u pitanju je 156 1.6 ts, promenjen je skoro termostat
ali u voznji ne prelazi 75-80 stepeni i kao da mu treba dugo
i da to dostigne.. prvo sam mislio da tako i treba
ali od vozaca alfi sa istim motorom cujem da se njima zakuca
na 90 stepeni i non stop je tako
pored toga cini mi se da je mnogo trosi, da li to moze biti
uzrokovano temperaturom, na ovo vreme trosi po novom sadu
preko 12-13 litara, skroz opustene voznje
sta moze biti u pitanju ako nije termostat
p.s. jos pre na dijagnostici je pokazao jednu lambda sondu, ali verovatno
to nema veze sa ovim sto sam naveo
problem sa temperaturom
- Darko_NS
- Garaža: Skoda Superb 1.4
Lancia Lybra 1.8 - Lokacija: Novi Sad
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: problem sa temperaturom
Ako pođemo od ideje da temperatura motora treba da je ista kod svih Alfi u identičnim uslovima eksploatacije, onda je zaista pitanje da li je i taj novi termostat ispravan! Kada nije dobar, onda i u sred leta kada se Alfa potera autoputem, on pokaže nekih 70 stepeni ili slično, a tek kada miruje ili se lagano vozi gradom onda se nekako dotera do propisanih vrednosti. Dakle, nipošto ne treba da je skala stalno zakucana za 90 jer Alfa u realnom vremenu pokazuje temperaturu i oscilira u skladu sa uslovima vožnje, ali te tvoje vrednosti nisu dobre. E sad, da li je još nešto problem u celom sistemu, to mora da se proveri kod stručnjaka.
Ako je potrošnja povećena, a dijagnostika pokazala problem sa lambda sondom, onda tu leži i rešenje problema. Trebalo bi samo ispitati da li je sonda crkla ili je nešto pride zbunjuje. Do zbunjivanja može doći i ako je katalizator gadno zapušen.
Ovo bi bilo onako iz prve ruke, ali ponavljam da ovakve savete ipak treba dati neko ko je stručan kada je u pitanju elektronika i mehanika Alfe.
Uzgred, potrošnja isključivo po gradu od 12-13 litara i nije tako natprosečna. Tvoj auto troši po fabričkim merilima oko 8,5, ali to je kombinovana vožnja na sto km, sa kvalitetnim gorivom, kada vreme nije tako hladno,...
Ako je potrošnja povećena, a dijagnostika pokazala problem sa lambda sondom, onda tu leži i rešenje problema. Trebalo bi samo ispitati da li je sonda crkla ili je nešto pride zbunjuje. Do zbunjivanja može doći i ako je katalizator gadno zapušen.
Ovo bi bilo onako iz prve ruke, ali ponavljam da ovakve savete ipak treba dati neko ko je stručan kada je u pitanju elektronika i mehanika Alfe.
Uzgred, potrošnja isključivo po gradu od 12-13 litara i nije tako natprosečna. Tvoj auto troši po fabričkim merilima oko 8,5, ali to je kombinovana vožnja na sto km, sa kvalitetnim gorivom, kada vreme nije tako hladno,...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER