Stranica 1 od 2

Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 11:13 am
od SCHUMACHER
Cilindar kvacila koji se nalazi kod motora je poceo da mi pusta glicerin,tako da je zreo za zamjenu-tako mi rece majstor,pa me zanima moze li novi da se kupi (ima li ih) ili mora polovni i da li cu morati i ovaj u kabini da mijenjam jer su mi rekli da kad jedan "crkne",obavezno ce i drugi...
:wave:

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 11:22 am
od Masinac
Ko ti rekao da moraju oba???
Moje iskustvo je da moze samo jedan....bar sam ja tako radio i nije bilo problema.
Ako ima za Alfu 164 94. godiste sigurno ima za 155 .....nebi me cudilo da su isti.

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 11:37 am
od Stefan Zailac
Ja menjao pre par dana. Cena novog 1800 din.
Zamenio sam bez većih problema. Malo sam se pomučio sa vazduhom.

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 11:58 am
od Tihomirce
Isti su na 33-ci , 155-ci i 164-ki :thumbsup:

Slika Slika

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 12:04 pm
od OMP
i ja sam imao problema sa ispustanjem vazduha ali jbg, malo sam ispustao malo je samo od sebe izaslo i to je to, cilindar se vrlo lako menja, a cena je bila 1500din metelijev

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 12:12 pm
od dekideki
koji bre glicerin, Abi??? :scratch:

u njemu ti je kociono ulje. povezan je na isti sistem kao i kocnice. kad ga zamenis, ispusti vazduh na sisicu, i budi strpljiv nekoliko dana dok se ne slegne, treba mu vremena da se podesi na pravu visinu.

ne menjaj oba, ne vidim zasto bi?

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 12:37 pm
od Masinac
Ja sam upravo kupio cilindar u Kit komercu za 1300 dinara (kao prva slika kod Tihomirceta).
Ranije mi je bilo kao druga slika.
Valjda su isti.
Povezivanje creva preko zavrtnja a neka druga izvedba je 1500 dinara i neki "klik" sistem ali ne znam sta je to.

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 1:00 pm
od OMP
da preko srafa se kaci cev, ne znam koji je taj drugi sistem ali ja sam isto kupio u kit komercu prosle zime i bio je 1500din :rolleyes: sad ispade jeftiniji, koja je marka taj tvoj?

da izgleda da mu treba nekoliko dana da se "sabije" ulje tj izadje sav vazduh i kvacilo dobije pravu tvrdocu i visinu sto me je strasno nerviralo, a pomisljao sam da nesto nije u redu tj da mi je riknuo i onaj u kabini :glare:

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 1:03 pm
od Masinac
OMP napisao:da preko srafa se kaci cev, ne znam koji je taj drugi sistem ali ja sam isto kupio u kit komercu prosle zime i bio je 1500din :rolleyes: sad ispade jeftiniji, koja je marka taj tvoj?
Metelli ....klasika.
Ne znam u cemu je fora da je pojeftinio......

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 1:09 pm
od SCHUMACHER
Deki:Kaze mi majstor:Posao ti je cilindar kvacila,vidis kako curi-rekoh:vidim,i on meni nastavlja:Cudi me da nisi primijetio da ti trosi glicerin...I to je sva nasa prica o tome...Ja to pricam drugu,i on mi kaze da ce mi i drugi crci jer jer su povezani nekim pritiskom ne znam ni ja...Pa rekoh da pitam ovdje,ako mora da zamijenim oba...

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 1:21 pm
od Masinac
SCHUMACHER napisao:Deki:Kaze mi majstor:Posao ti je cilindar kvacila,vidis kako curi-rekoh:vidim,i on meni nastavlja:Cudi me da nisi primijetio da ti trosi glicerin...I to je sva nasa prica o tome...Ja to pricam drugu,i on mi kaze da ce mi i drugi crci jer jer su povezani nekim pritiskom ne znam ni ja...Pa rekoh da pitam ovdje,ako mora da zamijenim oba...
Glicerin :) :) :) :)
To se covek zezao.....

A drug je lupio glupost i ostao ziv....kako se to kaze u nasem narodu. ;) ;) ;)

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 1:22 pm
od OMP
taj majstor nema pojma ili kociono ulje zove glicerinom sto je glupost nevidjena :rolleyes:
Masinac, ni meni nije jasno ali nema veze, jeftin je u svakom slucaju ;)

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 1:46 pm
od SCHUMACHER
Jaoj sta mi napraviste...Ovdje svi zovu "glicerin" ono sto se sipa u onu bocicu u gornjem desnom uglu motornog prostora...Je li to "kociono ulje"?

