Vibracije...
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Vibracije...
Primetio sam to na nekoliko 156, pa evo i na svojoj, prilikom dodavanja gasa osećaju se određene vibracije, sitne su i osećaju se dole na papučicama, a motor u zvuku ima rrrrrrrr karakter, što nikada nisam čuo i osetio na 146. Pomalo podseća na diesel zbog tih vibracija koje se osećaju i čuju na sličan način, samo u mnogo manjoj meri.
Ne znam kako da objasnim intenzitet, ali recimo da zbog toga nemam pozitivan osećaj da se motor vrti rado u višim obrtajima, već počinje da ima neprijatan zvuk već od 4.5k rpm.
Varijator i nosač motora svakako trebaju da se menjaju, to je na pregledu ustanovljeno, ali sam to ostavio za neko meteorološki lepše vreme, reko' nije hitno, ali sada kontam da li je moguće da se ovo događa zbog varijatora, eventualno zbog nosača, što mi ima najmanje smisla, nosač bi trebalo da stvara klik-klak zvukove.
Sam varijator se čuje često prilikom startovanja motora, ne po pravilu kad je motor hladan, desi se takođe da se na hladnom startu ne čuje, onda malo vožnje, pa opet start i tada se čuje.
Pravila nema, osim da se čuje sekund i po i onda zaćuti, klasika.
Nosač motora ne osećam nikako, ali sa Dešom smo ga detaljno pregledali i to je na spisku, ne verujem da je nešto kritično.
Da li 156 ovako zvuče i rade, ili sam ja naleteo na nekoliko sa sličnim problemom?
Ne znam kako da objasnim intenzitet, ali recimo da zbog toga nemam pozitivan osećaj da se motor vrti rado u višim obrtajima, već počinje da ima neprijatan zvuk već od 4.5k rpm.
Varijator i nosač motora svakako trebaju da se menjaju, to je na pregledu ustanovljeno, ali sam to ostavio za neko meteorološki lepše vreme, reko' nije hitno, ali sada kontam da li je moguće da se ovo događa zbog varijatora, eventualno zbog nosača, što mi ima najmanje smisla, nosač bi trebalo da stvara klik-klak zvukove.
Sam varijator se čuje često prilikom startovanja motora, ne po pravilu kad je motor hladan, desi se takođe da se na hladnom startu ne čuje, onda malo vožnje, pa opet start i tada se čuje.
Pravila nema, osim da se čuje sekund i po i onda zaćuti, klasika.
Nosač motora ne osećam nikako, ali sa Dešom smo ga detaljno pregledali i to je na spisku, ne verujem da je nešto kritično.
Da li 156 ovako zvuče i rade, ili sam ja naleteo na nekoliko sa sličnim problemom?
Poslednja izmena od alfaholic u Čet Dec 15, 2011 4:46 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
-
Ka
- Drug Član
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
A ne, to nisam bio ja.
Imamo još jednog Pančevca sa lepom dizelkom, ista je kao moja samo ima plastične sajtne, viđam je parkiranu pored pijace često. 


- Marko NS
- Contact:
- Garaža: AR Brera 2.0jtdm
ex AR 156 2.0jts - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Vibracije...
Te vibracije na pedalama sam i ja osetio par puta, nisam se udubljivao u problematiku jer mi se više to ne pojavljuje... Inače kod mene sigurno nije do varijatora jer sam nov stavio pre nekih godinu dana... 

Living for the open roads.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Vibracije...
@ Alfaholic
Hm, teško mi je ovako napamet da vizualizujem situaciju i shvatim šta želiš da kažeš, odnosno kakav je zvuk u pitanju!?
