Priče o kvalitetu...
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Priče o kvalitetu...
Danas sam imao priliku da provozam BMW E60 530d i malo sam razmišljao o tim pričama o kvalitetu, koliko sam god mogao realno.
Pre svega, u prvoj i drugoj auto vuče bolesno dobro, nije vlasnik bio sa mnom već njegov brat koji je došao iz Australije, pa je samo uzeo auto danas, ali verujem da je to ona verzija od 218 ks.
Prvo što sam primetio je da je auto veoma mali za konfekcijski broj kojem pripada, ne verujem da je veći od 159 i da ima više mesta unutra, a onda sam primetio položaj za volanom. Ona priča o Italijanskoj poziciji sedenja je potpuno besmislena, jeste da ona postoji kod Alfe i da malo bude zamorna jer su noge kratke, a ruke dugačke, ali isto je tako i u ovom E60. Uspeo sam lako da se namestim, volan se pomera napred i nazad, gore i dole pa sam se nekako namestio, ali ja sa 184 cm visine sam bio bukvalno na samoj ivici da mi bude tesno, bez preterivanja identično mesta ima u mojoj 146, prosto neverovatno. Sedišta su ok, daleko bolja od onih sprava za mučenje iz VW grupe.
Sledeća stvar, one FAP pedale dole, nikako mi se nije dopalo. Kvačilo pod nogom deluje na pravom mestu, a onda kad krenem da ga pritiskam budem bukvalno prekratak da pritisnem do kraja, kao da ide u daljinu, vrlo neudobno. Gas i nekako, ali papučica se kači odozdo i verujem da sam subjektivan, ali nije mi se dopalo.
Daleko od toga da je neudobno, ali ni po čemu posebno i bolje od bilo koje Alfe, ako poredim sa 159 deluje neubedljivo, u Alfi je uvek osećaj da mi je neko uzeo meru, sedi se neverovatno dobro i u skladu sa celim autom, što je retkost, bar za moje iskustvo sa kolima.
Ono što sam na 159 primetio je da volan nije na centru sedišta, ne znamda li me je sunce opalilo onaj dan na Ada Huji kad smo vozili 159, ali tada sam imao osećaj da je volan pomeren.
Kasnije kad sam u nekoliko navrata provozao i nisam obratio pažnju, pa sada i ne mogu da se setim jesam li imao sunčanicu, ili je stvarno tako.
Plastika unutra i njen kvalitet, to je ono što najmanje razumem.
Skoro sam Passat B 5.5 prepipavao i pritiskao, ne da pucka, nego cvrči više nego kod mene u rasklimanoj i ostareloj 146. E sad, u vožnji se ne čuje, ipak je možda i do guma, vešanja, ali ono na čemu se toliko hvale, pod prstima, svakako da ne odaje utisak o nekom ludom kvalitetu.
Tako i danas, neka jeftina, Ruska plastika, paneli se pod pritiskom ugibaju, ništa mi ne odaje nikakav preterani utisak o ne znam kakvom kvalitetu, čak izgleda i pomalo jeftino.
Nije baš u istoj kategoriji, ali skoro sednem u Octavia iz 2003. strašno je kakve su drvene klupe ona zadnja sedišta, ko može onaj auto da plati više od 15 dinara, ne shvatam.
Pored toga, neuništivi VW trapovi na autu tog godišta, doteranog iz Nemačke klapću kao 4 broja veće vojničke čizme, a to je automobil koji je moj drugar dobio od oca koji već 30 godina živi u Nemačkoj i sam ga je birao, nije mu ga niko doterao raspadnutog.
Trudio sam se da budem nepristrasan, ako je to moguće, ali nikako ne shvatam na čemu to zameraju Alfi toliko i zbog čega toliko veličaju te plastike i build quality kod VW, ili eto kako i sami kažu manje kvalitetnog BMW.
Istina, Fiat Bravo i ona odvratna plastika na tabli, pa onda one imitacije drveta na Alfi 156, ili propusti kod Fiat Stilo i onih užasnih plastičnih ručki za otvaranje vrata iznutra, naravno da toga ima, ali kad pogledam moju 146 koju poznajem odlično i spolja i iznutra, ni po čemu manje kvalitetan auto u odnosu na druge, pa čak i mlađe automobile.
Nije mi cilj da se ovo pretvori u pljuvanje po default-u po svemu što nije Alfa, nego me baš interesuju tuđa realna i objektivna iskustva sa ovim stvarima, koliko možemo biti objektivni u oceni i je li stvarno izvikana ta priča o kvalitetu plastika i kako je sve to kod drugih sklopljeno u celinu...
Pre svega, u prvoj i drugoj auto vuče bolesno dobro, nije vlasnik bio sa mnom već njegov brat koji je došao iz Australije, pa je samo uzeo auto danas, ali verujem da je to ona verzija od 218 ks.
Prvo što sam primetio je da je auto veoma mali za konfekcijski broj kojem pripada, ne verujem da je veći od 159 i da ima više mesta unutra, a onda sam primetio položaj za volanom. Ona priča o Italijanskoj poziciji sedenja je potpuno besmislena, jeste da ona postoji kod Alfe i da malo bude zamorna jer su noge kratke, a ruke dugačke, ali isto je tako i u ovom E60. Uspeo sam lako da se namestim, volan se pomera napred i nazad, gore i dole pa sam se nekako namestio, ali ja sa 184 cm visine sam bio bukvalno na samoj ivici da mi bude tesno, bez preterivanja identično mesta ima u mojoj 146, prosto neverovatno. Sedišta su ok, daleko bolja od onih sprava za mučenje iz VW grupe.
