Alfa Romeo 159 bila greshka???
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post 
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Alfa Romeo 159 bila greshka???
Marchionne: Alfa 159 je bila greška
Cena krupnog zalogaja zvanog Chrysler počinje da prazni džepove Fiatu. Uspešni segmenti koncerna Fiat SpA, Magnetti Marelli i Ferrari će uskoro morati na „doboš" da bi se finansiralo restruktuiranje američkog Chryslera.
Sergio Marchionne će, kako najavljuju analitičari koji su bili na sastanku sa njime, ponuditi vlasnički udeo u Ferrariju, dok bi kompletan Magneti Marelli mogao biti prodat.
Fiat „ceni" Ferrari na 2,4 milijarde EUR i po toj ceni prestižna italijanska marka, koja ima odličan potencijal i fantastičnu marketinšku vrednost će vrlo lako pronaći kupca (Volkswagen?). Sa druge strane,Magneti Marelli će nešto teže biti prodat zbog činjenice da više od 50% prodaje ove kompanije ide upravo matičnoj grupaciji. U igri su i druge profitabilne kompanije u vlasništvu Fiata - Iveco i Fiat Industrial.
Marchionne je potvrdio da Alfa Romeo nije na prodaju - bar ne po sadašnjoj tržišnoj ceni. Nakon sastanka je rečeno i da će Marchionne Alfa Romeo postaviti u sam centar petogodišnjeg plana Fiata, te da ukoliko VW Grupa bude želela da kupi Alfu, za to će morati da plati mnogo više nego što ova kompanija danas vredi.
Marchione je, kako kaže izveštaj jednog od 12 analaitičara prisutnih na sastanku, Morgan Stanley, izjavio da je predstavljanje Alfa Romeo 159 modela bila greška, ali da će Guilia biti „prava Alfa". Za sada još uvek nije odlučeno da li će Guilia biti proizvođena u Americi ili u Italiji, a po Fiat-ovom strateškom planu Guilia treba da zameni 159-ku krajem 2012. godine.
Izvor: Auto News
Cena krupnog zalogaja zvanog Chrysler počinje da prazni džepove Fiatu. Uspešni segmenti koncerna Fiat SpA, Magnetti Marelli i Ferrari će uskoro morati na „doboš" da bi se finansiralo restruktuiranje američkog Chryslera.
Sergio Marchionne će, kako najavljuju analitičari koji su bili na sastanku sa njime, ponuditi vlasnički udeo u Ferrariju, dok bi kompletan Magneti Marelli mogao biti prodat.
Fiat „ceni" Ferrari na 2,4 milijarde EUR i po toj ceni prestižna italijanska marka, koja ima odličan potencijal i fantastičnu marketinšku vrednost će vrlo lako pronaći kupca (Volkswagen?). Sa druge strane,Magneti Marelli će nešto teže biti prodat zbog činjenice da više od 50% prodaje ove kompanije ide upravo matičnoj grupaciji. U igri su i druge profitabilne kompanije u vlasništvu Fiata - Iveco i Fiat Industrial.
Marchionne je potvrdio da Alfa Romeo nije na prodaju - bar ne po sadašnjoj tržišnoj ceni. Nakon sastanka je rečeno i da će Marchionne Alfa Romeo postaviti u sam centar petogodišnjeg plana Fiata, te da ukoliko VW Grupa bude želela da kupi Alfu, za to će morati da plati mnogo više nego što ova kompanija danas vredi.
Marchione je, kako kaže izveštaj jednog od 12 analaitičara prisutnih na sastanku, Morgan Stanley, izjavio da je predstavljanje Alfa Romeo 159 modela bila greška, ali da će Guilia biti „prava Alfa". Za sada još uvek nije odlučeno da li će Guilia biti proizvođena u Americi ili u Italiji, a po Fiat-ovom strateškom planu Guilia treba da zameni 159-ku krajem 2012. godine.
Izvor: Auto News

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- Diego
- Drug Član
- Garaža: AR 156 1.8 TS 2002.
- Lokacija: Beograd - Banovo Brdo
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Izgleda da ima mnogo gresnika koji su ponosni vlasnici 
Moze da se diskutuje o teskoj platformi na kojoj je pravljena (kao i Vektra by Opel) i diskutabilnom izboru motora (u pocetku). Iskreno, ne znam koliko su zadovoljni prodajom i da li su bar dosegli do zacrtanih ciljeva, ali nisam siguran da je bas toliki promasaj. Ali, menadzment sigurno zna bolje

Moze da se diskutuje o teskoj platformi na kojoj je pravljena (kao i Vektra by Opel) i diskutabilnom izboru motora (u pocetku). Iskreno, ne znam koliko su zadovoljni prodajom i da li su bar dosegli do zacrtanih ciljeva, ali nisam siguran da je bas toliki promasaj. Ali, menadzment sigurno zna bolje

