P: uturu malo hladnije, ja u auto, ne čekam da nabije pritisak kao što ga nikad do sada nisam ni čekao, da zaverglam - NIŠTA. Stoji diasplay sasvim normalno ali motor ćuti. Tako par puta i posle 5 minuta on zavergla kratko i upali bez problema.
Popodne i uveče palio sasvim normalno.
Pomislim nije akumulator, nemam predstavu ....
U: ujutru opet da upalim, poučen ponedeljkom sačekam da se pumpa ugasi, neće ni pod razno. Samo ćuti, na displayu nema nikakve greške.
Uveče kad se vratim s posla sednem u auto upali najnormalnije. Reko akumulator je, ujutru je bilo hladno pa nije hteo - ralčunam elektronika ne da da anlasuje ako proceni da je aku slab.
Odem kupim akumulator, zamneim reko to je to, čini mi se čak i da su svetla bila jača sa novim aku.
S: ujutru kreno na poso - neće da anlasuje, nema šansi, akumulator nov. Popizdim potpuno

Uveče po povratku s posla - opet ne vergla. Krenam ja da drndam. Čekam sa ključem u različitim položajim, držim duže ključ. Ništa.
Posle pola sata mi padne napamet da pipnem menjač DOK DRŽIM KLJUČ U KRAJNJEM POLOŽAJU - i on upali NAJNORMALNIJE !!!! I posle je u toku večeri normalno palio.
Č: Ujutru je opet morao da se pali sa pomeranjem menjača. Uveče (12h nakon prvog i jedinog paljenja tog dana) je palio sasvim normalno bez diranja menjača.
P: Danas ujutru isto mora menjač da se pomeri dok se drži ključ.
Da sumiram: ujutru mora da se "pipne" menjač dok se drži ključ u krajnjem položaju. NE znači ništa ako se samo na kontaktu izbaci iz brzine ili bilo šta. Mora istovremeno sa držanjem ključa da se pomeri menjač (konkretno na +, nisam isprobavao da li je svejedno u koji položaj).
Kasanije u toku dana pali normalno pa čak i ako auto ne palim 12 sati.
O čemu se radi?
Ako mehanika zaglavi nešto - šta mu znači pomeranje menjača, bio bi zaglavljen stalno ???
Ako elektronika ne valja - kako određuje kad oće a kad neće da upali ???