Sledeća stvar, one FAP pedale dole, nikako mi se nije dopalo. Kvačilo pod nogom deluje na pravom mestu, a onda kad krenem da ga pritiskam budem bukvalno prekratak da pritisnem do kraja, kao da ide u daljinu, vrlo neudobno. Gas i nekako, ali papučica se kači odozdo i verujem da sam subjektivan, ali nije mi se dopalo.
Daleko od toga da je neudobno, ali ni po čemu posebno i bolje od bilo koje Alfe, ako poredim sa 159 deluje neubedljivo, u Alfi je uvek osećaj da mi je neko uzeo meru, sedi se neverovatno dobro i u skladu sa celim autom, što je retkost, bar za moje iskustvo sa kolima.
Ono što sam na 159 primetio je da volan nije na centru sedišta, ne znamda li me je sunce opalilo onaj dan na Ada Huji kad smo vozili 159, ali tada sam imao osećaj da je volan pomeren.
Kasnije kad sam u nekoliko navrata provozao i nisam obratio pažnju, pa sada i ne mogu da se setim jesam li imao sunčanicu, ili je stvarno tako.
Plastika unutra i njen kvalitet, to je ono što najmanje razumem.
Skoro sam Passat B 5.5 prepipavao i pritiskao, ne da pucka, nego cvrči više nego kod mene u rasklimanoj i ostareloj 146. E sad, u vožnji se ne čuje, ipak je možda i do guma, vešanja, ali ono na čemu se toliko hvale, pod prstima, svakako da ne odaje utisak o nekom ludom kvalitetu.
Tako i danas, neka jeftina, Ruska plastika, paneli se pod pritiskom ugibaju, ništa mi ne odaje nikakav preterani utisak o ne znam kakvom kvalitetu, čak izgleda i pomalo jeftino.
Nije baš u istoj kategoriji, ali skoro sednem u Octavia iz 2003. strašno je kakve su drvene klupe ona zadnja sedišta, ko može onaj auto da plati više od 15 dinara, ne shvatam.
Pored toga, neuništivi VW trapovi na autu tog godišta, doteranog iz Nemačke klapću kao 4 broja veće vojničke čizme, a to je automobil koji je moj drugar dobio od oca koji već 30 godina živi u Nemačkoj i sam ga je birao, nije mu ga niko doterao raspadnutog.
Trudio sam se da budem nepristrasan, ako je to moguće, ali nikako ne shvatam na čemu to zameraju Alfi toliko i zbog čega toliko veličaju te plastike i build quality kod VW, ili eto kako i sami kažu manje kvalitetnog BMW.
Istina, Fiat Bravo i ona odvratna plastika na tabli, pa onda one imitacije drveta na Alfi 156, ili propusti kod Fiat Stilo i onih užasnih plastičnih ručki za otvaranje vrata iznutra, naravno da toga ima, ali kad pogledam moju 146 koju poznajem odlično i spolja i iznutra, ni po čemu manje kvalitetan auto u odnosu na druge, pa čak i mlađe automobile.
Nije mi cilj da se ovo pretvori u pljuvanje po default-u po svemu što nije Alfa, nego me baš interesuju tuđa realna i objektivna iskustva sa ovim stvarima, koliko možemo biti objektivni u oceni i je li stvarno izvikana ta priča o kvalitetu plastika i kako je sve to kod drugih sklopljeno u celinu...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Retko ko sme da bude iskren i da kaze da danasnji BMW (sem 7, Z4 i najnovijeg 5) imaju poprilicno bednu unutrasnjost sa prekidacima, drskama i opremom koja izgleda kao retko jeftin auto. Takodje, i noviji Mercedesi imaju nekoliko na oko jeftinih detalja, pogotovu volani koji kod skoro svih modela deluju jako plasticno i jeftino. oba brenda treba debelo doplatiti sa kozom, drvetom i jos bog zna cime da bi to licili na nesto. U tom pogledu ih Audi sije bez problema.
Sto se vozacke pozicije u BMW tice ona je besprekorna kod svih modela, po meni tesko da moze bolje...mislim da ti se nesto pricinilo tu...ali dobro, sve je to subjektivno.
Sto se vozacke pozicije u BMW tice ona je besprekorna kod svih modela, po meni tesko da moze bolje...mislim da ti se nesto pricinilo tu...ali dobro, sve je to subjektivno.
Acqua-Olio-Benzina
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Post
Re: Priče o kvalitetu...
I meni je enterijer BMW-a poprilicno dosadan, iskreno to je bio i najveci razlog zbog koje sam se odlucio za Alfu. BMW sa druge strane ima mnogo bolji polozaj vozaca nego npr moja Alfa, gde posle 2 godine voznje i dalje ne mogu da se savrseno namestim a nisam preterano visok(191 cm), dok npr u e60 sam se namestio bez problema...
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Nisam ni mislio da je loš položaj sedenja u petici, samo da je veoma sličan kao u svim Alfama, moraš da se zavališ do kraja u sedište, a ne da se legne u njega i onda je sve kako treba, ono što Alfi uvek zameraju.
Što se tiče poređenja sa 159, nemam je ali ono malo mog iskustva govori da mi je iz prve u Alfi sve potaman.
Verujem da je to veoma podložno subjektivnom osećaju...
Što se tiče poređenja sa 159, nemam je ali ono malo mog iskustva govori da mi je iz prve u Alfi sve potaman.