-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Ovaj Markione je teška šupčina, ne podnosim ga od one izjave povodom proslave 100 godišnjice.
Reći da je najkvalitetnija "Alfa" u istoriji greška je smešno. Stoji da je 159-ka sve samo ne Alfa ali kenjati po brendu koji zastupaš je maloumno.
Reći da je najkvalitetnija "Alfa" u istoriji greška je smešno. Stoji da je 159-ka sve samo ne Alfa ali kenjati po brendu koji zastupaš je maloumno.
- Diego
- Drug Član
- Garaža: AR 156 1.8 TS 2002.
- Lokacija: Beograd - Banovo Brdo
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Da je Markione priblesav, jeste. Mada, mislim da u ovoj izjavi i marketing igra veliku ulogu, a sve u svetlu izlaska Djulije. U stilu: "Ova prethodna nam i nije bila neka, nista ne valja. Ali zato, ova nova ce da bude bombona."
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post 
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Kada prochitam pojedine njegove izjave, pomislim kako se jedan takav moron uopshte nashao tamo gde se nalazi... A opet ume i da zablista shto izjavama, shto dobrim potezima... Ne znam kako bih ovo protumachio... Alfa 159 je prelep automobil, dosta dobre upravljivosti, narochito kada se uzme u obzir (preterana) tezina... Ali je istina da ga malo toga chini pravom Alfom, ako ostavimo po strani gore-pomenuto... Ono shto je je meni od samog starta uzasno smetalo je nepostojanje pravog benzinskog motora, a to je za jednu Alfu, po meni, nezamislivo... Na kraju se tu pojavio 1750 tBi, hvala Bogu na sitnim uslugama... Ali to je premalo i prekasno po meni... Dakle, da li se ovom izjavom zamera ili shlihta tvrdokornim Alfistima, i koliko ga je uopshte briga za tu ciljnu grupu? Ako ga nije briga, vec puca na mnogo shire, zashto onda potencira buduceg naslednika kao PRAVU Alfu? Znamo da shire trzishte bash i nije ludo za PRAVIM Alfama... Naravno, nazvati "promashajem" model koji ce do 2012. biti vishe od 7 godina na trzishtu, odnosno josh uvek se proizvodi i prodaje, je po meni, ipak, teshka glupost bez obzira da li je to istina ili ne... Po meni, ipak, nije bash promashaj...

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Sasha napisao:Ovaj Markione je teška šupčina, ne podnosim ga od one izjave povodom proslave 100 godišnjice.
Reći da je najkvalitetnija "Alfa" u istoriji greška je smešno. Stoji da je 159-ka sve samo ne Alfa ali kenjati po brendu koji zastupaš je maloumno.

Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Morate uzeti u obzir da je ugao gledanja na stvar nas kao kupaca i njega kao proizvođača automobila dijametralno suprotan.
Mi kao kupci gledamo jedan jedini automobil i biramo ga da najbolje i najpribližnije ispuni sve naše potrebe i želje. 159 nekima želje ispunjava savršeno, nekima delimično a nekima ne uopšte.
Proizvođač svaki automobil posmatra u milionima primeraka. I on ima svoje želje u odnosu na njega - da se dobro prodaje i zaradi što veću lovu. Da zaradi i isfinansira život proizvođača, razvoj i marketing svog naslednika i po mogućstvu ekspanziju brenda.
Iz ugla proizvođača Markione je skroz u pravu, 159 je ozbiljan promašaj. Nije ispunio ni jednu od želja i ciljeva koji su pred njega postavljeni.
Da li su ciljevi bili realni to je drugo pitanje. Ko je kriv za promašaj je treće. Najbrži zaključak je da je kriv sam Fiat koji je 159 ”nasledio” iz lošeg braka sa GM-om. Da li će brak sa Chryslerom doneti još veće gluposti i promašaje ostaje da vidimo. Miriše i na katastrofu, ali ko zna.
Glavna Markijoneova zasluga je što je izvadio fiat iz totalnog ambisa pre nekoliko godina. Da li na račun toga ima pravo da ga sad on upropaštava je veliko pitanje. On je odličan ekonomista i vrsan industrijalac, a da li uopšte razume dušu automobila kao proizvoda to nisam siguran. Možda će na kraju kad im se svi brojevi slože i sve na papiru bude izgledalo savršeno - sve propasti. A možda i jeste fora biti Chrysler a sve ovo drugo poput Alfe i Lancie je boranija, ko zna, ima tu puno podataka kojima mi ne baratamo i koji nam nisu dostupni.
Mi kao kupci gledamo jedan jedini automobil i biramo ga da najbolje i najpribližnije ispuni sve naše potrebe i želje. 159 nekima želje ispunjava savršeno, nekima delimično a nekima ne uopšte.
Proizvođač svaki automobil posmatra u milionima primeraka. I on ima svoje želje u odnosu na njega - da se dobro prodaje i zaradi što veću lovu. Da zaradi i isfinansira život proizvođača, razvoj i marketing svog naslednika i po mogućstvu ekspanziju brenda.
Iz ugla proizvođača Markione je skroz u pravu, 159 je ozbiljan promašaj. Nije ispunio ni jednu od želja i ciljeva koji su pred njega postavljeni.
Da li su ciljevi bili realni to je drugo pitanje. Ko je kriv za promašaj je treće. Najbrži zaključak je da je kriv sam Fiat koji je 159 ”nasledio” iz lošeg braka sa GM-om. Da li će brak sa Chryslerom doneti još veće gluposti i promašaje ostaje da vidimo. Miriše i na katastrofu, ali ko zna.
Glavna Markijoneova zasluga je što je izvadio fiat iz totalnog ambisa pre nekoliko godina. Da li na račun toga ima pravo da ga sad on upropaštava je veliko pitanje. On je odličan ekonomista i vrsan industrijalac, a da li uopšte razume dušu automobila kao proizvoda to nisam siguran. Možda će na kraju kad im se svi brojevi slože i sve na papiru bude izgledalo savršeno - sve propasti. A možda i jeste fora biti Chrysler a sve ovo drugo poput Alfe i Lancie je boranija, ko zna, ima tu puno podataka kojima mi ne baratamo i koji nam nisu dostupni.
Poslednja izmena od DejanGT u Čet Nov 18, 2010 5:40 pm, izmenjeno 2 puta ukupno.
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Taman tako.Debos,bas mi ide na zivce.Sasha napisao:Ovaj Markione je teška šupčina, ne podnosim ga od one izjave povodom proslave 100 godišnjice.
Reći da je najkvalitetnija "Alfa" u istoriji greška je smešno. Stoji da je 159-ka sve samo ne Alfa ali kenjati po brendu koji zastupaš je maloumno.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Raca
- Garaža: Alfa Romeo 159 jtdm, 2007 112.000 km
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Markione nema pišu, samo zna da
Nek dođe ako sme da ga malko provozam
159-ka je bre bolja i lepša od bmw, audija i mečke.
Toliko

