Sta mislite da probam da nabacim 16v na 1.3 vl 66kw 2 kar
I ima li neko neki predlog o pajacavanju rasturenog motor..Moze sve osim busenja...
Pozdrav za sve zarazene


Veliki optimizam, da ne kažem nešto drugo.Antonio napisao:...
Sta mislite da probam da nabacim 16v na 1.3 vl 66kw 2 kar
I ima li neko neki predlog o pajacavanju rasturenog motor..Moze sve osim busenja......
Karbovi vs IE: heh. Ubrizgavanje daje mirniji rad, malko manju potrošnju i nemaš nikakve muke oko štelovanja. Moj slučaj, sve je fabričko ali: komp koji mi kontroliše rad nije standardni. Brizgaljike nisu standardne. Bregaste su bile oštrije, ali kako su se pojele, sada su standardne. Protokomer nemam. Ceo sklop je davao umesto 90 nekih 97KS, i ide kao blesavo. Što se tiče brizgaljki, skoro sam ih čistio kod prijateljevog prijatelja tako da sam imao extra tretman. Merili smo, originalne, braon brizgaljke davale su skoro 40% brži protok! Standardne plave, jelte, manji. U gradu je to značilo nekih min 2-3L razlike, na otvorenom skoro ništa. A kako je skakao auto na dodir gasa sa braon brizgaljkama...uhhh, ali uhhh i po džepu.Antonio napisao:Po nekom mom slusanju motora koji radi sa 2 kar i motora sa diznama (mislim na alfa 33 ista kubikaze) mislim da ga bolje puni gorivom i jace ga trza kar od dizni..
Kazi mi kakvo je tvoje misljenje oko toga?
A sto bi radio elektroniku ako stavljam 16v?
Stavio bih samo glave,kaiseve i spanele...nista vise ne bih dirao..mislio sam da je to izvodljivo ali moguce da postoji nesto sto ne znam..
Zamolio bih te ako si radio sa spustanjem glavi na alfi da mi kazes sta i koliko sme pa cu da vidim to da odradim?