Al' je neko bio vredan
Svaka čast kolega, fino si se potrudio. Imam dosta od tih fotki u kolekciji, ali super ih je videti ovako objedinjene na jednom mestu
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Ja bih voleo da je vidim celu u ovoj narandzastoj boji.
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
Pitacu se 100 x zasto su promenili kurs u dizajnu i sa ovakve lepote (ali bez imalo subjektivnosti) kao sto je 159 presli na buljavu Gulietu....Da li ste primetili da je 80 % slika Guliete otpozadi odakle je izgled perfektan....konstantno se izbegava front look...jasno zasto. Uzivo jeste lepse ali bre bas je buljava i grbava i izgubila je skroz onaj agresivni pogled koji je godinama gajila i koji se do savrsenstva uklopio u izgled alfe 159....uf..valjda su shvatili gresku...evo linka pa kliknite brzo na Mito, Gulietu i 159 i sve ce vam biti jasno, sto verovatno i jeste vec ..http://www.alfaromeo.com/com/#/models/mito
Meni baš odgovara taj novi look, mada mi je jednako odgovarao i stari Nije sve u namrgođenosti, umeju ljudi da se sklanjaju i kada vide Mi.To u zaletu u retrovizoru, u čega sam se sada i lično uverio Meni se jako dopada taj novi stil, a nije ni čudo jer je u potpunosti baziran na po meni najlepšem automobilu svih vremena - 8C Competizione. Ni to remek-delo nije namrgođeno, ali mogu da zamislim kako je ugledati ga na putu ili u retrovizoru.
U svakom slučaju ovo je pitanje ukusa i potpuno je subjektivno, pa je logično i da postoje suprotstavljena mišljenja...
Kao prvo jako postujem drugacija misljenja, da nije tako svet bi bio extremno dosadan i mi bi i dalje ziveli u pecini , tako da se slazem, uzivo i Mito i Gulietta su druga prica. Vise legnu...ali...8C competizione je jedan i sve sto je kopija ili razrada je obicno promasaj jer je ocito neko nekada pri dizajniranju tog auta dao sve od sebe. 8C competicione im je dao "koncept", ali su omanuli kod razrade, naravno po meni . Meni smeta ta grba napred i buljavi farovi jer zadnjih 20 tak i vise godina izgled Alfe krasi taj ostrar , brzi pogled napred . Ali da ne razavlacim pricu i idem u offtopic jer ovde je prica o prelepoj 159 tic evo jos jednog malog priloga ovoj temi.
I neka me neko ubedi da je iko uspeo da napravi tzv karavan auto sa ovakvim dizajnom i istom elegancijom ali i sportskim duhom kao i osnovni model!
Uvek se moze polemisati o tome kako je neka prethodna generacija imala bolja dizajnerska resenja. Meni je npr enterijer iz generacija 147/156/166/GT mnogo lepsi od enterijera 159, a donekle i od enterijera Mito/Guiliette. 159 mi ima nekako previse jednostavan, hladan, nekako "nemacki" enterijer, dok je eksterijer perfekcija
Naravno, poštuje se različito mišljenje i živele razlike među ljudima
Ono sa čim ne mogu da se složim jeste da se omanulo prilikom praćenja filozofije 8C za Mi.To jer verujem da je praktično nemoguće napraviti bolji posao, a da se pri tome pomire nepomirljive razlike u konceptu (manji, uži i višlji auto sa upotrebljivom zadnjom klupom vs. klasični dvosed superautomobil). Čak bih rekao da se Mi.To komotno mogao zvati 2C, a slike svakako govore više od reči:
Ali ne treba kvariti temu, dizajn 159-ke/Brere je apsolutno FANTASTIČAN i evo malog priloga tim povodom jer mi se jako sviđa kako je Autodelta doradila prednji deo kod 159-ke i Spidera koji je naravno potpuno dizajnerski srodan automobil 159-ki
Kolega Nelle je ovo već servirao, ali nije loše podsetiti se: