Port matching

Sport, tjuning, uporedni testovi.
Korisnikov avatar
necromancer
Garaža: Alfa romeo 156 2.0
Lokacija: Beograd
Postovi: 93
Pridružio se: Ned Feb 01, 2009 8:00 am

Port matching

Sre Okt 20, 2010 10:25 pm

Ovako, poceo sam na jednoj alfinoj glavi da radim port matching, sa sirenjem celog kanala na tu dimenziju uklanjanja neravnina izbocina i svega ostalog, i stapanjem siceva ventila sa istim.
Inace sve ovo radim sam sa busilicom i onim "glodalima sa brusnim kamenom" razlicitih dimenzija (valjda se tako zovu), bez nekog preteranog iskustva u praksi (jedna glava za juga koja nikad nije montirana), inace teoriijom baratam solidno, glava je skoro gotova ostali su mi samo izduvni kanali da se prosire na dimenziju dihtunga, i neke sitne prepravke, ja sam veoma zadovoljan kako to za sad izgleda.

Mene interesuje da li se neko sa foruma bavio ovim, na alfinim motorima, moj je 2.0 ts (glava ne znam tacno da li je od 1.8 ili 2.0) da mi kaze kakva su poboljsanja i na sta trebam da obratim paznju, takodje ce se raditi ugao naleganja ventila na sic. Ne ocekujem 200ks, (mozda jednog dana uz neke bregaste) imam sasvim realna ocekivanja i cilj mi je odziv na gas, da bude zivahniji i naravno nesto ks i nm.
Trenutno nemam nikakve slike, ali probacu ovih dana da postavim neke. Svi saveti dobrodosli
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4656
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: Port matching

Sre Okt 20, 2010 10:44 pm

Prvo dobro dosao.Sto se tice glave,mogu ti samo reci da 1.8 i 2.0 16v imaju istu. ;)
A,neko sa vise iskustva ce vec napisati nesto o samom sredjivanju. :wave: :arflag
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Korisnikov avatar
necromancer
Garaža: Alfa romeo 156 2.0
Lokacija: Beograd
Postovi: 93
Pridružio se: Ned Feb 01, 2009 8:00 am

Re: Port matching

Sre Okt 20, 2010 11:06 pm

Nisam ja nov na forumu, samo sam slabo aktivan u temama, inace redovno citam sta ima novo.
Znam da su iste glave za ta dva motora, samo ne znam da li ima razlike u visini, to jest da li ako je ova koju radim od 1.8 i posle je stavim na moj blok koji je 2.0, da li dobijam veci ili manji kompresioni odnos?, to nisam uspeo da saznam.
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Port matching

Sre Okt 20, 2010 11:10 pm

Dok se ne javi neko pametniji... Zapreminu komore mozes izracunati preko zapremine motora i stepena kompresionog odnosa - ima jedna tema ovde koja se bavi time... Posle ces lako ukrstiti podatke i naci orijentacioni rezultat.

Port matching donosi upravo odziv na gas i malo bolje pakovanje usisanog vazduha i bolje izudavanje ako se radi vruci deo. Obrati paznju na izduvnu granu, tj da li su varovi sa unutrasnje strane grane ili sa spoljnje (ne znam kako je to odradjeno na TS-u)... Ako su unutar cevi, skini taj deo skroz ali pre toga odradi kruzni var spolja.

Usisne kanale mozes polirati sve do momenta kada gorivo ne udje u pricu jer se u tom slucaju smesha lepi po zidovima i gubi na brzini. Dakle komplet usisnu granu od klapne pa do injektora slobodno uglachaj maksimalno.

