Da,da-dobro ste procitali,ovo je prvi Ferrari sa 4x4 pogonom...
Necu vise nista da pisem jer me ni ne zanima,ovo sam samo napisao cisto da podijelim info sa Vama.
Arrivederci Ferrari :cray:



uze mi rec iz usta.starac vujadin napisao:Svidja mi se. Koncept je ok, mali iskorak ka onim koji razmisljaju o dzipu ili recimo Panameri, tek toliko da ih odvrati, a da i dalje bude sportski auto i Ferrari...pametno i promisljeno. Shooting brake karoserija mi je isto ok, ne vidim sta je tu strasno, toliko sportskih autmobila je bilo tako dizajnirano, a i drugacije je. Pogon na 4 tocka je normalna stvar i korak napred u konstrukciji. Tu je V12 i to je bitno...tu su pokazali da im komercijalni uspeh i nije u prvom planu. Ne vidim da je ovaj auto dalji od jedne Ferrari Californie u osnovnim postulatima Ferrarija ili od Ferrarija 308 GT4 ili Ferrari Mondiala...imao je Ferrari svoje "izlete", a ovaj mi je ok. Sada ce bogatasi lagano moci da odu na skijanje u Ferrariju i nece im trebati neki dzip i bas mi je drago sto ce par stotina likova odustati od kupovine nekog takvog vozila ili Audija RS6 zbog ovog auta.
Jedino sto je ime je glupo jer je isto kao Jensen FF, prvi 4wd auto na svetu...trebalo je nesto originalnije da smisle...i ja bih stavio zadnji brisac, trebace.
Nemoj da mislis da ti nesto protivrjecim,ali Ferrari je vec bio dominantan u klasi 2+2 automobila jer Scaglietti-u nije mogao prismrditi ni M6 ni Aston ni ostali.starac vujadin napisao:Ferrariju je jedino bitno da u svako segmentu koji napravi bude dominantan - ako pravi pogon na zadnje tockove to mora biti najbolji mogu pogon i ond anaprave manetino i elektronski diff, ako pravi pogon na 4 onda to opet mora biti tehnoloski dominantan sklop i to je cela njihova filozofija