Stranica 1 od 1

147 sa 105 i 120 ks razlike?

Poslato: Sre Mar 24, 2010 8:07 pm
od bojke
Da li neko zna sta je razlika uzmedju ova 2 motora?Da lije to samo u kompjuteru ili ima i nekih mehanickih razlika?

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Poslato: Sre Mar 24, 2010 8:30 pm
od Neewbie
Trebalo bi da ova od 105 ks nema varijator. :scratch:

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Poslato: Sre Mar 24, 2010 10:28 pm
od mad-max
upravo tako 105ks je bez varijatora !!!

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Poslato: Čet Mar 25, 2010 1:09 am
od ivdzabg
Malo cu da ispadnem glup :scratch: Cemu sluzi taj varijator i ako se ugradi jel ce dobiti tih 15 konja ili je bolje raditi chip?

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Poslato: Čet Mar 25, 2010 9:52 am
od Duke Nukem
Ne znam da li moze da se ugradi, ali ako moze NEMOJ.
Taj varijator je boljka svih alfi, posle xx km ti se auto ispod 1800 rpm cuje kao dizel...

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Poslato: Čet Mar 25, 2010 3:32 pm
od ZEPP 46
boljka jeste...ali ne neresiva!! Varijator se reparira,za ne tako velike pare(najisplativije uz veliki servis),odrzava se visokim nivoom ulja (pozeljno sintetickog) ;) ;)

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Poslato: Čet Mar 25, 2010 6:25 pm
od Duke Nukem
Tako je, a onda u nekoj random situaciji nakon 5000km opet krene sam od sebe i bacio si 50e za reparaciju...

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Poslato: Čet Mar 25, 2010 7:25 pm
od Neewbie
ivdzabg napisao:Malo cu da ispadnem glup :scratch: Cemu sluzi taj varijator i ako se ugradi jel ce dobiti tih 15 konja ili je bolje raditi chip?
Ne znam da li može ali mislim da bi bilo besmisleno!A varijator sluzi ukratko za bolje ubrzanje pri manjim obrtajima...Ali naci ce se vec neko ko ce ti to podrobnije objasniti...Ili procesljaj forum, ako išta, tema o varijatorima ima koliko hoces! :wave:

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Poslato: Čet Mar 25, 2010 7:46 pm
od ZEPP 46
Duke Nukem napisao:Tako je, a onda u nekoj random situaciji nakon 5000km opet krene sam od sebe i bacio si 50e za reparaciju...
ja sam sa obe Alfe presao vise od 70 kkm,pa mi se varijator cuo par puta,samo par sekundi pri paljenju,i to kada se nivo ulja spustio ispod polvine meraca(dospem ulje na max,i sve ok),i nikada nisam reparirao ni jedan ;) ...a znam dosta 156/147 iz kluba koje se isto ponasaju...tako da nisi bas u pravu :wave:

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Poslato: Čet Mar 25, 2010 9:45 pm
od milans
Pored toga sto nema varijator (koji mi i ne nedostaje toliko), i bregaste su razlicite, tj imaju manji duration i lift, mozda ni ventili nisu istog preseka (mada nije proverena informacija). Glavna razlika u snazi je upravo zbog bregastih...

E sad, nashao sam informacije da mogu da se nabudze od 1.6 sa 120ks ili jos bolje 1.8(2.0) cime se dobija i vise od 120ks, ali je problem sto usisna bregasta ne moze da se namontira tako lako (zbog varijatora - koji nema gde da se namontira) pa mora da se napravi parce metala, tj prsten koji spaja bregastu sa remenicom... sto je za moj ukus vec previshe :D pitanje koliko bi to bilo pouzdano. A i bez varijatora, kriva obrnog momenta je ocajna (talasasta :)) na niskim i srednjim obrtajima, tako da u rezimu u kom se koristi najvishe, performanse su jos gore ...