Verujem da je to veoma podložno subjektivnom osećaju...
- Presretach
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 T.S
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Nemojte Igoru da stajete na muke 

Očistimo Srbiju! http://www.ocistimosrbiju.com
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Po meni je bolji polozaj u BMW-u nego u 159, nekako se u 159 sedi visoko, i polozaj volana zaista jeste pomeren ulevo, kao i u mojoj sto donekle smeta. Ali kao sto kolega rece, sve je subjektivno, nekome smeta, nekome ne....
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Moj kum je onomad kupio Pasat B 5.5 2004. godište sa pravih 85000 km i vrhunskom opremom u koju spada i solarni šiber, telefon, kožna krem sedišta, žmigavci u retrovizorima...Imao sam prilike u više navrata da vozim taj auto i da u toku od 2.5-3 godine i kilometraži od 85-140 hiljada posmatram šta se događa sa tim autom. Bez sumnje auto je odličan i odlično leži na putu (bio je i spušten sa 16" OZ felnama) ali na oko 130000 km koža oko ručice menjača se bukvalno raspala a pojavilo se dosta sithih oštećenja na rukohvatima prednjih vrata. Da ne pričam što je klima popravljana 10 puta u roku od 2.5 godine. Jednostavno je crkao ventilator na hladnjaku klime, podigla se temperatura sistema i došlo je do eksplozije u kojoj je stradao kompresor koji polovan košta 700€, a sam ventilator je plaćen 13000 dinara
Inače auto je plaćen 16000 €, uloženo je u njega sigurno 3500-4000€ i prodat je za 12000 €. Toliko o tome kako VW drži cenu.
Drugi primer je Audi A4 2005. godište koji vozi moj kolega već nekoliko godina (plaćen oko 20000 €), volan se raspao a vratanca od kasete otpala. Toliko o tome
Inače gorepomenuti Pasat je jedo 3x bolji auto.
Treći primer je moj službeni auto, Mitsubishi L200 iz 2008. godine koji je prešao 26000 km i na kome je volan debelo načet a menjač se skroz ogulio, ne vide se ni brzine
Poređenja radi na mojoj Alfi staroj okruglo 20 godina ručica menjača je savršeno očivana, koža oko menjača nije ni načeta a kaseta se najnormalnije otvara i zatvara, čak se i zaključava
Istina je da se čuje zveckanje kad vozim onim raspalim smederevskim putem ali jbg to je 25 godina stara tehnologija, nije ni čudo. Inače najviše se čuje da zvecka mehanizam brave na suvozačevim vratima, ponajviše zbog toga što je neobične konstrukcije zbog unutrašnjeg dizajna vrata.

Drugi primer je Audi A4 2005. godište koji vozi moj kolega već nekoliko godina (plaćen oko 20000 €), volan se raspao a vratanca od kasete otpala. Toliko o tome

Treći primer je moj službeni auto, Mitsubishi L200 iz 2008. godine koji je prešao 26000 km i na kome je volan debelo načet a menjač se skroz ogulio, ne vide se ni brzine

Poređenja radi na mojoj Alfi staroj okruglo 20 godina ručica menjača je savršeno očivana, koža oko menjača nije ni načeta a kaseta se najnormalnije otvara i zatvara, čak se i zaključava

Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Evo da dodam par reci...prvi put sam sa Alfom u jednom cugu presao malo vise kilometara - nekih 800 do Grcke. Pre puta odradjene kocnice i kompletno sredjen trap, sta god je imalo da se zameni i dotegne kod Vlade Amaga.
Mozda su kod mene malo popustili amortizeri, ali nisam zadovoljan ponasanjem na neravnom putu. Dakle, deo autoputa posle Nisa i dobar deo po Makedoniji nas je istresla iz gaca i to pri brzini od oko 120 km. Kad se dokopa dobrog asfalta, onda je super, ali ovako, poskakuje, trese i drmusa. Auto je star deset godina i iznadprosecno je ocuvan za svoje godiste, znam da ne mogu da ocekujem perfekciju, ali me to iritira, kao i krckanje plastike unutra.
Vozio sam se sa Markonijem u e46, koji bi trebalo da je pandan 156. Bas smo komentarisali koliko taj auto bolje upija nerevnine i koliko je u takvim situacijama vise "na zemlji". Alfa je to konacno resila kod 159, koju sam probao, nazalost krako, ali sam primetio drasticno poboljsanje u odnosu na 156.
Sergio je u pravu sto se tice enerijera, mene odusevljava koliko je postojana Alfina koza. Vidjao sam novije automobile premijum klase cija kozna sedista ne mogu da pridju mojima. E sad zasto nisu uspeli da ga utegnu da ne crvci, zaista mi nije jasno. Nasao sam cak na 156.net kako to da se sanira, ali treba da se skida ceo kokpit...
Moram da pohvallim elektroniku u svom autu, kvarova za dve godine - nula.
Mozda su kod mene malo popustili amortizeri, ali nisam zadovoljan ponasanjem na neravnom putu. Dakle, deo autoputa posle Nisa i dobar deo po Makedoniji nas je istresla iz gaca i to pri brzini od oko 120 km. Kad se dokopa dobrog asfalta, onda je super, ali ovako, poskakuje, trese i drmusa. Auto je star deset godina i iznadprosecno je ocuvan za svoje godiste, znam da ne mogu da ocekujem perfekciju, ali me to iritira, kao i krckanje plastike unutra.
