Krenuo bih u sređivanje 164ke
Post
Krenuo bih u sređivanje 164ke
Krenuo bih u sređivanje jedne 164ke koja nije imala mnogo sreće u dosadašnjem životu. Prvobitno sam mislio da je rasprodam u delovima, međutim seo sam i ponovo me uhvatilo. Lepše je sedeti u njoj nego u debeloj "polušvabici" Škodi Octaviji, moćan pogled preko haube, širina bato, nije džabe "direktorka"
Da li neko ima iskustva sa nekim manama i savetima odakle početi. Motor u njoj je trenutno 3.0 12v, što sam mislio u narednom periodu da izvadim i sklonim jer je preskupo da se registruje. Ubacio bih eventualno 2.0 ali koji? Čitajući postove, vidim da TS motori nisu loši, nemam iskustva sa njima. Već su pali prvi "pametni" predlozi da je prebacim na zadnju vuču i eventualno ukrstim dva rasna talijana Abarth 2.0na karburatore i Alfinu karoseriju. Ja bih je najradije sredio kao običnu 2.0TS, a da li je to isplativo i razumno?
Limarijski je O.K. kvake i brave na broju i u funkciji, šiber ne curi i u funkciji je, 90% sitnica je na broju, kožni tapacirunzi vrata. Malo su joj dronjavi farovi i trebali bi lepši točkovi da se stave.
Donji postroj je malo korodirao, verovatno od stajanja, to bih sve peskirao i zafarbao da liči.....??? Ima li negde tehničko uputstvo za održavanje i popravljanje???
Da li neko ima iskustva sa nekim manama i savetima odakle početi. Motor u njoj je trenutno 3.0 12v, što sam mislio u narednom periodu da izvadim i sklonim jer je preskupo da se registruje. Ubacio bih eventualno 2.0 ali koji? Čitajući postove, vidim da TS motori nisu loši, nemam iskustva sa njima. Već su pali prvi "pametni" predlozi da je prebacim na zadnju vuču i eventualno ukrstim dva rasna talijana Abarth 2.0na karburatore i Alfinu karoseriju. Ja bih je najradije sredio kao običnu 2.0TS, a da li je to isplativo i razumno?
Limarijski je O.K. kvake i brave na broju i u funkciji, šiber ne curi i u funkciji je, 90% sitnica je na broju, kožni tapacirunzi vrata. Malo su joj dronjavi farovi i trebali bi lepši točkovi da se stave.
Donji postroj je malo korodirao, verovatno od stajanja, to bih sve peskirao i zafarbao da liči.....??? Ima li negde tehničko uputstvo za održavanje i popravljanje???
- caldari
- Garaža: Alfa 164 V6 24 v '94 nero amore
KIA Sorento 3.5 V6 24v '05
Renault Kangoo '02
VW Caddy '08 - Lokacija: Stockholm
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
Mislim da je šteta izbacivati taj 3.0 motor iz direktorke ali kako hoćeš. Od 2.0 motora imaš TS, koji je ujedno i najslabiji motor koji je išao u taj auto (104-106 KW) i 2.0 Turbo sa 4 cilindra koji je dosta redak kod nas pa ti je moja preporuka da ubaciš TS motor. Problem je, uslovno rečeno, što moraš koliko ja znam da prebaciš celu polušasiju napred sa sve kompletnim kočnicama i glavčinama. A to onda znači da bi trebalo i pozadi nešto da se uradi sa glavčinama jer 3.0 ima 5 rupa na točkovima a 2.0 ima 4. To opet znači da ti treba maltene ceo donator koji ima fabriči ugrađen TS motor
Mislim da je to potpuno neisplativo osim ako nebi sve to sam radio. Samo ne znam gde ćeš da nađeš donatora za male pare jer svi koji iole valjaju kod nas se voze i neće ih dati jeftino. Da radiš konverziju sa 2.0 na 3.0 onda i da razumem ali ovako
Daj neke slike da vidimo kako izgleda auto.



Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- Sklabinski ar166
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159 sportwagon 1.9 jtdm 150
Citroen Jumper Maxi 3.0 Multijet/HDI 160 - Lokacija: Stara Pazova
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
Već su pali prvi "pametni" predlozi da je prebacim na zadnju vuču
ovo mi nije jasno mislim da je suvise skupo i tesko a i neznam koliko je moguce
osim uz celu q4 donatorke
ovo mi nije jasno mislim da je suvise skupo i tesko a i neznam koliko je moguce
osim uz celu q4 donatorke
Poslednja izmena od Sklabinski ar166 u Uto Nov 23, 2010 4:35 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
Sve je ovo još uvek u teoriji, razmatranje šta bi bilo pametno da se uradi. Ima predloga 2.0TB. Ne bih da upropastim auto, ako ne budem osmislio celu priču i pripremio sve. Najžalije mi je što sam prošle jeseni prodao nissana ZX300 stranca, znao bih ja šta bih uradio da mi je taj auto još uvek tu, ovako moram da smišljam gimnastiku.
Za vikend ako bude pristojno vreme ima da radi krpa i voda, da je malo uljudim i da je slikam. Žao mi motora što je u njoj, lepo za videti cevuljage usisne, dekle, sve to na gomili baš lepo izgleda.
Za vikend ako bude pristojno vreme ima da radi krpa i voda, da je malo uljudim i da je slikam. Žao mi motora što je u njoj, lepo za videti cevuljage usisne, dekle, sve to na gomili baš lepo izgleda.
- caldari
- Garaža: Alfa 164 V6 24 v '94 nero amore
KIA Sorento 3.5 V6 24v '05
Renault Kangoo '02
VW Caddy '08 - Lokacija: Stockholm
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
Da ali sa tim "Carskim" nametima ne koliko ljudi vozi uopste 3.0 motore po Srbiji....
Taj motor je lep ali i vrlo nezgodan... to sto pominjes rdju tj. da nema rdje pa 164 su poznate da skoro uopste ne rdjaju jer su specijalno tretirane....naravno ima izuzetaka
Taj motor je lep ali i vrlo nezgodan... to sto pominjes rdju tj. da nema rdje pa 164 su poznate da skoro uopste ne rdjaju jer su specijalno tretirane....naravno ima izuzetaka
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
Ako je auto stariji od 20 godina onda registracija nije toliko strašna (oko 40k dinara), uz neke rate, čekove i slično može da se proguta nekako. Valjda će jednog dana i kod nas promeniti ovakva naopaka pravila 

Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- caldari
- Garaža: Alfa 164 V6 24 v '94 nero amore
KIA Sorento 3.5 V6 24v '05
Renault Kangoo '02
VW Caddy '08 - Lokacija: Stockholm
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
pa dobro to moz i nekako da podnese 400 evra :/ ipak je mnogo za Srbiju al za ovakvu Alfu mislim da se isplati..
http://rapidshare.com/files/432718313/A ... anuals.rar
Ovde ti je manual za 164 v6 12v tj. tu kao tvoja sto je.
Mislim da ces sa 2.0 motorom da se smoris veliki je posao...sad zavisi koliko znanje imas , imas li pomoc, taktiku strategiju pare.. Licno ja to nikad ne bih radio samo zbog cene registracije bolje godishnje daj 200 jevra vise i imash extremni motor pravu stvar a ne budzevinu za koju imas da prsnes plus motor plus da l ce sve da bude odradjeno...
http://rapidshare.com/files/432718313/A ... anuals.rar
Ovde ti je manual za 164 v6 12v tj. tu kao tvoja sto je.
Mislim da ces sa 2.0 motorom da se smoris veliki je posao...sad zavisi koliko znanje imas , imas li pomoc, taktiku strategiju pare.. Licno ja to nikad ne bih radio samo zbog cene registracije bolje godishnje daj 200 jevra vise i imash extremni motor pravu stvar a ne budzevinu za koju imas da prsnes plus motor plus da l ce sve da bude odradjeno...
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
Videćemo, za vikend ću malo da se zanimam sa alfom, da vidim šta sve treba da se ovaj motor pokrene. Imao je maler kod prošlog gazde, pa je sređivan i ostavljen na stranu ne završen. Valjda će vreme biti O.K. Auto je 1993. što će reći ima malo da sačeka da uđe u klasu 20godina. Možda je najlogičnija prerada na 2.0TB, verujem da je tu prepravka najmanja. Srećom imam svakodnevne taljige, pa sam gotovo siguran da neću nabrzinu da zeznem stvar. Znam da je 2.0TS najsmorniji od svih, a V6 me zainteresovao i njega sam uzeo tradicionalno, jer mi je uvek jedan prevoz bio sa više od 4cil (davne 1990 GTV 2.5, 1993 75America, 1999 Camaro, 2001 300m, 2006 ZX300T + TT) Šarao sam sa amerikancima, a ova 164 mi je baš legla. Dok sam bio mlađi bila mi je preskupa i nisam bio u "priči", a sad je došla sama. Radujem joj se kao dete, a prerade na zadnji pogon su bile u trenutcima idejne dosade, jer sam radio nešto slično ranije. Ostao mi je jedan diferencijal od Mustanga, odatle je i počelo razmišljanje.
Zato sam se i priključio forumu, da čujem šta misle ljudi koji vole ovaj auto i već ima korektnih predloga.
Zato sam se i priključio forumu, da čujem šta misle ljudi koji vole ovaj auto i već ima korektnih predloga.
- caldari
- Garaža: Alfa 164 V6 24 v '94 nero amore
KIA Sorento 3.5 V6 24v '05
Renault Kangoo '02
VW Caddy '08 - Lokacija: Stockholm
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
"Imati nesrecu" kod 164 obichno znachi puko zupchasti ili preskocio? Sto obichno nije nesreca nego nepaznja i neznanje...pa ventil salata?
- Sklabinski ar166
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159 sportwagon 1.9 jtdm 150
Citroen Jumper Maxi 3.0 Multijet/HDI 160 - Lokacija: Stara Pazova
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
pa nije ovo mustang ovo su direktorke a moze se naci v6 tb npr ja ga imam
cek mozda sam ja glup
jel moze direktorka da radi na zadnju vucu sad mi nista nije jasno
i ja bih rado voleo moju direktorku poprecno da teram
cek mozda sam ja glup

jel moze direktorka da radi na zadnju vucu sad mi nista nije jasno
i ja bih rado voleo moju direktorku poprecno da teram
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
Pogodio si u suštinu, ne postoji 164 koja može makar malo da drifta. To i jeste bila ideja, ako su mogli da prebace Calibru, G2, pasata, escorta V, onda je u trenutcima idejne dosade bilo logično da pomislimo da i talijani mogu da kažu koju reč. Dok su postojale alfe sa zadnjim pogonom većina je prolazila pognute glave ulicom. U svakom slučaju ideja jeste lepa, ali suviše komplikovana. Prostorne i alatne uslove imam, ali je projekat skroz neizvestan, tako da će verovatno ostati samo kao "priča uz kaficu". Najverovatnija varijanta će biti 20TB ako nađem povoljan da kupim, a ovaj 3.0 bi mogao da se izvadi pa da krene ka TT varijanti vrlo lako. Difrencijal od mustanga je trenutno najjači koji imam, a lak je za "poprečke". Širinu među prednjim koševima ima dobru, tako da kada bi se pravio auto za drift, bila bi skroz O.K. No, puste želje, pusti snovi.
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
hehe, svidja mi se ideja... jedna od mojih sledecih faza je napraviti 155-icu sa uzduzno smestenim motorom i samo zadnjom vucom... zabava mora biti zagarantovana!
jesi mislio da ostavis motor popreko pa da pakujes transmisiju od recimo q4 i izbacujes prednje poluosovine ili da zakreces masinu za 90 stepeni?

jesi mislio da ostavis motor popreko pa da pakujes transmisiju od recimo q4 i izbacujes prednje poluosovine ili da zakreces masinu za 90 stepeni?