Mogu samo reći da si varijator za sitne pare mogao da repariraš (promeniš oprugu) i za kraće vreme odložiš neminovno, kada bi se i dizelski zvuk nakon hladnog starta izgubio, pa da onda proveriš da li ti se tokom vožnje javlja taj zvuk ili je definitivno do varijatora. To sam i ja radio, ali na proleće definitivno dolazi na red i zamena istog. Samo me zbunjuje to što kažeš da osećaš vibracije pod papučicama i što kažeš da ima neprijatan zvuk na 4-5 hiljada obrtaja
Hajde da čujemo šta ima da kaže još neko od kolega...
Hm, teško mi je ovako napamet da vizualizujem situaciju i shvatim šta želiš da kažeš, odnosno kakav je zvuk u pitanju!?
Mogu samo reći da si varijator za sitne pare mogao da repariraš (promeniš oprugu) i za kraće vreme odložiš neminovno, kada bi se i dizelski zvuk nakon hladnog starta izgubio, pa da onda proveriš da li ti se tokom vožnje javlja taj zvuk ili je definitivno do varijatora. To sam i ja radio, ali na proleće definitivno dolazi na red i zamena istog. Samo me zbunjuje to što kažeš da osećaš vibracije pod papučicama i što kažeš da ima neprijatan zvuk na 4-5 hiljada obrtaja

Hajde da čujemo šta ima da kaže još neko od kolega...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Vibracije...
Kad je loš nosač ne mora da se čuje isključivo, kako kažeš klik-klak zvuk. Moj drug je imao problem od kako je kupio auto (citroen xantia) sa nekim baš vibrirajućim zvukom koji sam i ja mnogo puta čuo na određenom broju obrtaja. Pretresao je sve i nije našao uzrok. Letos slučajno napne nosač motora i otkrije da je on pravio baš taj neki vibrirajući zvuk (kao da neku pleh ili nešto drugo drči). Zamenio nosač i ništa se ne čuje 

potpis
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Ne znam kako najbolje da objasnim kakav je zvuk, ne mogu ni da ga snimim, nisu mi mikrofoni i preampi trenutno tu, ali svejedno ne bih mogao da prenesen osećaj pod rukom i na stopalima...
Dakle, vibracije su kao kod dizela koga dok stoji u leru popneš na 3000 rpm, samo sitnije i manjeg intenziteta. Znači, na papučicama i volanu se oseća rrrrrrr i zvuk je takav kad je motor hladan, zagrejan, na 2k rpm, ili 6k rpm, dakle kroz ceo opseg, uvek i stalno.
Osećaj je recimo kao da imaš telefon sa vibracijom vezan za volan i papučice, a frekvencija je kao kad izgovaraš rrrrrrrr, ako već moram biti apstraktan.
Zaboravio sam da pomenem da mi je Deša rekao da mi se malo pomerilo ono pancirno crevo od izduva pa malo prenosi vibracije dole, ali isključivo na niskim obrtajima, recimo na 1400 rpm, i onda nestane, to se ponekad malo oseti pa sumnjam da je do toga. Ovde motor bukvalno radi na taj način, sećam se 146 gde toga nije bilo, motor je sve vreme imao onaj wroooom zvuk i osećaj, išao lepo i bez smetnji do 7k rpm, nikakve vibracije nisu postojale.
Nekoliko 156 sam probao i sve su bile takve, jedna 2.0 JTS, jedna je bila 1.8 TS kao moja, jedna 2.0 TS, sad polako mislim da je to kod njih normalno, što je potpuna besmislica, ovako nikada ne bih terao motor preko 4500 rpm, a možda sam i navikao na 146 (koja malo po malo ispade veoma dobar auto, nevezano samo za ovo).
Ne umem da dočaram intenzitet, nije to uopšte mnogo i zastrašujuće, ali jednostavno sa istim ovim motorom u 146 toga nije bilo, uz to nema više onog lepog zvuka preko 4500 rpm i radog vrtenja visoko, sada je to sve uz neku buku i moranje.