Vozio sam se sa Markonijem u e46, koji bi trebalo da je pandan 156. Bas smo komentarisali koliko taj auto bolje upija nerevnine i koliko je u takvim situacijama vise "na zemlji". Alfa je to konacno resila kod 159, koju sam probao, nazalost krako, ali sam primetio drasticno poboljsanje u odnosu na 156.
Sergio je u pravu sto se tice enerijera, mene odusevljava koliko je postojana Alfina koza. Vidjao sam novije automobile premijum klase cija kozna sedista ne mogu da pridju mojima. E sad zasto nisu uspeli da ga utegnu da ne crvci, zaista mi nije jasno. Nasao sam cak na 156.net kako to da se sanira, ali treba da se skida ceo kokpit...
Moram da pohvallim elektroniku u svom autu, kvarova za dve godine - nula.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Kad vec pricamo o kvalitetu ne mogu a da ne pomenem Hondu prelude koju sam vozio dobrih 7 godina!
Posto odavno vise nisam "mlad" znaci imao sam vremena da vozim svasta nesto i skupo i jeftino i pravljeno i budzeno....
Zaboravi da pomenem da sam visok 196cm i da me nije lako smestiti u auto.
pa samim tim kod mene je presudno prvo da stanem u auto pa onda sve ostalo.
Najbolje sedenje za mene ovakvog "dugackog" a takodje i najudobnije do krajnjih granica je Mercedes 190 E, Porse 944 i Honda prelude 4ws!
U 190 i 944 kada odmaknes sediste do kraja u nazad, jedva dohvatis pedale a volan ti pri ruci i cinimi se da tada nije postojalo pomeranje po dubini!
Hondu sam doterao iz austrije 2000 godina gde je vec bila spustena patosirana, tvrda kao kamen a opet udobna i prijatna za putovanja na duze relacije...neverovatna.
O njenom kvalitetu se nema sta reci jer je apsolutni sampion u kvalitetu materijala od enterijera koji i nije nesto luksuzan ali je isti prvog dana i posle 20 godina.
Mehanika,elektronika,creva ,kablovi, dzekovi, sajle, zabice, srafovi itd,itd to je potpuno u stanju u kakvom je i bilo pre 20 godina!
Zlostavljao sam je 200.000 km (presla je 201000 kada sam je kupio) od jutra do mraka stalno kao na trkama i nikada, nikada se nista nije s..balo niti riknulo a o trapovima se nema sta reci...besprekorni iako sam i nazad imao letvu volna i milion kugli,spona i cuda(4WS).
Kapiram da je to davna proslost i da vise nema ni kod japanaca tog kvaliteta!
Ta generacija japanskih automobila je neunistiva



Posto odavno vise nisam "mlad" znaci imao sam vremena da vozim svasta nesto i skupo i jeftino i pravljeno i budzeno....
Zaboravi da pomenem da sam visok 196cm i da me nije lako smestiti u auto.


Najbolje sedenje za mene ovakvog "dugackog" a takodje i najudobnije do krajnjih granica je Mercedes 190 E, Porse 944 i Honda prelude 4ws!
U 190 i 944 kada odmaknes sediste do kraja u nazad, jedva dohvatis pedale a volan ti pri ruci i cinimi se da tada nije postojalo pomeranje po dubini!
Hondu sam doterao iz austrije 2000 godina gde je vec bila spustena patosirana, tvrda kao kamen a opet udobna i prijatna za putovanja na duze relacije...neverovatna.
O njenom kvalitetu se nema sta reci jer je apsolutni sampion u kvalitetu materijala od enterijera koji i nije nesto luksuzan ali je isti prvog dana i posle 20 godina.
Mehanika,elektronika,creva ,kablovi, dzekovi, sajle, zabice, srafovi itd,itd to je potpuno u stanju u kakvom je i bilo pre 20 godina!
Zlostavljao sam je 200.000 km (presla je 201000 kada sam je kupio) od jutra do mraka stalno kao na trkama i nikada, nikada se nista nije s..balo niti riknulo a o trapovima se nema sta reci...besprekorni iako sam i nazad imao letvu volna i milion kugli,spona i cuda(4WS).
Kapiram da je to davna proslost i da vise nema ni kod japanaca tog kvaliteta!
Ta generacija japanskih automobila je neunistiva



- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Mogu da potvrdim za Japanska vozila isto, ali iz iskustva mog prijatelja koga viđam skoro svakodnevno i dobro poznajem njegov stav po pitanju odrđavanja: "Ti voliš da si stalno kod majstora, što da menjam ulje, to je sve fabrički podešeno i što da ja pametujem!"
Imao je Mazdu 323 koja i danas izgleda odlično, vozi se lepo, lupaju kugle zbog 300 000 km bez ikakvog menjanja i paženja, otac mu tim autom ide na pecanje, dakle jedna onako nemarna porodica u tom smislu, ali ta Mazda je sada stara preko 20 godina i tu se jasno vidi kvalitet.
On je takođe imao i Audi 80, za koji mogu reći sve najbolje po pitanju kvaliteta i jednostavnosti, ali je sahranio motor nemenjanjem ulja i nedosipanjem vode, dakle čovek je vozio bez ulja i vode ko zna koliko dok motor nije zatražio pomoć.
Što se Nemačkih automobila tiče, taj Audi 80, Passat B3 koji ima moj kum i Golf 2 su zaista kvalitetni automobili, kako unutra tako i spolja, na stranu sve ostalo što potpada pod ukuse.
