33 1.7 16v kako namestiti ler da bude potaman

Alfa Sud | Sprint | Arna | 33
Jednom boxer, uvek boxer!
Korisnikov avatar
alfa romeo
Garaža: 123
Lokacija: 123
Postovi: 23
Pridružio se: Pon Dec 22, 2008 8:51 pm

33 1.7 16v kako namestiti ler da bude potaman

Ned Okt 25, 2009 7:44 pm

Da, skazaljka mi stoji na 500 obrtaja kada je motor ugasen.

Sto se tice "pojedenosti" bregastih to kod mene nije slucaj jer sam ti ja taj motor sam odradio komplet a za delove sam koristio 4 takva ista motora i ja sam birao bregaste i hidropodizace, tako da svaka sumlja u mehanicko ostecenje nekog sklopa motora otpada.

E sad, sta je onda?

Posto je motor bio u katastrofalnom stanju i svaki sraf koji postoji je bio okretan, tako i srafovi koji sluze kao granicnici za leptire gasa su dirani, posto je vec bio rastelovan kada sam ga uzeo posao sam od toga da kad vec radim generalnu ne mogu nista gore da napravim, tako da sam kompletne usise sa leptirima rasturio do najsitnijeg detalja...

Sve je vraceno nazad kako bi trebalo da bude, ALI nije nastelovano.

Podatak koji sam nasao je da protok vazduha iznosi 120-140 necega, to je i problem sto mi nije jasno koje merne jedinice su koriscenje za to, koji prolazi kroz svaki usis ponaosob kada je papucica gasa pustena, to je inace sraf koji se nalazi na svakom usisu po jedan znaci na jednom autu postoje 2 komada i jos 4 srafa koji se nalaze ispod svakog leptira i sluze za sihronizaciju da motor radi kao sat...

Ako si upucen u problematiku ne moram da ti bolje objasnjavam tekst...

da bi koliko toliko protok vazduha bio isti na sva 4 usisa ja sam napravio takozvanu U-CEV od providnog creva metra i daske od 3 4 metara... pretpostavljam da znas o cemu pricam. Nastimao sam ja to i sve je super jedno... hm... minut ili dva i onda mali zeleni pocnu da upravljaju sa mojim autom pa se desava sledece:

vozim drugom po ravnom sa KONSTANTNIM gasom od 1800 obrtaja ladan ili vruc sve je jedno i odjenom kao da sam naglo pustio gas to traje 3 do 5 sekunde i onda ponovo dobijanje snage i normalan rad... a papucica gasa nije pipana!!!

ujutru hoce sam da podigne obrtaje do 2000 2500 zadrzi tako pa obori pa radi jedno 5 sekundi normalno pa opet ode gore pa u voznji na semaforu obori na nekih 650!!! pa dva semafora dalje pa radi na 1200 do 1500 ?!?!?!

Sve je promenjno osim jedne stvari koje sam ispitao i cini mi se da je ispravna, senzor temperature, mada kada sam merio napon na samom kompjuteru dok motor radi pokazuje tacno kolko pise u knjizi za tu temperaturu motora.

Poceo sam da sumljam i u auspuh jer ima malo zazora gde se spaja sa glavama pa umisljam da tu vuce neki vazduh-kiseonik koji posle zbuni lambda sondu ali... ludost je to.

Vise nisam pametan sta da probam...

kompresia je 13.2 13.2 13.5 i 13.8 idealna
pritisak benzina sa vakumom 3.3 kada se skine 3.4 na leru
dizne su ciscene pre 1000km i rade perfektno
svecice i kablovi su vrh
protokomer promenjen nema razlike
komp promenjen nema razlike
motor za ler promenjen nema razlike
vozac promenjen nema razlike :)



ako mozes pomogni. hvala.
golfkiller
Garaža: 33 1.7 16v qv
Lokacija: Zlatar-Bistrica
Postovi: 9
Pridružio se: Čet Sep 24, 2009 7:19 pm

Re: 33 1.7 16v kako namestiti ler da bude potaman

Ned Nov 15, 2009 1:42 pm

imao sam slicne simptome zadnjih tjedana.... vozim se pa pustim gas a okretaji ostanu na 2000 ,ili tako nesto ja sam promjenio tps stari sam ispitao i pokazalo se da ne valja.... za sad je sve u redu... nebi znao dal je i kod tebe to ali probaj ispitat tps...sve ima u manualu... vjeroatno znas to napravit ako si slagao cjeli motor...ako neznas kojim slucajem pitaj... sad kuzim ono s crjevima i daskom... to si napravio home made vakummetre... nesto sam citao o tome... nadam se da sam pomogao :arflag

Povratak na “Boxer Odeljenje”