147 sa 105 i 120 ks razlike?
- bojke
- Garaža: Fiat Coupe Turbo 20V
- Lokacija: KV
- Lokacija: Kraljevo
Post
147 sa 105 i 120 ks razlike?
Da li neko zna sta je razlika uzmedju ova 2 motora?Da lije to samo u kompjuteru ili ima i nekih mehanickih razlika?
- Neewbie
- Garaža: AR 147 Selespeed '01
- Lokacija: Beograd
- mad-max
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD
Alfa Romeo 147 Selespeed - Lokacija: Beograd
Post
Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?
upravo tako 105ks je bez varijatora !!!
Ubrzanje od 0-100 km/h zavisi od guzve u saobracaju...
- ivdzabg
- Garaža: Alfa 147 1.6 ts 77 kw
Post
Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?
Malo cu da ispadnem glup
Cemu sluzi taj varijator i ako se ugradi jel ce dobiti tih 15 konja ili je bolje raditi chip?

Lepota je u ocima posmatraca.
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?
Ne znam da li moze da se ugradi, ali ako moze NEMOJ.
Taj varijator je boljka svih alfi, posle xx km ti se auto ispod 1800 rpm cuje kao dizel...
Taj varijator je boljka svih alfi, posle xx km ti se auto ispod 1800 rpm cuje kao dizel...
-
ZE
- Drug Član
Post
Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?
boljka jeste...ali ne neresiva!! Varijator se reparira,za ne tako velike pare(najisplativije uz veliki servis),odrzava se visokim nivoom ulja (pozeljno sintetickog)



- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?
Tako je, a onda u nekoj random situaciji nakon 5000km opet krene sam od sebe i bacio si 50e za reparaciju...
- Neewbie
- Garaža: AR 147 Selespeed '01
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?
Ne znam da li može ali mislim da bi bilo besmisleno!A varijator sluzi ukratko za bolje ubrzanje pri manjim obrtajima...Ali naci ce se vec neko ko ce ti to podrobnije objasniti...Ili procesljaj forum, ako išta, tema o varijatorima ima koliko hoces!ivdzabg napisao:Malo cu da ispadnem glupCemu sluzi taj varijator i ako se ugradi jel ce dobiti tih 15 konja ili je bolje raditi chip?

-
ZE
- Drug Član
Post
...a znam dosta 156/147 iz kluba koje se isto ponasaju...tako da nisi bas u pravu
Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?
ja sam sa obe Alfe presao vise od 70 kkm,pa mi se varijator cuo par puta,samo par sekundi pri paljenju,i to kada se nivo ulja spustio ispod polvine meraca(dospem ulje na max,i sve ok),i nikada nisam reparirao ni jedanDuke Nukem napisao:Tako je, a onda u nekoj random situaciji nakon 5000km opet krene sam od sebe i bacio si 50e za reparaciju...


- milans
- Garaža: Alfa 147 1.6 T.S.
- Lokacija: Nis
Post
Re: 147 sa 105 i 120 ks razlike?
Pored toga sto nema varijator (koji mi i ne nedostaje toliko), i bregaste su razlicite, tj imaju manji duration i lift, mozda ni ventili nisu istog preseka (mada nije proverena informacija). Glavna razlika u snazi je upravo zbog bregastih...
E sad, nashao sam informacije da mogu da se nabudze od 1.6 sa 120ks ili jos bolje 1.8(2.0) cime se dobija i vise od 120ks, ali je problem sto usisna bregasta ne moze da se namontira tako lako (zbog varijatora - koji nema gde da se namontira) pa mora da se napravi parce metala, tj prsten koji spaja bregastu sa remenicom... sto je za moj ukus vec previshe
pitanje koliko bi to bilo pouzdano. A i bez varijatora, kriva obrnog momenta je ocajna (talasasta
) na niskim i srednjim obrtajima, tako da u rezimu u kom se koristi najvishe, performanse su jos gore ...
E sad, nashao sam informacije da mogu da se nabudze od 1.6 sa 120ks ili jos bolje 1.8(2.0) cime se dobija i vise od 120ks, ali je problem sto usisna bregasta ne moze da se namontira tako lako (zbog varijatora - koji nema gde da se namontira) pa mora da se napravi parce metala, tj prsten koji spaja bregastu sa remenicom... sto je za moj ukus vec previshe


Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”