Ako ti je 8v glava probacu da nadjem Kartalamakisovu knjigu pa da ti nabacim slike preseka glave i putanju kojom je kopao kanale. -Mozda i Ljube ima jer je valjda kopirao, pa ako vidi bilo bi lepo da okaci. Videh da je 156ica u pitanju.. Potrazi neku unistenu glavu i preseci je :)

Oko siceva postoji odlicna varijanta za intervenciju by Boost ali je problem naci adekvatan noz kojim bi se izvelo rezanje. Ne radi se klasican "three angle seat" nego venturijev levak gde je ostavljen milimetar ravne povrsine za oslanjanje ventila... Ako te to zanima i mislis da mozes negde fabrikovati takav noz, pretrazi malo cbc.rs

Bilo bi dobro kada vec skines glavu da podignes stepen kompresionog odnosa jer tu lezi solidan dobitak. +1 stepen na 1L zapremine ~ 7Ks (ako se dobro secam). Poenta je svuda po malo intervenisati i rezultata ce biti.
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Port matching

Sre Okt 20, 2010 11:14 pm

Dopuna: Ozbiljan deo prostora uzme i vodjica ventila ako je upustena mnogo u kanal. Tu se moze takodje malo poraditi.
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Re: Port matching

Čet Okt 21, 2010 12:18 am

e da,sutra cu prelistati knjigu iako je je listam cesto za neke detalje pa cu skenirati ako nadjem to sto ti treba

igrao sam se sa tim stvarima,kopanjem po glavi na opelovom motoru koji je busen na 32-u specijalu i menjanom radilicom sa 1.2 pakovan na 1.6

koristio sam pneumatski biaks sa glodalima u obliku kuglice a za poliranjetakodje biaks i smirgle u obliku valjka ima ih raznih finoca i precnika i petrolej,da ne radi na suvo,mada sad ima purol pasta koja to moze da zavrsi u visokom sjaju

ne secam se mera ali znam da je ventil bio 3-5mm manji od samog ulaza u glavu,za veci nije bilo mesta,a takva je i usisna grana bila i veeeelik dvogrli karburator koji je to sve napajao,dal je bio od nekog forda 34-38 sa cetvrtastim klapnama za sauh,glava je spustana iz nekoliko pokusaja

posto sam drugu vozio dok ovu radim,i sve je zavrseno kad je bila spustena za 2.5mm i nekom cudnom bregastom sa kojom je vrteo i do 9000rpm ali sve preko 8000 je bilo uzalud,jer izmedju 6000 i 7000rpm je najbolji odziv bio na saltanju i da ne poverujete tako spakovan motor je samo jednom provozan na benzin i to na kratko u koloni,jer sam ostao bez plina i sa tom voznjom i jednom pregrevanjem presao 45000km bez kvarova,e tad je pukla jedna kompresiona karika na trecem cilindru i delove natukao na celo klipa,zamenjen klip i karike na svim klipovima i presao jos 15-ak hiljada i prodao auto koji ne znam gde je zavrsio ali znam da je par puta lupan
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
necromancer
Garaža: Alfa romeo 156 2.0
Lokacija: Beograd
Postovi: 93
Pridružio se: Ned Feb 01, 2009 8:00 am

Re: Port matching

Čet Okt 21, 2010 1:11 am

U pitanju 16v glava, usisne kanale na glavi ne poliram uopste, zavrsavam sa 240 gradacijom, mozda i grublje, posto ona ima plasticnu granu i ima onaj metalni deo (pocetak usisne grane koji spaja glavu sa plasticnim usisom) gde stoje brizgaljke koji je dug mozda 10cm njega cu samo prosiriti na precnik kanla u glavi, i zavrsiti sa istom gradacijom kao glavu, mislim da nema svrhe polirati tako malu povrsinu i posle leptir gasa malo doraditi, na nekom tajwanskom sajtu sam video da prebacuju ceo leptir sa v6 2.5 i 3.2 motora na ts, ne znam da li je neko probao kod nas tako nesto.
Na glavi se radi usisni i izduvni deo, vodjice u glavi na usisnim kanalima vire jako malo, to jest sa strane gde je sic, spojena je sa kanalom u ravni pa onda ide krivina i tek sa prednje strane malo strci i mislim da bi otpalo mnogo materijala pri potpunom stapanju sa kanalom jer je pod uglom postavljena, ne bih da rizikujem, dok na izduvnim vire vise, ali koliko sam upoznat nije preporucljivo da se tamo dira vodjica (cak u nekim tekstovima stoji da se u izduvnim kanalima uopste ne dira ili sto manje gornji zid gde je vodjica jer se posle dosta toplote prenosi na nju i na sam ventil)
Znam za tu foru za siceve kada se rade u tom venturi sistemu, ali kako sam ja razumeo tu se izbijaju sicevi napolje pa se novi ubacuju i obradjuju na zeljenu dimenziju, sto ispada iz igre jer se trudim da troskove svedem na minimum, tako da i nalezanje u tri ugla vrsi posao.
Pitanje sto se tice ventila da li on naleze pod uglom od 40 ili 30 stepeni, oko samih ventila nema nesto mnogo da se radi, samo ugao lezanja, jer im je vec stanjen onaj deo sto viri van vodjice i imaju stanjen deo oko peceurke (predpostavljam da je tako fabricki)
Glava ce spustati radi dobijanja kompresionog odnosa, ne nesto preterano cisto malo radi reda.
Korisnikov avatar
necromancer
Garaža: Alfa romeo 156 2.0
Lokacija: Beograd
Postovi: 93
Pridružio se: Ned Feb 01, 2009 8:00 am

Re: Port matching

Čet Okt 21, 2010 1:40 am

Biaks je najbolji za ovo, (najbrzi) sa metalnim glodalom, ali nemam kompresovan vazduh, pa busilica radi posao, i glodalo za metal skida mnogo brze materijal od ovih malih brusnih kamena, tako da ima manje mesta za gresku, jer se ipak jos uvek ucim. Pritom nigde ne zurim vec radim postepeno kad nadjem slobodnog vremena, jer skupljam kes da prilikom pakovanja ove glave odradim i karike i letece.

Evo link od tajvanskog sajta na kojem imaju dosta projekta. Otvorite ga preko google chrome i on ga prevede na zeljeni jezik.
http://www.mariodesign.com.tw/08_ViewFo ... orum_Id=72
Nisam znao da u Tajvanu gotive alfe.
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: Port matching

Čet Okt 21, 2010 10:18 am

samo budi pripremljen da pri spustanju glave i dobijanjem kompresije dobijes i detonacije od loseg goriva... obicno ako zelis to da radis bi trebalo malo korigovati paljenje tj. ugao istog na vishim obrtajima da bi izbegao detonacije...

E sad to je problem jer kod tebe se to kontrolise iz kompjutera... tako da mapa paljenja bi se trebala promeniti iz sigurnosti...

takodje ne znam gde se tom motoru zaustavljaju ventili... tj. koliko glodanje glava trpi pre nego sto lift ventila postane opasno blizu klipa na vishim obrtajima...

najlakse je ako je glava vec skinuta uraditi cc-ing glave i videti koliku kompresiju ima... izjednaciti je na svim cilindrima i premeriti lift ventima, uracunati iztezanje klipa i ventila i videti koliko moze da se spusti sigurno...

imas na netu gomilu tutoriala za cc-ing glave...

jer sve ovo sto radis je ok... ali bi onda trebalo da se potrudis malo vishe i doteras sve cilindre u istu zapreminu jer fabricki to nisu... uvek postoje male oscilacije...

posle sredjivanja ventila takodje odradi rucno setovanje istih i finalno brusenje jer nijedna masina to ne moze da odradi kako treba... tek kada dobijes potpuno zaptivanje onda budi zadovoljan...

to je dosta manuelnog rada ali je bar dzabe a donosi razliku...

bar ces neko kratko vreme uzivati u toj razlici :) jer koliko je nase gorivo prljavo idealni uslovi za koje si se trudio ubiju blowback od preklopa ventila i garez vrlo brzo...

zato se motori za trke da bi uvek bili u tom stanju savrsenosti i zaptivanja rade na svakih 1000km... :) ili posle svake trke... jer garez i koks ubiju sav taj trud veoma brzo...
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Port matching

Čet Okt 21, 2010 12:15 pm

necromancer; u pravu si za izduvne vodjice.

Vezano za veci leptir; mislim da je gubljenje vremena jer npr leptir R=70mm (V6) podrzava protok vazduha do 500Ks, std leptir na TS-u cak i da je upola manji opet nije sporan...

Mesto gde bi mogao intevenisati je izbacivanje balansirajucih osovina (ima ih samo na 2.0TS). Tu lezi optereceno par KS, a tu su preventivno da se ne bi pojavljivala neka vibracija koje prakticno ni nema. Vodi racuna da 2.0TS nije bas najbolja osnova za obrtaje jer je motor dugog hoda pa klip tuce po radilici sa velikim ubrzanjem, gde i dolazi do trosenja materijala.
Korisnikov avatar
necromancer
Garaža: Alfa romeo 156 2.0
Lokacija: Beograd
Postovi: 93
Pridružio se: Ned Feb 01, 2009 8:00 am

Re: Port matching

Čet Okt 21, 2010 1:21 pm

Bas zbog detonacija bi i isao na neki razumni kompresioni odnos. Sto se tice tog merenja ne secam se tacno kako se meri znao sam dok sam radio tu glavu za juga, ali davno je to bilo, ali snaci cu se vec sto se tice toga.
Da li pod sredjivanjem cilindra na istu meru mislis tako sto bi obradio komoru za sagorevanje na glavi, da sve 4 budu iste zapremine. To cu isto odraditi, samo je problem sto skidanjem materijala u komorama se smanjuje kompresioni odnos, ali tako bi mogao da obrijem glavu do neke sigurne granice (da ne stize klip ventil) i posle visak komresije da smanjim obradom komora.
Sta tacno mislis pod finalnim brusenjem ventila?, sa onom abrazivnom pastom za ventile, ako to mislis to cu raditi.

Sto se tice leptira to sam samo naveo onako usput, deluje zanimljivo, a u vezi balansera, kako se oni skidaju?, i da li ima razlike ako su skroz izvadjene osovine ili ako je samo skinut kajs. Jer sam procitao u nekom tekstu od Guy krofta (mislim da je on) kako ne preporucuje da se vade vec samo da se valjda zakljucaju ili tako nesto, nisam pametan sta raditi sto se tice njih, inace kajs je vec skinut
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Port matching

Čet Okt 21, 2010 5:26 pm

Slobodno ih ostavi bez kaisa, nema potrebe da ih vadis napolje ili zakljucavas. :good:
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Port matching

Čet Okt 21, 2010 7:21 pm

ja sam radio par glava za jugice ali neka strana vozila nisam pa nisam siguran kako je sve to kod alfe reseno i sta se moze a sta ne
sto se tice zapremine komore se meri tj racuna "litriranjem" tako najbolje i najpreciznije mozes da izracunas njenu zapreminu, bar ja za to znam a mozda moze i drugacije nekako :rolleyes: ono sto je laki rekao preko zapremine motora i kompresionog odnosa nisam siguran koliko je precizno ako ti i treba neka velika preciznost uopste ;)
obradom komore se naravno smanjuje kompresioni odnos ali ja sam kod komore uvek obarao(zaobljavao) ivice, posebno onu gde dolazi svecica, da bi gorivo lakse klizilo u cilindar, posebno kad se glava poravna te ivice ostanu ostre ko zilet pa ih treba obraditi.
ventile mozes da olaksas i poliras do glatkoce stakla, to takodje znaci u celoj prici
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
bokac
Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
Lokacija: Ks
Postovi: 1601
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 2:31 pm

Re: Port matching

Pet Okt 22, 2010 12:22 am

Slika
Slika
Korisnikov avatar
necromancer
Garaža: Alfa romeo 156 2.0
Lokacija: Beograd
Postovi: 93
Pridružio se: Ned Feb 01, 2009 8:00 am

Re: Port matching

Pet Okt 22, 2010 1:08 am

Videcu jos sta cu sa komorama kad dodjem do njih, i ja imam u planu da ublazim ivice, i to oko svecica, a ima ih 8. Ima i ispucenje izmedju ventila, tako da ima i tu zezancije, ali jos uvek se bavim kanalima, mada bi i to trebalo da bude gotovo do kraja nedelje.

Takodje sam primetio da uglavnom kad se tunira neka alfa sa 4 cilindra, ukidaju joj se male svecice, ali nigde nisam nasao adekvatan razlog zbog cega. Kolko sam razumeo i na wtcc-u su bile ukinute ako se ne varam, ali je jako malo podataka o tim motorima pakovanim za trke, nisam nasao nigde tekstove o njima kako su radjeni i sta su radili sa glavom recimo. :scratch:

Inace hvala za onu formulu, pozabavicu se time.
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Port matching

Pet Okt 22, 2010 9:01 am

OMP: Racunanje kompresione komore na onaj nacin je ok u kontekstu uporedjivanja razlicitih glava pre nego otvoris motor. Naravno, najpreciznije je kubiciranjem. :)

necromancer: Glave sa wtcc nemaju veze sa std-om, a ukidanje verovatno ide najpre zbog potrebnog prostora za ventile. Pored toga, kome treba motor koji ce na 9K rpm da okida dve varnice sa razlikom u milisekundi - nepotreban deo skroz...

Milos je proveravao zazor izmedju ventila i klipova, pet puta premeri pre nego se odlucis na dizanje stepena jer kaze da je veoma malo prostora!
Korisnikov avatar
necromancer
Garaža: Alfa romeo 156 2.0
Lokacija: Beograd
Postovi: 93
Pridružio se: Ned Feb 01, 2009 8:00 am

Re: Port matching

Pet Okt 22, 2010 10:59 am

Ako je bas malo prostora, onda ni necu dizati kompresioni odnos, mislim da se ne isplati rizik, jer ipak ovo sve radim da to ipak bude normalan auto za svakodnevu voznju, a mozda ce se nekad opet skidati glava i onda nemam mesta za brijanje.
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Port matching

Pet Okt 22, 2010 4:36 pm

samo da se osvrnem na ono vezano za trkacke alfe, glava kod wtcc alfe tj s2000 specifikacije je serijska i ima svih 8 svecica, usis je pozadi, izduv napred ako i kod serije dok je ST verzija(ona koja je vozena pre wtcc sampionata) imala skroz drugaciju glavu kao i blok(ako se ne varam), usis je bio napred, agregati skroz drugacije postavljeni kao i izduv a i ceo motor je imao cudan polozaj(pozadi i skroz dole) pre svega zbog balansa auta pa su se agregati pakovali kako je moralo i gde je bilo mesta i taj je motor imao mnogo sloboda u modifikaciji ali je zato i bio preskup za pravljenje i odrzavanje pa je kasnije usledila s2000(wtcc) specifikacija kao dosta jeftinije i dugotrajnije resenje ali i znatno slabiji motor po snazi(kao i u ostalim trkama sto se uvode jeftinija resenja, reli npr.), prvobitna ST homologacija iz 1998 nije dozvoljavala promenu svecica i imali su takodje 8 svecica ali je kasnije promenjena homologacija i vozene su samo 4 svecice ali mi nije poznat razlog mada cu se raspitati jer me bas zanima pa me dobro podsetitste ;)
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Port matching

Pet Okt 22, 2010 4:39 pm

necromancer napisao:Ako je bas malo prostora, onda ni necu dizati kompresioni odnos, mislim da se ne isplati rizik
pa ako se sve lepo vidi i proracuna sto da ne odeljes i glavu malo, ipak znaci veci stepen mada mozda i ne moras da diras glavu ako moze da se nadje tanji dihtung pa njime podignes stepen, a ako i skratis glavu pa nekad budes morao opet da je skidas i ravnas opet mozes da se izvuces debljim dihtungom i vratis na pocetno stanje :rolleyes:
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Re: Port matching

Pet Okt 22, 2010 6:31 pm

koji ti detalj treba iz knjige,pa da skeniram
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
necromancer
Garaža: Alfa romeo 156 2.0
Lokacija: Beograd
Postovi: 93
Pridružio se: Ned Feb 01, 2009 8:00 am

Re: Port matching

Pet Okt 22, 2010 6:47 pm

ljube-kugla napisao:koji ti detalj treba iz knjige,pa da skeniram
Ako mene pitas ne treba nista, nasao sam neki tekst u pdf formatu, "fiat performance book" imaju neki clanci od guy crofta, takodje sam danas proveo ceo dan na njegovom sajtu, ima dosta tekstova, i ima par odradjenih glava od fiata i lancie, na zalost nijedna od alfe, ali i to je nesto, jer su sve pravljene na slicnom principu, tamo imaju i uporedni testovi razlicitih oblika ventila, i razlike u flow bench-u na raznim glavama, mada jako su sitne razlike.
Moram da proverim pod kojim je uglom alfin ventil .
Korisnikov avatar
Santino
potenziato
potenziato
Garaža: 155 scary fast
Lokacija: BG-Zvezdara
Postovi: 968
Pridružio se: Ned Maj 31, 2009 11:47 am

Re: Port matching

Pet Okt 22, 2010 8:05 pm

cao

kod skidanja glave vodi racuna jer ima jako malo prostora za bezbedno spustanje. pecurka usisnog ventila je skoro u ravni glave, naravno sve moze samo treba voditi racuna jer je 'zilet' u pitanju. :grin:

na 16v motoru se osetni kompresioni odnos dobija zamenom klipova, sto pretpostavljam neces raditi, tako da ostaje vise sminkanja usisa i izduva...

tvoj motor bese ima kompresiju okruglo 10?
1.6 i 1.8 imaju 10.3 dok 1.4 ima 10.5, ovo govori da je i tih dodatnih 0.5 kod tebe bezbedno, mozda cak i ceo 1 stepen sto u prevodu znaci oko 10ks vise za tvoje 2 litre

ako povecas kompresiju i ako ti funkcionise knock ovo je 'bezbedno'...
Slika
Korisnikov avatar
necromancer
Garaža: Alfa romeo 156 2.0
Lokacija: Beograd
Postovi: 93
Pridružio se: Ned Feb 01, 2009 8:00 am

Re: Port matching

Pet Okt 22, 2010 10:19 pm

Znam ja da se najsigurnije podize komresioni odnos sa klipovima tome namenjenim, (sa ispupcenim vrhom). Ali to je velika investicija i gledam da prodjem sto jeftinije, i da uradim sam sve sto mogu, a koliko znam neki od alfinih motora ima takve klipove fabricki, e sad je ne znam koji tacno.
Isto tako 1.4, 1.6 i 1.8 motori nemaju isti hod i visinu klipa‚ 1,4 i 1.6 imaju drugaciji lift, tako da i ako budem dizao kompresiju moracu to sve lepo da saberem i izracunam, a imam u planu da jednog dana stavim i neke ostrije bregaste a ako skratim glavu do neke granice i posle zemenim bregaste, onda mi se stvara problem, tako da cu je najverovatnije samo izravnjati ili ipak ako se pokaze da ima mesta onda cu i da je skratim.

Inace me je bas zacudilo koliko su lose odradjene glave, postoje dosta izbocina, dihtung nije ni priblizno srazmeran sa glavom pogotovo izduvni, postoji veliki razmak izmedju sica i kanala, nisi srazmerni tako da ima dosta mesta za unapredjenje.
Sutra cu da okacim slike da vidite kako to izgleda, ostavio sam nedovrsen izduvni kanal da vidite razliku.
Korisnikov avatar
necromancer
Garaža: Alfa romeo 156 2.0
Lokacija: Beograd
Postovi: 93
Pridružio se: Ned Feb 01, 2009 8:00 am

Re: Port matching

Sub Okt 23, 2010 6:30 pm

Ovako izgleda izduvni kanal koji je vec obradjen malo.
Slika

Ovako posle, mada treba jos malo sitnog stelovanja




Slika

evo jos slika



Slika


Slika


Slika



Slika


Slika



Slika



Slika
Korisnikov avatar
Santino
potenziato
potenziato
Garaža: 155 scary fast
Lokacija: BG-Zvezdara
Postovi: 968
Pridružio se: Ned Maj 31, 2009 11:47 am

Re: Port matching

Sub Okt 23, 2010 11:30 pm

planiras vodjice jos da skidas ili si zavrsio?
Slika

Povratak na “Squadra Corse”