Cao! Nov sam na forumu,ali vec duze vrijeme "pratim" vas forum i odlucih da se uclanim.
Imam alfu 146 boxer, 1,6, pa odmah da se pozalim : Naime,prilikom kocenja mi se javlja jak zvuk, poput udarca u zadnjem desnom tocku. Skidao sam nabu (jedva) ,jer je su obloge bile rasirene i crne. (Na drugom tocku sve normalno). Poskidam obloge i sve vratim. Posle toga sve normalno 200 km ,a onda ista stvar. Da li neko zna u cemu je problem.
Tu moze biti svasta,desava se da se polocice toliko pojedu, pa ne vraca kad pustis kocnicu, imao sam taj problem, pogledaj da li se taj tocak greje u voznji vise od ostalih, vidi nivo kocionog ulja, ali posto su kocnice i upravljac dve najbitnije stvari na autu, bolje poseti nekog majstora
Da li moze da bude do petog kocionog cilindra? Kad kocim jako, zadnji tockovi prvi blokiraju. Kociona tecnost je uredu, plocice nisu bas najbolje, ali ih ima jos.
Desava se da strada gumica na kocionom cilindru (klipu), pa oko udje voda i prljavstina, i klip se ne vraca skroz kad pustis kocnicu.Ako naglo zakocis moze tako i da ostane, a tocak blokira.Imao sam prilike to sam da popravljam,ali ne na Alfi, mislim da je i kod nje princip isti.
U sustini, klip se izvadi i ocisti, stavi nova gumica,proveri ulje i to je to.Ali zbog ravnomernosti kocenja to bi trebalo da uradi neko ko zna.Po onome sto kazes izgleda da klip zeza.Javi u cemu je bio problem kad zavrsis sa tim.pozz
Bio si u pravu. Odem kod majstora i objasnim mu sta se desava i on mi kaze da je cilindar. Posto nije imao vremena, ja odlucim da sam uradim. Kupio sam novi cilindar (9 eura) i zamijenio ga. Sada se ponasa dobro prilikom kocenja. Nadam se da ce biti u redu.
Pozdrav narode imam alfu 145 ts 1.4 pa me zanima ako je neko raspolozen da odgovori... Na puntu sam radio promenu paknova pa znam,ali. Da li mora kad se skida dobos da se odvrce gedorom 36 sraf ili moze bez toga?
Nisam radio ali ... verujem da ne treba. Trebalo bi da doboš za glavčinu drže oni mali šrafovi, za ključ 12 msm.
Verujem da ni na Puntu to ne treba tako da se radi, ali iz prakse znam da se dešava, da doboš zapeče uz glavčinu, pa onda mora da se odvije matica na glavčini (taj neki veliki OK), i skine sve u kompletu.
nema potrebe skidati centralni sraf sa glavcine, na nekim kolima jeste tako reseno ali kod alfe je klasika kao na zastavi, samo 2 srafa kljuc 12 i skidas dobos. ne znam koji je to punto ciji dobos drzi centralni sraf??? mislim da ima taj fazon sa centralnim srafom ali mk1 i mk2 nemaju ili bar ja nisam video
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Kao što rekoh već gore, najverovatnije ti je na Puntu zapekao bio doboš za glavčinu pa nisi mogao da ga skineš kako je predviđeno
imao nekad davno istu situaciju na Fići. Generalno je isti princip doboš kočnice pa ...
@OMP, ima i toga. Na nekoj Korsi A sam menjao paknove. Tu ide dole ceo doboš, i drugačiji je od doboša na "italijanima".
Samo bi hteo na jos jedno da se nadovezem... Trebao bi takodje da menjam prednju masku/resetku. Da li odgovara sa bilo koje 145-ce bilo koja resetka? ova moja je cini mi se restajling. 1.4 ts 97 god