Nek dođe ako sme da ga malko provozam

159-ka je bre bolja i lepša od bmw, audija i mečke.
Toliko

- pejo
- Contact:
- Garaža: ALFA 156
- Lokacija: novi sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
ja mislim da oni idu na kartu- kazemo da je 159 sranje a julija da je vrh, a oni ce u sebi(mislim potencijalni kupci i kritichari) pa kad je njima 159 losha, kakva je tek onda julijeta piiiip.teee .

MISLIO SAM...je majka svih zajeba
moj mob 069/1468-109 viber
moj mob 069/1468-109 viber
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
U suštini, ni on sam ne zna šta hoće ili mu je to, kao što rekoste neka taktika. Čovek jdnostavno sve gleda kroz pare, boli ga uvo za cuore sportivo, to mi znamo šta je , a on verovatno ne zna ili ne oseća. Znam mnogo ljudi koji bi zaplakali od sreće kad bi mogli da kupe Alfu 159, a nikada u životu nisu vozili Alfe. Najveći problem je većini izgleda cena, a kad bi se prisetili sa kojim je automobilima ta Alfa u klasi i koliko oni koštaju i njihovo održavanje, onda bi im sve bilo jasnije i logičnije. I ovde na forumu dođu dosta njih da pričaju kako bi kupili Alfu, pa je skupa za održavanje itd., neka kupe bilo koji auto u istoj klasi, pa neka onda pričaju o cenama, potrošnji i ostalom
potpis
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Ne meri on kvalitet automobila po tome kojom brzinom može da uđe u lakat krivinu, nego po tome koliko su komada kupci odvezli kući.
U ovom prvom je 159 briljirao, u ovom drugom uopšte nije. Zašto?
Verovatno ima milion razloga, po meni je najočigledniji taj da je Alfa isuviše velikim i brzim koracima pokušala da pređe iz neke polu-premium u premijum klasu na šta njeni tradicionalni kupci uopšte nisu bili spremni.
Ključ uspeha 156-ice je što je to bio fenomenalan auto za pare za koje se prodavao. 159 je mnogo iskoračio cenom na sledeći nivo i to nije niko od tradicionalnih alfista hteo ili mogao da prati. 159 je odličan auto, ali tu gde se cenom našao ima još dosta drugih odličnih auta. Tamo gde je 156 bio cenom, bio je jedinstven.
To je po meni najveći problem Alfa Romea, uz tradicionalno arogantan odnos prema kupcu, koji ih je doveo tu gde su.
Mnogo bi sitnijim koracima trebali da se kreću ka premium klasi, i to uvek čineći svoj korak prvi, pa tek onda očekujući kupčev korak novčanikom. Prvo poprave kvalitet, pa kad se kupac u njega uveri u sledećem talasu podignu cenu. Pa onda ponude malo bolji proizvod, pa tek kad se kupac u to uveri, u sledećem koraku podignu cenu. Ovako radeći to sve paralelno odjednom su sebi rasterali publiku. Automobil za 10, marketing 0.
U ovom prvom je 159 briljirao, u ovom drugom uopšte nije. Zašto?
Verovatno ima milion razloga, po meni je najočigledniji taj da je Alfa isuviše velikim i brzim koracima pokušala da pređe iz neke polu-premium u premijum klasu na šta njeni tradicionalni kupci uopšte nisu bili spremni.
Ključ uspeha 156-ice je što je to bio fenomenalan auto za pare za koje se prodavao. 159 je mnogo iskoračio cenom na sledeći nivo i to nije niko od tradicionalnih alfista hteo ili mogao da prati. 159 je odličan auto, ali tu gde se cenom našao ima još dosta drugih odličnih auta. Tamo gde je 156 bio cenom, bio je jedinstven.
To je po meni najveći problem Alfa Romea, uz tradicionalno arogantan odnos prema kupcu, koji ih je doveo tu gde su.
Mnogo bi sitnijim koracima trebali da se kreću ka premium klasi, i to uvek čineći svoj korak prvi, pa tek onda očekujući kupčev korak novčanikom. Prvo poprave kvalitet, pa kad se kupac u njega uveri u sledećem talasu podignu cenu. Pa onda ponude malo bolji proizvod, pa tek kad se kupac u to uveri, u sledećem koraku podignu cenu. Ovako radeći to sve paralelno odjednom su sebi rasterali publiku. Automobil za 10, marketing 0.
-
Sa
- Drug Član
Post
Cilj im je bio da naprave extra kvalitetan auto i napravili su ga. Verovatno im je prodajna strategija bila loša za šta su sami krivi. Znali su tačno šta prave i mislili su da će tek tako, na osnovu kvalitetnih poboljšanja pridobiti nove kupce, a grunuli su cenu da se smrzneš. Svi, bukvalno svi, iz nekog mog bližeg okruženja balave za 159-om, a popularnost ovog modela se vidi i po prodaji polovnjaka.
Zajeb im je bio samo u jakoj ceni u startu i ništa više.
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Nije u pravu ni iz jednog ugla.DejanGT napisao: Iz ugla proizvođača Markione je skroz u pravu, 159 je ozbiljan promašaj. Nije ispunio ni jednu od želja i ciljeva koji su pred njega postavljeni.
Cilj im je bio da naprave extra kvalitetan auto i napravili su ga. Verovatno im je prodajna strategija bila loša za šta su sami krivi. Znali su tačno šta prave i mislili su da će tek tako, na osnovu kvalitetnih poboljšanja pridobiti nove kupce, a grunuli su cenu da se smrzneš. Svi, bukvalno svi, iz nekog mog bližeg okruženja balave za 159-om, a popularnost ovog modela se vidi i po prodaji polovnjaka.
Zajeb im je bio samo u jakoj ceni u startu i ništa više.
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Mislim da je i sam marketing 159 trebao mnogo bolje da se odradi.
159 je tako dobro odradjena da je to bruka.Jedina mana je bila ta tezina i nista vise. Ej 159 TI 1750 tbi..
.Pa,od toga bolje ne moze. 
159 je tako dobro odradjena da je to bruka.Jedina mana je bila ta tezina i nista vise. Ej 159 TI 1750 tbi..




GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Ovo ti baš i nije neki naučni metod istraživanja tržišta
Prodaja polovnjaka na žalost nije nikakvo merilo nekog uspeha... to najbolje ilustruje nesrećni Fiat Stilo. Više su u Srbiji zaradili dileri na placevima polovnjaka od prodaje Fiata Stilo nego što je originalno zaradio Fiat prodajom novih. Zašto? Zato što dobiješ tonu ipo gvožđa, stakla i plastike koja ide po putu za 4000 eura. Prodato ih je hiljade. Koliko ljudi je u Srbiji kupilo nov i izvadilo 16 ili 19 soma za njega? Možda nekoliko desetina... Fabrici igraju ti što izvade 16 ili 19 soma, a ne mi što balavimo za polovnjacima.
Uostalom šta mi imamo od tog slepog hvaljenja 159-ke? Ona nije evidentno zaradila ni za prostu reprodukciju a kamoli za rast, razvoj i napredak svega. Verovatno je manji debakl od Stila ili nedaj bože Lancie Tesis, ali daleko je to od uspeha. O tome Markione priča.
Verovatno je dobro što je Markione spoznao da 159 ima problem, možda i iznađe neko rešenje. Njemu se pripisuje uspeh pande i fiata 500, grande punta a najviše odlučnog, brzog i jeftinog presvlačenja Stila u Bravo koji je zaustavio sveukupni pad u ambis. Na kraju krajeva ipak je i giulietta okretanje Alfe u jednom razumnijem pravcu.
Glupo je da se ljutimo na Markionea, pa ima i on čovek pravo na svoje mišljenje kao i svi mi ostali veliki poznavaoci automobila
Ja se više plašim njegove zaslepljenosti velikim brojevima vezanim za USA i Chrysler, mislim da za Alfa Romeo tu leži najveća opasnost, kakva god Giulia bila.
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Sasha napisao:Svi, bukvalno svi, iz nekog mog bližeg okruženja balave za 159-om, a popularnost ovog modela se vidi i po prodaji polovnjaka.
Ovo ti baš i nije neki naučni metod istraživanja tržišta

Prodaja polovnjaka na žalost nije nikakvo merilo nekog uspeha... to najbolje ilustruje nesrećni Fiat Stilo. Više su u Srbiji zaradili dileri na placevima polovnjaka od prodaje Fiata Stilo nego što je originalno zaradio Fiat prodajom novih. Zašto? Zato što dobiješ tonu ipo gvožđa, stakla i plastike koja ide po putu za 4000 eura. Prodato ih je hiljade. Koliko ljudi je u Srbiji kupilo nov i izvadilo 16 ili 19 soma za njega? Možda nekoliko desetina... Fabrici igraju ti što izvade 16 ili 19 soma, a ne mi što balavimo za polovnjacima.
Uostalom šta mi imamo od tog slepog hvaljenja 159-ke? Ona nije evidentno zaradila ni za prostu reprodukciju a kamoli za rast, razvoj i napredak svega. Verovatno je manji debakl od Stila ili nedaj bože Lancie Tesis, ali daleko je to od uspeha. O tome Markione priča.
Verovatno je dobro što je Markione spoznao da 159 ima problem, možda i iznađe neko rešenje. Njemu se pripisuje uspeh pande i fiata 500, grande punta a najviše odlučnog, brzog i jeftinog presvlačenja Stila u Bravo koji je zaustavio sveukupni pad u ambis. Na kraju krajeva ipak je i giulietta okretanje Alfe u jednom razumnijem pravcu.
Glupo je da se ljutimo na Markionea, pa ima i on čovek pravo na svoje mišljenje kao i svi mi ostali veliki poznavaoci automobila

Ja se više plašim njegove zaslepljenosti velikim brojevima vezanim za USA i Chrysler, mislim da za Alfa Romeo tu leži najveća opasnost, kakva god Giulia bila.
- Zillgian
- Garaža: ex '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Ndjamena
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Mene ovaj Markione podsjeca na Berluskonija.... ili na Dzombu 
Voli covjek da je u centru paznje pa to ti je...
...ili se meni samo cini jer stalno nesto proziva alfu


Voli covjek da je u centru paznje pa to ti je...
...ili se meni samo cini jer stalno nesto proziva alfu


