147 sa 105 i 120 ks razlike?

Bez duše bismo bili samo mašine...
bojke
Garaža: Fiat Coupe Turbo 20V
Lokacija: KV
Lokacija: Kraljevo
Postovi: 33
Pridružio se: Čet Mar 18, 2010 6:57 am

147 sa 105 i 120 ks razlike?

Sre Mar 24, 2010 8:07 pm

Da li neko zna sta je razlika uzmedju ova 2 motora?Da lije to samo u kompjuteru ili ima i nekih mehanickih razlika?
Korisnikov avatar
Neewbie
Garaža: AR 147 Selespeed '01
Lokacija: Beograd
Postovi: 206
Pridružio se: Sub Feb 14, 2009 4:32 pm

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Sre Mar 24, 2010 8:30 pm

Trebalo bi da ova od 105 ks nema varijator. :scratch:
Korisnikov avatar
mad-max
Garaža: Alfa Romeo 147 JTD
Alfa Romeo 147 Selespeed
Lokacija: Beograd
Postovi: 357
Pridružio se: Ned Nov 30, 2008 9:00 pm

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Sre Mar 24, 2010 10:28 pm

upravo tako 105ks je bez varijatora !!!
Ubrzanje od 0-100 km/h zavisi od guzve u saobracaju...
Korisnikov avatar
ivdzabg
Garaža: Alfa 147 1.6 ts 77 kw
Postovi: 439
Pridružio se: Sub Nov 21, 2009 11:05 am

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Čet Mar 25, 2010 1:09 am

Malo cu da ispadnem glup :scratch: Cemu sluzi taj varijator i ako se ugradi jel ce dobiti tih 15 konja ili je bolje raditi chip?
Lepota je u ocima posmatraca.
Korisnikov avatar
Duke Nukem
Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
Lokacija: BG
Lokacija: Zemun
Postovi: 397
Pridružio se: Sub Feb 20, 2010 9:49 am

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Čet Mar 25, 2010 9:52 am

Ne znam da li moze da se ugradi, ali ako moze NEMOJ.
Taj varijator je boljka svih alfi, posle xx km ti se auto ispod 1800 rpm cuje kao dizel...
Slika
ZE
ZEPP 46
Drug Član
Drug Član

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Čet Mar 25, 2010 3:32 pm

boljka jeste...ali ne neresiva!! Varijator se reparira,za ne tako velike pare(najisplativije uz veliki servis),odrzava se visokim nivoom ulja (pozeljno sintetickog) ;) ;)
Korisnikov avatar
Duke Nukem
Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
Lokacija: BG
Lokacija: Zemun
Postovi: 397
Pridružio se: Sub Feb 20, 2010 9:49 am

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Čet Mar 25, 2010 6:25 pm

Tako je, a onda u nekoj random situaciji nakon 5000km opet krene sam od sebe i bacio si 50e za reparaciju...
Slika
Korisnikov avatar
Neewbie
Garaža: AR 147 Selespeed '01
Lokacija: Beograd
Postovi: 206
Pridružio se: Sub Feb 14, 2009 4:32 pm

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Čet Mar 25, 2010 7:25 pm

ivdzabg napisao:Malo cu da ispadnem glup :scratch: Cemu sluzi taj varijator i ako se ugradi jel ce dobiti tih 15 konja ili je bolje raditi chip?
Ne znam da li može ali mislim da bi bilo besmisleno!A varijator sluzi ukratko za bolje ubrzanje pri manjim obrtajima...Ali naci ce se vec neko ko ce ti to podrobnije objasniti...Ili procesljaj forum, ako išta, tema o varijatorima ima koliko hoces! :wave:
ZE
ZEPP 46
Drug Član
Drug Član

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Čet Mar 25, 2010 7:46 pm

Duke Nukem napisao:Tako je, a onda u nekoj random situaciji nakon 5000km opet krene sam od sebe i bacio si 50e za reparaciju...
ja sam sa obe Alfe presao vise od 70 kkm,pa mi se varijator cuo par puta,samo par sekundi pri paljenju,i to kada se nivo ulja spustio ispod polvine meraca(dospem ulje na max,i sve ok),i nikada nisam reparirao ni jedan ;) ...a znam dosta 156/147 iz kluba koje se isto ponasaju...tako da nisi bas u pravu :wave:
milans
Garaža: Alfa 147 1.6 T.S.
Lokacija: Nis
Postovi: 38
Pridružio se: Sre Apr 15, 2009 8:52 pm

Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?

Čet Mar 25, 2010 9:45 pm

Pored toga sto nema varijator (koji mi i ne nedostaje toliko), i bregaste su razlicite, tj imaju manji duration i lift, mozda ni ventili nisu istog preseka (mada nije proverena informacija). Glavna razlika u snazi je upravo zbog bregastih...

E sad, nashao sam informacije da mogu da se nabudze od 1.6 sa 120ks ili jos bolje 1.8(2.0) cime se dobija i vise od 120ks, ali je problem sto usisna bregasta ne moze da se namontira tako lako (zbog varijatora - koji nema gde da se namontira) pa mora da se napravi parce metala, tj prsten koji spaja bregastu sa remenicom... sto je za moj ukus vec previshe :D pitanje koliko bi to bilo pouzdano. A i bez varijatora, kriva obrnog momenta je ocajna (talasasta :)) na niskim i srednjim obrtajima, tako da u rezimu u kom se koristi najvishe, performanse su jos gore ...

Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”