Stranica 1 od 1
Tranzicija...
Poslato: Ned Maj 08, 2011 1:08 pm
od alfaholic
Gledao sam jednu lepu Giugiaro 156 Sportwagon 1.9 MJet od 150 ks, 2005. godiste.
Više od 90% uvezenih Alfi su Diesel i to mi predstavlja mali problem sada kad razmisljam o zameni auta.
Sa druge strane, koji benzinski motor uzeti tog godista iz Alfe, JTS? Nesto nisam presrecan, kako onim sto se za taj motor moze cuti sa svih strana, pa tako i ekonomskim aspektom, gde LPG ne dolazi kao ocpija, osim ako se nesto nije menjalo u skorije vreme.
Razmisljao sam o 166 i 2.0 TS, sto bih cak najvise voleo, pa opet ne znam koliko je moguce pronaci neku iz uvoza, ko jos uvozi Alfu, pa jos najvecu.
Interesuje me prvenstveno subjektivno misljenje onih koji su bili u mojoj poziciji, 2.0 TS pa presli na JTD

, kakvo je vase licno misljenje i osecaj posle TS voziti naftaricu?
Trudim se da ne budem zadrt i zatvoren za predloge, ali meni promene uvek tesko padnu, pa neka one bile i na bolje.
Trenutno svidja mi se samo to sto ne bih morao busiti auto za ugradnju plina, dok sam u vezi svega ostalog pomalo nesrecan.
Napominjem, nije ovo nista hitno, imam dosta vremena za razmisljanje, ali bih lagano da se naoruzam informacijama i iskustvima drugih.
Kakva je situacijama sa dilerima polovnih vozila i placevima, gde se sada moze pogledati dobra polovna Alfa iz uvoza, jel se promenilo nesto na bolje u psolednjih par godina?
Re: Tranzicija...
Poslato: Ned Maj 08, 2011 8:48 pm
od sErGiO
Dizeli generalno imaju dve mane:
1) Ogromna kilometraža koju su najverovatnije prešli
2) Cena evro dizela nije uopšte mala, čak je trenutno veća od bezolovnog
Na njihovoj strani je mnogo bolje raspoređen obrtni moment i manja potrošnja. Zamoliš nekoga na skupu da ti da da provozaš JTD po stazi i biće ti mnogo toga jasno

Re: Tranzicija...
Poslato: Ned Maj 08, 2011 10:04 pm
od milosh024
Ono sto mogu da kazem na sve sto je na forumu ispricano je da mislim da neces biti zadovoljan sa dizelom od 115 ks, ako predjes iz svoje Alfice. To sam iskusio na svojoj kozi kada sam presao sa 145 1.8 na 147 1.9 jtd...secas se mozda i da sam o tome pisao u svojoj temi.....m-jet sa 150 ks nisam imao prilike da probam na duze, ali 115 ks je davao samo subjektivan osecaj da ide bolje i to kratko jer jako brzo dodjes u crveno...cak su me zezali da ne gazim toliko taj auto i da nije Alfa odavno bi ga spalio (u smislu da Alfa voli da se vrti cak i kad je dizel)......ali, da sam imao prilike zadrzao bih ga, jer je bio noviji 7 godina i trosio je manje oko tri litre u proseku....opet subjektivno cinilo mi se da se dosta jeftinije vozim...cinjenica je da nisam imao nikakve kvarove na tom dizelu jer da jesam verovatno bi bolelo bar duplo vise nego na TS-u....o JTS-u ne znam gotovo nista, osim da jako lepo ide sa svojim konjicima

Re: Tranzicija...
Poslato: Pon Maj 09, 2011 8:19 am
od alfaholic
Secam se tvoje price...
Nego, kakva je prica sa Sportwagon, cak bi mozda vise voleo njega nego limuzinu, jel ima nesto sto ti se nije svidelo kasnije kad si se malo upoznao sa njim?
Licno, nikada nisam bio za "karavan", ali 156 je nesto posebno naravno, pa koliko znam osim malo losijeg lezanja nema nekih drugih negativnih stvari...
Re: Tranzicija...
Poslato: Pon Maj 09, 2011 8:50 am
od Santino
v6

Re: Tranzicija...
Poslato: Pon Maj 09, 2011 9:27 am
od milosh024
Meni SW super radi posao, posto sam u medjuvremenu dobio klinca, pa mi je za kolica odlican.....takodje, do Grcke prosle godine mi je isto super dosao gepek koji sam mogao da tovarim (iako gepek uopste nije u klasi karavana ali mi je na limuzini tek nefunkcionalan, ovde bar u vis mozes da tovaris ako otkacis onu zavesu

)...sve u svemu ja sam zadovoljan, u njemu je 1.8 TS koji dobro poznajem jos iz 145 iako je ovo malo veci auto, pa mi se cini da ne ide kao onaj karting

.......potrosnja i te stvari sve vec znas........sto se tice nekih kvarova na istom nisam imao problema, redovno odrzavanje i zamena dotrajalih sklopova....sto se lezanja tice nisam primetio neku preterano veliku razliku izmedju limuzine 156 i karavana, iako po tome 145 ubedljivo nosi prvo mesto.....kad vide taj auto svi misle da je ogroman, moja zena nece da ga vozi jer kaze da je joj je velik, a mozda ga je cak lakse parkirati od limuzine jer ti je kraj auta tamo gde je staklo, a kod limuzine gledas kroz staklo kraj gepeka i nemas zadnji brisac. Poenta je da u njemu nema bas toliko mesta kako izgleda spolja ali je meni dovoljno.....fali mi naslon za ruku na vozacevom sedistu, to sam imao u 147 i super je.....e da i uvek, ali uvek kada pada sneg i kad otvoris vrata sa krova padne na vozacko sediste pa onda moras da sednes na mokro

(ziva istina a bas se pogodi da nemas ni metlicu ni nista kod sebe)
Re: Tranzicija...
Poslato: Pon Maj 09, 2011 10:30 am
od alfaholic
Vozio sam jednu raspalu 2.4 jtd i u poredjenju sa mojom 146 2.0 lezi neuporedivo bolje, sumnjam da je sa 1.8 TS drugacije, kao sto ni 145 1.8 nije nista drugacija od 146, pa mi je cudno da ti 145 lezi bolje.
Nebitno... Najveci mi je problem to sa eventualnim prelaskom sa benzina na diesel...
Kakva je prica sada sa LPG i JTS, ima li kakvih novosti?
Re: Tranzicija...
Poslato: Pon Maj 09, 2011 10:55 am
od milosh024
Mislim da je to sa lezanjem 145 povezano i sa licnim osecajem, kod nje sam imao osecaj da sedim na patosu skoro, mogao sam da osetim beton, bila je tvrdja od Alfi koje sam vozio posle, a i dosta niza.....147 je bila fabricki visoka i udobnija puno od 145 ali se gubio taj feeling kartinga, a kod 156 pogotovo on je bas udoban iako i tu sedim dosta nisko.........moguce je da sam bio tada mladji a sw bas i nisam poterao do nekih granicnih vrednosti......dosta zavisi i od guma ja mislim, na 145 su bile niskoprofilne bf goodrich.....svejedno, bices zadovoljan sa 156 ako nju izaberes

Re: Tranzicija...
Poslato: Pon Maj 09, 2011 11:35 am
od Bogdan156
Iako nisam posedovao kao licni automobil 156 sa benzinskim motorom probao sam ih jedno 10-15 i vozio jednu po Italiji nedelju dana sa 1.8 TS motorom. Svaki motor ima svojih prednosti. Benzin mirnocu u radu u odnosu na dizela dok dizel pruza neverovatan osecaj snage zbog nm-a kada se upali turbina. Najbolje sto mozes da uradis jeste da probas pa da vidis sta ti vise odgovara, sve zavisi od ukusa. Sto se ekonomije tice definitivno je na strani TS-a i LPG-a jer je cena dizela sada 136 dinara, makar kod mene na EKO pumpi. Ocekuj potrosnju od oko 8l po gradu od 1.9 JTDm pa izracunaj.
Re: Tranzicija...
Poslato: Pon Maj 09, 2011 12:05 pm
od Stex
"Meni SW super radi posao, posto sam u medjuvremenu dobio klinca, pa mi je za kolica odlican.....takodje, do Grcke prosle godine mi je isto super dosao gepek koji sam mogao da tovarim (iako gepek uopste nije u klasi karavana ali mi je na limuzini tek nefunkcionalan, ovde bar u vis mozes da tovaris ako otkacis onu zavesu"
Moje iskustvo govori da, bez obzira koliko je gepek veliki, skvo uvek nađe način da zafali mesta!
Inače sam za benzince, dizele nekako ne volim.
Re: Tranzicija...
Poslato: Pon Maj 09, 2011 11:43 pm
od Flavio
A malko starija 156 SW ,tek toliko da bude TS

?
Lepa je i limuzina al je SW

.
A mali gepek na SW ... Pa ko još kupuje Alfu da bi je tovario

!?!
Re: Tranzicija...
Poslato: Uto Maj 10, 2011 9:43 am
od alfaholic
Pa o tome i razmisljam, 2003. unutrasnji restyle sa TS motorom...
Hteo bih i 166, ali je tesko naci...
Re: Tranzicija...
Poslato: Uto Maj 10, 2011 10:35 am
od vnov
Od unutrasnjeg restyla u 156 nema 2.0 TS već se prešlo na 2.0 JTS, jedino 1.6 TS i 1.8 TS a njih imaš i u fejsliftu.
Re: Tranzicija...
Poslato: Uto Maj 10, 2011 11:46 am
od milosh024
Ako ti odgovara 2001 bez unutrasnjih promena javi se, mozda se i dogovorimo

Re: Tranzicija...
Poslato: Uto Maj 10, 2011 12:11 pm
od Bogdan156
1.6 TS nikako, preslab je. Izmedju 1.8 i 2.0 je mala razlika...
Re: Tranzicija...
Poslato: Uto Maj 10, 2011 1:17 pm
od Flavio
vnov napisao:1.8 TS a njih imaš i u fejsliftu.
Onda to pa ako još natrči i neka 166 TS ... Joooj,slatke muke

!
Re: Tranzicija...
Poslato: Uto Maj 10, 2011 4:47 pm
od alfaholic
Gledao sam danas 159 2006.
Meni je malo skupo, ali supruga navalila i eto sad nemam kud...
Videce se jos...