredine i sta vec sve ide uz to..

- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
Kako god okreneš bojim se da će Srbija ostati Srbija...Daj Bože da grešim i da će se situacija malo normalivovati po pitanju troškova.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
Nema šansi da išta bude povoljnije sutra nego što je danas, bolje da se ne zavaravamo! Vozači su zlatne koke i njihov značaj za punjenje budžeta u kriznim danima i godinama može samo da raste u očima države.
Ali nešto svakako mora da se menja jer se i tehnologija menja i napreduje. U doba downsizinga država je na gubitku ako npr. neko kupi Giuliettu 1.4 Tbi i na nju plaća osetno manju registraciju nego neko na dvolitraša atmosferca, a po snazi i performansama su tu negde. Ako se do sada računalo na silnu lovu od raznih petolitraša, trebaće pronaći način da adekvatno razrežu automobile sa manjom kubikažom i dobrim performansama u budućnosti. Samo da se dosete i "pravedno" razrežu...
Ali nešto svakako mora da se menja jer se i tehnologija menja i napreduje. U doba downsizinga država je na gubitku ako npr. neko kupi Giuliettu 1.4 Tbi i na nju plaća osetno manju registraciju nego neko na dvolitraša atmosferca, a po snazi i performansama su tu negde. Ako se do sada računalo na silnu lovu od raznih petolitraša, trebaće pronaći način da adekvatno razrežu automobile sa manjom kubikažom i dobrim performansama u budućnosti. Samo da se dosete i "pravedno" razrežu...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
Jel neko razmislio o jednoj zanimljivoj dimenziji te racunice...
Sta ako... ako... posto je ovo srbija... vrlo verovatno...
Sta ako budu merili CO2 direktno na tehnickom i onda ti racunali registraciju... dakle ne iz knjige vec direktno na kolima...? dobijes papir i sa njim placas registraciju...
varijanta 1... mogu da steluju uredjaje za co2 jer ti realno to ne mozes proveriti sam nikako... pa mogu da kradu mocno...
varijanta 2... mogu tako da "stimulisu" odzavanje voznog parka i prodaju novih vozila...
svuda u svetu je posedovanje oldtimera luxuz... i kosta znacajno vishe od novih kola... po toj racunici srbija je rudnik zlata
))))))))))))))))
Sta ako... ako... posto je ovo srbija... vrlo verovatno...
Sta ako budu merili CO2 direktno na tehnickom i onda ti racunali registraciju... dakle ne iz knjige vec direktno na kolima...? dobijes papir i sa njim placas registraciju...
varijanta 1... mogu da steluju uredjaje za co2 jer ti realno to ne mozes proveriti sam nikako... pa mogu da kradu mocno...
varijanta 2... mogu tako da "stimulisu" odzavanje voznog parka i prodaju novih vozila...
svuda u svetu je posedovanje oldtimera luxuz... i kosta znacajno vishe od novih kola... po toj racunici srbija je rudnik zlata

- alaza
- Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98. - Lokacija: Pecinci
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
Ja mislim da ce biti tako da ako treba vise da platite drzavi po starom obracunu, onda ce vam tako obracunati a ako treba da platite vise po novom obracunu onda ce vam tako obracunati 

Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
Upravo suprotno. Oldtimeri su u svakoj normalnoj državi posebna kategorija i imaju mnogobrojne olakšice pri registraciji i osiguranju.JaMaL napisao: svuda u svetu je posedovanje oldtimera luxuz... i kosta znacajno vishe od novih kola... po toj racunici srbija je rudnik zlata))))))))))))))))
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
Da, ali tamo negde na trulom zapadu
oni mogu da se registruju na par meseci


- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
E sad ću da kupim 159 3.2 JTS Q4 i voziću ga neregistrovanog, pa nek me stignu ako mogu 

-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
Naravno, postoji mogućnost registracije na 3 i 6 meseci, negde postoji trajna registracija. U Madjarskoj se npr. registruju na 2 godine itd. I nebitno je da li je u pitanju korveta ili fiat 500, cena je ista za sve(Nemačka)
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
Ja bih tako registrovao npr. kada bi moglo samo za vikend auto najozbiljnije. Na posao ionako mogu službenim ili peške a neku bih zverku rado vozio ovako vikendom...
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
Idealno je na tri meseca. Jun-Avgust. Zao bi mi bilo da vozim takav auto po losem vremenu. Ili na 6 meseci 15.April-15.Oktobar
Ah, puste zelje.


- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
Ovo je i meni palo na pamet,pogotovo sto sam im pokvario aparat kad su mi mjerili zadni put na tehnickomJaMaL napisao:Jel neko razmislio o jednoj zanimljivoj dimenziji te racunice...
Sta ako... ako... posto je ovo srbija... vrlo verovatno...
Sta ako budu merili CO2 direktno na tehnickom i onda ti racunali registraciju... dakle ne iz knjige vec direktno na kolima...? dobijes papir i sa njim placas registraciju...

Mozes da podjes u drugi servis i odradis provjeru,pa ako je manja nego u prvom servisu-presavijes tabak,a ako je veca u drugom nego u prvom-cutis i ides uvije kod prvog na tehnickiJaMaL napisao: varijanta 1... mogu da steluju uredjaje za co2 jer ti realno to ne mozes proveriti sam nikako... pa mogu da kradu mocno...

"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Sve je to bilo u planu, baš kao i digitalni nadzor firmi koje vrše tehnički pregled, odnosno direktna povezanost sa MUP-om, a za sada se odustalo (odložilo) iz razloga što su ulaganja za te firme velika, odnosno nemogućnosti da se u kratkom roku odradi celokupna priprema. Naravno, to će povećati i cenu tehničkog, pa ako još neko ima stari auto sa obavezom da ga proveri dva puta godišnje - eto igranke!
Da ne bude zabune, pozdravljam ja svako uvođenje reda i praćenje evropskih trendova, ali ne da se to radi naopako dok se sve drugo u državi raspada, uključujući tu i prosečna primanja.
U normalnom svetu vožnja nije luksuz nego potreba i civilizacijska tekovina, ali ovde...
Re: Novi predlog registracije vozila
Ideja postoji da se na tehničkom vrši provera izduvnih gasova, pa ako piše da je Euro3, a čovek bez katalizatora - ništa od registracijeJaMaL napisao:Sta ako budu merili CO2 direktno na tehnickom i onda ti racunali registraciju... dakle ne iz knjige vec direktno na kolima...? dobijes papir i sa njim placas registraciju...

Sve je to bilo u planu, baš kao i digitalni nadzor firmi koje vrše tehnički pregled, odnosno direktna povezanost sa MUP-om, a za sada se odustalo (odložilo) iz razloga što su ulaganja za te firme velika, odnosno nemogućnosti da se u kratkom roku odradi celokupna priprema. Naravno, to će povećati i cenu tehničkog, pa ako još neko ima stari auto sa obavezom da ga proveri dva puta godišnje - eto igranke!
Da ne bude zabune, pozdravljam ja svako uvođenje reda i praćenje evropskih trendova, ali ne da se to radi naopako dok se sve drugo u državi raspada, uključujući tu i prosečna primanja.
U normalnom svetu vožnja nije luksuz nego potreba i civilizacijska tekovina, ali ovde...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
Ovo je tek suludo. Kad pogledate tabele klasa vozila, nema nikakvog smisla da benzinac od 145KW spada u kategoriju x300, a dizelaš iste snage u x600. Tako ja plaćam registraciju 100k dinara, a recimo 2.2JTS plaća ispod 30 hiljada dinara. Potpuni kretenizam. Sad ne samo da moram da pređem na automobil koji ima manje od 2000ccm, nego to mora da bude i benzinac. Sjajno! 

Turismo Internacionale
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
juce na radiju objavljena izmena u zakonu da ce poljoprivredna vozila dobiti trajnu registraciju i jos su nesto rekli ali nisam cuo,izasao sam na pumpi
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Novi predlog registracije vozila
evo kalkulator registracije ko hoce da racuna
http://www.registracija-vozila.rs/index ... &Itemid=65
http://www.registracija-vozila.rs/index ... &Itemid=65
ko na nas krene iz mesta je naje&o