Molio bih ako neko zna u cemu je problem, da mi kaze sta da radim.
U pitanju je 145 1.4 ts 1998.
Auto upali i radi 10 sekundi, i ugasi se. Ako mu dam gas, odmah se ugasi. Ugushi se.
Proverio sam dovod goriva u motor, i sve je ok. Iskljucio sam protokomer, nema promena. Lampica za ubrizgavanje mi svetli. Ne znam sta da radim. Ako nista drugo recite mi sta je najverovatnije u kvaru, jer su me majstori do sada opeljeshili, i menjali mi protokomer, fazni regulator, filtere, i auto mi se isto ponashao do juche jer je radio ali se gusio na 2.500rpm i trosio 15 L.
Da li je veliki problem ako je ubrizgavanje otishlo? Koliko para cu morati da odvojim za ovaj kvar i gde bi mogao taj deo da kupim?
Hvala puno.
Primam utehe i saucesca =)
145 upali i radi 10 sekundi. onda se ugasi. POMOC!
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: 145 upali i radi 10 sekundi. onda se ugasi. POMOC!
Ne moze celo ubrzigavanje da ode,ima tu dosta stvari,komp,pa senzori itd...to sto lampica svetli znaci da je neki od tih senzora mrtav ili nema dobar kontakt.
Najbolje bi bilo da odes na dijagnostiku,ali kod nekog proverenog majstora koji nece da dere...mozemo do sutra da nagadjamo sta je problem...
Najbolje bi bilo da odes na dijagnostiku,ali kod nekog proverenog majstora koji nece da dere...mozemo do sutra da nagadjamo sta je problem...

- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: 145 upali i radi 10 sekundi. onda se ugasi. POMOC!
Ako se auto gushi na davanju gasa...
prvo proveri pritisak goriva..., dakle , pumpa, filteri, dumper i regulator pritiska na rail-u... onda injectori, i na kraju paljenje...
nema realno sta drugo da bude... mada mi ti simptomi smrde na protokomer ili pritisak/dovod goriva... ako si vec promenio protokomer... ostaje ti da prekontrolises dovod goriva... od pumpe preko filtera do regulatora pritiska i dumpera sa povratnim vodom na kraju ...
srecno...
prvo proveri pritisak goriva..., dakle , pumpa, filteri, dumper i regulator pritiska na rail-u... onda injectori, i na kraju paljenje...
nema realno sta drugo da bude... mada mi ti simptomi smrde na protokomer ili pritisak/dovod goriva... ako si vec promenio protokomer... ostaje ti da prekontrolises dovod goriva... od pumpe preko filtera do regulatora pritiska i dumpera sa povratnim vodom na kraju ...
srecno...
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: 145 upali i radi 10 sekundi. onda se ugasi. POMOC!
druze pogledaj ti komp tj mobilajzer koji ocitava kljuc tzv. transponder,da ti nije slucajno ispao kljuc da si ga nagazio ili dirao nesto oko brave tu imas jedan mali dzekic koji moze da se raskaci ili jednostavno pokusaj da uzmes rezervni kljuc pa sa njim da upalis.
Post
Re: 145 upali i radi 10 sekundi. onda se ugasi. POMOC!
kada nije hteo da pali, skinuo sam dzek levo od protokomera, tj, mislim da je to na ubrizgavanju, i upalio je bez problema, i kada sam ga u toku rada ponovo prikachio, auto se ugasio odmah. ne znam kako se zove taj deo, ali je to jedini dzek na tom delu za ubrizgavanje.
a rezervni kljuch nemam, jer su vlasnici pre mene bili verovatno mnogo neodgovorni prema mom sadashnjem ljubimcu.
a rezervni kljuch nemam, jer su vlasnici pre mene bili verovatno mnogo neodgovorni prema mom sadashnjem ljubimcu.
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: 145 upali i radi 10 sekundi. onda se ugasi. POMOC!
Slikaj to gde si raskačio , lakše će ti neko pomoći nego ovako da nagađamo 

- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 145 upali i radi 10 sekundi. onda se ugasi. POMOC!
senzor temperature vazduha ispred protokomera, zna da pravi takve probleme...
ako je to:
- otpornik u kasetu (provericu koja je vrednost) pa ako te zeza, iskljucis ga iz usisa i u konektor nabodes otpornik da laze komp da je cca 20oC, i sve radi.
smesha nece da ti valja ali upalices auto i stici ces na vreme.
meni se isti simptom desava kad mi auto stoji na +50oC ceo dan pa probam da ga upalim (vreo vazduh na usisu)...
ako je to:
- otpornik u kasetu (provericu koja je vrednost) pa ako te zeza, iskljucis ga iz usisa i u konektor nabodes otpornik da laze komp da je cca 20oC, i sve radi.

smesha nece da ti valja ali upalices auto i stici ces na vreme.
meni se isti simptom desava kad mi auto stoji na +50oC ceo dan pa probam da ga upalim (vreo vazduh na usisu)...