Da dodam, auto je detaljno pregledan i osim ovoga što je Deša rekao da treba da se menja, znači varijator, nosač motora i da se sredi auspuh, sve je u fabrčičkom stanju, dakle u okviru optimalnih parametara.
Kum ima 147 1.6 sa 105 ks, moraću da je probam kad ga budem video, ali dok još nisam prodao 146 probao sam njegovu Alfu i čini mi se da sam isto to osetio, ne mogu biti siguran jer nisam ciljano tražio to, ali mi je skrenulo pažnju kako nema onog prirodnog zvuka dok se auto malo siluje ka višim obrtajima, pritom njegova 147 radi jako zdravo na leru, nije razbucan motor, dok se vozi normalno skroz zdravo zvuči.
Zato me interesuje da li može da se varijator sam nekako zaglavi u nekom položaju i da onda bregaste stoje tako da tajming nije dobar pri višim obrtajima, kao što kod mene sada zvuči i izgleda, kao kad prevrtiš u malo više obrtaje nekog Golfa, ili sličan motor koji i nije zamišljen da se vrti toliko visoko, pa onda kad pustim gas sa 6000 rpm on se dere dok silazi i silazi jako dugo, pa da, baš kao da ga prevrtiš...
U želji da što bolje prenesem utiske možda sam se malo i nalupao, ali interesuje me da li Varijator pravi problem samo kad je auto hladan i prilikom paljenja, ili može praviti i ovakve probleme?
Dakle, vibracije su kao kod dizela koga dok stoji u leru popneš na 3000 rpm, samo sitnije i manjeg intenziteta. Znači, na papučicama i volanu se oseća rrrrrrr i zvuk je takav kad je motor hladan, zagrejan, na 2k rpm, ili 6k rpm, dakle kroz ceo opseg, uvek i stalno.
Osećaj je recimo kao da imaš telefon sa vibracijom vezan za volan i papučice, a frekvencija je kao kad izgovaraš rrrrrrrr, ako već moram biti apstraktan.
Zaboravio sam da pomenem da mi je Deša rekao da mi se malo pomerilo ono pancirno crevo od izduva pa malo prenosi vibracije dole, ali isključivo na niskim obrtajima, recimo na 1400 rpm, i onda nestane, to se ponekad malo oseti pa sumnjam da je do toga. Ovde motor bukvalno radi na taj način, sećam se 146 gde toga nije bilo, motor je sve vreme imao onaj wroooom zvuk i osećaj, išao lepo i bez smetnji do 7k rpm, nikakve vibracije nisu postojale.
Nekoliko 156 sam probao i sve su bile takve, jedna 2.0 JTS, jedna je bila 1.8 TS kao moja, jedna 2.0 TS, sad polako mislim da je to kod njih normalno, što je potpuna besmislica, ovako nikada ne bih terao motor preko 4500 rpm, a možda sam i navikao na 146 (koja malo po malo ispade veoma dobar auto, nevezano samo za ovo).
Ne umem da dočaram intenzitet, nije to uopšte mnogo i zastrašujuće, ali jednostavno sa istim ovim motorom u 146 toga nije bilo, uz to nema više onog lepog zvuka preko 4500 rpm i radog vrtenja visoko, sada je to sve uz neku buku i moranje.
Da dodam, auto je detaljno pregledan i osim ovoga što je Deša rekao da treba da se menja, znači varijator, nosač motora i da se sredi auspuh, sve je u fabrčičkom stanju, dakle u okviru optimalnih parametara.
Kum ima 147 1.6 sa 105 ks, moraću da je probam kad ga budem video, ali dok još nisam prodao 146 probao sam njegovu Alfu i čini mi se da sam isto to osetio, ne mogu biti siguran jer nisam ciljano tražio to, ali mi je skrenulo pažnju kako nema onog prirodnog zvuka dok se auto malo siluje ka višim obrtajima, pritom njegova 147 radi jako zdravo na leru, nije razbucan motor, dok se vozi normalno skroz zdravo zvuči.