- Sklabinski ar166
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159 sportwagon 1.9 jtdm 150
Citroen Jumper Maxi 3.0 Multijet/HDI 160 - Lokacija: Stara Pazova
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
sad mi je jasno hoces da budes prvi epa hrabro svidja mi se
a mogo bi da uzmes u obzir to sto santino kaze manje je komplikacija
manje posla jedino ti treba q4 pogon

a mogo bi da uzmes u obzir to sto santino kaze manje je komplikacija
manje posla jedino ti treba q4 pogon
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
Da sam na tvom mjestu izbio bih sebi iz glave "budzenje" 2.0 ts-a u tvoju machinnu,jer osim troskova prepravke morao bi i da se cimas sa atestom,brojem motora itd a sve to vuce novac,za sta-zarad 70-ak eura jeftiniju registraciju...
Sto se RWD varijante tice,najbolje bi bilo da nadjes neku Q4 sa koje bi preuzeo pogon bez vecih problema s obzirom da su obje 3.0 v6...
Kolega sa foruma pod nickom Brzi Pas imao je jednu Q4 za djelove pa ga kontaktiraj ako je nesto preostalo...
Sto se RWD varijante tice,najbolje bi bilo da nadjes neku Q4 sa koje bi preuzeo pogon bez vecih problema s obzirom da su obje 3.0 v6...
Kolega sa foruma pod nickom Brzi Pas imao je jednu Q4 za djelove pa ga kontaktiraj ako je nesto preostalo...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
Kao što rekoh, maštanje u trenutcima idejne dosade. U svakom slučaju će biti razmatrana opcija originalnog sređivanja vozila.
- caldari
- Garaža: Alfa 164 V6 24 v '94 nero amore
KIA Sorento 3.5 V6 24v '05
Renault Kangoo '02
VW Caddy '08 - Lokacija: Stockholm
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
hehe nemoj se ljutis, al' ovo mi lici na ono kad neko uso u apoteku i kupuje pola vijagre 

Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
Guzica oće, al srce klokoće.....
Radilica od turba
Klipovi klase 3. specijale za 3.0 - oko 3096ccm + dorada za turbo
Sređivanje radilice da se dorade smicanja za pojačavanje
Verovatno novi lageri radilice
Pojačana uljna pumpa
Glave motora od 2.0TB + dorada za prečnik cilindra
Bregaste???
Custom usisna grana
Custom dve izduvne grane
2x turbina
2x blow off
2x intercooler
Dihtunzi i semerinzi
Korpa - lamela????
Dizne???
Nosači motora - nepoznanica
Menjač možda T5 ako može da se napasuje
Zadnji most???
Kardan
Kardanski tunel
Prednji trap prerada
Verovatno postoji još tri tovara raznorazne vijagre u mraku, koja samo čeka da izroni. Mislim da je mašta jedno, a realnost nešto sasvim drugo. Zbog toga bih razmišljao da se fokusiram ipak na serijsko sređivanje sa nekim 2.0TB i da ne zaprđujem mnogo.
Možda kada bi se okupila ekipa sa foruma, pa da se okupe slobodni delovi na gomilu i da se napravi forumski primerak za obilaženje kojekakvih skupova, u samostalnoj izvedbi samo uz pomoć bogatog rođaka iz zemlje preko mora.
Radilica od turba
Klipovi klase 3. specijale za 3.0 - oko 3096ccm + dorada za turbo
Sređivanje radilice da se dorade smicanja za pojačavanje
Verovatno novi lageri radilice
Pojačana uljna pumpa
Glave motora od 2.0TB + dorada za prečnik cilindra
Bregaste???
Custom usisna grana
Custom dve izduvne grane
2x turbina
2x blow off
2x intercooler
Dihtunzi i semerinzi
Korpa - lamela????
Dizne???
Nosači motora - nepoznanica
Menjač možda T5 ako može da se napasuje
Zadnji most???
Kardan
Kardanski tunel
Prednji trap prerada
Verovatno postoji još tri tovara raznorazne vijagre u mraku, koja samo čeka da izroni. Mislim da je mašta jedno, a realnost nešto sasvim drugo. Zbog toga bih razmišljao da se fokusiram ipak na serijsko sređivanje sa nekim 2.0TB i da ne zaprđujem mnogo.
Možda kada bi se okupila ekipa sa foruma, pa da se okupe slobodni delovi na gomilu i da se napravi forumski primerak za obilaženje kojekakvih skupova, u samostalnoj izvedbi samo uz pomoć bogatog rođaka iz zemlje preko mora.
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
Nekako mi prebacivanje V6 TB motora zvuči najrealnije i najjednostavnije za početak. Ostaviš taj 3.0 negde u garaži pa neka čeka bolje dane. Taman dok se malo ušemiš sa prebacivanjem na turbo, a i da prođe još koja godina dok ne pregura auto 20 

Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
@jolollo
pazi ovo, idealna varijanta da spakujes turbo mamojeba je da uzmes 3.0 blok sa klipovima, ubacis u njega radilicu od 2.5... dobijas negde oko 2800 kubika sa kracim hodom, tj klip ne ide do samog vrha bloka i ima kompresiju tacno 7.7 sto je idealka za turbiranje...
dalje bi bilo idealno da uzmes 24v glave zbog odvojenog usisa/izduva kao i zbog stelovanja na samoj remenici jer nema kajlu, samo konus!
mozes ici na jedan a i na dva turba...
jedini problem je ko ce uraditi kontrolu svega ovoga i mapiranje...
pazi ovo, idealna varijanta da spakujes turbo mamojeba je da uzmes 3.0 blok sa klipovima, ubacis u njega radilicu od 2.5... dobijas negde oko 2800 kubika sa kracim hodom, tj klip ne ide do samog vrha bloka i ima kompresiju tacno 7.7 sto je idealka za turbiranje...
dalje bi bilo idealno da uzmes 24v glave zbog odvojenog usisa/izduva kao i zbog stelovanja na samoj remenici jer nema kajlu, samo konus!

mozes ici na jedan a i na dva turba...
jedini problem je ko ce uraditi kontrolu svega ovoga i mapiranje...


- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
Ćale i ja imamo odavno slicnu ideju samo sto ce biti neka pegla ili fica(mada moze i neki drugi mali auto) sa nekim jugicevm(fiatovim) 1,3-1,5 centralno smestenim motorom ili mozda od motorcikla sto je cest slucaj kod italijana na auto slalomu, tu je tek zabava zagarantovana kako god okrenes, naravno motorcikl i nekih 750-1000ccm bi bila bolja i jaca varijanta ali i teza i skuplja za napraviti tako da bih pre isao na ovu prvu(vec imam motor) a auto bi naravno bio maksimalni plastikaner sa sto manje kilaSantino napisao:hehe, svidja mi se ideja... jedna od mojih sledecih faza je napraviti 155-icu sa uzduzno smestenim motorom i samo zadnjom vucom... zabava mora biti zagarantovana!![]()

Poslednja izmena od OMP u Sre Nov 24, 2010 9:27 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
Baci pogled na ovo čedo
[youtube]qoERFboQEXc[/youtube]
pa posle kaži kako 164-ka ne ume da baca guzu i da driftuje

[youtube]qoERFboQEXc[/youtube]
pa posle kaži kako 164-ka ne ume da baca guzu i da driftuje


- Sklabinski ar166
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159 sportwagon 1.9 jtdm 150
Citroen Jumper Maxi 3.0 Multijet/HDI 160 - Lokacija: Stara Pazova
Post
Re: Krenuo bih u sređivanje 164ke
ljudi ovo je vec odlutalo daleko ali realno jako su male sanse da 164
ide poprecno u tom projektu komplikacija kraja nema a i malo je tih ljudi
koji to mogu psihicki i finasijski iskreno mislim da ova tema moze da
posluzi za nase bujne maste i ja bih npr voleo da napravim sebi repliku
164 procar imam sve osim v10 motora i komplet pogona
i jos nesto to vise nije 164 to je budzevina mislim da to vecina clanova
neodobrava npr gore naveden diff od mustanga kao i ona 75 na polovnim
oglasima sa jugovim karburatorom i filterom navodno restaurirana
http://www.polovniautomobili.com/oglas7 ... omeo_75/#7
alfa romeo di nell anima
ide poprecno u tom projektu komplikacija kraja nema a i malo je tih ljudi
koji to mogu psihicki i finasijski iskreno mislim da ova tema moze da
posluzi za nase bujne maste i ja bih npr voleo da napravim sebi repliku
164 procar imam sve osim v10 motora i komplet pogona

i jos nesto to vise nije 164 to je budzevina mislim da to vecina clanova
neodobrava npr gore naveden diff od mustanga kao i ona 75 na polovnim
oglasima sa jugovim karburatorom i filterom navodno restaurirana

http://www.polovniautomobili.com/oglas7 ... omeo_75/#7

alfa romeo di nell anima