- igorkrnic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks - Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Ja mislim da je on to rekao promisljeno s obzirom da 159 previse toga deli sa svabama (motori, menjac, krutost...) tako da ja ne mislim da je on rekao da je 159 promasaj jer je los ili nekvalitetan auto vec prosto nije "alfa" (meni je super) pa ce ubuduce da prave "prave alfe" mada dizajn objasnjava i posle 5 godina
-
Sa
- Drug Član
Post
Fiat nije za poredjenje zato što i nije neka nauka biti uspešan u segmentu malih automobila u kome si prepoznatljiv i etabliran decenijama.
Što se stila tiče i on je najavljivan kao najkvalitetniji fiat c segmenta i u testovima iz tog vremena ocenjen kao "nemac u Italijanskom odelu", što će reći nešto jako slično kao i 159-ka. Glavna zamerka je bila da je sličniji golfu nego bravi/bravu.
Očigledno nisu naučili lekciju da treba da prave Italijanske automobile, a ne pokušaj nemačkih. Znači drugi glavni razlog loše prodaje, a tu je opet kriv menadžment.
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Naravno da nije ali pokazuje da je model mogao da bude jako uspešan da je cena bila niža. Od 156-ce ni jedna Alfa nije izazvala toliko pozitivnih reakcija kao 159-ka,a razlika izmedju ta dva modela je upravo u ceni koju su imali kao novi.DejanGT napisao:Sasha napisao:Svi, bukvalno svi, iz nekog mog bližeg okruženja balave za 159-om, a popularnost ovog modela se vidi i po prodaji polovnjaka.
Ovo ti baš i nije neki naučni metod istraživanja tržišta![]()
Fiat nije za poredjenje zato što i nije neka nauka biti uspešan u segmentu malih automobila u kome si prepoznatljiv i etabliran decenijama.
Što se stila tiče i on je najavljivan kao najkvalitetniji fiat c segmenta i u testovima iz tog vremena ocenjen kao "nemac u Italijanskom odelu", što će reći nešto jako slično kao i 159-ka. Glavna zamerka je bila da je sličniji golfu nego bravi/bravu.
Očigledno nisu naučili lekciju da treba da prave Italijanske automobile, a ne pokušaj nemačkih. Znači drugi glavni razlog loše prodaje, a tu je opet kriv menadžment.

- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Pa, nigde nije receno da su oni "optuzili" svoj model da je bio los...receno je da je Alfa 159 bila greska. To moze da podrzumeva i sve greske vezano za marketing, management...
Auto se slabo prodavao i to je osnovno merilo. Bilo je u istoriji mnogo dobrih automobila koji se se lose prodavali i obratno. Ti se obicno dobro prodaju kao polovnjaci. Alfa 156 se u poslednjoj godini prozivodnje prodavao bolje nego 159 u bilo kojoj godini i to je tragican podatak za bilo kog proivodjaca bilo cega. Auto kao auto je odlican u smislu kvaliteta i luksuza, ali je bio preskup, imao je preskupu produkciju, nerazvijenu gamu modela i odstupio je od gotovo svih Alfinih core values. Zato je bio promasaj, a produzenom produkcijom rade ublazavanje gubitka.
Marchionne je ultra uspesan poslovni covek, nije nimalo debil i kreten, a toliko je toga postigao da nema sta on da dokazuje da li zna posao ili ne zna. Ali, to ne znaci da ce Alfa procvetati pod njim i da je bezgresan...on sve gleda u sirem kontekstu. Mozda ce Fiat buducnosti zaradjivati pare od prodaje nekih levih Chryslera i Fiata po Kini i Indiji, a da mi to skoro da necemo ni znati. Vise para moze da donese neka brazilska verzija Fiata nego nova Alfa.
Ali, vec slobodno mogu da upisu i Mito kao veliki promasaj, sto se iz aviona videlo da nece ici. Bezlicni Audi A1 prodaje se k`o blesav i radi se u tri smene...ugrozava Minija i Ficu, a kamoli bledunjavog Mita koji je drzao prodaju samo 3-4 meseca i onda se strovalio dole...matora Panda i odvratni Y se mnogo bolje prodaju nego Mito...koji ce naravno biti odlicna polovna kupovina...kao i Delta...mozda bi Alfa i Lancia trebalo da prave polovnjake umesto novih automobila?
Auto se slabo prodavao i to je osnovno merilo. Bilo je u istoriji mnogo dobrih automobila koji se se lose prodavali i obratno. Ti se obicno dobro prodaju kao polovnjaci. Alfa 156 se u poslednjoj godini prozivodnje prodavao bolje nego 159 u bilo kojoj godini i to je tragican podatak za bilo kog proivodjaca bilo cega. Auto kao auto je odlican u smislu kvaliteta i luksuza, ali je bio preskup, imao je preskupu produkciju, nerazvijenu gamu modela i odstupio je od gotovo svih Alfinih core values. Zato je bio promasaj, a produzenom produkcijom rade ublazavanje gubitka.
Marchionne je ultra uspesan poslovni covek, nije nimalo debil i kreten, a toliko je toga postigao da nema sta on da dokazuje da li zna posao ili ne zna. Ali, to ne znaci da ce Alfa procvetati pod njim i da je bezgresan...on sve gleda u sirem kontekstu. Mozda ce Fiat buducnosti zaradjivati pare od prodaje nekih levih Chryslera i Fiata po Kini i Indiji, a da mi to skoro da necemo ni znati. Vise para moze da donese neka brazilska verzija Fiata nego nova Alfa.
Ali, vec slobodno mogu da upisu i Mito kao veliki promasaj, sto se iz aviona videlo da nece ici. Bezlicni Audi A1 prodaje se k`o blesav i radi se u tri smene...ugrozava Minija i Ficu, a kamoli bledunjavog Mita koji je drzao prodaju samo 3-4 meseca i onda se strovalio dole...matora Panda i odvratni Y se mnogo bolje prodaju nego Mito...koji ce naravno biti odlicna polovna kupovina...kao i Delta...mozda bi Alfa i Lancia trebalo da prave polovnjake umesto novih automobila?