Zato me interesuje da li može da se varijator sam nekako zaglavi u nekom položaju i da onda bregaste stoje tako da tajming nije dobar pri višim obrtajima, kao što kod mene sada zvuči i izgleda, kao kad prevrtiš u malo više obrtaje nekog Golfa, ili sličan motor koji i nije zamišljen da se vrti toliko visoko, pa onda kad pustim gas sa 6000 rpm on se dere dok silazi i silazi jako dugo, pa da, baš kao da ga prevrtiš...
U želji da što bolje prenesem utiske možda sam se malo i nalupao, ali interesuje me da li Varijator pravi problem samo kad je auto hladan i prilikom paljenja, ili može praviti i ovakve probleme?
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Vibracije...
Deluje mi malo verovatno da sve 156 koje si probao imaju isti problem...verujem da si staru 146 koju si vozio,mazio i pazio i da je bila extra!Mozda se jos nisi navikao na novi auto i nista vise....kad ga dovedes u tip top stanje neces nista osetiti,bice kao nov!Mozda ti neka od guma prenosi vibracije na volan i papucice...imao sam slican problem pa mi je Desa to demistifikovao za 2 min!On bi ti sigurno to rekao da je osetio u voznji....
Siguran sam da je neka glupost u pitanju ili ono prvo sto sam rekao na pocetku....navika je cudo
Siguran sam da je neka glupost u pitanju ili ono prvo sto sam rekao na pocetku....navika je cudo

- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Sigurno ima navike, moguće je da sam preuveličao u nekoj meri jer teško se odvajam od svojih stvari, ali ipak ostaje taj neprijatan osećaj da ne radi sve glatko, nekako sumnjam da je 156 inicijalno tako zamišljena.
Uskoro ću do Deše pa ću ga pitati, mada je on lepo rekao šta je za menjanje, samo pokušavam u medjuvremenu da skontam šta se dešava, a onda ću ovde da dopišem...
Uskoro ću do Deše pa ću ga pitati, mada je on lepo rekao šta je za menjanje, samo pokušavam u medjuvremenu da skontam šta se dešava, a onda ću ovde da dopišem...
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Vibracije...
Ne znam kolega šta da ti kažem, to je možda samo jedno individualno zapažanje koje je teško dočarati nekom drugom, pogotovo nakon što kažeš da si iste stvari zapažao i u drugim Alfama 156!?
I navika je čudo, bez obzira što je 146 imala TS motor ipak je štošta drugačije rešeno i sigurno da postoji i razlika u doživljaju vožnje, zvuku, osećaju brzine, ubrzanja i slično.
Ako ti je dobar serviser rekao da je sve OK i ako pride ni dijagnostika ne pokazuje neka alarmantna odstupanja, ja se na tvom mestu ne bih previše brinuo i pustio bih da se 156 uvuče pod kožu, odnosno da se stekne nova navika
Vidim i da si napisao kako ti je auspuh za popravku, a svakakvih zvukova može biti i sa te strane! Meni je šištala gibljiva cev dok je nisam zamenio, a i imao je jednu diskretnu "metaliziranu" vibraciju kod izduvne grane (manifestovanu isključivo na oko 2.500 obrtaja), što je pak rešeno jednim potezom stručnjaka koji zna šta i gde da traži.
Da ne dužim, verovatno je neka bezazlena glupost, a još verovatnije manjak vremena za upoznavanje i privikavanje na novu makinu
I navika je čudo, bez obzira što je 146 imala TS motor ipak je štošta drugačije rešeno i sigurno da postoji i razlika u doživljaju vožnje, zvuku, osećaju brzine, ubrzanja i slično.
