Samo ću reći... ljudi pa ovo je savršenstvo... svako ko hoće da kupi A6 ili E klasu, treba dovesti jednog Lancia Thesisa da ljudi vide da postoji i alternativa i to bolja... a ne da ti Thesisi stoje u oglasima po godinu dana za neke "smešne" cifre...
...tako bih započeo recenziju o ovom automobilu, koji iako je već dugo u prodaji a dalje je egzotika na srpskih drumovima...
Danas sam imao, slobodno mogu reći, privilegiju da se dobar deo dana družim sa jednim Lancia Thesisom 3.0 V6, kupljen nov u inostranstvu i veći deo svoje kilometraže je proveo na autoputevima po Evropi...
Dugo mi je bio san da se susretnem sa ovim automobilom, pošto je to iza Maseratija Quattroporte najluksuznija italijanska limuzina.
Sam koncept Lancie Thesis se mnogo razlikuje od Alfe 166.
Alfa 166 je auto potpuno podređen vozaču, dok kod Lancie Thesis to nije slučaj, Lancia Thesis je podređen putnicima na zadnjem sedištu...
Prvo što sam uočio su jako teška i masivna vrata, sve sam shvatio kad sam startovao motor, izolacija je vrhunska i auto je jedan od najtiših koje sam čuo... tiši je unutra u odnosu na Alfe sa 3.0 motorom.
Osećaj koji sam imao u Lancia Thesisu je onaj osećaj koji treba da ima auto koji u meni uspe da probudi one emocije i izmami onaj osmeh na lice onog trenutka kada sednem u njega. Samo ću reći da su te emocije do sada u proteklih 10-tak godina u meni probudili samo sledeći automobili Alfa 166, Alfa 159, BMW sedmica E65, BMW serije 5 E39, Mercedes S400 CDI, Mercedes CLS 500, Lexus LS600, Opel Omega MV6, Audi S8, Porsche carrera 997 i Lamborghini Murceialgo. Znači mali broj automobila iz različitih klasa, ali svaki specifičan na svoj način. Ali svaki je imao ono nešto što ga izdvaja od gomile mainstream automobila...
... da se vratim na Lanciu Thesis... prvo što sam uradio kad sam seo u auto, zatvorio vrata i podesio sedište elektronskim putem, kliknuo sam na veliki okrugao taster pored centralnog displeja, našao omiljenu radio stanicu, pustio tiho muziku, zatvorio oči i uživao 10 minuta, uživajući u oseaćaju blagih vibracija rada motora, kombinovano uz tihu muziku omiljene radio stanice... Thesis me je bukvalno naterao da se potpuno opustim i uživam tih 10 minuta, mada bih tako proveo sate da sam mogao...
Kao što rekoh razlika u odnosu na Alfu je sasvim drugačija filozifija... to mi je još više bilo jasno kad sam auto vozio. Startan je, brz, stabilan, ali nema onu sportsku notu kakvu ima recimo Alfa 166. Unutra je dosta veći od 166ice, naročito prostor na zadnjim sedištima. Materijali koji su korišćeni u unutrašnjem prostoru su veoma kvalitetni, još ne na nivou recimo Mercedesa S klase iz te genracije, ako ćemo iskreno i realno, recimo mislim na plastiku, koja je dosta kvalitetna i relativno meka, ali ne kao kod S klase ili BMW sedmice... ali neka to bude moj subjektivni utisak.
Svideli su mi se meki tasteri na instrument tabli, centralnom displeju i klimatizaciji, što mi je recimo mana kod 166ice, jer su kod nje svi tasteri na instrument tabli veoma tvrdi, sem onih tastera odmah ispod ICS-a.
Osvetljenje kilometar sata i obrtomera je bele boje, veoma je atraktivno.
Kad sam video kvalitet centralnog displeja u boji koji je inače sa odnosom strana 16:9 pomislio sam samo šteta što ovaj displej nisu ugradili u restyling 166icu, jer je veći i generacijski dosta savremeniji od onog u 166ici.
Auto je prijatan za vožnju, za ljude kojima nije bitna sportska nota, biće im savršen. Za one kojima je bitna (među kojima sam i ja) stalno će reći da ipak "nešto" nedostaje. Na autoputu, bar ovom kroz Beograd, zaista je krstarica, udoban, stabilan, za vožnju kroz grad prevelik :-(
Pre nekih sat i po sam se rastao od ove lepotice, teška srca, a da sam mogao ne bih izlazio iz njega 5 dana :-)
Samo sam pomislio, čoveče, san mi je da jednog dana imam svoj multibrend salon automobila u kome će se prodavati samo ovakvi automobili, bez Punta, Clia, Megana, Laguna, Golfova i bilo čega što je mainstream, već samo ovakvi automobili! Znam da je to teško ostvarivo, teško je ostvarivo pre svega što takav salon ili autoplac teško da bi mogao da radi i na pozitivnoj nuli, a kamoli da nešto zaradiš, mi jednostavno nismo, niti ćemo biti tržište za takve automobile.
Još mi je ostalo da se jednog lepog dana ovako družim i sa Maserati Quattroporte i da zaokružim svoje, hajde tako da kažemo, poznavanje italijanskih luksuznih automobila.
Nije Alfa, al' je italijanska krstarica :-))) THESIS
- caldari
- Garaža: Alfa 164 V6 24 v '94 nero amore
KIA Sorento 3.5 V6 24v '05
Renault Kangoo '02
VW Caddy '08 - Lokacija: Stockholm
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Post
Re: Nije Alfa, al' je italijanska krstarica :-))) THESIS
Imao sam priliku da vozim Thesisa, ali 2.4 jtd sa 150 ks i zaista jeste jako luksuzan auto ali nije bio za mene. Nego gde nadje Murcielaga, san mi je da probam taj auto. 

Post
Re: Nije Alfa, al' je italijanska krstarica :-))) THESIS
U Murcielagu sam samo sedeo 2003 godine na nekom sajmu ekskluzivnih vozila u Gemaxu, ali onog dana kad sam mogao da sedim u njemu 15 min i da mi ga predstavnik, dal' austrijske ili grcke firme koja je taj auto dovezla na sajam, detaljno predstavi iako je bilo ocigledno da nisam kupac
, njega ne bi imao ni hrabrosti da vozim 
Sledece nedelje, nadam se, da cu napraviti pravi photosession ovog lepotana, samo mi je bitno da se poklope sve okolnosti, iole lepo vreme, da nema kise i par slobodnih sati...


Sledece nedelje, nadam se, da cu napraviti pravi photosession ovog lepotana, samo mi je bitno da se poklope sve okolnosti, iole lepo vreme, da nema kise i par slobodnih sati...
- Woodoo
- Garaža: Službeni
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Nije Alfa, al' je italijanska krstarica :-))) THESIS
Welcome to the ClubSHQ napisao:Dugo mi je bio san da se susretnem sa ovim automobilom, pošto je to iza Maseratija Quattroporte najluksuznija italijanska limuzina.