Acqua-Olio-Benzina
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Naravno da je za sve kriv menadžment, to sve vreme pokušavam da kažem.
Stilo je trebao da bude italijanski dizajn sa nemačkim kvalitetom. Ispao je nemački dizajn sa italijanskim kvalitetom - a to je ono što nikom ne treba...
Ja sam ustao u Markioneovu odbranu jer je on do sad ispravljao stvari, pa na račun toga ima pravo na svoj stav i mišljenje, da nije njega možda bi fiat već bio rasparčan i rasprodat, ali mi se uopšte ne sviđa ideja o rasprodaji dela ferrarija da bi se time finansiralo rekonstruisanje Chryslera. To mi zvuči kao novi početak rupe bez dna.
Verovatno on ipak odozgo vidi mnoge stvari koje mi ne vidimo, pa otud i takve odluke. Stoji i činjenica da fabrika mora da proizvede minimum 3.000.000 automobila godišnje da bi bila profitabilna, pa se ozbiljno plašim da bi Alfa i Lancia mogle da budu žrtve jurnjave za time. Ali i ovako mali i samostalni nemaju neku perspektivu, to je pokazalo tržište. Čak i ako bi se Alfa Romeo izmestio u jedan ekskluzivniji segment sa manjom proizvodnjom skupljih automobila, tek tu mi kupci polovnih Alfi nemamo više šta da tražimo. A šta će se desiti sa spajanjem sa amerikancima još uvek je jako maglovito. Plodove toga ćemo početi da vidimo tek za godinu - dve.
Stilo je trebao da bude italijanski dizajn sa nemačkim kvalitetom. Ispao je nemački dizajn sa italijanskim kvalitetom - a to je ono što nikom ne treba...
Ja sam ustao u Markioneovu odbranu jer je on do sad ispravljao stvari, pa na račun toga ima pravo na svoj stav i mišljenje, da nije njega možda bi fiat već bio rasparčan i rasprodat, ali mi se uopšte ne sviđa ideja o rasprodaji dela ferrarija da bi se time finansiralo rekonstruisanje Chryslera. To mi zvuči kao novi početak rupe bez dna.
Verovatno on ipak odozgo vidi mnoge stvari koje mi ne vidimo, pa otud i takve odluke. Stoji i činjenica da fabrika mora da proizvede minimum 3.000.000 automobila godišnje da bi bila profitabilna, pa se ozbiljno plašim da bi Alfa i Lancia mogle da budu žrtve jurnjave za time. Ali i ovako mali i samostalni nemaju neku perspektivu, to je pokazalo tržište. Čak i ako bi se Alfa Romeo izmestio u jedan ekskluzivniji segment sa manjom proizvodnjom skupljih automobila, tek tu mi kupci polovnih Alfi nemamo više šta da tražimo. A šta će se desiti sa spajanjem sa amerikancima još uvek je jako maglovito. Plodove toga ćemo početi da vidimo tek za godinu - dve.
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Ukoliko Giulia cenom i dalje bude gazila cenovno u premium D segment, bojim se da ce tamo negde 2018-2019 biti ista prica i za nju, kao o velikoj greski...
Medjutim, ukoliko Giuliu budu cenovno pozicionirali izmedju Honde Accord i BMW serije 3 i to tako da cenom bude blize Accordu, a kvalitetom BMW-u, onda sanse za uspeh postoje (kao i kod 156-ice svojevremeno).
U svakoj drugoj varijanti bojim se da ce dotaci dno
Posledica tog dna ce biti ista kao i sada sa 159-kom, a to je da se polovnjaci prodaju po ceni manjoj od 1/3 novog auta, a nov se idalje prodaje kao nov... pa samim tim gro racionalnih kupaca ce se pre odluciti za polovnu 159 dobro ocuvanu iz recimo 2008 godine, umesto za novu, za koju moraju da daju 2 i po do 3 puta vise para, osim ako bas nisu toliko zeljni za 1750 TBI ili 2.0 JTDm motorom...
Medjutim, ukoliko Giuliu budu cenovno pozicionirali izmedju Honde Accord i BMW serije 3 i to tako da cenom bude blize Accordu, a kvalitetom BMW-u, onda sanse za uspeh postoje (kao i kod 156-ice svojevremeno).
U svakoj drugoj varijanti bojim se da ce dotaci dno

