Kada je dat kontakt prednja i zadnja poziciona svetla rade normalno.
Posle prvog pritiska na pedalu kočnice, aktiviraju se donja stop svetla i ostanu uključena stalno...
Ista stvar se dešava i u vožnji. Posle prvog kočenja, pozicije svetle većim intenzitetom (aktivirana stop svetla) bez obzira na položaj pedale kočnice, sve do gašenja motora.
Važna napomena - Gornje stop svetlo radi dobro - pali se i gasi kako se pedala kočnice pritiska i pušta...
Šta je to?
Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
Poslednja izmena od dusanGT u Ned Mar 13, 2011 6:23 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Alfa je stil... ostalo je status...
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
Masa? 
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
Masa, ali samo za donja stop svetla? To mi je i palo na pamet da proverim...
Nadam se da nije nešto sa body computerom koji reguliše rad svih svetala...
Nadam se da nije nešto sa body computerom koji reguliše rad svih svetala...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Dora
- honorable

- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
Nemam pojma kako taj auto pali svetla ali mora da ima prekidač i verovatno je na pedali pošto je hidraučični davno izbačen...
Možda ima dva pa jedan ostane zaglavljen...
Trebala bi električna šema pa bi odmah bilo jasno...
Možda ima dva pa jedan ostane zaglavljen...
Trebala bi električna šema pa bi odmah bilo jasno...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
E sad sam u "eLearn" našao da bodycomp reguliše rad donjih stop svetala, a da je gornje, koje mi radi ispravno, direktno vezano za prekidač na pedali kočnice...
Ima li neko neku ideju?
Ima li neko neku ideju?
Alfa je stil... ostalo je status...
- Dora
- honorable

- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
Bodio ne bodio i on mora imati informaciju da si stisnuo kočnicu, ako nema prekidač onda uzima negde struju koja pali ta gornja svetla kao signal da si stisnuo kočnicu. Sve to verovatno ide preko nekog relea. Proveri da nije "odlepio" to jest zalepio...
Nadji u tom uputstvu ako ima šema kako se pale donja svetla...
Nadji u tom uputstvu ako ima šema kako se pale donja svetla...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
Moguće je da je delimično "faličan" prekidač na pedali kočnice i to taman toliko (neki loš kontakt) da "zaglupi" bodycomp... proveriću sutra kod auto-električara. S obzirom da je gornje stop svetlo sastavljano od niza LEDova i direktno kontrolisano pomenutim prekidačem, problem se tu ne ispoljava...
Ponekad se stop svetla isključe sekund-dva posle puštanja pedale kočnice, a ponekad se stop svetla uključe i kad dam kontakt bez pritiska na pedalu. Kada je duži interval bez ključa/kontakta problem privremeno nestane.
Evo nešto iz "eLearn"...
BRAKE LIGHTS - Functional description
The supply for the switch I30 is controlled by the ignition (INT) from the line for fuse F37 of the underdashboard control unit B2 : when the brake
pedal is pressed, the switch closes and sends the 'N.A.' signal to the Body Computer M1 , pin 2 of connector F.
The 'ignition ON' signal (INT) for the switch H1 reaches the underdashboard control unit B2 at pin 11 of connector H and from there moves on to the
Body Computer M1 (pin 9 of connector F).
The Body Computer M1 controls the supply for the brake lights in the light clusters F30 (left) F31 (right) from pins 32 and 33 of connector E.
The Body Computer M1 is connected, via the CAN line, to the instrument panel E50 , to manage the 'lights failure' warning light if there are failures
detected in the circuit.
The switch I30 directly controls the centre rear light cluster F40 via the underdashboard control unit B2 , pin 5 of connector D