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 1:48 pm
od OMP
pa naravno da je kociono ulje, glicerin je skroz nesto drugo a oni mogu da ga zovu kako hoce :D kakv ti je nivo ulja u toj bočici? ako gubi ulje na clindru proveravaj nivo u boci jer je to i za kočnice!

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 1:55 pm
od SCHUMACHER
E super kad smo to rijesili :)
Znam,moram dosuti,a kad zamijenim cilindar ispusticu svu tecnost i dosuti novu jer ko zna od kad nije mijenjana...
Ajd' ovdje da pitam:Sta moze biti uzrok da mi auto prilikom kocenja vuce u desnu stranu kad zablokiraju tockovi i vise mi trosi desnu plocicu?
Napomenucu da nema zraka u kocnicama,ispustao sam ga prije par mjeseci i isto se ponasao...
:wave:

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 2:00 pm
od OMP
najbolje da zamenis komplet kočiono ulje, i sapaj nesto kvalitetnije kad vec menjas, npr. motul 5.1 ili neko drugo 5.1(fabricki je dot 4) ;)

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 2:01 pm
od gile
Tihomirce napisao:Isti su na 33-ci , 155-ci i 164-ki :thumbsup:
Za 33 ne znam, na 155 i 164 ne moraju da budu isti. Ovaj sa slike je za 164, kod mene ide drugačiji, sa nosačem zalivenim za telo cilindra (ne ubacuje se u ležište kao ovaj sa slike).

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 2:08 pm
od OMP
tvoja je wide pa verovatno zato ima razlike, narrow i 164ke imaju iste, mislim da je tako i na kutiji pisalo kad sam kupio :rolleyes:

kod tebe je ovakav kao na 145/46 16v

Slika

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 2:48 pm
od Masinac
To sto ti vuce u stranu kad blokiraju tockovi moze biti do guma, amortizera, trapova.............sve u svemu dosta toga.
Zar nemas abs.......ako imas nebi smeli da ti blokiraju tockovi???????
Nadji nekog dobrog majstora pa nek ti on vidi.

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 2:51 pm
od SCHUMACHER
Koliko se ja sjecam Giletova 155 je narrow...
Masinac:Buni me to sto brze trosi desne plocice...Poci cu kod majstora svakako,ali pitam da bih znao da mu kazem na sta da obrati paznju jer ovdje vecina zna samo ako mu nacrtas...

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 3:00 pm
od dekideki
levi amortizer, pritisak u levoj gumi, levo crevo elasticno koje ima klobuk pa ne nabija pritisak koji bi trebalo, ima tu svasta da bi se naslo do cega je...

ako su ti klesta malo zaribala s desne strane, pa ne vracaju i non stop drze plocice uz disk, tako ce da ih vise trose. plus tu lokalno je ulje stradalo jer je non stop usijano i rastavilo se na vodu i talog... (pipni rukom ali pazljivo felne desnu pa levu posle voznje ako ima osetne razlike...)

imas ako ne nadjes dole, kod M-Powera (CBC Shop) Ate Racing Blue, DOT4 je, ali ima vanserijski dobre karakteristike, plus - kad menjas ulje dobro je da je novo u drugoj boji kako bi video na providnom crevcu kad je staro skroz izaslo i novo uslo u sistem! mislim da je cca 1200-1300 din/litar (dovoljno ti je 3,5 deci za CEO celcit sistem sa sve cilindrom kvacila)...

(*giletova je wide, superka s kraja 1996.)

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 3:28 pm
od OMP
SCHUMACHER napisao:Koliko se ja sjecam Giletova 155 je narrow...
wide ali sa narrow prednjim krilima ;)
da dosta toga moze da utice na to sto vuce u stranu, sumnjam i ja na ovo crevo ili klesta koja ribaju, i proveri temp. felni kao sto ti deki rece, kod mene se to desavalo na zadnjem tocku kad su ribala klesta, grejao je felnu samo tako ;)

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 3:37 pm
od starac vujadin
Schumacher, kociona kljesta ti se ne otpustaju istovremeno, tj. jedno blokira - to bi trebalo pod hitno da sredis.

Sto se tice cilindra kvacila - promeni oba. Ne mora, moze i jedan, ali bolje je ovako.

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 3:49 pm
od darko qv
Da,da.....skini klijesta,izbacis klip,pa sitnom smorglom...pa da vidis.. :thumbsup:

Re: Cilindar kvacila...

Poslato: Sre Dec 09, 2009 3:51 pm
od Masinac
kad se vec prica o kocnicama .........
Nece na zadnjem levom tocku da uhvati rucna......navodno mehanizam.
Zna li neko dal se to moze srediti ili da jurim celu celjust????