Menjao sa dihtung glave motora ali nakon palenja motora cuje se cveckanje ventila i potrosnja goriva se drasticno zgolemila i nekako mi je slabiji motor.Nakon toga merio sam kompresiju i na trecem klipu kaze 6,5 sto je lose i konstatiramo valjda je neki ventil tu stegnut i je otvoren i tu bezi kompresija,pa majstor mi kaze ponovo treba da vadim deklu motora da se slajfaju ventili da menjam gumice na ventilima novi dihtung pa nakon toga stelovanje ventila.To mi je malo sumljivo posto mislim da se moze samo stelovati ventili odozgo i nista vise pa almo malo pomoci sta da se radi.
za stelovanje ventila,mora se skinuti dekla,proveriti fazu(uzubcenost),premeriti postojece stanje,povaditi bregaste,soljice pa plocice,premeriti plocice pa staviti odgovarajucu debljinu,onda sve vratiti nazad postaviti bregaste okrenuti par puta i ponovo merenje
ovo je postupak na nord motore,kod TS-a i modela sa varijatortom je izuzetno bitno zubcenje
pa dekla se i skida ali i tu ima dihtung koji moze lako da se pokida jer je dosta velik,i mora se razubciti i izvaditi bregaste,izvaditi soljice pa tek onda plocice
bez gomile plocica kojih skoro i da ne postoji vise da se nadju tesko da ces dobiti pravu kombinaciju ali ako ste to vec skidali,mozda su pomesane pa negde ventil ne zatvara a negde ni ne otvara zbog prevelikog zazora
pa da bregaste smo malo popustili i neke plocice su ispale i postavili smo ih kako sto smo mislili da je ispravno ,namestili na palenju i stegnuli dekli i upalila ja ali sva zvocka.