Nasao sam dosta zanimljivih stvari na ovom forumu, trebo sam da znam za neke pre nego sto sam kupio ali eto ...
Nasao sam i par odgovora na moja pitanja ali samo delimicna pa bih ovako sve moje probleme predocio ovde onako skupa ...na gomili ..
Odmah da napomenem, mlad sam vozac vrlo tako da oprostite mi za svaku glupost koju napravim

Prvo losa stvar koju sam primetio kada sam kupio auto je bilo to da se cuje neki zvuk kao neko rezanje kada se auto digne u 4,5 k obrtaja, ali samo na momente i on je nestao nakon par dana tako da sam ga otpiso, ako ipak ima razloga za brigu recite ...
Cuje se takodje i kazu mi lager zadnjeg tocka, rekli su mi da je to nebitno i da samo vozim ..
Pre nego sto sam auto majstor koji ga je pregledao mi je rekao da cu morati da zamenim plocice ili pakne neam pojma nije on mogao da ustanovi sta je tacno od ta dva problem, a cini mi se pakne ( valjda su one kao deo jeftinije od plocica) je menjao prethodni vlasnik... Bedaci me sto nekad znaju da zaskripe, ume nekad da bude bedak kada vam se to desi u sred centra a vi niste spustili brzinu ni za 5km a one skripe ... takodje rekao mi je majstor da nije dobro to sto mi se trese volan kada kocim ...e sada ne brine mene ni jedno ni drugo.. nego nekada do sada sam hvala bogu imao samo jednu situaciju- pri jacem kocenju kao da nesto lupa ispod haube, isti takav zvuk se cuje i ako malo proklizam, pa ako me mozete uputiti i reci sta je tacno problem ..
Takodje mi se chinilo i da nekada auto ne vuce bas kako treba ali moguce da je sve to bilo zbog ukljucenog ASR-a.
Nekada takodje dok stojim u mestu i okrecem volan auto opet "ispusta neke zvukove"...pa sam resio da cu mu prvom prilikom sipati ulje za servo... i ne znam da li sam se istripovo ali mi se cini da se volan ne moze pomerati kada je ugasen (ne zakljucan volan) a pre je mogao ...
Takodje imam slican problem ne znam da li je do ulja u menjacu ili do moje lenjosti da stisnem kvacilo do kraja ali mi je postalo znatno teze da ubacim u brzinu, mada se i to kao nesto sada vratilo u normalu ...
I tu bi bio kraj mojih problema da nisam DEBIL....
pre nekih nedelju dana sam sam krenuo do kragujevca da ugradim plin i izaso na auto put- uhvatio se u kostac sa Porsche Panamerom-om tako da ga maltene tih 40 km nisam spusto ispod 180 a isao sam i do 200... u kabini sve ok... nista temperatura ma sve kul.. kad stajem na naplatnu rampu a ono dim iz haube i auto mi se ugasi u prvoj ...... Zvuk motora se promenio, radi kao dizelas, a ulje svuda ispod haube... Sada da li je samo od sebe ili zbog mene nikad necu znati.. Naime jednom sam otvarao haubu, ortak je gledo ulje i vratio onaj pokazivac onako opusteno, pa je upitno da li ga je tada lepo zatvorio ...
Vracam auto sa ugradjenim plinom do kuce ... neki beli dim siklja, ali samo prvih par klometra posle sve ok, sada 5 dana nakon toga to se nije ponovilo verovatno jer je prvi put sagorevao plin umesto benzina ...
Sipao sam neke aditive itd zbog ovog problema sa uljem, normalno i novo ulje i krenuo za prvi maj na vikendicu .. i nakon 10km puta mi se upalila lampica da mi je pritisalj ulja slab... stigao sam do odredista nisam isao preko 3,5 k obrtaja odmarao sam auto.. evo sada ga i vratio , bez problema, tj jednom dvaput nije hteo da povuce na uzbrdici verovatno zbog ove pumpe, i vise ga necu voziti ili hocu ali samo z ono najosnovnije ...dok ne uzmem novu pumpu za ulje...
I sada da pitam vas da li znate kako da resim te probleme koje imam, i gde, i koliko ce me kostati jer je sve to oko automobila za mene nov svet, do sada sam vozio nekog starog pola ali po principu sipaj i vozi i to neki kratak period (6 meseci ).
Eto to je to hvala na strpljenju da procitate, svaki savet je dobrodosao jer sam siguran da ovde svi znaju o automobilima vise od mene. Zeleo bih da sredim ovaj auto kako zasluzuje s obzirom na to kako ide i kako izgleda, i koliko mi znaci, i da napomenem da nisam ovakav debil inace samo u ovih par situacija