To su valjda bile godine kad se savršeno poklopila kriva rasta kvaliteta i opreme, a u isto vreme su i dovoljno jednostavni da se uz minimalno održavanje ne kvare.
Utisak kakav stičem danas je da toga više nema, pa ni kod izvikanih Nemaca.
Sa druge strane, jako je teško pronaći očuvanu Alfu, e sad je li to zbog njenih vlasnika, ili zato što zaista sa nje lakše stvari otpadaju, nisam siguran.
Znam po mom autu, Alfa je kupljena u jako dobrom stanju sa realnih 74 000 kilometara, ja sam je čuvao koliko sam mogao i nema mesta tim pričama, čak i danas izgleda bolje od većine Golfova tih godina, na kvalitet unutrašnjosti mislim. Jedino što je osetljiva na kamenčiće, kako na branicima i haubi, tako i svuda po karoseriji, ali nigde nema korozije, jedino nerviraju te tačkice.
Imao je Mazdu 323 koja i danas izgleda odlično, vozi se lepo, lupaju kugle zbog 300 000 km bez ikakvog menjanja i paženja, otac mu tim autom ide na pecanje, dakle jedna onako nemarna porodica u tom smislu, ali ta Mazda je sada stara preko 20 godina i tu se jasno vidi kvalitet.
On je takođe imao i Audi 80, za koji mogu reći sve najbolje po pitanju kvaliteta i jednostavnosti, ali je sahranio motor nemenjanjem ulja i nedosipanjem vode, dakle čovek je vozio bez ulja i vode ko zna koliko dok motor nije zatražio pomoć.
Što se Nemačkih automobila tiče, taj Audi 80, Passat B3 koji ima moj kum i Golf 2 su zaista kvalitetni automobili, kako unutra tako i spolja, na stranu sve ostalo što potpada pod ukuse.
To su valjda bile godine kad se savršeno poklopila kriva rasta kvaliteta i opreme, a u isto vreme su i dovoljno jednostavni da se uz minimalno održavanje ne kvare.
Utisak kakav stičem danas je da toga više nema, pa ni kod izvikanih Nemaca.
Sa druge strane, jako je teško pronaći očuvanu Alfu, e sad je li to zbog njenih vlasnika, ili zato što zaista sa nje lakše stvari otpadaju, nisam siguran.
Znam po mom autu, Alfa je kupljena u jako dobrom stanju sa realnih 74 000 kilometara, ja sam je čuvao koliko sam mogao i nema mesta tim pričama, čak i danas izgleda bolje od većine Golfova tih godina, na kvalitet unutrašnjosti mislim. Jedino što je osetljiva na kamenčiće, kako na branicima i haubi, tako i svuda po karoseriji, ali nigde nema korozije, jedino nerviraju te tačkice.
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Slazem se.
Moj tast je imao Skodu 130L. Taj jadni auto je maltretiran do krajnjih granica. Ulje je retko kada menjano, uglavnom je dosipao. A koliko tereta je prevukla, to je za Ginisa. Redovno je vozio 4 dzaka cementa napred na haubi i jos dva pozadi... gvozdja, blokova...
Ja se ne secam da je on ikada nesto promenio na trapu. A ona je gurala godinama dok nije satrulila pa ju je prodao u otpad.
Moj tast je imao Skodu 130L. Taj jadni auto je maltretiran do krajnjih granica. Ulje je retko kada menjano, uglavnom je dosipao. A koliko tereta je prevukla, to je za Ginisa. Redovno je vozio 4 dzaka cementa napred na haubi i jos dva pozadi... gvozdja, blokova...
Ja se ne secam da je on ikada nesto promenio na trapu. A ona je gurala godinama dok nije satrulila pa ju je prodao u otpad.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Presretach
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 T.S
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Mercedes 123, ono samo topionica može da sahrani.
Motori prelaze po 1.000.000 km, nisam video ali sam na dosta stana čuo tu informaciju.
Motori prelaze po 1.000.000 km, nisam video ali sam na dosta stana čuo tu informaciju.
Očistimo Srbiju! http://www.ocistimosrbiju.com
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Moj prvi auto je bio Ford Taunus coupe ´71 i na njemu sam menjao kugle trapa i to je jedino što je bio problem ali je taj imao boga oca kilometara,vozio sam 123-ku 5-6 godina i tamo stvarno malo šta može da se desi,radio sam 6-7 godina kao autolimar u vreme kad je još 123-ka bila pojam i video motore koji su prešli 600 i 700 hiljada km bez otvaranja ali toga više nema.Generalno u sve većoj masovnoj proizvodnji i najazdi jeftinijih istočnjaka pada i kvalitet materijala(a sve zarad cene) i više niko od proizvodjača ne računa da će se neko vozilo voziti i posle 10-tak godina.
Inače neki proizvodjači su me stvarno razočarali sa kvalitetom unutrašnjosti kao recimo citroen C4...
Inače neki proizvodjači su me stvarno razočarali sa kvalitetom unutrašnjosti kao recimo citroen C4...
- DogoArgentino
- Garaža: Alfa `02 god. 147 1.6 TS 120 ks
-----------------------------
Fabia `08 god. 1.2 HTP 70 ks - Lokacija: BGD - Borca
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Takodje mogu da potvrdim pricu za japance... ova 147 mi je prvi evropski auto, pre nje sam 13 godina vozio samo japance... (celicu, crx, prelude x2, eclips, 323f...)