Ponekad se stop svetla isključe sekund-dva posle puštanja pedale kočnice, a ponekad se stop svetla uključe i kad dam kontakt bez pritiska na pedalu. Kada je duži interval bez ključa/kontakta problem privremeno nestane.
Evo nešto iz "eLearn"...
BRAKE LIGHTS - Functional description
The supply for the switch I30 is controlled by the ignition (INT) from the line for fuse F37 of the underdashboard control unit B2 : when the brake
pedal is pressed, the switch closes and sends the 'N.A.' signal to the Body Computer M1 , pin 2 of connector F.
The 'ignition ON' signal (INT) for the switch H1 reaches the underdashboard control unit B2 at pin 11 of connector H and from there moves on to the
Body Computer M1 (pin 9 of connector F).
The Body Computer M1 controls the supply for the brake lights in the light clusters F30 (left) F31 (right) from pins 32 and 33 of connector E.
The Body Computer M1 is connected, via the CAN line, to the instrument panel E50 , to manage the 'lights failure' warning light if there are failures
detected in the circuit.
The switch I30 directly controls the centre rear light cluster F40 via the underdashboard control unit B2 , pin 5 of connector D

Alfa je stil... ostalo je status...
- Dora
- honorable

- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
Ako pali svetla i bez pritiskanja kočnice onda je verovano problem sa prekidačem na pedali. Ako je pristupačan možeš ga otkačiti u tom trenutku kad ne radi kako treba, ako se ugasi svetlo do njega je problem.
- srdjan_pop
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Dok nisam nasao drugi prekidac kako treba vozio sam klasinan mikroprekidac na ovoj strani NO koji je uredno palio/gasio stopove a na tabli je vristala sijalica neispravnosti...
Uzmi unimer pa proveri sam prekidac sta daje. Nadam se da sam pomogao ... iako naravno moze da bude nesto sasvim peto
.
Re: Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
Znam pouzdano posto je isti pravio slicne zvrcne kod mene na 164 da je prekidac "dva u jednom". Dok je pedala pustena jedna strana je "spojena" a druga "odsponena" (NO i NC), a kad je pritisnuta obrnuto. Pritom se aktivira jedan po jedan u dubinu hoda a ne istovemeno. Predpostavljam da je to zbog neke fail-safe varjante, dojave da svetla nerade i/ili ABS-a.Dora napisao:Nemam pojma kako taj auto pali svetla ali mora da ima prekidač i verovatno je na pedali pošto je hidraučični davno izbačen...
Možda ima dva pa jedan ostane zaglavljen...
Dok nisam nasao drugi prekidac kako treba vozio sam klasinan mikroprekidac na ovoj strani NO koji je uredno palio/gasio stopove a na tabli je vristala sijalica neispravnosti...
Uzmi unimer pa proveri sam prekidac sta daje. Nadam se da sam pomogao ... iako naravno moze da bude nesto sasvim peto
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
Hvala na idejama - verovatno je rešenje tu negde... Proveravam u servisu, pa javljam šta je bilo.
Alfa je stil... ostalo je status...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
Probali sa novim prekidačem - isti problem...
Pošto smo u prednje žmigavce stavljali LED (sa odgovarajućim proračunatim otpornicima) moguće je i da se buni bodycomp, pa ćemo da probamo i sa običnim sijalicama...
Pošto smo u prednje žmigavce stavljali LED (sa odgovarajućim proračunatim otpornicima) moguće je i da se buni bodycomp, pa ćemo da probamo i sa običnim sijalicama...
Alfa je stil... ostalo je status...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
Probali i sa običnim sijalicama od 21W i problem i dalje postoji - ostao još samo bodycomp... Na to ukazuje i česta pojava "immobilizer error" kada se da kontakt sa uključenim prekidačem za svetlo.
Da li ima i drugih ideja?
Da li ima i drugih ideja?
Alfa je stil... ostalo je status...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
Problem je bio u bodycomputeru - rešen kod Srkija u NS, Branka Radičevića 32.
Alfa je stil... ostalo je status...
- dovlax2
- Garaža: 156 2.4jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Dora
- honorable

- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
Lepo kad je rešeno.
Srki je elektroničar, majstor ili?
Ako je reklama može na PP..
Srki je elektroničar, majstor ili?
Ako je reklama može na PP..
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Donja stop svetla stalno rade pole prvog kocenja...
Srki je autoelektroničar (dijagnostika, brisanje grešaka, zamena airbag centrala, popravka elektronskih komponenti na vozilima i sl.). Šaljem ti broj na PP...
Alfa je stil... ostalo je status...