Ako ti je dobar serviser rekao da je sve OK i ako pride ni dijagnostika ne pokazuje neka alarmantna odstupanja, ja se na tvom mestu ne bih previše brinuo i pustio bih da se 156 uvuče pod kožu, odnosno da se stekne nova navika

Vidim i da si napisao kako ti je auspuh za popravku, a svakakvih zvukova može biti i sa te strane! Meni je šištala gibljiva cev dok je nisam zamenio, a i imao je jednu diskretnu "metaliziranu" vibraciju kod izduvne grane (manifestovanu isključivo na oko 2.500 obrtaja), što je pak rešeno jednim potezom stručnjaka koji zna šta i gde da traži.
Da ne dužim, verovatno je neka bezazlena glupost, a još verovatnije manjak vremena za upoznavanje i privikavanje na novu makinu

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Jutros sam malo osluškivao pažljivije, digao haubu i definitivno je to taj karakteristični dizelaški zvuk i to su te vibracije, čini mi se dolaze iz pravca remenica odozgo, koliko znam tu je varijator.
Jedino što se osim onog jakog kuckanja ponekad prilikom paljenja ovo čuje dosta manje i konstantno, nevezano za temperaturu i broj obrtaja, što me sada malo buni, jer ono što svi znamo je da se varijator ne čuje kad se motor zagreje, ili ne čuje se duže od par sekundi prilikom startovanja.
Držim ruku na motoru i tačno kako se dodaje gas oseća se sve vreme vibracija i taj zvuk.
Slažem se, treba malo navike, ali realno kad se podigne hauba taj motor mora da zvuči isto kao i u 146, a to ovde nije slučaj. Za moj pojam zdravog rada motora, ne bi smeo ovako da se ponaša i da zvuči.
U utorak idem do Deše, pa ćemo videti, ja jesam osetljiv na zvuke to mi je zanimanje, ali verujem da ovo nije normalno.
Jedino što se osim onog jakog kuckanja ponekad prilikom paljenja ovo čuje dosta manje i konstantno, nevezano za temperaturu i broj obrtaja, što me sada malo buni, jer ono što svi znamo je da se varijator ne čuje kad se motor zagreje, ili ne čuje se duže od par sekundi prilikom startovanja.
Držim ruku na motoru i tačno kako se dodaje gas oseća se sve vreme vibracija i taj zvuk.
Slažem se, treba malo navike, ali realno kad se podigne hauba taj motor mora da zvuči isto kao i u 146, a to ovde nije slučaj. Za moj pojam zdravog rada motora, ne bi smeo ovako da se ponaša i da zvuči.
U utorak idem do Deše, pa ćemo videti, ja jesam osetljiv na zvuke to mi je zanimanje, ali verujem da ovo nije normalno.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Vibracije...
mislim da je u ovom slucaju pravilan nacin rjesavanja problema - prvo zamjenis varijator i nosac motora pa onda pricamo dalje, ovako nagadjanje sta bi moglo biti a da nije nesto od to dvoje nema mnogo smisla...
inace ja sam kratko vreme vozio 2.0 TS i nisam primetio bilo kakve vibracije...
inace ja sam kratko vreme vozio 2.0 TS i nisam primetio bilo kakve vibracije...
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Vibracije...
Tako je najbolje, neka stručnjak sve proveri, a idealno bi bilo da sedneš sa njim u auto i malo se provozate, čisto da mu dočaraš na kakav zvuk i vibraciju misliš! Siguran sam da će sve vrlo brzo biti demistifikovanoalfaholic napisao:U utorak idem do Deše, pa ćemo videti, ja jesam osetljiv na zvuke to mi je zanimanje, ali verujem da ovo nije normalno.

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Vibracije...
Da pođemo od najozbiljnijeg mogućeg problema, a posle neka ispadne da nije to, nego nešto sitno...
U tom smislu, mogao bi da proveriš i injektore (dizne) - kod benzinaca je ta provera relativno jeftina. A onda i ravnomernost kompresije po cilindrima, što može da se uradi brzo i jeftino, "Bosch" dijagnostikom.