X puta sam sam sebi postavio pitanje da li je moguce da se ovi automobili ne kvare
Ma koliko cudno zvucalo, nisam imao ni jedan kvar za 13 god, osim zamene alternatora na seliki...a terao sam ih kao bog djavola... naravno uz uredno i redovno odrzavanje...
Ako bih poredio sveukupni kvalitet 147ice i gore pomenutih japanaca, stavio bih japance 3 klase ispred 147ice..
Mada, 147 je auto novije generacije, i kao takav se ne moze porediti sa 20+ god starim automobilima, jer se tada pravio kvalitet...
A sto se tice cuvenog iritirajuceg krckanja plastike u kabini, nisam ni znao da postoji to dok nisam kupio 147, jer kao sto alfamen gore pomenu, kod japanaca je enterijer posle 20 god, isti kao i prvog dana...
X puta sam sam sebi postavio pitanje da li je moguce da se ovi automobili ne kvare

Ako bih poredio sveukupni kvalitet 147ice i gore pomenutih japanaca, stavio bih japance 3 klase ispred 147ice..
Mada, 147 je auto novije generacije, i kao takav se ne moze porediti sa 20+ god starim automobilima, jer se tada pravio kvalitet...
A sto se tice cuvenog iritirajuceg krckanja plastike u kabini, nisam ni znao da postoji to dok nisam kupio 147, jer kao sto alfamen gore pomenu, kod japanaca je enterijer posle 20 god, isti kao i prvog dana...

- milosh024
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Cinjenica je da su proizvodjaci zbog konkurencije i nedostatka (ili velike cene) kvalitetne sirovine zaista snizili svoje kriterijume. Treba malo baciti pogled u nazad i pogledati cene tadasnjih automobila i cena sirovina na trzistu, kao i radne snage pa ce mnoge stvari biti svetlije. Nisam toliko "podmazan" brojkama u ovom momentu ali ima ovde ljudi cak su i pisali o cenama nekada i sad. Automobil moze i danas da bude kvalitetan ali se nivo opreme i sve ostalo u mnogo razlikuje od nekadasnjih nivoa opreme pa je samim tim proizvodnja takvog automobila skuplja......da bi ipak udovoljili koliko toliko potrosacima u borbi protiv konkurencije prinudjeni su da idu svesno na ustrb kvaliteta.......danas se za 10.000 evra kupuje nov auto (recimo ovaj zalazeci fokus) a nekada je bio (2004 - te prethodni model takodje na zalasku) je bio 14.000 eura......zivimo u instant vremenu, gde se dizajn i moda menjaju nedeljno, i suludo bi bilo ocekivati da ce neko hteti posle 10 godina (ako ima novca) da vozi isti "zastareli" model....samim tim je napravljen kompromis, daj da ovaj napravimo jeftinije a da se menja cesce...tako je i sa telefonima gde tehnoloska (funkcionalna) amortizacija "pojede" uredjaj pre nego sto stigne do nas, novi je vec spreman i nudi se negde tamo.....
....ne slazem se samo sa jednim, meni ni jedna od tri Alfe nije nesto preterano krckala, pogotovo ne tabla napred....kod 145 sam imao u vratima neko krcaknje, a kod 156 SW nekada klapara malo ona polica ako je postavim lepo, kod 147 nista jer je bio ocuvan bas dobro.....ono krckanje kao u kadetu iz 90 nisam imao kod mojih Alfi
....ne slazem se samo sa jednim, meni ni jedna od tri Alfe nije nesto preterano krckala, pogotovo ne tabla napred....kod 145 sam imao u vratima neko krcaknje, a kod 156 SW nekada klapara malo ona polica ako je postavim lepo, kod 147 nista jer je bio ocuvan bas dobro.....ono krckanje kao u kadetu iz 90 nisam imao kod mojih Alfi
Alfa Romeo Sportwagon 2.0 JTDM
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
C4, Megane, Stilo...sve je to manje-vise slican kvalitet enterijera.
Re: Priče o kvalitetu...
Plastika je kao kod kineskih igracaka...komsinica ima nov C2...sokirao sam se kada sam video da vrata sa donje strane nisu uopste ofarbana u boju auta, vec je neka osnovna, to je provalio njen momak. Rucica za otvaranje vrata iznutra je takva da se plasim da je povucem da se ne prepolovi.interceptor napisao: Inače neki proizvodjači su me stvarno razočarali sa kvalitetom unutrašnjosti kao recimo citroen C4...
C4, Megane, Stilo...sve je to manje-vise slican kvalitet enterijera.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Stelvio 2.0 Estrema
Alfa Giulietta 1.4 TCT - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Zastava 101,'82. godiste,3 vrata... gazi 370000km,jedino zamenjen jedan selenblok i to zato sto sam sa 60 kmh udario u krater... od 370000km ,bar 80000 je presao po vrletima Cemerna (planine blizu KVa) , natovaren stvarima za selo... A manje mu krcka plastika nego meni na 145-ici sa 175000 km... cini mi se da je do 2000. godine i odrzavan neki nivo kvaliteta svih vozila,posle je naglo pao...
Subaru Tribeca, 2011.godiste model,za 30000 km menjani selen blokovi napred na oba tocka a NIKAD nije sisao sa asfalta, vecinom vozen po stranim autoputevima... A kosta 50000 evra..bruka...
Subaru Tribeca, 2011.godiste model,za 30000 km menjani selen blokovi napred na oba tocka a NIKAD nije sisao sa asfalta, vecinom vozen po stranim autoputevima... A kosta 50000 evra..bruka...