Posledica tog dna ce biti ista kao i sada sa 159-kom, a to je da se polovnjaci prodaju po ceni manjoj od 1/3 novog auta, a nov se idalje prodaje kao nov... pa samim tim gro racionalnih kupaca ce se pre odluciti za polovnu 159 dobro ocuvanu iz recimo 2008 godine, umesto za novu, za koju moraju da daju 2 i po do 3 puta vise para, osim ako bas nisu toliko zeljni za 1750 TBI ili 2.0 JTDm motorom...
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Skroz si u pravu, mislim i ja da je Alfa 159-kom trebala da na tržištu svim parametrima gađa Hondu Accord i Mazdu 6, to su joj zapravo pravi reperi za sve, a ne Audi A4 i BMW 3. Ideja da Alfu treba da kupi neko ko HOĆE da kupi BMW 3 je imbecilna. Sve vreme je trebalo juriti one koji NEĆE da kupe BMW 3. To je tako jednostavno pa opet sve te hiljade zaposlenih u fiatu to nikad nisu prepoznali.
Giulietta nam pokazuje da još to sve nisu skapirali. Kada bi sa Giuliette obrijali linearno sa cenovnika 2000 - 2500 eura mislim da bi imali ozbiljan hit od automobila koji bi zapretio i Focusu i Astri. Ovako ložeći se da su BMW neće daleko stići.
Giulietta nam pokazuje da još to sve nisu skapirali. Kada bi sa Giuliette obrijali linearno sa cenovnika 2000 - 2500 eura mislim da bi imali ozbiljan hit od automobila koji bi zapretio i Focusu i Astri. Ovako ložeći se da su BMW neće daleko stići.
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
e pa to mene plasi... Giulietta je stvarno lep auto i sve sto ide uz to, cak sam ozbiljno razmisljao o kredit/leasing varijanti za nju, ali kad malo bolje razmislim, zasto bih to uradio... kad ce vec za 2-3 godine taj auto kao polovnjak biti 50% jeftiniji, a duplo jeftiniji ce biti zbog toga sto nece biti popularan jer 19K za osnovni model je ipak malo previse!
Zasto se 159-ke tek sad pojavljuju na ulicama Beograda, zato sto su 10K eur polovne. Koliko je prodati novih 159 TBI, jedna ili dve?
Koliko god da sam hipoteticki bogat, mislim da 159 TBI nikad ne bi bila moj izbor kao nov auto, jer sa dobrom opremom bi kostao 35000 eur, a jedan 3.2 JTS u fullu iz 2008 kosta 16-18000 eur. Bitno je samo malo ukljuciti zdrav razum.
Ja kao Alfista bih prvi voleo da Alfi bude malo na ulicama, da ne bude mainstream, da budu jedinstveni, da se zna, onaj ko vozi Alfu je onaj kome auto nije prevozno sredstvo od tacke A do tacke B, a uz to ima i istancan ukus. Ali s'obzirom da Fiat u svojoj poslovnoj filozofiji zeli da ubaci Alfu u mase, napominjem zeli, ali ne zna kako to da odradi, otud imamo ovu paradoksalnu situaciju, koju bih ja formulisao ovako: sminkeri kupuju novu Alfu, a Alfisti polovnu... koliko god zvucalo ironicno i bezveze, to je zaista tako. Siguran sam da 80% novih kupaca MiTa kod nas nisu taj auto kupili zato sto su zagrizni Alfisti, sto znaju sta je to cuore sportivo i tradiciju Alfa Romea ili su ljubitelji italijanskih automobila... nego zato sto je auto fancy, atraktivna gradska zujalica i kad ga budu izgustirali za par godina, onda ce ga dati u oglase i da li ce njihov sledeci auto biti Alfa zavisice iskljucivo od toga da li u zeljenoj klasi Alfa ima najnoviji i najatraktivniji model ili takav model ima neki drugi proizvodjac.
Mi koji zelimo da Alfu vozimo uvek, u svakoj klasi, mi smo osudjeni na to da se molimo da Alfu preuzme neko ko zna sta radi, ko ce napraviti gamu modela, ko ce te modele cenovno pozicionirati tako da budu pristupacni Alfistima sirom sveta, ali i drugim kupcima koji bi zeleli da probaju jednu Alfu i da mozda jednog dana kazu da su "zarazeni".
Dok god Alfizam bude bio sinonim za polovne Alfe, do tada ce fabrika biti u krizi. Eto to je moje misljenje...
Zasto se 159-ke tek sad pojavljuju na ulicama Beograda, zato sto su 10K eur polovne. Koliko je prodati novih 159 TBI, jedna ili dve?
Koliko god da sam hipoteticki bogat, mislim da 159 TBI nikad ne bi bila moj izbor kao nov auto, jer sa dobrom opremom bi kostao 35000 eur, a jedan 3.2 JTS u fullu iz 2008 kosta 16-18000 eur. Bitno je samo malo ukljuciti zdrav razum.
Ja kao Alfista bih prvi voleo da Alfi bude malo na ulicama, da ne bude mainstream, da budu jedinstveni, da se zna, onaj ko vozi Alfu je onaj kome auto nije prevozno sredstvo od tacke A do tacke B, a uz to ima i istancan ukus. Ali s'obzirom da Fiat u svojoj poslovnoj filozofiji zeli da ubaci Alfu u mase, napominjem zeli, ali ne zna kako to da odradi, otud imamo ovu paradoksalnu situaciju, koju bih ja formulisao ovako: sminkeri kupuju novu Alfu, a Alfisti polovnu... koliko god zvucalo ironicno i bezveze, to je zaista tako. Siguran sam da 80% novih kupaca MiTa kod nas nisu taj auto kupili zato sto su zagrizni Alfisti, sto znaju sta je to cuore sportivo i tradiciju Alfa Romea ili su ljubitelji italijanskih automobila... nego zato sto je auto fancy, atraktivna gradska zujalica i kad ga budu izgustirali za par godina, onda ce ga dati u oglase i da li ce njihov sledeci auto biti Alfa zavisice iskljucivo od toga da li u zeljenoj klasi Alfa ima najnoviji i najatraktivniji model ili takav model ima neki drugi proizvodjac.
Mi koji zelimo da Alfu vozimo uvek, u svakoj klasi, mi smo osudjeni na to da se molimo da Alfu preuzme neko ko zna sta radi, ko ce napraviti gamu modela, ko ce te modele cenovno pozicionirati tako da budu pristupacni Alfistima sirom sveta, ali i drugim kupcima koji bi zeleli da probaju jednu Alfu i da mozda jednog dana kazu da su "zarazeni".
Dok god Alfizam bude bio sinonim za polovne Alfe, do tada ce fabrika biti u krizi. Eto to je moje misljenje...
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
SHQ napisao: Dok god Alfizam bude bio sinonim za polovne Alfe, do tada ce fabrika biti u krizi. Eto to je moje misljenje...