Sledeće - ako vibrira pedala gasa, kad (u vožnji na oko 3000o/min) pritisneš pedalu kvačila, to je skoro normalno, jer nema idealno centrirane korpe, a i lamela se troši neravnomerno. E sad, ako su vibracije izražene, posebno pri ubrzanju, onda je lamela/korpa u problemu.
U tom smislu, mogao bi da proveriš i injektore (dizne) - kod benzinaca je ta provera relativno jeftina. A onda i ravnomernost kompresije po cilindrima, što može da se uradi brzo i jeftino, "Bosch" dijagnostikom.
Sledeće - ako vibrira pedala gasa, kad (u vožnji na oko 3000o/min) pritisneš pedalu kvačila, to je skoro normalno, jer nema idealno centrirane korpe, a i lamela se troši neravnomerno. E sad, ako su vibracije izražene, posebno pri ubrzanju, onda je lamela/korpa u problemu.
Alfa je stil... ostalo je status...
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Injektori nisu najčistiji, oni čekaju prvi servis da budu očišćeni, ne znam mogu li oni da stvaraju taj diesel zvuk, sumnjam jer sam ih imao ponekad prljave i na 146 pa se odražavalo samo prilikom startovanja i nižih obrtaja gde ume da preskoči ponekad zbog manjka goriva koji dobije.
Korpa i lamela su nove, kad sam uzeo auto rađen je menjač kompletno jer, je Alfa stigla u Srbiju sa havarijom na menjaču.
Vibracije su konstantne i veoma suptilne, ako poredimo sa tim koje izaziva korpa i loše kvačilo, ovako najpribližnije objašnjenje je da motor radi kao hibrid dizela i benzinca, znači ne kucka onoliko kao dizel, a ne radi onako uglađeno kao benzinac, pa se taj tako hrapavi rad prenosi na volan i pedale, baš kao što to dizel radi.
Korpa i lamela su nove, kad sam uzeo auto rađen je menjač kompletno jer, je Alfa stigla u Srbiju sa havarijom na menjaču.
Vibracije su konstantne i veoma suptilne, ako poredimo sa tim koje izaziva korpa i loše kvačilo, ovako najpribližnije objašnjenje je da motor radi kao hibrid dizela i benzinca, znači ne kucka onoliko kao dizel, a ne radi onako uglađeno kao benzinac, pa se taj tako hrapavi rad prenosi na volan i pedale, baš kao što to dizel radi.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Vibracije...
Ako vibracije postoje i u leru, mogla bi da bude i neka od remenica, španer ili roler - svaki od tih delova ima gumeni "amortizerski" deo koji otvrdne tokom vremena, pa ne obavlja funkciju prigušenja vibracija.
Alfa je stil... ostalo je status...
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Vibracije...
Jedino sto moze da bude u debalansu je remenica na radilici i jedino ona ima gumeni deo .
Bilo koji roler ili ti spaner nemaju gumenih delova sem ako ne racunas semering na lezaju
Bilo koji roler ili ti spaner nemaju gumenih delova sem ako ne racunas semering na lezaju
busso trsi Sline
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Ipak ne verujem... To je usko vezano sa zvukom, pa mi najvise varijator ima smisla.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Upravo sam se vratio od Deše... Steva Žigon? Pa ne baš...
Slušali smo ga preko pola sata, sve vreme Deša nije čuo ništa neobično, po njemu taj motor zvuči i radi savršeno normalno.
Onda nakon mog objašnjavanja, dugo je držao na 3000 rpm dok smo stajali i tada je čuo neke zvuke koji se pojavljuju u daljini, ali to je dvadeset metara iza ovog zvuka koji on ustvari ne prepoznaje kao loš, ili ne primećuje uopšte.
Taman kad sam pomislio da Steva u meni malo preteruje, Deša uzme ključeve njegove bivše crvene 156 2.0TS i otišli smo da ja vozim.