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Sve je to OK kad je Škoda u pitanju, pa i ta 123, jer to i jeste napravljeno da bude jednostavno i samo jednostavno, nema drugu svrhu osim toga.
Pitanje je vezano za moderne automobile, i "Premium" proizvođače, gde se u isto vreme traži da automobil bude krajnje kvalitetan, a opet i da može da juri 300 na sat, vozi se oštro i opet da traje, ono što je nekada pripadalo samo pojedinima, među kojima je i Alfa. E ta priča u kojoj je i sve super kvalitetno, a u isto vreme se i vozi savršeno mi se čini preterana, bar kad su Nemački automobili u pitanju.
Nekako logika sama po sebi nalaže, gore pomenuti Golf 2, Audi 80 i Passat B3 su napravljeni samo da se ne bi išlo pešice, nema to veze sa vožnjom koju pruža Alfa, ili BMW oduvek, pa u isto vreme se ne može očekivati neki performance od gore pomenutih.
Ali, danas kada svi moraju biti upravljivi, startni, da dobro kreću, koče i skreću, postavlja se pitanje koliko je moguće da se u isto vreme zadrži "nepoderivost", kako se paušalno već duže vreme ocenjuju Nemački automobili pre svega, a da imaju te odlike "sporCki" nastrojenih.
Uostalom, da li je moguće da postoji nešto tako kalitetno što e može ganjati kako se u reklamam prikazuje, a da opet traje bar 300 000 km bez problema...
Pitanje je vezano za moderne automobile, i "Premium" proizvođače, gde se u isto vreme traži da automobil bude krajnje kvalitetan, a opet i da može da juri 300 na sat, vozi se oštro i opet da traje, ono što je nekada pripadalo samo pojedinima, među kojima je i Alfa. E ta priča u kojoj je i sve super kvalitetno, a u isto vreme se i vozi savršeno mi se čini preterana, bar kad su Nemački automobili u pitanju.
Nekako logika sama po sebi nalaže, gore pomenuti Golf 2, Audi 80 i Passat B3 su napravljeni samo da se ne bi išlo pešice, nema to veze sa vožnjom koju pruža Alfa, ili BMW oduvek, pa u isto vreme se ne može očekivati neki performance od gore pomenutih.
Ali, danas kada svi moraju biti upravljivi, startni, da dobro kreću, koče i skreću, postavlja se pitanje koliko je moguće da se u isto vreme zadrži "nepoderivost", kako se paušalno već duže vreme ocenjuju Nemački automobili pre svega, a da imaju te odlike "sporCki" nastrojenih.
Uostalom, da li je moguće da postoji nešto tako kalitetno što e može ganjati kako se u reklamam prikazuje, a da opet traje bar 300 000 km bez problema...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Priče o kvalitetu...
"Japanci" su krajem 80-ih i pocetkom 90-ih pravili neverovatno kvalitetne automobile. Ali, oni su tada prakticno izvrsili ofanzivu da bi sebe etablirali na trzistu jer su do tada japanska kola gledana sa podsmehom i zato su pravili kola koja su bila znatno skuplja u produkciji i imalu su malu zaradu. Isto to prolaze sada Koreanci, to ce proci i Kinezi. Nema boljih polovnih kola od "japanaca" iz 90-ih. I oni su se medjutim, okvarili. Moja bivsa Honda Civic iz 90 je ko sef za ovog "svemirca" koji se sada pravi, a koji uzasno krcka u unutrasnjosti jer su hteli da prave neke SF oblike u enterijeru, a to da ne krcka moralo bi da kosta kao da je Aston Martin u pitanju. Da ne pominjem da je moj bivsi Civic pre 20 godina imao dvostruka ramena pozadi, a sadasnji Civic ima torziju sto je mnogo jeftinije i zastarelije resenje.
Ljudima se sve vise nudi "utisak kvaliteta" koji impresionira na prvi pogled, a sustinski "stvarni kvalitet" je znatno slabiji. Tehnolsoki razvoj namece uzasnu trku koja crpi proizvodjace, nove sigurnosne norme u vezi bezbednosti i emisije gasova, razvoj kola na alternativna goriva tera dase oko osnovnih stvari prave kompromisi, a kola postaju sve vise potrosna roba koja se namerno prave da traju besprekorno do isteka garancije i malo preko toga, a posle toga...ko vise vozi kola 500000km, kome i treba takav auto...nikome. Ljudi su povrsni i bitne su im nebitne stvari, impresioniraju ih gluposti. Sto bi Honda stavljala dvostruka ramena pozadi kada su ogranicenja takva da niko nece ni primetiti ralziku u lezanju u prosecnoj voznji + torzija je udobnija, ali zato unutra umesto spartanskog enterijera koji je uvek bio bezveze kof Honde sve bljesti od pokazivaca, dugmica i lcd k`o na ringispilu. Kada povrsni kupac udje u salon nece se podvlaciti pod karoserij da gleda vesanja, ali ce da se smrzne na panorama krov koji je u sustini potpuno besmislen dodatak.
Ljudima se sve vise nudi "utisak kvaliteta" koji impresionira na prvi pogled, a sustinski "stvarni kvalitet" je znatno slabiji. Tehnolsoki razvoj namece uzasnu trku koja crpi proizvodjace, nove sigurnosne norme u vezi bezbednosti i emisije gasova, razvoj kola na alternativna goriva tera dase oko osnovnih stvari prave kompromisi, a kola postaju sve vise potrosna roba koja se namerno prave da traju besprekorno do isteka garancije i malo preko toga, a posle toga...ko vise vozi kola 500000km, kome i treba takav auto...nikome. Ljudi su povrsni i bitne su im nebitne stvari, impresioniraju ih gluposti. Sto bi Honda stavljala dvostruka ramena pozadi kada su ogranicenja takva da niko nece ni primetiti ralziku u lezanju u prosecnoj voznji + torzija je udobnija, ali zato unutra umesto spartanskog enterijera koji je uvek bio bezveze kof Honde sve bljesti od pokazivaca, dugmica i lcd k`o na ringispilu. Kada povrsni kupac udje u salon nece se podvlaciti pod karoserij da gleda vesanja, ali ce da se smrzne na panorama krov koji je u sustini potpuno besmislen dodatak.
Acqua-Olio-Benzina
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Po nekim statistikama svetskih strucnjaka najbolji automobili su se po njima proizvodili pocetkom 80 godina sada vec proslog veka,Caletova lada ziguli 1600 kubika iz 82 god i inace prvi auto koji sam vozio je i dan danas u voznom stanju,stoji godinama vec i nista joj ne fali,matorom zao da proda,i jos uvek u gepeku ima dzak peska!!Nema trunku rdje verujte a enterijer je i dalje u super stanju,kad se setim samo kroz sta je sve prosla cudo jedno u muzej da je stavim!Komsija i dan danas vozi golfa 1 koji je dobio na nagradnoj igri pre skoro 25 god!!!Voleo bih da mogu da odem 25 god unapred da vidim kako ce tada izgledati moja Milica,ja je stvarno pazim i mazim ali?
- Presretach
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 T.S
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Moram da pohvalim Reno 4 kupljen `91 kako sam ja tom automobilu dusu vadio pa to je strasno.
Matori hteo da ga proda ili da ga da u reciklazu da uzme Punta, srecom odustao je.
Sad sluzi za po selu i do njive i nista mu ne fali.
Udobniji auto za putovanje od cetvorke jos nisam upoznao.
Imam jednu anegdotu sa cetvorkom, ratno doba teram ja po selu Renoa i nikako sijalica za rezervu da se upali, vidim ja skazaljka upala u crveno ali ne pali rezervu.
Tek kad je stala izvalio sam da nema sijalicu za rezervu
.
Matori hteo da ga proda ili da ga da u reciklazu da uzme Punta, srecom odustao je.
Sad sluzi za po selu i do njive i nista mu ne fali.
Udobniji auto za putovanje od cetvorke jos nisam upoznao.
Imam jednu anegdotu sa cetvorkom, ratno doba teram ja po selu Renoa i nikako sijalica za rezervu da se upali, vidim ja skazaljka upala u crveno ali ne pali rezervu.
Tek kad je stala izvalio sam da nema sijalicu za rezervu

Očistimo Srbiju! http://www.ocistimosrbiju.com
- Bug
- Contact:
- Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
- Lokacija: SUbotica
- Lokacija: SUbotica
Post
Re: Priče o kvalitetu...
uu da Reno4... moj cale sve do prosle godine vozio (dok nije poceo da mesa vodu sa uljem) .. gde je sve taj auto bio ... isli po nekim njivama, vukli dzakove cementa, mesalice, busilice..CAK je moju 33ku 2-3puta slepao
i jos ima prvu farbu 


- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Sa FLCS foruma. U pitanju je RAV D4D.
Cao drustvo evo i mene posle duzeg vremena.
Promenio sam posao sada sam postao vozac fijakera (BUS-a) pa je malo vremena na raspolaganju.
Elem danas sam doziveo nesvakidasnju situaciju.
Kolega je kupio pre dve godine pomenutu toyotu prvih 15000 sve ok.
Nakon izvsenog servisa auto je u periodu izmedju 15000 i 30000 potrosio skoro tri litara ulja.
Da ne verujes,danas bio sa njim u tojoti posto covek slabije prica nemacki i onaj lik tamo me ubedjuje da je to normalno.
Navodno auto po specifikaciji trosi 300ml na 1000km ja sav u cudu.
Po njegovoj matematici ispade da auto od servisa do servisa trosi 4,5 litara ulja i to je normalno.A u motoru staje 6litra.
Posle ubedjivanja od pola sata na kraju pristade covek da u sledeci cetvrtak urade servis zatim da blombiraju cep i merac i da kontrolisu ulje pa da vidimo sta se dogadja.
Kolega na 300 kaze platio sam nov auto 30000 eura kupio bas zbog toga da se ne zezam sa popravkama a sta sam dobio kantu.
Vidim ja da ce mo mi svi i dalje da vozimo ove zaostale italijane ako nista drugo bar ulje ne trose.
Cao.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Mislim da od kvarova na 147 samo nisam imao to
krckanje plastike unutra koje svi pominju
krckanje plastike unutra koje svi pominju

- DogoArgentino
- Garaža: Alfa `02 god. 147 1.6 TS 120 ks
-----------------------------
Fabia `08 god. 1.2 HTP 70 ks - Lokacija: BGD - Borca
Post
Re: Priče o kvalitetu...
Nisam ni ja sa 15icama... nije se culo bas bas nista... od kako sam presao na 17 i P zero nero, cuje se blago krckanje na neravninama, ali nista strasno...
Uglavnom mi je pustena muzika dok vozim pa se ni ne cuje...
Uglavnom mi je pustena muzika dok vozim pa se ni ne cuje...