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Osvrnuo bih se na kraju na izjavu velikog gazde! Ukoliko je pod "greškom" mislio upravo na pogrešno pozicioniranje, na nedovoljan i nedorečen marketing, na pogrešnu i nedovoljno atraktivnu/široku gamu motora (pre svega misleći na benzince), na višak kilograma i nedovoljno sportskog karaktera, na odustajanje od GTA modela,... - onda mu se i može progledati kroz prste i njegovu izjavu primiti kao realnu, mada bi jedan veliki menadžer i prvi čovek firme trebao imati više takta kada se obraća sedmoj sili (ukoliko je izjava uopšte precizno citirana)! Ako je, pak, mislio da je 159-ka generalno greška, da joj nije valjao dizajn, kvalitet, ponašanje na putu, komfor - ukratko ceo paket, e onda je ta izjava najblaže rečeno strašna i u tom slučaju se zaista moramo pitati ko kormilari tim brodom!? Što reče moj prijatelj, "bezdušni menadžeri, ma koliko oni uspešni i školovani bili, uništiće esenciju automobilizma u trci za profitom".
U celoj priči jedino mi prija ušima da će buduća Giulia biti "prava Alfa". Ali poredeći sa 159-kom sve što treba učiniti jeste udahnuti joj malo više sportskog karaktera, staviti na izbor portentne motore koji su plod isključivo domaće pameti, eventualno razmisliti o opciji sa zadnjim pogonom i u svemu ostalom napraviti tek blagu evoluciju nad 159-kom koja je inače sjajan automobil. Najviše pažnje i rada treba posvetiti oko onih "nevidljivih" poslova tipa, promocije, dobrog marketinga, a pre svega na razmatranju sadašnje cenovne politike, sve u službi uticanja na privlačenju nove, ali i stare klijentele. Što se tiče ostalog, nikad se nisam plašio da dizajneri ili inženjeri u Italiji neće znati da naprave vrhunski posao
Re: Alfa Romeo 159 bila greshka???
Mislim da se ne možemo ravnati isključivo po nekoj našoj svakodnevici. Situacija u kojoj smo mi je specifična, a na ovdašnje tržište se u Alfi (FIAT-u) gleda kao na statističku grešku. A negde tamo gde ljudi bez problema izdvajaju na svakih 2-3 godine po 20 ili 30k za novi automobil nije nikakva misterija utopiti Alfu, međutim iz nekih razloga to baš i ne ide tako lako. Problem je upravo u pogrešnom pozicioniranju, kako je ovde već više puta konstatovano. Drugim rečima, nisam baš siguran da neko "tamo gore" tačno zna šta da radi sa brendom pod imenom Alfa Romeo. Inače si potpuno u pravu kada imenuješ potencijalne (malobrojne) kupce na našem tržištu. Alfa je zaista zaradila šminkerski status i predstavlja dobru opciju za dobrostojeću klijentelu (sa ipak istančanim ukusom), pa je tako recimo pevačica Ana Stanić oduševljena svojim Mi.To-m. A ne treba uopšte imati iluziju da će neko za Alfu izdvojiti 30 i kusur hiljada dokle god je u istom cenovnom rangu nemačka trojka - ipak se zna šta je ovde statusni simbol i pokazatelj nečije "uspešnosti". Čast malobrojnim izuzecima koji odaberu 159-ku ili neku drugu Alfu, znamo koliko ih je malo...SHQ napisao:Dok god Alfizam bude bio sinonim za polovne Alfe, do tada ce fabrika biti u krizi.
Osvrnuo bih se na kraju na izjavu velikog gazde! Ukoliko je pod "greškom" mislio upravo na pogrešno pozicioniranje, na nedovoljan i nedorečen marketing, na pogrešnu i nedovoljno atraktivnu/široku gamu motora (pre svega misleći na benzince), na višak kilograma i nedovoljno sportskog karaktera, na odustajanje od GTA modela,... - onda mu se i može progledati kroz prste i njegovu izjavu primiti kao realnu, mada bi jedan veliki menadžer i prvi čovek firme trebao imati više takta kada se obraća sedmoj sili (ukoliko je izjava uopšte precizno citirana)! Ako je, pak, mislio da je 159-ka generalno greška, da joj nije valjao dizajn, kvalitet, ponašanje na putu, komfor - ukratko ceo paket, e onda je ta izjava najblaže rečeno strašna i u tom slučaju se zaista moramo pitati ko kormilari tim brodom!? Što reče moj prijatelj, "bezdušni menadžeri, ma koliko oni uspešni i školovani bili, uništiće esenciju automobilizma u trci za profitom".
U celoj priči jedino mi prija ušima da će buduća Giulia biti "prava Alfa". Ali poredeći sa 159-kom sve što treba učiniti jeste udahnuti joj malo više sportskog karaktera, staviti na izbor portentne motore koji su plod isključivo domaće pameti, eventualno razmisliti o opciji sa zadnjim pogonom i u svemu ostalom napraviti tek blagu evoluciju nad 159-kom koja je inače sjajan automobil. Najviše pažnje i rada treba posvetiti oko onih "nevidljivih" poslova tipa, promocije, dobrog marketinga, a pre svega na razmatranju sadašnje cenovne politike, sve u službi uticanja na privlačenju nove, ali i stare klijentele. Što se tiče ostalog, nikad se nisam plašio da dizajneri ili inženjeri u Italiji neće znati da naprave vrhunski posao

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”