Čak i pored auspuha koji je mrtav, jasno sam opet osetio onaj ugladjeni rad motora koji pamtim iz 146.
Vozim drugom na 3000 rpm i nigde nema vibracija i onog dizelaškog rrrrrr zvuka, motor radi jako sitno i prosto zvuči zdravo i ne prenosi nikakve vibracije.
Deša i dalje ne čuje, ali i sam kaže da to nije bitno, iako po njemu moj motor radi normalno, jedan dan ćemo ga pretresti i videti u čemu je stvar.
Može biti neki roler, španer, varijator, svećica, ili neka druga glupost, a vrlo je moguće da ja osećam nedostatak balansera na 1.8 TS, što mi bar za sada deluje nemoguće, iako je to konstrukcijski jedina razlika izmedju ova dva motora.
Definitivno nešto primećujem i to mi smeta. Ako je do razlika u ova dva motora, hmmm nimalo mi se ne dopada, a ako je kod mene nešto konretno, to će biti regulisano.
Voleo bih da se vidim u medjuvremenu sa nekim ko ima 156 sa 1.8 TS motorom, pa da vidim je li još kod nekoga ovako...
Slušali smo ga preko pola sata, sve vreme Deša nije čuo ništa neobično, po njemu taj motor zvuči i radi savršeno normalno.
Onda nakon mog objašnjavanja, dugo je držao na 3000 rpm dok smo stajali i tada je čuo neke zvuke koji se pojavljuju u daljini, ali to je dvadeset metara iza ovog zvuka koji on ustvari ne prepoznaje kao loš, ili ne primećuje uopšte.
Taman kad sam pomislio da Steva u meni malo preteruje, Deša uzme ključeve njegove bivše crvene 156 2.0TS i otišli smo da ja vozim.
Čak i pored auspuha koji je mrtav, jasno sam opet osetio onaj ugladjeni rad motora koji pamtim iz 146.
Vozim drugom na 3000 rpm i nigde nema vibracija i onog dizelaškog rrrrrr zvuka, motor radi jako sitno i prosto zvuči zdravo i ne prenosi nikakve vibracije.
Deša i dalje ne čuje, ali i sam kaže da to nije bitno, iako po njemu moj motor radi normalno, jedan dan ćemo ga pretresti i videti u čemu je stvar.
Može biti neki roler, španer, varijator, svećica, ili neka druga glupost, a vrlo je moguće da ja osećam nedostatak balansera na 1.8 TS, što mi bar za sada deluje nemoguće, iako je to konstrukcijski jedina razlika izmedju ova dva motora.
Definitivno nešto primećujem i to mi smeta. Ako je do razlika u ova dva motora, hmmm nimalo mi se ne dopada, a ako je kod mene nešto konretno, to će biti regulisano.
Voleo bih da se vidim u medjuvremenu sa nekim ko ima 156 sa 1.8 TS motorom, pa da vidim je li još kod nekoga ovako...
Poslednja izmena od alfaholic u Uto Dec 20, 2011 4:43 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Ma ne, to nije njegov stil. Nema kod njega nema nikakvih bauka, samo dotrajalih delova koji se menjaju, što se mene tiče isto tako.
Kažem, možda je svećica, španer, roler, ili nešto slično, to je sam Deša pomenui, ili nije ništa do konstrukcijska razlika u ovim motorima, što ne verujem...
Kažem, možda je svećica, španer, roler, ili nešto slično, to je sam Deša pomenui, ili nije ništa do konstrukcijska razlika u ovim motorima, što ne verujem...
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Vibracije...
Sad sam tek zbunjen
Ali verujem ti da nešto ima jer nisi vozač od juče i imaš iskustva sa TS! Ništa, pokušaj vremenom da uđeš u trag misteriji, ali istovremeno ako je auto OK i ako vuče kako treba, probaj malo i da se navikavaš dok baš sve ne legne kako treba...

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”